Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

M-ai bagat in ceata. Ce inseamna BS. Daca poti fi mai explicit o sa incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna basic setting. Este clar ca nu ai notiuni. Mai bine mergi la cineva care stie. Altfel poti face mai mult rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma descurc sper, tot timpul am gasit ce cautam.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asta am vrut sa zic. Setari de baza/Basic setting. Cauti ce am scris eu in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


005269 -Ventil de comutare pentru radiator EGR (N345)
P1495 - 000 - intrerupere/scurt la masã-intermitent
imprejurari cod;
Stare defect: 00100000

Am pus un tester și mi a spus ca pe racitorul de gaze este o mufa ca de acolo este problema, este mufa acolo?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Este vorba de electrovalva de by pass de la racitorul de gaze,cauta un profesionist care stie localizarea si stie sa faca o masurare de cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1K0 906 283A am schimbat aceasta piesa

Firele de la electrovalva aceasta ?

De verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Ai schimbat-o degeaba,eu ti am zis sa verifici cablajul la un om capabil nu sa o inlocuiesti la un dorel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andrioae cosmin

Screenshot_20250303_175537.jpg

Bună seara îmi puteți explica ce înseamnă erorile astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am gasit eroarea asta pe cutia de viteze la masina mea,Passat B8,cutie dsg dq250. Eroarea apare doar cu motorul pornit.Banuiesc ca valva aia este in mecatronic. Cam cat de grava este problema?

PXL_20250313_154003112.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e in cutie .Este pe cutie,pe furtunele racitorului de ulei.Se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ptr raspuns si ptr timpul acordat!

Posibil sa fi aparut si din cauza ca am scanat in modul agresiv?

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. E problema comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa ma ajutati cu un cod ptr ea,va rog?! 

PXL_20250227_085301466.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stiu ca sunt 2 pompe de recirculare a antigelului:una este in fata motorului si cealalta in spatele lui. Cumva cea din spate este responsabila ptr eroarea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciuna dintre ele nu e responsabila cu eroarea ta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara tuturor,

 

Mi-a venit și mie rîndul să cer un sfat...

Jetta 2013, 1.6 TDI.

Observasem astă iarnă că Start-Stop nu funcționa, era clar că bateria va trebui înlocuită (Varta pusă de fostul proprietar în 2018). Pînă să apuc să schimb bateria, m-am trezit cu martorul de bujii clipind intermitent și cu mesajul "Start Stop Error", iar mașina intra în Limp Mode. Dacă opream motorul, problema dispărea o perioadă.

Am schimbat bateria și la un OBDeleven s-au văzut erorile astea:

Trouble codes:
        P046C00 - EGR Sensor "A" Circuit Range/Performance
            Intermittent
                Mileage: 276136 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 3
                Unlearning counter: 255
                Engine speed: 1892.25 1/min
                Normed load value: 86.3 %
                Vehicle speed: 31 km/h
                Coolant temperature: 62 °C
                Intake air temperature: 6 °C
                Ambient air pressure: 970 mbar
                Voltage terminal 30: 14.795 V
                Dynamic environmental data: 20962820A7FFC2209800003919E75E39E8008E20B6008F20B7033339E70E
        P305300 - Starter activation, return message terminal 50 Short circuit to ground/open circuit
            Intermittent
                Mileage: 273794 km
                Priority: 2
                Malfunction frequency counter: 1
                Unlearning counter: 255
                Engine speed: 133.75 1/min
                Normed load value: 0.0 %
                Vehicle speed: 255 km/h
                Coolant temperature: 4 °C
                Intake air temperature: 7 °C
                Ambient air pressure: 960 mbar
                Voltage terminal 30: 9.713 V
                Dynamic environmental data: 209622F40C0217F40DFF2A075620D6023E0A363F8300

 

Au fost șterse erorile, problema a reapărut. La fel, nu apare tot timpul. Au pus la un service VCDS și am văzut că apărea doar eroarea P046C00. 

Au șters eroarea și au spus că dacă apare iar, trebuie să schimb EGR-ul.

Bineînțeles că problema a reapărut. La fel, doar uneori. 

 

Îmi puteți spune dacă eroarea asta presupune înlocuirea EGR-ului sau e posibil să aibă altă cauză? Nu aș vrea să  înlocuiesc EGR-ul și să mă trezesc că problema nu a dispărut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Verifica cablajul egr-ului pana in ecu,daca e ok inlocuieste egr-ul!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas cu ea in drum, nu mai porneste. Ce crdeti ca este?

 

Descriere sistem: R4 2.0l TDI G000SG
    Număr software: 03L906022QC
    Versiune software: 9980
    Număr hardware: 03L907309
    Versiune hardware: 78
    Număr de serie: VWZCZ000000000
    Codare: 0000072

    Coduri de eroare:
        P0016 - Crankshaft Position-Camshaft Position Correlation Bank 1 Sensor A
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  3
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366065 km
        P0193 - Fuel Rail Pressure Sensor "A" Circuit High Input
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  2
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366065 km
        P0090 - Fuel Pressure Regulator "A" Control Circuit/Open
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 255
        P2294 - Fuel Pressure Regulator "B" Control Circuit/Open
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  2
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366065 km
am rmas cu ea n drum     

 

  P0102 - Mass or Volume Air Flow Sensor "A" Circuit Low
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366065 km
        P0183 - Fuel Temperature Sensor "A" Circuit High
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  1
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366065 km
        P0341 - Camshaft Pos.Sensor Circ. Range/Performance
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  4
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366132 km
        P3007 - Camshaft Position Sensor No signal
            static
                Priority:  2
                Frequency counter:  4
                Driving cycle: 255
                Mileage: 366125 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/inlocuieste senzor axa came. Vezi si cablaj. Posibil acolo sa fie problema. Oricum,pare ca e si sarita de la punct distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du-o la mecanic, schimba distributia, schimba axele cu came si mergi mai departe.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

@LoliSor e sarita de la punct distributia, inlocuiesti senzori degeaba!

Daca pistoanele au facut contact cu supapele e nasol,poate scapi cu axe la inlocuit,dar puțin probabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Azi am demontat carcasa la filtrul de aer ca sa caut "cooling oil valve",dar nu am gasit nimic pe furtunurile care duc in termoflotul cutiei. Unde o pot gasi,ca sa iau codul de la ea si sa o schimb? Este vorba de un passat b8,an 2016,cutie dq250.Am vazut ca furtunurile termoflotului intra intr-o teava metalica si atat.

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Si zici ca nu vrei sa mergi in service?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!