Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, spido said:

Da,e normal. Le pui pe un plus dupa contact.

Te salut, Spido si multumesc de raspuns ..

 

Asta am si facut, le-am pus pe un plus la contact, cu siguranta aditionala si totusi eroarea tot apare. Am deconectat camera de luni pana astazi fiindca nu era nevoie de ea stand in garaj, ramanand doar ambientalele si totusi eroarea a aparut. Precizez ca am verificat si ambientalele se aprind doar pe contact, cele din bord stingandu-se cu 3-5 secunde mai repede decat cele din portiere la momentul scoaterii contactului. In aplicatia dedicata (bluetooth) imi arata ca nu sunt active pe perioada cat masina nu are contactul pus si nu le pot aprinde fara contact (arata ca modulul lor nu primeste curent pentru a emite semnal catre telefon), de aici deduc ca montajul l-am facut cat de cat corect.

 

Am lasat masina parcata ~10 ore si am verificat, totul era stins, nimic aprins.

 

Am montat totul sambata, 18.01 si eroarea a aparut abia astazi la o simpla scanare pe vcds. Nu mi-a facut probleme cu pornirea sau sa dea semne ca ar fi scazut voltajul in urma consumului

 

Sa fie normal sa apara chiar daca sunt pe contact cu siguranta?

 

Multumesc.

Modificat de MTeiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc problema la ambientale. Am avut cu ceva timp in urma o masina venita cu aceeasi problema. Consum. I-am refacut cablarea,a fost ok. Incearca sa deconectezi de tot ambientalele...cateva zile si vezi daca mai apare. Dupa ce o stergi,evident. Si sa nu ai ceva adaptor...incarcator telefon in vreo priza..fata/spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, spido a scris:

Banuiesc problema la ambientale. 

 

Momentan am sters eroarea pe la 11 azi dimineata si nu a mai aparut nimic. Totusi, eroarea aparuse cu vreo 50km inainte de momentul verificarii, cam in ziua in care am montat ambientalele iar atunci masina a pornit mai greu (a invartit mult) deoarece a stat mult cu contactul pus/ledurile interioare pornite.

 

O sa monitorizez zilele urmatoare sa vad daca mai apare. Ma gandesc ca a fost data de voltajul scazut in baterie dupa aproape 6 ore de stat cu leduri pornite in interior si multiple contacturi puse si luate pt teste.

 

Intre timp, aveam in ambele brichete (fata/spate) prize usb, fara vreun usb in ele sau ceva si le-am scos si pe acelea din soclu.

 

Am mai observat o chestie. Masina are un exide AGM de 70Ah pe ea si totusi pe modul 61 la codul bateriei nu are nici o legatura cu brand-ul EXIDE si nici cu amperajul ei. E ceva 068 JCB sau JCI. Nu am retinut exact.

 

Bateria are cam 5 ani si o sa urmeze sa o schimb in vara, dar ma gandesc sa nu fi fost codata niciodata de la ultima schimbare? (B7 2012 final). Start/Stop functioneaza corect, desi nu-l utilizez.

 

Mersi inca o data de raspunsuri.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si adaptoarele Usb au un consum...chiar daca nu e nimic in ele.

Codeaz-o cu 070JCI si salveaza. Cand va veni timpul de inlocuire...vei sti. Te anunta ea..😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.11.2018 at 14:07, iahimmihai a scris:

Este electrovalva vacuum  care comanda clapeta după răcitorul de gaze egr

Salut Mihai și eu acest eroare cu electrovalva am luat-o noua și mie mi se aprinde doar cind pornesc se aprinde la 3 zile sau cind ii vine ei,în rest merge bine masina, sa fie ciupit vreun fir ceva cind face contact cind nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


005269 -Ventil de comutare pentru radiator EGR (N345)
P1495 - 000 - intrerupere/scurt la masã-intermitent
imprejurari cod;
Stare defect: 00100000
Prioritate defect: 2
Frecventa defect: 18
Resetare contor: 255
rulaj: 430745 km
Indicator de timp: 0
Data: 2024.09.10
timp: 12:31:12

