Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Ma indoiesc sa fie asa. In mod normal,ardea siguranta.

Acum,toate Vagurile au bricheta fie pe contact fie pe direct. Nu se pot inversa de la sine..doar cu modificare hardware. Altfel,in urma unui scurt circuit,nu are cum. Cel mult,arde siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu a verificat singurata care trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, F l o r i n a scris:

In blocurile de masura de pe 09 BCM, la RLS

Nu stiu daca am intrat bn ce ziceti?

Screenshot_20220728-122906_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 15 ore, spido a scris:

@bob97

In primul rand nu mai da quote postarii anterioare. E interzis/poti fii sanctionat. Citeste regulamentul.

Da,ai senzorul prezent. Trebuie vazut daca e si functional. La o diagnoza,in blocuri masura,se vede. Ce zici am cautat bn atasez poza. Multumesc

@Ioanid Constantin

Pare ca masina a fost lovita..avariata pe usa pasager. Ai o problema cu motorasul din usa,cu oglinda care este simpla..fara mirror down. Sau a fost inlocuita usa cu totul..provenita de pe alta masina,an...etc.

 

Screenshot_20220728-122906_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate edifica cineva cu privire la codurile de mai jos? Multumesc anticipat!

 

1 cod a gasit:008598 - B1; sonda 1            
P2196 - 000 - tensiune prea mare -amestec bogat- - MIL aprins          
împrejurari cod:                
Stare defect: 11100000                
Prioritate defect: 2                
Frecventa defect: 1                
Resetare contor: 255                
rulaj: 291926 km                
Indicator de timp: 0                
Data: 2016.12.18                
timp: 15:28:26

împrejurari cod:                
RPM: 1633 /min      
viteza: 57.0 km/h                
lambda: 47.3 %                
masa aer/tur.: 485.0 mg/cursa                 
tensiune: 0.150 V                
(fara denumire): 16.0                
tensiune: 0.975 V

-------------------------------

Adresa 08: Clima automata        
Etichete: ROJ\3C0-907-044.clb    
Numar VAG SW: 3C0 907 044 DK    
HW: 3C0 907 044 DK   
Component: ClimatronicPQ46 133 0909     
Revizie: 00133024    
Numar serial: 00000000000000   
Atelier: WSC 00000 000 00000   
VCID: 6DD17CB37491F7E318-8038

1 cod a gasit:01809 - Motor pentru clapeta temperaturã stânga (V158)         
000 - Elaborare coduri necunoscuta - intermitent         
împrejurari cod:                
Stare defect: 00110000                
Prioritate defect: 3                
Frecventa defect: 3                
Resetare contor: 170                
rulaj: 291831 km                
Indicator de timp: 0                
Data: 2016.12.18                
timp: 23:00:00

------------------------------

Adresa 46: Confort        
Etichete:. ROJ\3C0-959-433-46.clb   
Numar VAG SW: 3C0 959 433 AR    
HW: 3C0 959 433 AR    
Component:    KSG PQ46 ELV 043 0612     
Revizie: 00043000    
Numar serial: VWZCZ000000000   
Codare: 0091020051030E763004941570084F0E707C01   
Atelier: WSC 05311 000 00000   
VCID: 7AFB47EF35DF505B8D-802E

Subsistem 1 - Numar VAG: 1K0 951 605 D   
Component: LIN BACKUP HORN H08 9001
Subsistem 2 - Component:       NGS n.mounted 
Subsistem 3 - Component:      IRUE n.mounted

1 cod a gasit:00956 - Cheia 2         
005 - setare de bazã/adaptare lipsã sau incorectã          
împrejurari cod:                
Stare defect: 01100101                
Prioritate defect: 4                
Frecventa defect: 21                
Resetare contor: 132                
Indicator de timp: 0   

------------------------------------

Adresa 47: Sistem sonor (R12)       Etichete: 5K0-035-456.clb    
Numar VAG SW: 5K0 035 456     HW: 5K0 035 456    
Component: KonzernAmp 8K H06 0316     
Revizie: --------    
Numar serial: BP218187351729   
Pachet ASAM: EV_AudioVerst8KanalBNO2 A01003   
ROD: EV_AudioVerst8KanalBNO2.rod   
VCID: 67DD0E9B9E6DDDB362-8032

