Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, Bachus20 said:

Cred că-i voi cere celui de la care am cumpărat player-ul android un alt canbus, să văd dacă o fi și de la acela.

Si asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

IMG_20211216_102717.jpg

Îmi puteți spune va rog ce semnifica aceste relee

Si dacă in stânga lui 202 unde e gol trebuia sa fie vreunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ,este ok. Da-i o cautare pe Google,  sigur gasesti legenda acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare si la multi ani tuturor :-). In ultima zi din an masina personala s-a gandit sa imi taie putin elanul cu care ma indreptam spre petrecerea de sfarsit de an.

In timp ce mergeam cu viteza mica 15 km/h s-a aprins spira in bord, masina a inceput sa trepideze si parea ca se accelereaza singura incercand sa tina o anumita turatie. Dupa ce am repornit masina problema a disparut si nu a mai aparut (am parcurs intre timp ~100km), masina in cauza este un CC CFGB 2.0 diesel

Atasez codurile de eroare gasite in speranta ca ma puteti ajuta sa identific problema. EGR-ul a fost inlocuit acum 20k km cu altul original.

Eroarea cu senzorul de temperatura a fost rezolvata, era un fir intrerupt dar nu am apucat sa o si sterg la acel moment, iar cea P1570 intuiesc ca este din cauza blocatorului cu care masina are problemele, iar ocazional in sezonul rece la prima pornire opreste motorul imediat.

Codul P1388  este cel s-a stocat in ultima zi si nu inteleg ce reprezinta.

 

Multumesc!!


 

                Adresa 01: Motor       Etichete: ROJ\03L-906-018-CFF.clb
    Numar piesa modul comanda: 03L 906 018 BD    HW: 03L 907 309 N
    Component si/sau versiune: R4 2,0L EDC   H24 8244
                  Codare soft: 001D0012042401080000
                Numar atelier: WSC 00015 115 00000
              Pachet ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018BD 003006 (VW46)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BD.rod
                      VCID: 6DD17CB3BC91F7E19E-8038
5  coduri de defecte:

4875 - Pompa lichid rãcire 2
          P261A 00 [104] - întrerupere
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 14
                    rulaj: 168522 km
                    Data: 2021.09.19
                    timp: 18:19:29

                    Turaþie motor: 766.50 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 60.8 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 36 °C
                    Temperatura aer admisie: 27 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.180 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 32
                    Temperatura antigel la ieºire din radiator: val.mãsuratã: 29.6 °C
                    Ventil ºuntare (Bypass) rãcire EGR: stare-Bits 0-7: 0
                    Decuplare EGR:condiþii de decuplare-Bits 0-7: 0
                    Decuplare EGR:condiþii de decuplare-Bits 0-7: 0
                    Decuplare EGR:condiþii de decuplare-Bits 0-7: 7
                    Decuplare EGR:condiþii de decuplare-Bits 0-7: 0
                    Funcþia de rãcire EGR:stare-Bits 0-7: 0
                    Pompã rãcire EGR: valoare prescrisã: 80.00 %
                    Senzor temperaturã  EGR dupã radiator:valoare de bazã: -270.6 °C
                    Senzor 1 presiune gaze evacuare: 20.0 °C

4967 - Senzor 1 temperatura carburant (G81)
          P0183 00 [040] - întrerupere/scurt la plus
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 168522 km
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 00:00:00

                    Turaþie motor: 0.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 31 °C
                    Temperatura aer admisie: 20 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.520 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 1
                    Consum combustibil: 0.00 l/h
                    Temperatura ulei motor: 79.3 °C
                    Prag de avertizare nivel ulei: 0.528 mm
                    Temperatura modul de comandã: 16.6 °C
                    Nivel ulei: 0.000 mm
                    Temperatura exterioarã: -3549.9 °C
                    Temperaturã combustibil: -40.0 °C

5523 - Modul comandã motor blocat
          P1570 00 [032] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 8
                    rulaj: 171764 km
                    Data: 2021.12.30
                    timp: 16:05:27

                    Turaþie motor: 780.50 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 43 °C
                    Temperatura aer admisie: 10 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 12.180 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 36
                    Impbilizator A Snapshot-Sia Error Snap A: 94 93 4A
                    Imobilizator B Snapshot-Sia Error Snap B: 02 00 00

4904 - Modul comandã defect intern
          P1388 00 [032] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 39
                    rulaj: 171789 km
                    Data: 2021.12.31
                    timp: 13:27:50