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul cu aparat de masura. Posibil oxidari...pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind sa pus testeru a spus ca lucrează, asta ma gândesc și eu cind face atingere cind nu ca vad ca de o săptămână nu sa mai aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, monitorizezi și vedem dacă mai apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, am o mica mare problema si nu știu ce să îi fac, dețin un VW Passat B7 2012 1.6 tdy cod motor CAYC și pierde aer mai concret. Am verificat scurgeri de aer cu dispozitiv de fum, dar se pare că nu se vede niciunde scurgerea de aer. Trebuie sa specific că am DPF Off+EGR off (in urma unor probleme cu o fisura in răcitorul de gaze) făcute acum un an(de un an merg cu ea și a început să apară problema recent).

Am nevoie de sfaturi și chiar idei cum as putea găsi rezolvarea( cod eroare P2279 + limp mode)

Modificat de Silviu0
Sunt nou și nu știu cum să selectez sa fie văzut unde trebuie :(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Adică ai sters tot ce inseamna flux de aer si dtc-uri din ecu si te astepti sa mearga bine,cu racitor anulat si te intrebi ce inseamna leak?!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si va multumesc pentru raspunsurile legate de problema la vestitul actuator!

Pe pagina anterioara am postat 3 poze cu erorile pe care l-am avut pe actuator: P3348 - 003, 006 si 009.

Am dat actuatorul jos si l-am dus la cineva foarte priceput in domeniul de lipit.

Am gasit ceva tutorial pe youtube desprea repararea acestui actuator daca este problema electrica.

Se desface in doua bucati si pe partea electrica sunt 6 sau 7 fire foarte subtiri care fac contactul intre placa electronica si mufa, ele se dezlipesc dupa ceva vreme de la trepidatii ,caldura etc. deoarece sunt ceva argint daca zic bine (din spusele electronistului). Dupa ce se curata foarte bine se cositoresc cu foarte mare grija sa nu se incalzeasca celelalte circuite electrice dar sa reziste la o temperatura mai mare (200-250 grade) si la trepidatii.

Momentan masina merge perfect si nu imi mai da eroare pe actuator. 
Deci cine mai are aceasta problema sa stie ca se poate repara(cu bani destul de putini) nu doar schimba deoarece nu este tocmai ieftin 🫣.

Sper ca am fost de ajutor cu explicatia!

O seara placuta tuturor ai drumuri bune 🤗!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou! 🙋‍♂️🙆‍♂️

Am depistat alte 2 erori la care nu le dau de cap nici cum!

Tin sa mentionez ca nu am nici macar un martor aprins in bord , masina fiind un allroad se ridica si coboara din perne , farana functioneaza, dar singura problema este atunci cand vreau sa dezactivez ESP, nu vrea sa se dezactiveze.

Apas pe buton se aprinde martorul dar cand las de buton se stinge si martorul. 
Practic nu se dezactiveaza.

Daca ati intampinat careva aceste problema sunt curioa cum se piate remedia!

va multumesc frumos!

IMG_5194.jpeg

IMG_5195.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa si tu diagnoza cu o interfata mai buna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Al Bundy a scris:

fa si tu diagnoza cu o interfata mai buna.

 

La ce te referi? 
Ce este in neregula cu acest VCDS? 
Ma intereseaza strict daca este vorba de o codare gresita sau deloc sau alta problema.

Multumesc oricum pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o codare gresita la unul din calculatoarele masinii.

Dar colegul are dreptate, interfata ta nu e "completa" si nu citeste bine codurile de eroare.

ASta se intampla cu interfetele clone.

eroarea este 01310 - modul suspensie j197  - 000 - cod necunoscut.

acolo trebuia sa fie un 004 -no signal /comunication sau 013 - Check DTC Memory, etc

 

adica un index al erorii principale care iti spune de fapt unde e durerea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, andrei_221 a scris:

este o codare gresita la unul din calculatoarele masinii.

Dar colegul are dreptate, interfata ta nu e "completa" si nu citeste bine codurile de eroare.

