Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

cristian-ioan85

Ok.multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

Am schimbat injectorul.masina merge bn dar e eroarea asta.ce poate sa fie?

15922227207401714890269812862090.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 4 (cablaj/mufa/inlocuire)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

A fost schimbat.masina merge bn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Parasolarul meu nu mai functioneaza si am gasit eroarea asta:

Adresa 4F: Eletr.centrala II (J520)       Eticheta:. ROJ\1K0-907-532.clb
   Numar VAG SW: 1K0 907 532     HW: 1K0 907 951 
   Component: EZE_2         H06 0081  
   Revizie:   H06 01    Numar serial: 191009F1002760
   Codare: 050B0500
   Atelier: WSC 00066 000 00000
   VCID: 66C3039F9167C4B690-8032

   Subsistem 1 - Numar VAG SW: 8R0 959 591 A    HW: 8R0 959 591 
   Component: J245EE19SKB12  H01 0220 
   Numar serial: 0123456789ABCDEFGHIJ

1 cod a gasit:
02907 - Modul de comandã pentru rulou plafon (J394) 
            004 - lipsã semnal/comunicaþie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 48
                    rulaj: 243010 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.11.03
                    timp: 17:46:27

Aveti idee ce trebuie sa schimb ?

Multumesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Dacă ti-am răspuns în celălalt post,de ce trebuia să postez și aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, raduradu81 said:

Salut,

Parasolarul meu nu mai functioneaza si am gasit eroarea asta:

Adresa 4F: Eletr.centrala II (J520)       Eticheta:. ROJ\1K0-907-532.clb
   Numar VAG SW: 1K0 907 532     HW: 1K0 907 951 
   Component: EZE_2         H06 0081  
   Revizie:   H06 01    Numar serial: 191009F1002760
   Codare: 050B0500
   Atelier: WSC 00066 000 00000
   VCID: 66C3039F9167C4B690-8032

   Subsistem 1 - Numar VAG SW: 8R0 959 591 A    HW: 8R0 959 591 
   Component: J245EE19SKB12  H01 0220 
   Numar serial: 0123456789ABCDEFGHIJ

1 cod a gasit:
02907 - Modul de comandã pentru rulou plafon (J394) 
            004 - lipsã semnal/comunicaþie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100100
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 48
                    rulaj: 243010 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.11.03
                    timp: 17:46:27

Aveti idee ce trebuie sa schimb ?

Multumesc?

Verifica motoras, se afla in spate ,in plafon. Uite orientativ, la un Touareg 2015 la care am facut un retrofit si am dat jos plafonul 

Screenshot_20200620-074404_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Cred ca e cam complicat de ajuns pana acolo. Îl las asa.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi puteti spune ce inseamna erorile 46 si 61? 

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 

61-Battery Regul. -- Status: Malfunction 0010

Masina stat o perioada de 1-2 saptamani fara sa fie pornita, iar acum nu mai porneste. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intra pe modulele respective si pune erorile. Log ul acesta nu spune nimic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 46: Central Conv.        Labels:. 3C0-959-433-46.clb
   Part No SW: 3AA 959 433     HW: 3AA 959 433
   Component:    KSG PQ47 ELV 043 0631  
   Revision: 00043000    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 19910A0002864E7630069F1F7C084FCE707C01
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 76E9BB1A01C7343621-8022

   Subsystem 1 - Component:   Sounder No Answer     

   Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 C
   Component: Neigungssensor  004 0611

   Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 C
   Component: Innenraumueberw.004 0611

1 Fault Found:
01134 - Alarm Horn (H12)
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 54
                    Time Indication: 0

 

Address 61: Battery Regul. (J840)       Labels:. 1K0-907-534.clb
   Part No SW: 7N0 907 534     HW: 1K0 907 951
   Component: Batt.regelung H41 1614  
   Serial number: 200211F1003259
   Coding: 030B185A
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 71E38806A8A9130EF4-8024

   Subsystem 1 - Part No SW: 1K0 915 181 F    HW: 1K0 915 181 A
   Component: J367-BDM  H07 0150
   Serial number: 00000000009370591176

1 Fault Found:
02256 - Quiescent Current
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 92
                    Mileage: 253418 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2024.01.18
                    Time: 05:42:39

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goarna alarmei defecta. Ptr cealalta eroare- ai cumva uitat ceva conectat in priza brichetei? Ai un consumator..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am camera auto in priza brichetei din spate.