                    Turaþie motor: 1504.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 32.5 %
                    Viteza vehicul: 13 km/h
                    Temperatura antigel: 58 °C
                    Temperatura aer admisie: 13 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 15.080 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 37
                    Pedala de acceleraþie: cursa de deplasare: 0.00 %
                    Regim actual_2-Bits 0-7: 0
                    Regim actual_2-Bits 0-7: 0
                    Regim actual_2-Bits 0-7: 0
                    Regim actual_2-Bits 0-7: 0
                    Starea eliberare injecþie-Bits 0-7: 56
                    Valoare medie cantitate injectatã: 10.94 mg/cursã
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Stare resetare ECU motor-Bits 0-7: 0
                    Stare motor: COENG_RUNNING
                    Stare motor-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

7146 - Modul comandã defect intern
          P1388 00 [032] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 171789 km
                    Data: 2021.12.31
                    timp: 13:27:48

                    Turaþie motor: 1099.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 18.0 %
                    Viteza vehicul: 11 km/h
                    Temperatura antigel: 58 °C
                    Temperatura aer admisie: 13 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 15.080 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 37
                    Pedala de acceleraþie: cursa de deplasare: 0.00 %
                    Pedala de acceleraþie: tensiune senzor 1.: 742.6 mV
                    Pedala de acceleraþie: tensiune senzor 2.: 371.2 mV
                    Temperatura modul de comandã: 8.6 °C
                    Temperatura exterioarã: 4.5 °C


Gata de functie: 0 2 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema interna cu ECU, posibil din cauza ai tensiune de incarcare destul de mare, cam 15V. Verifica alternatorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor

Nu pot sa sterg  erorile de mai jos:

Mentionez ca masina functioneaza normal doar ca nu se pot sterge erorile ;Am schimbat bateriile in ambel e chei dar eroarea nu se poate sterge...adica o sterg si in urmatoarea secunda apare din nou.Va multumesc

3  coduri de defecte:
204290 - Cheie cu telecomandã 1. 
          B1479 18 [008] - surent pre.mare
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 4
                    Resetare contor: 136
                    rulaj: 170384 km
                    Data: 2019.02.28
                    timp: 09:27:54

204546 - Cheie cu telecomandã 2. 
          B147A 18 [008] - surent pre.mare
          intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 4
                    Frecventa defect: 8
                    Resetare contor: 50
                    rulaj: 77701 km
                    Data: 2017.09.13
                    timp: 09:09:21

524556 - Traseu acces regim de urgenþã 
          B1881 01 [009] - defect electric
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 1
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 43453 km
                    Data: 2017.02.12
                    timp: 22:00:28

 

Se poate obseva ca eroare a aaparut la key la 77701km ,masina avand acum 205.000.km

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, spido said:

As schimba intai interfata...

Cu oricare interfata face la(orig,ect) fel.Nu se pot sterge.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un restart..prin scoatere borna baterie si vezi dupa...le poti sterge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Salutari! 
Vin si eu cu o problema, masina in cauza Passat CC 2011, CFFB! Cam de cand a dat frigul ,am observat pierderi mari de ulei pe la termoflot si prin spatele motorului, sub turbina, banuiesc ca ar fi de la racitorul egr-ului! In plus au aparut in bord, doar cand stau la relanti, spira intermitent, urmata de check engine! Daca accelerez se sting!  Pe tester imi apare de actuator turbina P2563 semnal implauzibil! 
Intrebarea mea este, sa fie doar de la Egr, care ar avea un inceput de sfarsit? Sau este o problema si cu actuatorul!

 

Daca vedeti ceva in aceste valori, va rog sa imi spuneti!

 

 

96E22D81-E282-42E8-9470-B99EF0CD8547.png

FC40A6B7-BE2A-4EEA-AEB7-B078C2B93949.png

9CAA27C7-9357-4EF9-BB1E-E3B74DCD16DF.png

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un Passat 2.0 CRLB 340k km. Isi face regenerari la cca 10 km, consum de ulei cu Liqui Moly cca 2,5l la 10k km, cu Motul lua 1l. (nivelul scade nu creste ca la dpf colmatat) Nu are pierderi evidente de ulei.

Am avut clapeta de evacuare blocata pe deschis, am inlocuit-o insa nici o schimbare, Dpf- ul curatat in urma cu 1 an. Masina trage, nu are check aprins, consum de carburant(doar premium) 7-8% urban

De unde sa incep? Am primit pana acum recomandari extreme... nici una constuctiva.

