Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

E normal sa se reseteze alea.Asa facea si inainte....dar nu ai observat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dai scurt pe butonul reset, o sa treacă pe BC 2. Acelea nu se resetează, decât după o perioada lunga. Apeși iar scurt pe reset, întra pe BC1 {în colt stânga sus scrie 1.....respectiv 2}... Și se resetează dupa 2 ore de staționare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am pus vcds pe un golf 6, 1.6 tdi, 2011 si are urmatoarea eroare. Din cunostintele mele dpf este cam ultra fuul, are 85 g, ash oil volume. sta in  limp 2500 rpm maxim, martor dpf si semicercurile galbene aprinse permanent. Voi ce ziceti? Sa mearga sa l curete...? Alte solutii...Egr nu am idee cum este, e singura eroare care o are.

 

1 Fault Found:
16848 - Diesel Particulate Filter 
          P2458 00 [175] - Regeneration Duration
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 190801 km
                    Date: 2102.14.06
                    Time: 10:56:11

                    Engine speed: 781.50 /min
                    Normed load value: 15.3 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 36 °C
                    Intake air temperature: 7 °C
                    Ambient air pressure: 1010 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.344 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Particle filter: soot mass measured-MASS_SOOT_PHY_PF: -3.21 g
                    Particle filter: soot mass calculated-MASS_SOOT_SIM_PF: 10.92 g
                    Particle filter kilometers since last regeneration_1-DIST_RGN_ENVD_H: 316 km
                    Counter for regeneration time of diesel particle filter-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H: 12596.0189 s
                    Particle filter: difference pressure-DIP_PF: 2.82 hPa
                    Particle filter: offset for differential press.-DIP_PF_AD[0]: -0.17 hPa
                    Service regeneration: Release conditions 3-FRF_STATE_RGN: 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bună seara..... după codul de eroare se poate face o curatare a clapetei sau să o înlocuiesc total?

....EGR-ul a fost schimbat de vechiul proprietar acum 45.000km.

....cu mașina nu sa mers subturat, si sa făcut fiecare regenerare in mers fără întrerupere ( cap-coada?),.....cu mașina am făcut 30.000km, de când o am din care max 7000km urban, restul in regim de autostradă, becu de dpf nu sa aprins niciodată (excepție la punerea contactului, evident)......in prezent mașina are becul de check engine aprins, mașină merge fără probleme.....!

mașină golf 6 2.0tdi cr, an 2011, cod motor CFHC

... mulțumesc!

Screenshot_20191202-232954_WhatsApp.jpg

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o curatare..au fost situatii cand s-a rezolvat prin curatarea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am scapat de erori(polo 9n 1.2)acum cand pun contactul si se aprind toti martori in afara de EPC si CHEK nu porneste,.... Ii mai pun de vreo 8 ori pana se aprind si ei si porneste la sfert, pe vag nu apare nici o eroare! Schimbat relee... si alt ecu.... sigurante.... E un mister si pt electricieni! Poate ma ajutati voi! Verificat toate mesele(-) si fire sub baterie! Ms. 

Modificat de koma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci immo off...si vezi dupa,cum se manifesta...eu zic ca problema e in ceasuri.Nu are treaba contactul,daca ceasurile se aprind,martori...etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am imo off facut de 3 ani, ceasurile le-am dat jos si verificat lepiturile! Sa iau alte ceasuri sa incerc cu ele? Sunt plug&play? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai immo off.Atunci tot pe partea de alimentare Ecu trebuie sa cauti problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee care e alimentarea la ecu(pini) , il pun pe direct sa vad ce face, trebuie sa scoata ea capul odata, trb e ca imi trebuie masina... Offf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea electrica la contact ,recodat cheie sau soft umblii la ecu degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iahim-ce treaba are cheia...recodare...daca are immo off? Porneste si cu surubelnita....acum.

@koma....da-mi un mesaj maine si-ti scot diagramele.Ce cod motor ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polo 1.2 12v AZQ ms. frumos 

Modificat de koma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideți ca am rezolvat cu polo 99%,fusai la un electrician bun, in 10 min spusa si verdictul,............ Ce credeți ca avea de a luat-o razna!!       Modulul de AIRBAG!! Daca va vine sa credeti, mersi de ajutor, (Spido) si restul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul airbag? Care ce?Nu prea are sens....airbag cu pus contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza lui aveam tensiune slaba pe Ecu si nu pornea, cum iam tras mufa a revenit la normal masina! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido.... să curățat clapeta ....eroarea a dispărut....am făcut aproximativ 100km de ieri de cand am luat-o de la mecanic....merge ok, până acum, am schimbat si kitul complet de ambreiaj+volant

Modificat de danutszy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat.In multe situatii se ajunge la inlocuire...dar sunt situatii in care se rezolva prin curatare. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido.......da,multumesc de sfat, sper sa nu fie nevoie de o inlocuire cat de curand.......cel putin cand a aparut eroarea, mai mult de 15km nu am facut....imediat am dus-o la mecanic......!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

la un Golf5 1.6mpi cu care am mers vreo 30 km in ultimii 2 ani mi s-a aprins martorul ESP in prima curba. am oprit motorul sa vad daca se stinge dar nu mai voia sa porneasca(a pornit la a 20a cheie). dupa ce a pornit am mai mers cateva sute de metri dar volanul se invartea foarte greu si parca era infranta putin. tocmai ce ii schimbasem bateria si placutele de frana.

am gasit eroarea asta:

01314 - engine control module 013 - check dtc memory - intermittent 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice sa verifici erorile de pe motor. Deci scaneaza 01 engine și postează erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!