Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Cristi Grigoras

Salutare

la un golf 7 imi tot apare eroarea  de mai jos si nu stiu cum sa rezolv

pe display nu e nicio eroare

multumesc

 

Address 5F: Information Electr. (J794)       Labels:| 5G0-035-MIB-STD1.clb
   Part No SW: 5G0 035 846 A    HW: 5G0 035 846 A
   Component: MU-S-N-ER     041 0430  
   Serial number: V1F00508142993
   Coding: 02730001FF00000021110001000800001F0000840100010045
   Shop #: WSC 00028 028 00066
   ASAM Dataset: EV_MUStd4CPASE 002039
   ROD: EV_MUStd4CPASE_VW37.rod
   VCID: 275D4E9B5EED1DB3A2-8072

   Display and control head 1 for information electronics:
   Subsystem 1 - Part No SW: 5G0 919 605 D    HW: 5G0 919 605 D
   Component: ABT_Std_Nav  H60 0030
   Serial number: VWZ8Z9PS402RQL      

   Data carrier:
   Subsystem 2 - Part No SW: 5G0 919 866 BD    HW: -----------
   Component:  ECE 2020/21  --- 0094
   Serial number: --------------------

1 Fault Found:
1543 - Control Module Incorrectly Coded
          U1014 00 [009] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 123
                    Mileage: 178910 km
                    Date: 2022.04.23
                    Time: 12:48:56

                    Voltage terminal 30: 12.0 V
                    Byte_Coding_Condition-byte_0_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_1_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_10_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_11_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_12_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_13_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_14_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_15_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_16_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_17_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_18_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_19_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_2_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_20_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_21_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_22_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_23_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_24_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_25_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_26_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_27_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_3_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_4_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_5_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_6_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_7_condition: OK
                    Byte_Coding_Condition-byte_8_condition: ERROR
                    Byte_Coding_Condition-byte_9_condition: OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva s-a jucat cu un tester si a umblat in codari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Pune un autoscan complet, sa ne uitam le el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu doua erori pe un Touareg 3.0 TDI. Aveti idee de la ce pot fi si/sau o posibila rezolvare sau ce mai pot verifica extra ? 

 

Multumesc.

20220509_165514.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Grigoras
On 5/5/2022 at 4:37 PM, Al Bundy said:

Cineva s-a jucat cu un tester si a umblat in codari.

 

Corect. Fostul proprietar a butonat cu testerul si softul Carista ceva pe la multimedia.

Exista vreo cale de a rescrie softul initial(corect) pe unitate?

multumesc pentru rabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
44 minutes ago, Johnny said:

Salut,

 

Am si eu doua erori pe un Touareg 3.0 TDI. Aveti idee de la ce pot fi si/sau o posibila rezolvare sau ce mai pot verifica extra ? 

 

Multumesc.

20220509_165514.jpg

Ai incercat cu alt senzor?

 

Cristi....scan complet,  unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n Nu am incercat cu alt senzor ... am zis mai intai sa intreb daca pot verifica si altceva pana incerc cu alt senzor. Din ce am citit pe aici trebuie golit uleiul pentru a scoate senzorul ... deci nu e prea fericita varianta asta. Am zis ca poate scap mai simplu. Sa incerc sa verific mufa mai intai ? Am inteles ca are un + un - si un semnal pe pinul din mijloc ... asa este ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
4 hours ago, Johnny said:

trebuie golit uleiul pentru a scoate senzorul

da, cand faci schimbul de ulei. 

nu imi pare sa fie de conectica, cablaj... dar poti sa o ridici, demontat scut motor si inspectat cablajul sub baia de ulei... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@F l o r i n Am inteles. O firma ok de senzor ce imi recomanzi ? Sau doar original ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

in teorie,cel original. Mai departe, poate alti colegi au experienta cu cele aftermarket.. si ne pot spune care sunt ok. Am intalnit Hella .... care nu era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Sunt curios de care este cel de pe masina ca am vazut ca la unele modele si cel original este tot Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Grigoras
On 5/9/2022 at 10:52 PM, F l o r i n said:

Cristi....scan complet,  unde este?

Atasez scan complet.

mentionez ca eroarea Cu Heater pomp e in curs de rezolvare iar cea de la Can Gateway s-a sters.