ASta se intampla cu interfetele clone.

eroarea este 01310 - modul suspensie j197  - 000 - cod necunoscut.

acolo trebuia sa fie un 004 -no signal /comunication sau 013 - Check DTC Memory, etc

 

adica un index al erorii principale care iti spune de fapt unde e durerea. 

 

Iti multumesc frumos pentru raspuns!

Sa inteleg ca acele 2 erori pe ABS sunt din cauza codarii. 
si mie mi s-a parut putin ciudat cand la eroarea 01310 - mi-a aparut 000 cod necunoscut.

 La eroarea 18055 codare/variante modul comanda am P1647-000 verificare in lantul de transmisie.

Deci ambele erori sunt din cauza codarii? 
Va multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.02.2025 at 20:16, vlahdacoroman a scris:

Adică ai sters tot ce inseamna flux de aer si dtc-uri din ecu si te astepti sa mearga bine,cu racitor anulat si te intrebi ce inseamna leak?!

 

Sa fiu mai specific, am schimbat egr-ul fisurat cu unul care nu avea probleme, iar după l-am anulat, crezi că pierderea de aer se datorează din simplu fapt că softul pentru EGR nu e făcut corect(menționez că toate cablurile toate furtunasele sunt la locul lor, iar pe intrarea în clapeta de shut-off e o tăbliță care optureaza reîntoarcerea gazelor..) nu mă pricep foarte bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul trebuie adus la starea initiala ,altfel ….o sa bajbai mult si bine cu anularile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara! Am nevoie de ajutorul vostru pentru a rezolva o problemă apărută la sistemul de climatizare la O3 tdi 1,6 dsg din 2016. Mai exact este vorba despre “VCDS Fault - 328964 - Motor for Front Air Distribution Flap” Cine a mai întâmpinat problema asta? Mă poate ajuta cineva din București cu repararea/ inlocuirea actuatorului? Va multumesc anticipat!

 

 

 

 

IMG_3438.jpeg

Modificat de prely
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.02.2025 at 13:40, EEXCALADE a scris:

Motorul trebuie adus la starea initiala ,altfel ….o sa bajbai mult si bine cu anularile

Incerc sa ii dau de cap și găsesc pe cineva care poate mă ajută cu explicația aceasta, ce se întâmplă când anulezi EGR UL, mai exact ce senzori sunt anulați și de unde își ia datele după, as putea sa ii găsesc problema mai ușor(tipul care mi-a făcut toată treabă asta a zis că nu are timp de mine...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un mecanic bun nu isi pierde timpul cu astfel de cazuri ,deoarece sunt fara sfarsit.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
17 hours ago, Silviu0 said:

Incerc sa ii dau de cap și găsesc pe cineva care poate mă ajută cu explicația aceasta, ce se întâmplă când anulezi EGR UL, mai exact ce senzori sunt anulați și de unde își ia datele după, as putea sa ii găsesc problema mai ușor(tipul care mi-a făcut toată treabă asta a zis că nu are timp de mine...)

Exact asta se intampla cand anulezi egr-ul,fix ce ai patit tu!Iar tipul care ti-a facut treaba nu ti-a raspuns fiindca nu știe,el a anulat egr-ul si a sters cu un singur click toate erorile din harti,astfel ca daca ai probleme in acest moment, ecu nu va genera nici un cod de defect!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

VIN: WVWZZZ3CZ9E106893
    Mașină: Volkswagen Passat
    An: 2009
    Tipul caroseriei: Variant
    Motor: CBAB
    Kilometraj: 362300 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    Descriere sistem: R4 2.0l TDI G000SG
    Număr software: 03L906022QC
    Versiune software: 9980
    Număr hardware: 03L907309
    Versiune hardware: 78
    Număr de serie: VWZCZ000000000
    Codare: 0000072

    Coduri de eroare:
        P1065 - Fuel Pressure Regulation Control difference
            Intermittent
                Priority:  2
                Frequency counter:  2
                Driving cycle: 255
                Mileage: 362145 km

 

Ce ar trebui sa verific si sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizare presiuni rampa,posibil un regulator presiune defect. Poti incerca si un BS la regulator.

IDE02703 

Reset learned values quant. meter. unit and press. contr. valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • EEXCALADE
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!