6  coduri de defecte:
9461523 - Difuzor joase SF           
B105F 13 [009] - întrerupere          
[Proprietate noua! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curenta de interfata]           
Confirmat - Testat de la stergere de memorie         
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001                
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 1                
Resetare contor: 83                
rulaj: 289941 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 00:38:58

9463571 - Difuzor joase DS           
B1067 13 [009] - întrerupere          
Confirmat - Testat de la stergere de memorie          
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001                
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 7                
Resetare contor: 127                
rulaj: 282440 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 17:01:11

9462803 - Difuzor înalte DF           
B1064 13 [008] - întrerupere          
[Proprietate noua! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curenta de interfata]           
intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie         
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001                
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 40                
Resetare contor: 184                
rulaj: 287452 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 17:55:20

9463827 - Difuzor înalte DS           
B1068 13 [009] - întrerupere          
Confirmat - Testat de la stergere de memorie          
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 1                 
Resetare contor: 66                 
rulaj: 281816 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 21:20:42

9461779 - Difuzor medii SF           
B1060 13 [009] - întrerupere          
[Proprietate noua! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curenta de interfata]           
Confirmat - Testat de la stergere de memorie         
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001                
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 1                
Resetare contor: 66                
rulaj: 281816 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 21:20:42

9462547 - Difuzor medii DF           
B1063 13 [009] - întrerupere          
[Proprietate noua! Detalii de coduri extinse UDS sunt suportate numai de gen. curenta de interfata]           
Confirmat - Testat de la stergere de memorie         
împrejurari cod:                
Stare defect: 00000001                
Prioritate defect: 5                
Frecventa defect: 1                
Resetare contor: 66                
rulaj: 281816 km                
Data: 2022.07.28                
timp: 21:20:42

-------------------------------------

Adresa 69: Tractare (J345)       Etichete:. 1K0-907-383-V2.clb    
Numar VAG SW: 1K0 907 383 E    HW: 1K0 907 383 E   
Component: Anhaenger     H08 0080     
Revizie: 3A002002    Numar serial: 00000117143947   
Codare: 4100000100000000   Atelier: WSC 05314 000 00000   
VCID: 2F6DA6BB7E1D45F36A-807A

1 cod a gasit:16355 - Modul comandã-defect watchdog        
014 - defect         
împrejurari cod:                
Stare defect: 01101110                
Prioritate defect: 3                
Frecventa defect: 1                
Resetare contor: 188                
Indicator de timp: 0

------------------------------------

Adresa 77: Telefon (J738)       
Etichete:. ROJ\1K8-035-730.clb    
Numar VAG SW: 1K8 035 730 B    HW: 1K8 035 730 B   
Component: Telefon       H08 5400     
Revizie: 00008000    
Numar serial: 20389520065938   
Codare: 012120   Atelier: WSC 05314 000 00000   
VCID: 285F4DA75BF312CBAB-807C

1 cod a gasit:01524 - Antena pentru telefon         
011 - întrerupere - intermitent          
împrejurari cod:                
Stare defect: 00101011                
Prioritate defect: 3                
Frecventa defect: 4                
Resetare contor: 159                
rulaj: 291553 km                
Indicator de timp: 0                
Data: 2016.12.18                
timp: 20:54:30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr amestec bogat-sonda lambda defecta,injector blocat pe deschis,filtru aer imbacsit,maf defect...sunt multe cauze care duc la eroarea asta. Multa benzina sau putin aer in amestec.

Motoras climatronic v158 defect/se inlocuieste

O cheie cu bateria descarcata...incearca resincronizarea cheilor

Difuzoare inalte/medii defecte.

