Jump to content

ajutor


raducosmin
 Share

Postare recomandată

am si eu o mare problema numai porneste broasca si ca drept dovada ca nu am mai mutat-o din locul respectiv de multa vreme, asa ca mi-a sarit cineva pe capota cu picioarele si a sarit o mare parte din vopsea.

Am crezut ca e de la baterie , asa ca am cumparat baterie noua dar nu era de acolo, dupa care am descoperit ca nu primeste benzina sau cel putin asa am crezut, am cumparat pompa noua de benzina dar TOT NU PORNESTE , am scos carburatorul si l-am dus la curatat si acum astept sa vad daca o sa porneasca dupa asta.; porneste daca ii pun benzina in carburator dar doar atat cat sa o consume, dupa care moare???????!!!!!?!?! :)

PS: PUTETI SA-MI DATI UN SFAT C-AM LA CE SA MA MAI UIT

Modificat de raducosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifica logic: invarteste? scanteieste? benzineste?

Dupa ce afli ce nu face (in cazul tau alimentare) o iei iarasi logic. Benzina in rezervor este? apoi benzina iese din rezervor? apoi ajunge pe conducte pana in spate? dar oare nu trage si niste are pe lang benzina ptr ca un furtun e fisurat? dupa aia vezi filtrul de benzina e bun, e montat bine? oare nu are dop de aer in filtru? apoi treci la pompa. si asa mai departe. Se prea poate sa fi luat pompa degeaba si cauza sa fie un furtun fisurat sau un dop de mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, in ordine logica si cronilogica: vezi turul de benzina sa nu fie infundat, ca poti sa ai si pompa industriala ca nu trage benzina. vezi pompa sa fie cea care trebuie (parca unele aveau tije de lungimi diferite? nu stiu sigur). cuiul pontou sa nu fie blocat si nu lase benzina inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce a mers pana acum, tija inseamna ca e ok. Aaaa, posibil sa nu se potriveasca cu noua pompa !!! (despre tija zic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e undeva intre rezervor si carburator, cum zicea si Victor, si cum i s-a intimplat in vara trecuta lui Kastilio care a avut urmatoarele probleme de alimentare:

- robinetul de sub rezervor infundat (verificarea este valabila pentru modelul 1200 pina in 73, 1300 et co nu au robinet incepind cu 68, parca);

- furtune fisurate de vechi ce erau;

- pompa defecta (membrane rigidizate probabil de la statul degeaba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce a mers pana acum, tija inseamna ca e ok. Aaaa, posibil sa nu se potriveasca cu noua pompa !!! (despre tija zic)

pompa noua ii buna si se potriveste cu tija ptr ca radu a masurat tija inainte de aia aduce pompa.tija lui este de 100mm,iar pompa este ptr tija de 100mm :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman atunci conductele de puricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sa excluzi rezervorul si conductele, fa un "rezervor" dintr-o sticla si alimenteaza direct pompa din sticla.

daca sprituiesti bratul carbului(cum motorul oprit) se aude sau se vede daca benzina intra in carburator?

Modificat de tibimakai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca testul cu sticla, indicat de Tibi, reuseste.. verifica daca sub rezervor ai un filtru de benzina si daca e..nu e cumva infundat? apoi cu o pompa de bicicleta sau chiar un compresor sufla pe conducta, dinspre pompa de benzina ..cu busonul rezervorului scos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

mersi mult desfaturi!

benzina iese din filtru ,furtunele sunt noi, deci benzina ajunge pana la pompa dar nu am vazut sa fie benzina in carburator, decat cea pusa de mine.astept sa vad maine dupa curatarea carburatorului daca s-a schimbat ceva. :rolleyes:

Modificat de raducosmin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiul poantou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca benzina ajunge pana la pompa, verifica si ca intra in pompa si iese din pompa, asta pana sa ajungi la carb.

Poate parea prostesc (nu vreau sa te jignesc) dar ai baga furtunele cum trebuie in pompa, adica cel dinpre rezervor unde trebuie si cel dinpre carb la fel.

Exista doua metode de a testa pompa:

1. daca e montata, scoate furtunul din carb si roaga pe cineva sa dea la automat, daca pompa e buna ar trebui sa scuipe benzina.

2. daca pompa e data jos, pe teava in care intra furtunul de la rezervor sufla cu gura, ar trebui sa poti doar sa sufli nu sa si tragi (deloc). Pe teava care iese din pompa spre carb ar trebui doar sa poti sa tragi, nu sa sufli (de loc), tot cu gura.

Apoi verifica daca benzina intra in carb. Demonteaza capacul carb si, in pozitia lui normala in care sta ar trebui sa poti sa sufli aer cu gura pe teava pe care vine benzina (cuiul poanto, montat pe capac).

Daca intorci capacul invers, cu cuiul in sus, acesta ar trebui sa blocheze conducta si sa nu poti sufla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!