Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Scoate masina la drum lung ,prea multe regenerari ratate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ash limit 80. Ash mass 81.1. Depasita valoarea de referinta. Filtru pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robertinho3100

Masina asta nu e masina de oras. A mers anul trecut 60.000 km si din astia cred ca 55.000 km au fost doar pe drumul Germania-Romania, pentru ca fac un drum pe luna de Germania. Ar trebui dat jos si curatat? Se mai poate verifica ceva? Multumesc mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere valorile, nu ai ce sa mai verfici suplimentar.

Mers cu ea...cand nu isi mai face regenerare,  jos dpf ul, curatat, initializat si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VladCristian

Salutare, 

 

De cateva zile m-am trezit cu beculetul de la check engine aprins in mers prin oras. Am ajuns si la o scanare cu VDCS, la care a reiesit un singur cod de eroare (cel de mai jos). Dupa stergere pot merge cu masina cativa Km/cateva porniri opriri pana se apinde iarasi check engine. Din ce am reusit sa aflu pana acum, am doua EGR uri, unul pentru low pressure si celalalt pentru high pressure. Din codul de eroare nu reusesc sa imi dau seama care este de fapt cel cu probleme. Ma puteti ajuta cu ceva detalii despre ce reprezinta datele stocate impreuna cu eroarea? Un sfat/parere ce sa verific? Multumesc 

 

1 Fault Found:

23870 - EGR System 
          P0401 00 [10101111] - Insufficient Flow
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 197487 km
                    Date: 2024.01.25
                    Time: 09:19:46

                    Engine RPM: 1552.50 /min
                    Normed load value: 46.7 %
                    Vehicle speed: 54 km/h
                    Coolant temperature: 68 °C
                    Intake air temperature: 12 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 15.046 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR travel diagnosis: strongly increased NOx emission: -30.70 kg/h
                    Exhaust recirc.valve 1 bank 1: posit.feedback - Actual value: 11.67 %
                    EGR travel diagnosis: marginally increased NOx emission: -25.40 kg/h
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 100.00 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 87.85 %
                    Charge press. ctrl deviation after throttle valve bank 1-Pressure_16_signed_10_mbar: 26.8 mbar
                    O2 sens. 1 bank 1 upstrm oxi cat: raw value: 2.512 counts
 

Modificat de VladCristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Se face test planul aferent pentru partea de recirculare gaze,nu se schimba egr-urile pe baza unui cod de defect!Problema nu este la egr!

Cauta un service cu oameni capabili care stiu sa verifice acest tip de defect,si detin "sedevistica" necesara!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum,informatiile sunt putine spre deloc. In semnatura avem un Polo 6R. Despre acea masina vorbim? Cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VladCristian

Am omis sa specific, scuze. Masina este Skoda Fabia 1.4 TDI euro 6 cod motor CUS 66kw. Am făcut și un test din basic settings pe partea de low pressure egr, procedura începe după ce apas frâna plus acceleratie însă se oprește in câteva secunde după care generează codul P2002. Vârful tobei are ceva funingine. Aseară după o regenerare (făcută după 200km de la anterioara) pe autostrada a produs la întoarcere 4.5 g soot/aproximativ 45km de autostrada mers la 110km/h (nu știu cât ar trebui sa fie intervalele între regenerări). La service am programare joi săptămâna care urmează.

Modificat de VladCristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu mai circula cu p2002 riști sa infuzi dpf ul,daca teava de evacuare e neagra atunci dpf ul e deja compromis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Vw touareg 7p 3.0 262cp

Eroare: P00AF00 Turbocharger/Supercharger Boost control "A" Module

După ce am mers câteva minute de la pornire mi-a apărut spirala în bord și mașină a intrat în "safe mode". Din ce înțeleg este o supapa valva de la turbina care ar trebui schimbată. Întrebarea este dacă aș putea sa merg aproximativ. 200km cu aceasta eroare? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar sa incerci sa nu mergi mai mult, deoarece este posibil sa nu isi mai faca regenerarea filtrul de particule 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW Touareg 7P

Buna seara, revin cu o problema foarte ciudata. Mentionez ca problema de actuator de la turbina a fost remediata si masina nu mai intra in limp mode. Pentru aceasta problema am fost la un service de reconditionare turbine si bineinteles ca am reconditionat si turbina. Doar ca ei au spus ca si filtrul de particule pare incarcat si sa l curatam si am fost deacord. Am luat masina din service si dupa 2 ore de mers mi-a aparut martorul motor cu eroare pe senzorul NOX. Inainte de problema pe turbina nu aveam nici o eroare pe acest senzor. Senzorul NOX are treaba cu filtrul de particule? Maine vreau sa o duc inapoi, dar sa stiu cum pun problema. Multumesc, seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,posibil sa fie o problema si cu acesta. Ideea e ca,din experienta vorbind,Ecu stocheaza Dtc ul cu cel mai mare impact in momentul respectiv,ignorindu-le pe celelalte. Rezolvand Dtc ul principal...le va afisa si pe urmatoarele...daca sunt. Din pacate,se intampla.