Codeaza modulul bt fara antena gsm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

2  coduri de defecte:
9875 - Turbo 1. B1: ventil reglaj presiune supraîncărcare 
          P0047 00 [175] - scurt la masă
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 204420 km
                    Data: 2022.07.27
                    timp: 15:14:34

                    Turaţie motor: 1733.00 /min
                    Valoare de sarcină normată: 48.6 %
                    Viteza vehicul: 15 km/h
                    Temperatura antigel: 34 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.456 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Actuator presiune turbo : confirmare-ANG_BPA[0]: 10.083 %
                    Actuator presiune turbo: activare-ANG_SP_BPA[0]: 20.000 %
                    Actuator EGR de mare presiune: tensiune de bază val. Măsurată-V_BPA[0]: 1.704 V
                    Control presiune turbo:deviaţie poziţie deschisă-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
                    Control presiune turbo:deviaţie poziţie închisă-V_BPA_TOL[0]: 4.380 V
                    Presiune supraâncărcare: valoare măsurată-MAP_MMV: 200.00 hPa
                    Senzor tempAer  după radiator aerÎncărcare: valoare de bază-TBA_MES: 36 °C

9872 - Circuit supapa pentru răcire EGR 
          P2426 00 [175] - scurt la plus
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la ştergere de memorie
             împrejurări cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecvenţa defect: 1
                    rulaj: 204420 km
                    Data: 2022.07.27
                    timp: 15:14:34

                    Turaţie motor: 1686.25 /min
                    Valoare de sarcină normată: 46.3 %
                    Viteza vehicul: 15 km/h
                    Temperatura antigel: 34 °C
                    Temperatura aer admisie: 32 °C
                    Presiune aer ambiental: 960 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.456 V
                    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 40
                    Senzor tempAer  după radiator aerÎncărcare: valoare de bază-TBA_MES: 36 °C
                    Presiune supraâncărcare: valoare măsurată-MAP_MMV: 200.00 hPa
                    Cantitate aer: valoare actuală: 0.64 g/s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat.! 

Pt cei care au problema asta. 

Pompa auxiliara avea scurt în mufa. 

Supraincalzit. 

Schimbat pompa și mufa cu una Sh 50 RON. 👍😇🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am incercat sa activez door warning light la usa sofer , am codat bitul respectiv, la activare mi-a aparut mesaj "uninitialized control module" , i-am dat "No" , dar acum nu mai merg butoanele de pe usa. nici de inchidere, nici geamuri, selector oglinzi. Am revenit la codarea initiala dar tot asa se manifesta.  Din output test geamul merge sus/jos, din telecomanda se inchid/deschid toate 4, usa se incuie, semnalizarea din oglinda merge, puddle light din oglinda nu.

Doar butoanele  de pe usa nu raspund la comenzi :) 

 

Orice sfat e binevenit

 

before:

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels: 7N0-959-793.clb
   Part No SW: 7N0 959 793 E    HW: 7N0 959 793 A
   Component: TSG FA        H04 0400  
   Revision:             Serial number: 0000117149733 
   Coding: 01110620D000411011
   Shop #: WSC 00020 790 00000
   VCID: 448D52C9C780FE9

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

 

after:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver (J386)       Labels:. 7N0-959-793.clb
   Part No SW: 7N0 959 793 E    HW: 7N0 959 793 A
   Component: TSG FA        H04 0400  
   Revision:             Serial number: 0000117149733 
   Coding: 01110620D000411011
   Shop #: WSC 00020 790 00000
   VCID: 44D14C0D6E9821FBC39-8010

2 Faults Found 
01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 65
                    Mileage: 289382 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.10.11
                    Time: 12:25:54

02123 - Door Warning Light / Entry Light 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 105
                    Mileage: 290490 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.12.28
                    Time: 17:05:37


-------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai utilizat o interfata clona? E posibil ca acesta sa fie problema. Scoate borna, incearca sa codezi iar, incearca cu o interfata originala. Daca nu merge... trebuie rescris softul la calc de usa sau un update de soft, se face cu Odis sau VCP pro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

rezolvat.

conectorul albastru dreptunghiular care face legatura dintre fata de usa si calculator nu facea contact bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Audi A3, 2016, 243000 km. Presiune dpf 9 ph, mare zic eu. Eroarea cea atasata, din ce am mai studiat...sensorul G450 sau Dpf. Ce ma sfatuiti? Multumesc.