 

19226 - Particulate Trap Bank 1
          P2002 00 [104] - Efficiency Below Threshold
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 343089 km
                    Date: 2021.12.20
                    Time: 16:20:08

                    Engine RPM: 1879.00 /min
                    Normed load value: 71.8 %
                    Vehicle speed: 69 km/h
                    Coolant temperature: 85 °C
                    Intake air temperature: 74 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.580 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 3.976
                    Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 62.2 kg/h
                    Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 38.9 hPa
                    Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 38.2 hPa
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 60.64 %
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 72.88 %

 

Umbland prin valori am gasit si astea... nu stiu cat de relevante sunt:

 

IDE00433   Particle filter: oil ash volume 0.02 l
  IDE00434   Particle filter: soot mass calculated 4.10 g
  IDE00435   Particle filter: soot mass measured 6.23 g
  IDE00559   Current of oxygen sensor bank 1 sensor 1 (broadband sensor) 0.160 Lambda / 2.402 mA
  IDE03383   Exhaust mass flow of EGR 7.4 kg/h
  IDE03384   Bypass-valve for EGR cooler: specified value 0.00 %
  IDE04653   Simulated particle filter surface temperature 131.1 °C
  IDE06059   Particulate filter: oil ash mass 8.2 g
  IDE06391   Oil temperature sensor 2 -273.1 °C
  IDE07084   Differential pressure ratio: low-pressure EGR 13.8 kg/h
  IDE07731   EGR temp. sensor 2: B1: raw value 2222.0 °C
  IDE11899   Par.fil: diff.pr.sens.1 bank 1: sensor temperature -50.00 °C

 

Orice sfat este bine venit inaintea celor cu off totul. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul consumat se transformat in cenusa care a colmatat dpf-ul.

Rezolva problema consumului de ulei ,asta rezolva si problema dpf-ului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarile extreme de care vorbeste cred ca tot pe aici pe la rezolvarea problemei consumului de ulei se invarteau. Poate fi o aventura scumpa chestia asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Salut

Avansul la Passat b5.5 1.9 tdi avb este de 0.  0.5 

Este în regula asa sau la avb trebuie altfel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este în regulă. Şi care este eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

La pornire trepideaza vreo 15 secunde da cu fum cam gri albicios asa și pe urma merge super bine nu mai da cu fum

Asta pana când se răcește dar nu mereu motorul si același lucru trepidații fum

Da doar secundele astea în rest nimic

Nu da fum negru la accelerare

La pornire parca vrea sa urce la 1000 rpm dar nu reușește și trepideaza și fum

După tavane ceva un releu cred și rămâne la 900 fără oscilatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile incandescente. La mașină ta nu dau eroare dacă se ard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Pe tester am eroare pe g 62

Intrerupere scurt la plus

Bujiile nu le-am verificat

O metoda de verificare care ar fi te rog? 

La g 62 crezi ca ar fi mufa de vina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Nu mai este nimeni pe aici? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci verifică G62. Posibil din cauza lui să nu fie acţionate bujiile

27 minutes ago, Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb said:

Nu mai este nimeni pe aici? 

Dar ce vrei să ţi să răspundă la minut? Nu există angajaţi pe forum pentru treaba asta. Ca să nu spun că tu nu spui de la început care este problema în ansamblul ei şi trebuie să dăm noi cu presupusul. Consideră această postare ca pe un avertisment.

46 minutes ago, Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb said:

O metoda de verificare care ar fi te rog? 

În primul rând porneşte maşina cu mufa de la G62 scoasă. Dacă martorul din bord stă aprins mai mult decât de obicei (nu ştiu exact cît, ceva de genul 10 secunde sau mai mult) şi maşina porneşte bine fără problemele de care ai scris mai sus atunci trebuie schimbat G62, mai ales dacă atunci  când mufa este băgată, la prima pornire la rece martorul de bujii stă foarte puţin aprins.

Cel mai corect este să pui vcds şi la prima pornire la rece, doar cu contactul pus, fără să porneşti motorul, te uiţi în grupul 007. Toate temperaturile trebuie să fie apropiate între ele şi în concordanţă cu temperatura exterioară. Fă o poză şi pune-o aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Ok multumesc

Maine dimineață scot mufa și pornesc asa și revin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Azi am încercat sa scot mufa de la g 62 și a ieșit cu tot cu senzor

Am schimbat mufa de la g 62 și sa vad cum se comporta mâine dimineață la pornire

Oricum cred ca trebuie sa schimb și bujiile incandescente și dacă se poate ce ar trebui sa cumpăr ce dimensiuni lungime filet și firma.. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Oricum după ce am schimbat mufa sa simțit diferența parca merge mai rotund și parca se accelera mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirel Passat b5.5 1.9 tdi avb

Dar eroarea trebuie ștearsă sau se șterge singura dacă sa remediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!