Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@ swat

EGR-ul e comandat si de MAF? Cand am facut logul din postul 1207 mergea debitmetrul. Nu aveam eroarea. Daia as tinde sa cred ca e chestie de fire. Utimul log l-am facut dupa ce masina tragea mult mai prost si incepuse sa scoata fum dimineata mai puternic. Acum parca nu mai scoate fum. O sa curat si EGR-ul oricum. Ai vreo recomandare de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand ai nevoie de un electrician, asa ca poti sa apelezi la mine.

Cat despre service, eu ma duc aici: Timas, nu pot sa-ti dau link-ul deoarece se pare ca pagina lor contine malware.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=45517

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma ajutati va rog cu o interpretare la logurile de la postul #1216?

Multumesc anticipat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar debitmetrul indica mai mult, in rest totul e bine. E vreo problema la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum masina nu are nicio problema, dar mai demult (cind nu aveam interfata), intra in Limp si am fost la o scanare si a aratat :Positive Deviation................ deci Turbina :(

Intre timp am mers (foarte) turat si numai intra in Limp si nici nu am nici eroare :)) :Driver:

Care este indicatia debitmetrului?? MAF (actual) ????

Este vreo problema daca este un pic mai mare valoarea la debitmetru??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu, dar daca mai creste valoarea, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. multumesc mult, o sa fiu cu ochii pe el.

Pina atunci :)

Modificat de maruletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

De vreo saptamana masina suna diferit, este mai zgomotoasa si parca si-a schimbat comportamentul dinamic(trage mai greut, dar nu foarte vizibil). Poate doar mi se pare datorita zgomotului mai mare.

Am facut un log in mers, treapta a 3-a, pedala in fund. Logul a fost facut cu Vag-Com 4.09-1.

Rog pe cineva avizat sa isi dea cu parerea( al_bundy observ ca te pricepi :icon_thumright: ).

Logul este pentru golful meu( 1.9 tdi, 90cp, ALH).

LOG_RADU_G4_90CP_ALH.xls

Dupa am facut o scanare si mi-au aparut 2 erori( acum 2 saptamani nu aveam nici o eroare.

error_Radu_Golf_4.txt

Am profitat de ora tarzie si de drumul liber si am facut un log in mers si pentru un prieten cu un Golf 4, 1.9 tdi, 110 cp, ASV. El tocmai ce si-a schimbat debimetru si ar vrea sa stie daca restul functioneaza in parametrii.

Ovidiu_G4_110CP_ASV.xls

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine debitmetrul arata mai putin, posibil pierderi pe undeva sau debitmetru pe duca. Turbina e in parametri.

Nu stiu ce sunt acele erori.

La prietenul tau totul e in regula.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

fadrianradu

18062 = Please read DTC memory of instrument cluster => Check instrument cluster.

00562 = Oil level thermal sensor -G266- =>-G266- malfunctioning => Replace -G266-

Dupa parerea mea ambele erori ti se trag de la Instrument cluster.

Ai desfacut bordul vreodata?

Ai umblat la mufele din spatele bordului? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Legat de erorile de la instrument cluster si engine( care se pare ca e legat tot de instrumentele de bord ) la masina nu s-a umblat la bord de cand o am. I-am mai facut o scanare acum vreo 2 saptamani si nu aparea nici o eroare. Aseara am sters erorile si cand am pus iar contactul nu au mai aparut. Am zis ca dupa 100 de km rulati mai scanez odata sa vad daca apar din nou. Desi tras de par, s-ar putea sa fi aparut cum am tras de masina cand am facut logul in mers?(eu am turat-o pana la 4400-4500).

Pentru a doua problema, legata de debitmetru. Cand mi-am facut distributia, dupa ce a fost totul montat la loc, mi-a sarit de 3 ori de la loc un racord care(cred eu mergea la turbo; cred ca racordul care vine de la intercooler). Tubulatura era cam cat mana de groasa si avea o imbinare la un cot. Se ajunge la el daca se da jos scutul mare si dupa cel lateral, pe dreapta fata. Cred ca acolo avea ceva mecanism, sau pozitie pe care trebuia pus ca sa fie fixat ca lumea, lucru care nu s-a facut bine. Prima data cand a sarit, a sarit de tot, si a sarit in momentul cand am turat masina catre 3000 rpm. Masina suna foarte tare si nu avea forta( nu am putut urca o panta cu treapta a 2-a). Mi-a improscat pe sub motor cu ulei( cred ca de la turbo ). A doua si a 3-a oara a sarit numai partial( doar avea pierderi, nu a sarit cotul). Pana la urma mi-a prins acel racord cu niste soricei, cu care se prind capacele pe jante.

Se poate ca din cauza la pierderi pe traseul descris(sper ca ati inteles din ce am descris) sa arate debitmetrul valori mai mici?

Va multumesc inca odata :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am scanat cu bag-com mi-a dat urm coduri de eroare,le poate interpreta cineva?