Acum- depinde cum arata eroarea ta din prezent.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina fara aceasta eroare si am scos-o cu eroare(NOX Sensor Bank 1 Sensor 2). Am fost inapoi si mi-au zis ca nu au umblat la acel senzor, concluzia s-a stricat din simpla coincidenta. Dupa 1000euro reconditionare turbina si filtru particule, urmeaza schimbare senzor NOX 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Senzorii NOX  se strica la demontare/montare  identic cu cei de temperatura,se demontează foarte greu si  de obicei se foloseste flacara,sau inductie!Am pățit la zeci, de cazuri....

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, am un Mk5 2.0 tdi BMM si imi da antigelul afara cand merg mai tare 160, 180 200 km/h, cand face boost turbina, am observat ca se incalzeste si mai greu decat de obicei, antigelul este curat, uleiul este la nivel si curat, nu da cu fum alb nici in sarcina nici la relantiu nici cand o pornesc la rece sau la cald, nu fierbe apa, nu trece temperatura de 90 grade. Cineva mi a zis ca se ridica chiulasa de la boost si de asta face presiune si da antigelul afara, sa fie chiar chiulasa sau racitorul de gaze, ce sa verific, ce sa urmaresc, cum sa testez? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Masina sotiei (Passat B8, 150 CP, CRLB, WVWZZZ3CZJE098534), porneste aleatoriu mai greu la prima pornire. Masina este din 2018 cu aproximativ 66.000km si nu este foarte folosita (cam de 1 la 2 saptamani). Revizia la cutia DSG a fost facuta la 60.000km. La o prima scanare avea 3 erori legate energy management aparute pe la mijlocul lui ianuarie. Dupa stergerea lor la repornire au aparut astea doua:

 

Address 02: Auto Trans (J743)       Labels: 0D9-927-770.clb
   Part No SW: 0D9 300 043 B    HW: 02E 927 770 AS
   Component: DQ250-6F MQB  H54 5205  
   Revision: 06454104    Serial number: TFK01709211097 CVN: 0000D9FD
   Coding: 0014
   Shop #: WSC 05311 115 00093
   ASAM Dataset: EV_TCMDQ250021 001001
   ROD: EV_TCMDQ250021.rod
   VCID: 196FCD79B91A4C12C8D-804C

2 Faults Found:
10657 - RPM Signal from ECU 
          P0726 00 [00000010] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

10906 - Cooling Oil Valve 
          P179D 00 [00000010] - Electrical Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

Mai sunt colegi care au intampinat aceste erori? Cum ati rezolvat? Orice sfat va fi de mare ajutor. Masina in rest merge perfect, nu smuceste, nu te da in nas, schimba bine, nu scoate fum.

PS: am atasat si logul ultimei scanari. Bateria pare a fi in regula.

Log-WVWZZZ3CZJE098534-65812km-40893mi.txt

Modificat de eugenr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cryst7ano

Radiator infundat?

@eugenr

Sterge erorile. Monitorizeaza daca mai apar. Senzorul turatie motor pare ca face probleme uneori.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, detin un Golf VI, CFFB, 140CP TDI si de doua saptamani am urmatoarea problema, masina se limiteaza si se aprinde martorul (spira), iau contactul dispare si dupa 2 km apare martul motor check engine dar trage ca si cum nu ar avea nimic (functioneaza normal), ajung la destinatie iau contactul dau cheie dispar toti martori din bord poate functiona asa 1-2 zile dupa care reapare aceeasi problema .... Intr-o zi cred ca am zis ca inebunesc cu limitarea vitezei chiar daca luam contactul mergeam 3-4 km si reaparea .... Am pus testerul pe ea si ar fi EGR sau supapa N18? Daca ar fi de schimbat EGR ce producator este ok ?  Producatorul WAHLER ce parerea aveti ? am atasat si urmatoarele erori care ar fi:

 

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcþionare 
          P0403 00 [172] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 33
                    rulaj: 269169 km
                    Data: 2024.02.14
                    timp: 13:49:34

                    Turaþie motor: 1552.50 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 99.6 %
                    Viteza vehicul: 60 km/h
                    Temperatura antigel: 67 °C
                    Temperatura aer admisie: 18 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.960 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã): 547.9 mg/cursã
                    Ventil EGR: activare: 100.00 %
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã: 90.43 %
                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã: 9.85 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 19
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 7
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã: 992.0 mV

4892 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcþionare 
          P0403 00 [168] - -
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 12
                    rulaj: 270360 km
                    Data: 2024.02.14
                    timp: 12:55:29

                    Turaþie motor: 1548.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 61.2 %
                    Viteza vehicul: 60 km/h
                    Temperatura antigel: 69 °C
                    Temperatura aer admisie: 12 °C
                    Presiune aer ambiental: 1010 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.860 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã): 569.2 mg/cursã
                    Ventil EGR: activare: 15.00 %
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã: 51.66 %
                    Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã: 9.85 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 3
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 7
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã: 2155.2 mV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dannni

Aici trebuia să postezi. Unde ai postat tu este vorba despre altfel de loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minute în urmă, spido a scris:

@Dannni

Se inlocuieste Egr. Recomand OE.

Salut, am întrebat trei mecanici și la doi mecanici mi-au zic ca pe original este WAHLER si unu mi-a zis PIERBURG, este adevărat ? Ce-am căutat pe net am scris OEM și apare BorgWarner (Wahler)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dannni Nu mai da quote postării anterioare! Nu este necesar și nu este regulamentar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa-mi iau si eu un tester bun cu care sa pot vedea toate erorile, ceva recomandari ? multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!