Am schimbat azi bateria si imi apar mai multe erori...

In caz ca ma puteti ajuta ,las mai jos un log:

vcds.txt

Modificat de valy2d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,ma ajuta și pe mn cnva sa șterg o eroare de bec ars la un polo 6R?adica eroare,când pun vcds-ul nu îmi apare,am doar martorul in bord aprins(am schimbat becurile de poziție cu unul pe led)și este tare enervant!!!!

va mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil sa stergi eroarea nu se poate.Cred ca becul pus de tine nu este citit de can-bus si de asta ai martorul aprins in bord.Nu am facut niciodata scanarea cu VCDS la un bec ars desi normal ar trebui sa fie vazut si de VCDS.DECi.....dupa cum spuneam mai sus pune un bec led can-bus si uite asa ai scapat de "martor".

O dupa-amiaza placuta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa ai eroare si la scanare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate o borna a bateriei 5 min si vezi dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!imi puteti spune si mie ce inseamna aceste 2 erori la motor ? (Imi apare martorul de bujii si pierd din putere)

Adresa 01: Motor (J623-CAYC)       Eticheta:. ROJ\03L-906-023-CAY.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 023 FS    HW: 03L 907 425 C
   Component: 1,6l R4 CR td H43 9973  
   Revizie: --H43---    Numar serial: VWZCZ000000000
   Codare: 00194036030401080000
   Atelier: WSC 00028 028 00028
   Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003012
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023FS_003.rod
   VCID: 7CFDA932F7EB6EAFFA-8028

2  coduri de defecte:
7384 - Control presiune turbo
          P0299 00 [096] - limita reglaj admisã depãºitã în jos
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 3
                    rulaj: 253606 km
                    Data: 2020.06.24
                    timp: 06:51:51

                    Turaþie motor: 2265.75 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 72.2 %
                    Viteza vehicul: 107 km/h
                    Temperatura antigel: 92 °C
                    Temperatura aer admisie: 22 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.101 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 39
                    Presiune supraâncãrcare: valoare prescrisã-MAP_SP_MMV: 1945.58 hPa
                    Presiune supraâncãrcare: valoare mãsuratã-MAP_MMV: 1537.46 hPa
                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã)-MAF_MES: 777.594 mg/cursã
                    Ventil EGR – valoare mãsuratã-ANG_EGRV[0]: 0.000 %
                    Unitate clapetã:valoare mãsuratã-ANG_THR[0]: 95.996 %
                    Actuator presiune turbo : confirmare-ANG_BPA[0]: 83.905 %
                    Cuplu motor-TQI_SP: 179.94 Nm

10449 - Demarorul nu se roteºte
          P3054 00 [096] - blocat sau defect electric
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 253575 km
                    Data: 2029.09.25
                    timp: 13:14:33

                    Turaþie motor: 0.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 19 °C
                    Temperatura aer admisie: 20 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 7.454 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 36
                    Turaþie motor: 0 /min
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Tensiune acumulator-VB: 7.5 V
                    Activare demaror: stare-FRF_ST_RL: 8
                    Senzor temperaturã motor montat pe bloc: valoare de bazã-TCO: 19 °C

Gata de functie: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica actuator turbina.

Electromotorul functioneaza corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos! O sa merg cu ea in service. Momentan am niste probleme personale si in urmatoarea saptamana n o sa pot sa ajung. Stupid question: daca mai circul cu ea,o sa ma "lase" in drum? 

Modificat de valy2d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa..dar intra in limp...ramai fara putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma ajutati va rog cu niste sugestii pt urmatoarele probleme ale unui passat Passat B7, 2012, DSG, diesel 2l, 140CP.