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095.LBL

Part No SW: 3C0 614 095 M HW: 3C0 614 095 M

Component: ESP 440 C2 H015 0001

Coding: 0013569

Shop #: WSC 10101

1 Fault Found:

02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module

008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 15

Time Indication: 0

Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.LBL

Part No SW: 3C0 959 433 HW: 3C0 959 433

Component: IMMO 038 0347

Part No: 3C0 905 861 A

Component: ELV 021 0350

3C0905861A ELV 021 0350

1 Fault Found:

02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00110000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 1

Reset counter: 15

Mileage: 83011 km

Time Indication: 0

Date: 2008.12.10

Time: 03:12:54

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima eroare se refera la faptul ca semnalul de iesire din standby transmis de modulul de confort catre controrelul ABS a fost eronat odata.

Eu zic ca poti sa stergi eroarea asta si doar daca se repeta sa-ti faci griji. Putea fi cauzat de bateria descarcata sau de la vreun soc mecanic mai puternic.

A doua eroare e mai ciudata, cica apare cand scoti cheia atunci cand masina e inca in miscare.

Daca scoti cheia volanul e blocat, dar in mers computerul refuza sa faca asta (blocajul fiind controlat electronic la masina ta) si iti genereaza eroare respectiva.

Si asta poti s-o stergi si nu cred ca o sa mai reapara.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incerci analizorul automat din semnatura mea si o sa-ti explice care eroare cam ce e.

La motor ai o problema cu turbina sau comanda acestuia. Trebuie verificat circuitul vacumatic (furtunase, electrovalva N75, actuatorul de la turbina si turbina).

Ai sau ai avut probleme cu bateria? Restul erorilor par a fi legate de problema asta. Vezi daca rezolvi bateria si stegi erorile daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din tot haosul ala vad ca turbina nu baga presiune..... dar mai intai testu se face din treapta 3 din 2000 ture pana in 4000....si fisierul il arhivezi si il pui aici

posibil sa fie un furtun spart de vacum sau actuatoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca nu prea pot sa ajung la 4000 de true.... uneori pe la 3200 de ture imi taie alimentarea...dar o sa vb cu baiatul cu testerul si o sa incerc....

din cate am inteles, testul trebuie sa porneasca de la treapta 3, 2000 ture si sa se termine la 4000 ture???? ... sau sa cuprinda aceasta portiune in el......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, si pedala de acceleratie la blana in acest interval.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta si pe mine cu eraorea asta de o jumatate de an , la skoda nu au rezolvat-o ca nu stiu cum....

Am arcuri sport pe masina sa fie aia cauza?

sau ca am umblat eu la reglaj cu surubelnita ceva?

Cum le pot face sa nu imi mai dea eroarea sau unde gasesc ce trebuie codat sau cum macar sa o trec in factory setings daca am schimbat ceva si nu ii place.

Address 55: Xenon Range

Control Module Part Number: 1T0 907 357

Component and/or Version: Dynamische LWR 0002

Software Coding: 0000008

Work Shop Code: WSC 73430

1 Fault Found:

01539 - Headlights Not Adjusted

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult , la mine stiu ca e pus pe 8 deci trebuie pe 7, sa inteleg ca din aceasta cauza cei de la skoda au stat jumate de zi si nu le-a iesit?

Oare chiar nu se pricep sa umble undeva si sa faca iarasi setari de baza daca umbla unu ca mine care nu are ce face.

Dupa ce fac va zic si rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o intrebare ( imi cer scuze daca am postat aiurea dar am cautat un topic si nu am gasit nimic despre asa ceva)

Am un prieten cu Sharan 1.9TDI si dupa ce a schimbat volant si discul de ambeiaj are urmatoarele probleme

1) Cand pune frana chiar daca are rezervorul plin il atentioneaza ca nu mai are motorina ?

2) nu mai merge vitezometru?

3) Cand am incercat sa-i scanez erorile cu vagcom nu ot sa ma conectez?

Sharan 1.9tdi 2001 cam asta e modelul ce trebui facut?

Poate sa ma indrume cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

In primul rand sa folosesti functia SEARCH inainte de a posta.

Apoi...

1. fa-i o scanare si vezi ce erori arata. Poate fi vreun contact imperfect sau defectiune la sonda de combustibil

2. fa-i o scanare si vezi ce erori arata.

3. Ce nu a functionat la scanare ? Cum adica nu te poti conecta?

Daca folosesti functia SEARCH vei vedea ca sunt o multime de topic-uri care trateaza problemele semnalate de tine.

Sonda combustibil:

http://vwforum.ro/index.php?act=Se...nda+combustibil

VagCom:

http://vwforum.ro/index.php?showto...0&start=440

Ar trebui sa incepi cu topicul despre VagCom si interfete si apoi celelalte. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate cineva sa se uite pe logurile ce tocmai le-am facut ... sunt 2 pe grupurile 3, 10, 11 si unu pe 8, 10, 11. Am impresia ca masinuta nu mai e ca la inceput si sunt curios daca nu am probleme prin acele zone. Din pacate sunt format .csv asa cum le scoate vagcomu, daca cumva inseamna o problema in descifrarea datelor sfatuiti-ma cum sa fac si ma intorc cu ele frumoase. :)

Multam

LOG_3_8_10_11.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • adriancbb
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!