Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Baietii spun ca parce fuge fundul masinii, nu sta pe drum.

Ciudata manifestare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/9/2024 at 9:57 AM, LoliSor said:

Salut. Nu am gasit info despre aceasta eroare.

Nu stiu de unde sa o apuc.

Este vorba despre un golf 4 diesel.

WhatsApp Image 2024-12-09 at 09.24.41.jpeg

N-are treaba manifestarea cu acesta eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eroarea de unde sa o apuc? C

Ce reprezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea o poti lasa in pace , nu te afecteaza cu nimic. Sunt ceva valori in ECU modificate in Adaptari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sper ca va gasesc cu bine.

Am un amic ce detine un Passat B6 2.0 TDI si apare eroarea : 000771 Rateu cilindru 3 / P0303 - 000 - intermitent.

Cum se abordeaza aici? Multumesc

 

 

 

Adresa 01: Motor        Etichete: ROJ\03G-906-021-BMM.clb
   Numar VAG SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  9354  
   Revizie: --H06---    Numar serial: VWZCZ000000000
   Codare: 0000072
   Atelier: WSC 00011 888 81093
   VCID: 75B7E1C979C2C873C84-8020
   VINID: 9E69EAAAA0D3A87540209088082299C251

1 cod a gasit:
000771 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 3
               P0303 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00110000
                    Prioritate defect: 3
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 317342 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2024.11.29
                    timp: 16:46:18

             împrejurari cod:
                    RPM: 840 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 13.98 V
                    cantitate inj.: 2.96 mg/cursa
                    temperatura: 34.2*C
                    (fara denumire): 0.0

Gata de functie: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire bujie,bobina,test compresie pe toti cilindrii,injector 3 mutat pe 1(si vazut daca se muta misfire pe 1). Fix in ordinea asta se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind BMM poti sa sari peste inlocuire bujie, direct test compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!