Jump to content

Filtru de particule


chibitz
 Share

Postare recomandată

Îmi cer scuze ca deschid un nou topic, unul era mai vechi și nu puteam posta problema mea.

Am un Touran 2008 Bmm 2.0 .

Mi-a setat cineva cu tester DPF nou și nu a mai recunoscut valoarea veche era deci oil ash 77. Încărcarea coeficientului DPF mergea normal. 

Acuma am setat din nou oil ash la 77 dar nu mai încărcă coeficient e la 0.

Filtru isi face regeararile la 350 km, 90% oras.

 

Cu setare cenusa la 0

 

 

Grup 068: Filtru particule (GazeEºap II)


  3.6 %  Încãrcare- coeficient..............
  0.0  Masã cenusã ............................

  0.0 %  ValoaÎnvãtCenusã 

 

Grup 073: Filtru particule (dateVehicul)


  2.7 l  Consum de la- Regenerare
  40 km  Parcurs DeLa Regenerare
  48.0  Timp de la Regenerare

 

Cu setare cenusa la 77

 

 Grup 067: Filtru particule (GazeEºap I)


  168.0*C  Temp Înaintea- Turbosuflantã
  162.0*C  Temperaturã în- Filtru particule
  5.10  DiferPresiune Filtru particule
  -5.10  deviatie DiferentãPres.

 

Grup 073: Filtru particule (dateVehicul)


  10.5 l  Consum de la- Regenerare
  120 km  Parcurs DeLa Regenerare
  252.0  Timp de la Regenerare
   
Grup 068: Filtru particule (GazeEºap II)


  0.0 %  Încãrcare- coeficient............
  77.0  Masã cenusã ........................

  0.0 %  ValoaÎnvãþCenusã 

 


--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

1808002441_Screenshot_20210305-163531_VideoPlayer.thumb.jpg.11927dc71530bb9935035f936d6fca6e.jpg

 Am făcut și regenerare forțată și tot nu se incarcă. Ce mai e de făcut?? Îmi cer scuze sper ca am fost explicit cat de cat. 

Screenshot_20210305-164016_Video Player.jpg

Modificat de chibitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                Address 01: Engine  (03G 906 021 MJ)

20:25:28
  90.0°C   Temperatur in Particle Filter
  5.10   Press. Difference Particle Filter
  0.0 %   Particle Filter Load Coefficient
  77.0   Particle Filter Carbon Mass
  2.7 l   Consumption since Regeneration
  30 km   Distance since Regeneration
  90.0°C   Temperature bef. Particle Filter
  90.0°C   Temperature after Particle Filter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva , ma poate ajuta sa pot pune valorile filtrului inapoi ? pana nu se infunda, strica cu totul. Masina are 256.300 km si avea carbon mass. Practic nu mai urca  Particle Filter Load Coefficient este tot 0.0 % . Ce ma sfatuiti, sa astept pana la urmatoarea regenerare ? 

Modificat de chibitz
greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, chibitz said:

Mi-a setat cineva cu tester DPF nou și nu a mai recunoscut valoarea veche era deci oil ash 77.

Baiat bun, a rezolvat problema...

Mergi acum la el si roaga-l sa rezolve problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut pe altcineva sau un service , dar vreau sa știu dacă se poate face la loc domnule Florin. Filtrul nu cred ca e chiar ok dar atâta timp cât se regenerează aș mai trage de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate implementa valoarea veche, chiar recomand, pt ca ecu sa stie cand sa comande regenerarea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are valoarea veche  la mass carbon , a acceptat-o, insa coeficientului de incarcare a rămas la 0 %. Mai trebuie și altceva ?? O sa-si revină la următoarea regenerare ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,ai rezolvat ceva cu Dpf-ul. Aceeasi problema am si eu pe touran 1.9 tdi bls. La mine nici nu imi arata pe vcds daca a fost regenerat dpf-ul sau erori de regenerare in trecut. Nu stiu ce sa zic,si nici nu stiu daca isi face regenerare. Conduc masina asta de 50 de zile dar nu pot sa imi dau seama daca face sau nu regenerare automata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am rezolvat cumva pt ca ecu știe valoarea corecta și se regenereaza normal, e drept am urmărit în aproape cu vcds conectat pe canalul 70 parca sau 71 acolo îți arată dacă se regenereaza, pe 73 îți arată km și timpul de la ultima regenerare .

Eu folosesc un adaptor de diagnoza și urmăresc în aplicația Torque Pro când se regenereaza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns. Atasez o poza cu ultimul rezultat la dpf. Ai putea sa iti dai o parere ,ca eu nu vad sa isi faca regenerarea dpf-ul meu.

20210808_091847.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am un Vw Passat B6, CR, 2.0 BlueMotion... Acum 3 luni am avut prbl cu DPF, l-am spalat chimic, a mers bine o perioada si de atunci am ralantiul  marit 1000rot/min si isi face continuu regenerari... Presiunnea diferentiala in stationare este 12 mbar, turat stationar se apropie de 200 mbar iar in sarcina depaseste aceasta valoare.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Revin in dupa amiaza aceasta si cu poze...

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Problema a fost si este in alta parte,NU la dpf

Ok. daca va ocupati cu asa ceva AJUTOR CONTRA COST. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare amanuntita la un mecanic specializat vag

Ai dat o cheie la motor cand era dpf-ul demontat ? Ca sa vezi cat fum scoate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, EEXCALADE said:

Fa o verificare amanuntita la un mecanic specializat vag

Ai dat o cheie la motor cand era dpf-ul demontat ? Ca sa vezi cat fum scoate

Mecanic specializat VAG in Galati nu am Gasit. 

Nu am pornit motorul fara DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am schimbat si eu sonda lambda prima cu una ngk, am spalat dpf si tot isi face regenerari dese. Ramane si martorul aprins in bord. Touran 2012 2.0 TDI euro 5 cu dpf active. Eroarea de sonda lambda nu dispare. Ma gandesc la fire, dar nu stiu care trebuie verificate, care au legatura cu ecu motor?

 

262900038_921395261829683_6092653349387342792_n.jpg

262738246_264209099102887_3932165064883291288_n.jpg

263505605_570528254045964_6387394231826516001_n.jpg

262856167_871375850240119_2770216696424875406_n.jpg

262671712_602604724297130_4481914201030572255_n.jpg

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am postat-o, am omis prima data.

touran.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul cum sa-l verific mai exact ? Nu am aparat de detectat scurturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un multimetru (ohmetru), unul la vreo 30-50 RON este suficient. Circuit în scurt rezistenţa 0 ohmi sau aproape, circuit deschis rezistenţa infinită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer care e 5 v , care e 12v, nu le stiu semnificatia la fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!