Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam ca ma ajutati cu locatia ei. Nu am experienta in cutiile dsg,dar in rest repar. Am garaj utilat cu tot ce trebuie,mai putin cunostiinte despre ce tine de DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, vlahdacoroman said:

Verifica cablajul egr-ului pana in ecu,daca e ok inlocuieste egr-ul!

 

Așa voi face. Dar ținînd cont că după repornire își revine, mă face să mă gîndesc că cel mai probabil e de vină EGR-ul. Nu mă pricep, dar parcă așa pare logic. 

Văd că e plin de mărci care fac EGR-uri. OEM are preț de... OEM. Știți care e producătorul OEM? Văd că unii spun că ar fi Wahler, alții zic că Pierburg. O să caut să văd dacă găsesc OEM la preț cît de cît normal, dacă nu, încerc să aleg dintr-o listă scurtă (Wahler, Vemo, NFR, Pierburg).

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune OE. Altfel riști ca intr-un an sa-l schimbi din nou. Sunt fff problematice...crede-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE (acel cod cu DQ în coadă) e 2.400 lei. Wahler e 1.200 lei, iar Pierburg 1.000 lei.

Dacă Wahler fac și piesa originală, nu văd de ce să fug de produsul lor la 1.200 lei și să dau dublu pe același produs, practic. Înțeleg că OEM au niște criterii de testare a calității, dar vorbesc de același producător, nu de OEM vs chinezărie.

Nu iau în calcul mărci care oferă EGR la 7-800 lei, dar mă gîndesc că Wahler la 1200 ar trebui să se apropie de calitatea OEM. Pe forumuri din străinătate, văd că lumea recomandă Wahler, Valeo, Vemo sau Ridex. 

 

Deocamdată aștept să mai pun VCDS săptămîna viitoare, după care cel mai probabil voi comanda EGR nou. Mai caut, poate găsesc OEM la un preț mai bun.

 

Mulțumesc pentru informații și sfaturi!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e loterie... nici marcile care erau bune nu mai fac piese de calitate ... Pierburg defect dupa 4-5 luni, Hitachi defect dupa 1 an, lista poate continua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sabinatu 03L131512DQ poti s-o cumperi de la PBN cu ~ 1.750Lei, pretul este cu discount de 40% pentru masini mai vechi de 8 ani.

Suni la ei la piese, inregistrezi masina in sistemul Porsche, platesti prin virament apoi ei ti-o trimit cu curierul.

 

Este varianta cea mai civilizata, exclus piese OEM sau AM, foloseste doar OE.

 

Atentie, ca pe langa EGR mai ai nevoie de garnituri, etc, sunt detaliate pe topicul special de EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
On 3/13/2025 at 8:55 PM, spido said:

Nu e in cutie .Este pe cutie,pe furtunele racitorului de ulei.Se inlocuieste.

E vorba de valva  N417  este inclusa in cutie,in mechatronic! Cutia este un DQ 250 MQB

Problema este ca omul scaneaza cutia cu motorul pornit,iar vcds da eroare generică,aviz amatorilor care nu stiu sa faca o diagnoza la aceasta cutie!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat, nu stransese mecanicul un surub de 18, era un senzor dereglat si totul este ok acum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/16/2025 at 12:56 AM, Dolfin said:

@sabinatu 03L131512DQ poti s-o cumperi de la PBN cu ~ 1.750Lei, pretul este cu discount de 40% pentru masini mai vechi de 8 ani.

Suni la ei la piese, inregistrezi masina in sistemul Porsche, platesti prin virament apoi ei ti-o trimit cu curierul.

 

Este varianta cea mai civilizata, exclus piese OEM sau AM, foloseste doar OE.

 

Atentie, ca pe langa EGR mai ai nevoie de garnituri, etc, sunt detaliate pe topicul special de EGR.

Mulțumesc pentru informația cu PBN! 

O să verific și cablajul, cum m-a sfătuit un coleg mai sus. 

Cîteva zile mașina a mers de parcă nu avea nimic,apoi martorul a apărut iar, a dispărut la repornire, dar ieri deja a apărut și Check Engine, care s-a stins singur la un moment dat, după care am mers cam 200 km fără nimic aprins, de parcă nu avea iar nimic. Azi, iar a apărut spirala intermitentă.

Deocamdată aștept să-și facă timp cineva care are VCDS să mai punem o dată testerul, să fiu sigur că e vorba de aceleași erori, apoi... Pînă la urmă, are 277.000 km, ultimii 45.000 km făcuți de mine, din care o bună parte strict oraș, dintr-un capăt în altul la ore de trafic maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!