Ramane cea de pe sistemul multimedia.

va multumesc anticipat pentru ajutor

 

Log-DAD-WVWZZZAUZFP017643-180478km-112143mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.05.2022 at 20:36, GabiB77 a scris:

Va salut! Credeam ca nu ma mai depasesc problemele VAG, macar la nivel de interpretare, dar aici nu am cea mai vaga idee, e vorba de un Kodiaq 2017, diesel 150CP, DSG, masina functioeaza perfect, s-a schimbat senzorul ABS, insa degeaba... toate erorile sunt intermitente, se sterg 100%, dar dupa 5-10 km bordul devine pom de Craciun, chiar daca motorul functioneaza perfect...

Prea multe erori si vad majoritatea a fi de comunicare... nimic permanent, toate se pot sterge, insa reapar fix la fel...

Idei? Multumesc anticipat!

 

PS: aceleasi erori apar si pe OBDEleven PRO

 

Log-KODIAQ-TMBJJ7NS1H8XXXXXX-111357km-69194mi.txt 41 kB · 7 downloads

 

Problema rezolvata, poate ajuta si pe altii, toate erorile apareau de la rulment, schimbat (avea coroana rupta, cea care comunica cu senzorul, in rest nu area niciun semn ca ar fi defect) si totul e perfect acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ValentinJ22

Salut, de 3 zile tot am probleme mari cu masina. Audi A4 2.0tdi BRD

Am reconditionat turbina acum 2 saptamani si am facut soft pt dpf off, egr off si putere. De la soft mi-a spus baiatul sa rezolv pt ca nu imi face boost pana la 2500 ture, mi-a recomandat sa schimb electrovalva n75. A doua zi dupa soft am schimbat electrovalva cu una din dezmembrari si masina a inceput sa traga de pe la 2100 ture timp de 1 zi, dupa iar a inceput sa traga foarte sus(2500-2600 ture). Pe autostrada dupa ceva forja mi-a tot intrat in limp mode, dar dupa ce se racea masina nu mai intra. Mi-a aparut eroarea:

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent 
             

Joi seara mi s-a aprins check engineul, si mi-au aparut urmatoarele erori:

 

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BRD.clb
Control Module Part Number: 03G 906 018 AQ    HW: 03G 906 018 AQ
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.3 G    9970
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 74E73A5B174EF4BE80B-8021
5 Faults Found:

012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
               P3102 - 006 - No Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 864 /min
                    Torque: 40.0 Nm
                    Speed: 41.0 km/h
                        34.32 %
                    Voltage: 14.46 V
                    Torque: 400.0 Nm
                    Torque: 88.0 Nm

000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
               P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2144 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 59.0 km/h
                    Temperature: 22.0°C
                    Pressure: 1022.4 mbar
                    Text:     48    kg/h          
                    (no units): 1.56

012545 - Motor for Intake Manifold Flap (V157) 
               P3101 - 009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 134
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        0.00 %
                    Voltage: 12.54 V
                    Torque: 1016.0 Nm
                    Torque: 0.0 Nm

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 2400 /min
                    Torque: 208.0 Nm
                    Speed: 71.0 km/h
                        64.35 %
                    Voltage: 14.24 V
                    Pressure: 2236.5 mbar
                    Pressure: 1363.2 mbar

006469 - Control Module 1 for Cooling Fan 
               P1945 - 009 - Output Short Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 13
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 1952 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                        99.45 %
                    Voltage: 13.79 V
                        89.70 %
                    Temperature: 104.0°C


Readiness: N/A
Vineri dimineata masina a scos foarte mult fum alb/gri si nu se tura, video: 

 

Dupa ce s-a incalzit motorul, a inceput sa se tureze cat de cat, dar mergea foarte "sutuit" dupa care a intrat in limp mode. Acum in limp mode pana la 2000 de ture nu face nimic, nu are pic de putere, iar intre 2000 si 3000 de ture trage de parca masina nu ar avea nicio problema, dar scoate excesiv de mult fum negru.

Am verificat furtunul dintre cutia de aer si turbina si este in regula, turbina la fel, axul e ok, nu pisa ulei, avea ulei doar pe conducta de la epuratorul de gaze, dar nu ceva de speriat. Filtrul de aer este schimbat acum 2 saptamani, l-am mai suflat umpic, dar nu a schimbat nimic. Am incercat sa merg cu masina cu senzorul de MAF scos si nu e aproape nicio diferenta. Vreo idee de unde sa incep?...