Ciocianu c.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul, vezi ce valoare are, contact pus

Sa nu fie probleme la racitor egr si colmateaza dpf ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un vw golf 7 din 2013 și mi s-a aprins senzorul Chck engine iar la tester au apărut codurile din foto atașată.  Cum mă sfatuiți să procedez? Mulțumesc anticipat!

20220818_165743.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, F l o r i n said:

Senzorul, vezi ce valoare are, contact pus

Sa nu fie probleme la racitor egr si colmateaza dpf ul

Am inteles @F l o r i n. Ce valoare de referință ar trebui sa aibă. Cum il caut? Scriu direct sensor dpf in adv mes? Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie diff... e suficient si o sa gasesti diferential pressure sensor. Contact pus, trebuie sa fie 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [096] - Control Range Not Reached
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 267166 km
                    Date: 2108.14.23
                    Time: 14:31:11

                    Engine speed: 2105.00 /min
                    Normed load value: 99.6 %
                    Vehicle speed: 107 km/h
                    Coolant temperature: 90 °C
                    Intake air temperature: 43 °C
                    Ambient air pressure: 950 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.300 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge air pressure specified value: 2439 hPa
                    Charge air pressure: actual value: 1995 hPa
                    Air mass: actual value (mg/stroke): 823.3 mg/stroke
                    EGR Solen.val.: actual value: 99.45 %
                    Throttle valve adapter: actual value: 100.00 %
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 82.60 %
                    Mean injection quantity: 59.11 mg/stroke

 

Intra in limp mode uneori,  dar numai pe autostrada si  pe urcare si in viteza 6 DSG. 

In aceleasi conditii de rulaj (urcari line pe autostrada) viteza 6 dar mod SPORT nu mai intra limp mode.

Am verificat membrana actuator turbina este ok, la fel si furtunele de vacuum si valva de unisens. La o prima inspectie fara sa demontez tubulatura de la turbo si intercooler pana in admisie pare in regula. Basic setings pe TURBO si EGR apar ok.

Poate sa fie de vina N75 pentru comportamentul asta? Se poate verifica sau numai prin inlocuire?

Ce as mai putea verifca?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate. Fa un log in merg si posteaza-l, sa vedem valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumuta Adrian

Buna ziua, am o eroare la VW Passat B7 2014 , si nu ii dau mecanicii de cap. Nu mai stiu ce sai fac . Poate ma ajuta cineva din grup. Va multumesc mult anticipat.

 

Cod eroare : 7144 ( cod de eroare original : U100800). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza sau text cu eroarea completa, modulul pe care iti apare si ce simptome ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumuta Adrian
5 hours ago, F l o r i n said:

Poza sau text cu eroarea completa, modulul pe care iti apare si ce simptome ai.

 

20220822_105151.jpg

Just now, Dumuta Adrian said:

 

20220822_105151.jpg

Nunai atat imi arata . Am.taiat poza deoarece nu o puteam incarca. Dar atat imi arata. :( ziceau de regulator pentru alternator. Din cand in cand ( 1 data la vreo 2-3 luni  imi apare bateria in bord si nu mai pot deloc accelera, opresc masina, o pornesc si merge normal ) . Am schimbat alternatorul cu unu second , acum 2 ani . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce eroare ai stocata pe modul 19 can gateway 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Dupa ce am scos masina de la mecanic , am observat 2 probleme :

Nu mai da cu lichid pe parbriz,dar pe faruri merge.

Si nu merge bine pe prima treapta stergatorul.Inainte stergea singur la diferite turatii,in functie de cat de tare ploua.

Erorile sunt acestea pe cent electrica :

02071 Local databus  004 No signal/comunication

01520 Rain and light recognition senzor (G397) 004 No signal/comunication.

Imi puteti spune care e siguranta pentru senzor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe lateral la bord, pe stanga. Ce masina, ce an fabricatie, ce cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • ghemotoc16
    • sebage
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!