Jump to content

Oprire acceleratie fara nici un martor sau eroare in VCDS


Florian.P
 Share

Postare recomandată

Va salut,

 

Am cautat de zile bune un topic cu problema mea, dar fara succes. Deschid topicul in ideea in care a mai intampinat cineva aceasta problema,si ma poate ajuta.

Cu masina mea Seat Leon 1.6 diesel CAYC 77kW, am pornit de la Brasov spre Sibiu, iar la iesire din Brasov fiind in treapta a 3-a (2300rpm) brusc si dintr-o data nu se mai accelera masina,nu mai aveam comanda pe pedala de acceleratie.Instinctul meu a fost sa schimb in treapta a 4-a si a revenit totul la normal. La intoarcerea din Sibiu, pe ocolitoarea Brasov, am patit la fel, insa eram in treapta 4-a (2100-2200 rpm) si din nou nu se mai accelera masina. Am lasat-o sa vad ce se intampla, tinand piciorul pe acceleratie la maxim am observat ca odata ce acul turometrului a ajuns la 1500rpm, masina a inceput sa accelereze normal/mearga normal. O saptamana am mers cu ea la serviciu si nu am avut nicio problema, apoi din nou mi s-a intamplat treaba cu acceleratia, am lasat-o sa scada pana la 1500rpm,si si-a revenit singura. 

Pe VCDS nu am nicio eroare la motor, insa am gasit 2 erori la CAN si o problema cu inchiderea usii din spate. Las atasat rezultatul testului.

 

Ieri am mai observat o problema. Stateam parcat cu motorul pornit (la relanti) asteptand sa urce cineva in masina,si dintr-o data s-a oprit motorul (functia start/stop era dezactivata). Stiind ca daca 'moare motorul' cu cheia in contact se aprind Check engine si Uleiul, insa nu aveam nimic aprins pe bord (decat martorul de la frana de mana).Am dat contact si masina a functionat normal. Am bagat repede testerul si nimic..

 

Mecanicul meu mi-a spus prieteneste,ca fara nicio eroare in bord si/sau VCDS nu are ce sa-mi faca la masina. Decat sa-mi desfaca toata masina si sa nu gaseasca problema, mi-a propus sa mai merg cu ea pana face din ce in ce mai des , iar apoi sa verifice prin Live VCDS cateva valori. 

 

Intre timp mi-am achizitionat repede un tester ca sa surprind eu "momentul", dar va rog sa ma ajutati spunandu-mi ce valori sa inregistrez live pentru momentul cu oprirea acceleratiei in mers.

 

Multumesc frumos.

 

 

Log-274850km-1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti avea un releu defect,un injector care intra in scurt sau chiar un Ecu defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, spido said:

Poti avea un releu defect,un injector care intra in scurt sau chiar un Ecu defect.

La cati senzori poate avea masina asta,nu are un nume pentru scurt in injector sau ecu?

 

Este un releu anume pe care sa il verific?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote te rog.

Sfatul meu e sa cauti pe cineva care se pricepe..nu e treaba de amator.E nevoie de cunostinte...experienta,diagrame,scule..etc. Roaga sa-ti verifice releu alimentare Ecu,injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florian.P, o problema oarecum similara am patit eu vara trecuta, citeste una din postarile mele de atunci.

La momentul acela credeam ca este din cauza unor regenerari care au ridicat regimul termic al motorului.

 

Ulterior acelei postari am observat ca intrarea in limitare depindea de temperatura ambianta, la acel moment era de 38-42gr.C.

Dupa ce am intrat in Romania, la sub 38gr.C n-am mai avut nici o problema.

 

N-am reusit sa mai emulez problema la noi pentru ca n-au mai fost temperaturi peste 36-37gr.C, de data asta eram pregatit sa monitorizez si sa loghez tot.

 

 

Problema a ramas nerezolvata, iar de atunci am cunostinta de inca o masina, Skoda Octavia, tot cu CAYC, care a experimentat aceeasi problema dar a ramas nerezolvata si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @Dolfin , dar citind inca odata ce am scris mi-am dat seama ca nu m-am exprimat corect ce am gandit :))

La 2300 rpm, pedala de acceleratie nu mai avea nicio comanda, iar masina intra in frana de motor in treapta respectiva. Cu pedala la maxim apasata,am asteptat sa vad pana unde coboara aceasta franare de motor (credeam ca pana la 0,motorul sa se opreasca), dar cand ajunge prin infranarea de motor la 1500rpm, masina s-a accelerat din nou,normal, masina mergand normal.

Ori astept sa ajunga la 1500 rpm si sa-si revina, ori schimb treapta de viteza si totul era ok. 

Problema mea e de ce se "taie acceleratia" si de ce isi revine singura la 1500rpm. In 2 saptamani de mers cu masina, am patit de 3 ori aceasta problema. Deci nu e ceva sigur cand si unde apare.

:(

 

Mai astept,poate poate a mai avut cineva exact acest simptom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!