Jump to content

The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS


Al Bundy

Postare recomandată

cel cu bateria de 77kw incarca si mai si, chiar neasteptat de rapid, o curba de incarcare mai buna chiar si decat cea de la Tesla

Link către comentariu
  • 1 month later...

Tinand cont de vremea din tara si de cum o sa fie si in zona noastra azi am incaltat masina cu jantele si anvelopele de iarna.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Azi masina m-a anunțat ca sunt disponibile 2 actualizări la aplicațiile We Charge si la Games. S-au făcut in 10 secunde fiecare. 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Odată cu trecerea la anvelopele de vară am reușit să stric un antifurt. Bine ca s-a mai desfăcut. Așa ca le-am schimbat pe toate 4 cu șuruburi normale. 

IMG_6143.jpeg

IMG_6146.jpeg

Link către comentariu

Nu cred ca iti mai fura capacele de la butucul rotilor, in general acest lucru se intampla cand masina este noua. Mie mi le-au furat in 2 saptamani de cand am cumparat masina; apoi le-am inlocuit, masina s-a invechit si nu au mai fost incitante pentru hoti.

Link către comentariu

antifurtul e pentru roata cu totul , nu pentru capac

capacul se ia cu o mica surubelnita, etc

uita te si tu la poza, nu scrie pentru posturi

 

 

cam perforate discurile acelea, sau mi se pare?

Modificat de skodamen
Link către comentariu

Cat de zgariate sunt zonele de langa prezoane. De la pistol?

Link către comentariu

Cred ca este doar calcar de la apa care a stat in zona suruburilor.

Link către comentariu

Pare sa fie si in jurul inelului central, corect.

Link către comentariu

Eu am avut oroare cand am vazut ca am antifurturi la roti si la primul schimb de roti am comandat 4 prezoane normale si capacele aferente

Macar ai avut noroc dublu: desi s'a stricat, tot l'ai putut scoate, dar mai ales nu s'a intamplat asta pe cine stie ce camp, la miezul noptii!

De curiozitate, antifurtul fusese folosit cu pistol de impact cand a cedat?

Link către comentariu
Publicat (modificat)
12 hours ago, dercos said:

Cat de zgariate sunt zonele de langa prezoane. De la pistol?

NU sunt zgariate, este depunere de calcar. Nu stiu cu ce sa o daU jos. Cu solutiile clasice de curatat jante nu merge.

7 hours ago, andrei0241 said:

 

De curiozitate, antifurtul fusese folosit cu pistol de impact cand a cedat?

DA, cu pistolul le desfac, dar au fost stranse la cuplu de mine cu cheia dinamometrica.

 

Antifurturile de la Octavia 2 , passat b6, erau mult mai solide, vorbesc de cele in "n" colturi.

17 hours ago, skodamen said:

cam perforate discurile acelea, sau mi se pare?

Sunt puncte mici de rugina, electrica nu prea foloseste frana clasica.

12 hours ago, Dolfin said:

Cred ca este doar calcar de la apa care a stat in zona suruburilor.

DA, de la apa e.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
19 hours ago, skodamen said:

antifurtul e pentru roata cu totul , nu pentru capac

capacul se ia cu o mica surubelnita, etc

uita te si tu la poza, nu scrie pentru posturi

 

 

 

Skodamen, tu citesti ce am scris eu? Unde am zis eu ca antifurtul este ptr capac? Tocmai ca nu este, dar pe masura ce masina se invecheste hotii nu mai fura capacele de la roti. Ei sunt atrasi de lucruri noi.

Link către comentariu
2 hours ago, Al Bundy said:

NU sunt zgariate, este depunere de calcar. Nu stiu cu ce sa o daU jos. Cu solutiile clasice de curatat jante nu merge.

 

incearca prima data cu ceva acid slab (otet sau zeama de lamaie). pui pe o discheta demachianta si tamponezi acolo cat sa stea in contact cu depunerea, sa o dizolv e apoi clatesti cu apa.

solutiile de jante mai mult acioneaza asupra depunerilor de placutei si/sau grasimii (pH neutru sau mai mare)

Link către comentariu
2 hours ago, vizitator said:

Skodamen, tu citesti ce am scris eu? Unde am zis eu ca antifurtul este ptr capac? Tocmai ca nu este, dar pe masura ce masina se invecheste hotii nu mai fura capacele de la roti. Ei sunt atrasi de lucruri noi.

da, se lipea ca nuca in perete cu ce a spus Al Bundy, Doar off topic, sa fie

 

Scuze de off

Link către comentariu
  • 1 month later...

De vreo cateza zile, la trecerea peste denivelari, la viraje, la balans stanga dreapta se auzeau zgomote din partea stanga fata a masinii, cel mai clar se auzeau la plecarea de pe loc si viraj stanga. Programare la Avia, si s-a constatat ca zgomotul provine de la bieletele de la bara stabilizatoare, nu ca au jos ci de la faptul ca sunt gripate, articulatia nu se invarte lin ci sacadat si acele trosnituri se propagau si se amplificau prin bara stabilizatoare.

 

Se schimba in garantie ambele.

Link către comentariu

Azi am schimbat bieletele antiruliu față. Au dispărut zgomotele. Mai rămâne de rezolvat problema cu decuplarea întârziată a frânei spate la prima plecare de pe loc după circulatia pe ploaie și staționare mai lunga.  

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi dimineață auzeam un zgomot ritmic care creștea în frecventa odata cu creșterea turației. Inculpatul e în poză. Anvelopele self seal și-au făcut datoria. 

IMG_7107.jpeg

IMG_7110.jpeg

Link către comentariu

Daca mergi mult, ajunge sa se toceasca capul surubului si nu il mai simti :))

Am avut unul in roata spate. am vrut sa il scot... iesea aer. L-am bagat la loc... nu mai iesea aer. Deci, presupun ca izola bine si surubul acolo :))(fara cauciucuri self seal) . 

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

De cateva zile am in bord mesajul ca " sistemul electric nu functioneaza corect". Mesajul a aparut la descuierea masinii, nu la punerea contactului , dupa ce masina a stationat 10 zile.

Am mers la AVIA , eroare pe modulul 1, se schimba in garantie.

Azi dimineata am dus masina la ei, cred ca o ridic pe seara. Sunt multe operatiuni migaloase, care necesita timp, se curata pasta de etansare de la suruburile mari, de la cele mici, si cred

ca sunt 20 pe fiecare laterala. Apoi, dupa ce se demonteaza capacul, se curata pasta de etansare de pe marginile capacului si de pe rama bateriei. in acest timp modulul trebuie sa stea conectat la aparatul de egalizat sa aiba aceeasi tensiune ca si celelalte celule de pe masina. 

Modulul are sub el o pasta termoconductoare care trebuie eliminata si pusa alta la montarea modulului nou. Capacul la fel, trebuie etansat cu solutie de etansare, la fel si suruburile. Inainte de montare se face testul de vacuum.

Eu nu am simtit o scadere a autonomiei sau a vitezei de incarcare si nici a vitezei maxime a masinii.

Link către comentariu

Ai intrebat de costul aproximativ al unei astfel de operatiuni, pentru cei care n-o sa mai fie in garantie...

Link către comentariu

CE am aflat este ca demontatea si montarea bateriei, si inlocuirea unui modul cu egalizarea acestuia,  (fara pretul modulului), dar include toate materialele de etansare, curatare, testul de presiune (si aici intra schimbarea tuturor suruburilor ) este in jur de 6000 lei.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!