 

Modificat de ValentinJ22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Pentru un Tiguan 2012 cu motor 2.0 TDI 140 CP 4 Motion am urmatoarele erori scanate cu VCDS. Mentionez ca am schimba pompa haldex si uleiul si tot apar. Pompa veche avea scurgeri de ulei, ruginita rau si sita infundata de mizerie. Ce ma fabdesc la filtrul de ulei de la haldex, ca nu a fost schimbat. Ceva idei? Multumesc.

Address 22: AWD        Labels: 0AY-907-554-V1.clb
   Part No SW: 0AY 907 554 E    HW: 0AY 907 554 E
   Component: Haldex 4Motion      0043  
   Coding: 0000005
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 4D91DF36D4D1182CA3-8018

2 Faults Found:
00625 - Vehicle Speed Signal 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 226575 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.10.10
                    Time: 00:45:41

02248 - Valve for Controlling Clutch Operating Angle (N373) 
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 226584 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.10.10
                    Time: 17:23:09

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Problema este la electrovalva nu la pompa haldex,schimba electrovalva si calculatorul de haldex!😉

Exista informare de service in reteaua VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/15/2022 at 3:29 PM, ValentinJ22 said:

Salut, de 3 zile tot am probleme mari cu masina. Audi A4 2.0tdi BRD

Am reconditionat turbina acum 2 saptamani si am facut soft pt dpf off, egr off si putere. De la soft mi-a spus baiatul sa rezolv pt ca nu imi face boost pana la 2500 ture, mi-a recomandat sa schimb electrovalva n75. A doua zi dupa soft am schimbat electrovalva cu una din dezmembrari si masina a inceput sa traga de pe la 2100 ture timp de 1 zi, dupa iar a inceput sa traga foarte sus(2500-2600 ture). Pe autostrada dupa ceva forja mi-a tot intrat in limp mode, dar dupa ce se racea masina nu mai intra. Mi-a aparut eroarea:

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent 
             

Joi seara mi s-a aprins check engineul, si mi-au aparut urmatoarele erori:

 

 


Readiness: N/A
Vineri dimineata masina a scos foarte mult fum alb/gri si nu se tura, video: 

 

Dupa ce s-a incalzit motorul, a inceput sa se tureze cat de cat, dar mergea foarte "sutuit" dupa care a intrat in limp mode. Acum in limp mode pana la 2000 de ture nu face nimic, nu are pic de putere, iar intre 2000 si 3000 de ture trage de parca masina nu ar avea nicio problema, dar scoate excesiv de mult fum negru.

Am verificat furtunul dintre cutia de aer si turbina si este in regula, turbina la fel, axul e ok, nu pisa ulei, avea ulei doar pe conducta de la epuratorul de gaze, dar nu ceva de speriat. Filtrul de aer este schimbat acum 2 saptamani, l-am mai suflat umpic, dar nu a schimbat nimic. Am incercat sa merg cu masina cu senzorul de MAF scos si nu e aproape nicio diferenta. Vreo idee de unde sa incep?...

 

ai 2 posibilitati:

1) ai instalat gresit furtunele la n75...cel mai probabil din moment ce doar dupa instalare ai patit

2) ai scapare de vacuum altundeva pe traseu. 

 

Si eu am patit la fel la golf dupa ce am schimbat n75 si greseala mea a fost ca pe traseul de egr am inversat 2 furtune si aparea eroarea doar cand descarca egr. 

 

Ai urmatoarele posibilitati:

1)Ia o pompa de verificare vacuum si verifica traseul sau ia un ceas de vacuum si verifica pe rand fiecare traseu -- dupa n75 si inainte. Daca pe furtunasul de vaccum de la turbina fluctueaza vaccuumul sau e mult mai jos inseamna ca nu e bun "noul n75".

Cu pompa de vacuum de test ar trebui sa iti tina presiune peste tot pe traseu - daca scapa inseamna ca le-ai legat gresit.

Verifica toata instalatia de vacuum -- se poate sa ai probleme si la clapeta ...din ce zice acolo - tot din cauza la vacuum slab. 

2) cauta schema de vacuum la motorul tau pe net -- si urmareste traseele sa vezi ca le-ai legat bine.

