Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Nu am fost atent. Imi cer scuze.

Niste sfaturi legate de erorile mele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AaronNel

erori :

00792 - sterge-o si vezi de mai apare

00932 - la fel

si citeste linkurile care duc la erori :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si tot reapar.

In cazul celei de la clima, nu baga rece decat atunci cand merg in afara orasului, iar in cazul celei de la geam, geamul de la sofer nu mai coboara. Se aude cum lucreaza macaraua dar geamul ramane pe loc. Pare ca ar fi ceva rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt nou pe forum si va rog sa ma ajutati cu o problema in urma achizitiei unei Skoda Octavia 1.9 TDI 66 KW cod ALH an 2004,model Elegance.Masina o am de aprox. 3 saptamani cand am achizitionat-o a mers OK un pic cam lenesa dar am crezut ca ceva de genul filter de aer sau motorina trebuie schimbate pt. ca nu s-a umblat de mult la ele.

Insa surpriza de cateva zile a inceput sa mearga tot mai rauinitial la ralanti cu variatii intre aprox. 800 si 1000 de tureapoi a inceput si in sarcina sa-si dea in nascand motorul este cald.La ora actuala merge foarte rau,nu are putere in sarcina ,si practic nu pot pleca cu ea la drum.

In urma unei scanari cu VAG Com ( am o interfata ieftina)au rezultat urmatoarele erori care sincer m-au socat:

01314-Engine Control Module

49-10-No communication-Intermitent

19586-EGR- System regulation Range Exceeded

3130-35-10-Intermitent

17965-Charge Pressure Control-Positive Deviation

17656-Start of Injection Timing Regulation:Control deviation

Am citit de cateva zile destul pe acest forum ,mentionez ca am si ceva experienta in mecanica si electronica (sunt inginer mecanic) ,de aceea va rog sa ma indrumati cum sa rezolv aceste erori si pt. a aduce masina in parametri.de asemenea va mai furnizez niste date citite cu Vagul pt. a va face o idee completa despre problema mea.Orice sugestie este binevenita.

EGR duty cycle variaza foarte mult uneori este 4.8% alteori a fost 84.5 % in decursul unei ore de masuratori,normal ar fi (40-75%)

Atmosfere Pressure Sensor-F96 -979.2 mbar

Manifold Pressure MAP sensor G71-1020 mbar

MAF sensor -450 mg/R

Specified MAP-(1850-1950mbar)-eu am 999.6 mbar

Actual MAP -(1700-2080 mbar)-Eu am 1009.8 mbar

D Cycle MAP V-(45-95%)-eu am 24.7%

Cilindre Idle Sped Running Control

Cilindrul 1: - 0.12 mg/R

2: 0.80 mg/R

3: -0.66 mg/R

4: -0.19 mg/R

Cold Start Valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eroarea asta de mai jos i-a aparut unui prieten la un Passat B6 2.0 TDI. Din cate-am citit pe Wiki Ross, ar fi ceva la bujie, cabluri sau ceva la mufa.

Puteti explica mai pe-ntelesul tuturor aceasta eroare?

001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti

mi-am scanat si eu masina din semnatura si imi apre uramtoarea la abs

a mai patit cineva la fel

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01,02,03,08,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8A0 907 311 M

Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 D5B

Coding: PMC 01

1 Fault Found:

00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)

03-00 - No Signal

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

End -------------------------------------------------------

Si cand il scanez separat imi zice too many comunication erorr to continue becul de la abs se tot abprinde se stinge cand il scanez

ce paote fi

sau ceva cu vag-com ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai becul de la abs cand scanezi si se aprinde inseamna ca atunci iti verifica abs-ul din cate stiu eu

cat despre eroare nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,

in urma unei scanari am logul de mai jos pt grupul 01 engine. Ma puteti lamuri ce inseamna?

Control Module Part Number: 038 906 012 AT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2815

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 00046

2 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Motorul e cel din semnatura. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Posibil geometrie blocata pe deschis =>> presiune mica, tubulatura traseu turbo fisurata, N75 defecta..

Efectueaza un Log in mers...

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

Sterge eroarea de aici si din [17-Instruments] si vezi daca mai apare

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Sti cumva un link unde pot afla care este procedura de efectuare a logului in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, intr-adevar multe treburi interesante acolo, dar din pacate nimic care sa zica cum se face logul in mers. O sa mai caut pe forum...sper sa gasesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ajutati-ma si pe mine cu idei, how-to..etc ...ca sa scap de eroarea asta.

Mentionez ca am si telecomanda webasto-ului si aceasta clipoceste cand o apas (ledurile)

Address 18: Aux. Heat Labels: None

Part No: 1K0 815 007 T

Component: Standheizer 011 1706

Coding: 0001112

Shop #: WSC 10184

1 Fault Found:

02245 - Connection; RF Remote Control

004 - No Signal/Communication

Am tot cautat, dar nu gasesc rezolvarea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scanat azi un golf 3 1,9 diesel

si au aparut urmatoarele erori,stie cineva ce inseamna?

Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3

Scan: 01,02,03,08,15,25,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 BF

Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0804

Coding: 00002

Shop #: WSC 01268

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

01268 - Quantity Adjuster (N146)

18-10 - Upper Limit - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 603 E

Component: AIRBAG VW2 V00

Coding: 00069

Shop #: WSC 01268

1 Fault Found:

00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: 1H0 953 257 B

Component: IMMO VWZ3Z0T2296880 V00

Coding: 09600

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum :blah_: Atasasem unui post anterior un document care explica procedura de efectuare a unui log in mers cu vag com. Din vari motive, postul a disparut subit. Daca cineva are nevoie de el, PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Am gasit pe un alt forum un manual f bun care explica cum se face logul in mers. Il postez si aici, poate mai are cineva nevoie de el.

Toate cele bune!

Poate pentru ca ai postat in alt topic!? :blah_: Spre exemplu aici !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

N-a postat in alt topic ci eu l-am mutat acolo, pentru ca acolo trebuia sa fi postat de la inceput, nu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, e f bun si acolo. Important e sa poata fi gasit.

Dupa username banuiesc ca esti exact autorul documentului. Multumesc pt ajutor!

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut urmatoarele eori : 01262 - supapa electro-penumatica N75 pentru presiune turbo 31-10 circ. deschis sau scurt la masa - intermitent ; 00625 - semnal viteza vehicul : 27-10 semnal implauzibil - intermitent ; 17978 - modul de comanda motor : blocat prin IMMO P1570 - 35 -00 - - ; 00553 - Debitmetru aer (G70 ) - 31-10 - circ. deschis sau scurt la masa - intermitent ; Starea- Gata de functie : N/A . Dupa stergerea erorilor a ramas numai 01262 . Masina nu trage cum trebuie de abia urca dupa 2600 de ture . Sa fie dusa supapa electro-pneumatica ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

salutare... va rog eu am o problema cu AC ul.... erorile sunt urmatorele:

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

17932 - Shareware Version. To Decode all DTCs

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication – Intermittent

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

00562 - Shareware Version. To Decode all DTCs

30-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Marea mea defectiune e ca AC ul s a oprit, numai da rece, pus pe direct compresorul porneste si incepe sa dea rece... dar asa nu vrea. Este de vina releul de ventilatoare? (cel situat sub lojeron? sa nu l cumpar degeaba) . Precizez ca inst de AC are presiune, are freon.

Multumesc!

Modificat de gabismail2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18027/P1619/005657 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

Possible Symptoms

* Glow Plug Relay (J52) faulty

Possible Solutions

* Check Glow Plug Relay (J52)

o Perform Output Test

17932/P1524/005412 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground

Possible Symptoms

* Engine still stand

Possible Causes

* Wiring from/to Fuel Pump Relay (J17) faulty (Short to Ground)

* Fuel Pump Relay (J17) faulty

Possible Solutions

* Check/Replace Fuel Pump Relay (J17)

Verifica si F129 de pe instalatia de A/C...Posibil sa fie dus si modulul de relee de sub baterie

:D Ce versiune de vagcom folosesti? De ce nu o activezi "Full Registred"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

ms mult man , deci sa recapitulez sa vad daca am inteles ceva :

J52 este releul de bujii da?!!! - solutiile ar fi sa l verific ( am ce verifica la el? ) sau sa i fac un test ... de care ? (intradevar iarna chiar si acu cateodata imi porneste masina din prima dar se zguduie motorul cu totu de zici ca se rupe din tampoane)

J17 Possible Symptoms * Engine still stand (aci nu inteleg) , cauzele ar fi firele de la si spre releu , sau releul de vina ok?!! solutia: inlocuire.

M a ajutat pentru diagnoza Andrei , e user al acestui forum si avea ceva prbleme cu softu , in cele din urma reusind sa l inregistreze.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu azi o scanare injectoarelor mele, e drept, nu cu vag-com, dar as vrea daca se poate sa-mi interpreteze si mie cineva rezultatele. Si mai am o curiozitate, stie cineva de ce la cilindrul 3 nu apare nimic?

post-5890-1250180515_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut ce scrie acolo.... injector 1,2,4,5,6 VS needle sensor..... adica injectorul 1,2,4,5,6 VS injectorul 3

injectorul 3 are senzorul de deschidere...... nu stiu daca este aceasi chestie ca la vag com..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay... sa zicem ca treaba cu cilindrul trei s-ar explica asa, dar ca valori... cum par? Din ce stiu eu ce e peste 1 nu prea e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!