Alte detalii poate ajuta:

  • Martor motor aprins in bord (masina se comporta normal - nu are pierderi de putere)
  • Start/Stop Error afisat pe ecran cand ar trebui sa intre in functiune
  • Verificat si si-a facut regenerarea filtrului de particule
  • Nu stiu daca are legatura (problema a aparut dupa ce am schimbat compresorul de AC)

Atasat tot VCDS scan-ul.

Multumesc mult,

Daniel

 

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels:. 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 PA    HW: 03L 907 309 AE
   Component: R4 2,0L EDC   H25 6213  
   Revision: 41H25---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 001D0012042401080000
   Shop #: WSC 28283 001 1048576
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PA 003006
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018E_VW36.rod
   VCID: 78FF5DE7C3D3424633-802C

5 Faults Found:
7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533) 
          U1008 00 [096] - -
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 183249 km
                    Date: 2020.06.12
                    Time: 14:13:27

                    Engine speed: 980.00 /min
                    Normed load value: 23.9 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 37 °C
                    Intake air temperature: 25 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.020 V
                    Unlearning counter according OBD: 36
                    ACC target acceleration: 0.000 m/s²
                    ACC control module received status-Bits 0-7: 4
                    Active brake system error status-Bits 0-7: 0
                    Status of ACC/CCS acceleration interface-Bits 0-7: 0
                    Acceleration: 0.000 m/s²
                    Engine status: COENG_RUNNING
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3

4967 - Fuel Temp. Sensor A (G81) 
          P0183 00 [172] - Open or Short to Plus
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 221
                    Mileage: 183169 km
                    Date: 2020.06.07
                    Time: 11:02:15

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 47 °C
                    Intake air temperature: 33 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.840 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel consumption: 0.00 l/h
                    Engine oil temperature: 100.0 °C
                    Oil warning threshold: 0.000 mm
                    Control Module temperature: 20.4 °C
                    Oil fill level: 58.936 mm
                    Outside air temperature: 25.5 °C
                    Fuel temperature: -40.0 °C

4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) 
          P0674 00 [109] - Electrical Fault
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 178065 km
                    Date: 2020.01.05
                    Time: 08:32:16

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -3 °C
                    Intake air temperature: -5 °C
                    Ambient air pressure: 970 mbar
                    Voltage terminal 30: 11.660 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 2
                    Electric auxiliary heater: relay activation-Bits 0-7: 0
                    Preheat time: 2500 ms
                    Glow status-Bits 0-7: 0
                    Glow status-Bits 0-7: 48
                    Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 4
                    Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 242
                    Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 5
                    Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 12
                    Outside air temperature: -5.5 °C

17262 - Terminal 30 
          U140A 00 [040] - Open Circuit
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -40 °C
                    Intake air temperature: -40 °C
                    Ambient air pressure: 0 mbar
                    Voltage terminal 30: 0.000 V
                    Unlearning counter according OBD: 16
                    Engine control module reset status-Bits 0-7: 0
                    Engine control module reset status-Bits 0-7: 48
                    Limitation: torque: 0.0 Nm
                    Limitation: accelerator pedal: 0.0 Nm
                    Cruise Control System (CCS): status-Bits 0-7: 0
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %
                    Engine torque: -500.0 Nm
                    Generator: load signal: 0.00 %

4629 - ECM Power Relay Load Circuit 
          P068A 00 [032] - Opens Too Early
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00

                    Engine speed: 0.00 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: -40 °C
                    Intake air temperature: -40 °C
                    Ambient air pressure: 0 mbar
                    Voltage terminal 30: 0.000 V
                    Unlearning counter according OBD: 15
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %
                    Starter control: Interlock- or P/N-signal-Bits 0-7: 0
                    Engine status: COENG_STANDBY
                    Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 0

Readiness: 1 2 0 0 0 

Log-WVWZZZ3CZCE127341-183610km-114089mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor temperatura combustibil sau mai degraba firele de la el rupte

bujie arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!