 

 

Modificat de titusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee de ce da new feature? -e pe modulul de incarcare la un passat gte 2017.

Intervafata e un hex-v2 cu ultimul vcds.

Nu pot nici sterge eroarea - da the request was not acknoleged. 

Pe net mai ziceau unii ca trebuie interfata mai noua hex-v2 asu hex-net...da am deja v2. 

Da eroare cu si fara aggresive mode.

 

Wednesday,25,May,2022,09:31:06:00009
VCDS Version: Release 22.3.1 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address C6: Batt. Chrg.       Labels: None
Control Module Part Number: 5QE 915 682 M    HW: 5QE 915 682 M
  Component and/or Version: OBC KOSTAL    H31 4006
           Software Coding: 115068222000
            Work Shop Code: WSC 05311 115 00087
              ASAM Dataset: EV_OBCSinglPhaseKLOMQB11P 004001 (VW48)
                       ROD: EV_OBCSinglPhaseKLOMQB11P.rod
                      VCID: 57B7D69E2E0D6D37DE-8002
1 Fault Found:

13705540 - Databus 
          U1122 00 [008] - Implausible Message
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Reset counter: 138
                    Mileage: 153866 km
                    Date: 2022.05.15
                    Time: 09:29:06

 

 

 

Modificat de titusm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, titusm said:

Aveti idee de ce da new feature? -e pe modulul de incarcare la un passat gte 2017.

Intervafata e un hex-v2 cu ultimul vcds.

Nu pot nici sterge eroarea - da the request was not acknoleged. 

Pe net mai ziceau unii ca trebuie interfata mai noua hex-v2 asu hex-net...da am deja v2. 

Da eroare cu si fara aggresive mode.

 

Wednesday,25,May,2022,09:31:06:00009
VCDS Version: Release 22.3.1 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

                Address C6: Batt. Chrg.       Labels: None
Control Module Part Number: 5QE 915 682 M    HW: 5QE 915 682 M
  Component and/or Version: OBC KOSTAL    H31 4006
           Software Coding: 115068222000
            Work Shop Code: WSC 05311 115 00087
              ASAM Dataset: EV_OBCSinglPhaseKLOMQB11P 004001 (VW48)
                       ROD: EV_OBCSinglPhaseKLOMQB11P.rod
                      VCID: 57B7D69E2E0D6D37DE-8002
1 Fault Found:

13705540 - Databus 
          U1122 00 [008] - Implausible Message
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Reset counter: 138
                    Mileage: 153866 km
                    Date: 2022.05.15
                    Time: 09:29:06

 

 

 

Am folosit modul obd2 pt interogare -- nu aparea eroarea dar dupa ce am dat clear dtc nu mai apare chestiunea de mai sus. Vedem daca mai revine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Foloseste o interfata originala hex v2 singura capabilă sa citeasca noul protocol UDS,ce ai tu e o interfata fake chinezeasca...doar ambalajul este v2 hardware-ul este cel vechi cu atmega!

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, vlahdacoroman said:

Foloseste o interfata originala hex v2 singura capabilă sa citeasca noul protocol UDS,ce ai tu e o interfata fake chinezeasca...doar ambalajul este v2 hardware-ul este cel vechi cu atmega!

ms. ma gandeam ca tre sa fie ceva de genul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin și eu cu următoarea problema la al meu passat b8 2.0 tdi dsg 150 cp. Masina pornește timp de doua secunde după care se oprește. Am mai încercat de 2, 3 ori și la fel. Dupa ce se oprește apare mesajul " gearbox fail " și martorul de bujii intermitent. Dupa o scanare am găsit următoarele coduri de eroare pe motor, iar pe cutie nicio eroare. Dupa ce am șters codurile masina a pornit fără probleme. S a mai lovit cineva cu problema asta ?

 

Mulțumesc

Screenshot_20220525-124739_OBDeleven.thumb.jpg.ba8001a718ce648549871bafd2b6e7f1.jpg

Screenshot_20220525-124728_OBDeleven.jpg

Modificat de Dragos24x7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul confort/Elv defect. Fa un autoscan complet cu un Vcds si vedem cum te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Elv posibil. 46 Confort nu are, ca e B8. Are 05 Acces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...mi-a scapat. Incercam sa deslusesc ceva din poze..si n-am vazut B8ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!