Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Multumesc @Al Bundy. Așadar e vorba despre senzorul de pe DPF (pentru că am înțeles ca sunt 3 senzori pe evacuare)?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai mulți. Tu trebuie să schimbi senzorul 3 de temperatura evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea un Golf 7 nu mai baga căldură absolut deloc. 

Pe tester îmi da următoarea eroare pe climatronic, asta sa fie cauza? 

 

IMG_20191002_120009_resize_84.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legătură. În blocurile de măsură, se verifica ce se întâmplă. Poate sa fie Calorifer înfundat, senzor defect, servomotor defect, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru un 1.6 TDI CAYC am urmatoarea eroare:

7355 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3 P242A 00 [036] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6

Avand in vedere ca eroarea (spirala in bord) apare numai cand motorul este rece, am obtinut urmatoarele valori pentru senzorii de temperatura de pe evacuare :

Exhaust gas temperature sensor 1 - 19.98 C

Exhaust gas temperature sensor 3 - 51.41 C

Exhaust gas temperature sensor 4 - 32.54 C

La interval de 2 minute am facut o noua citire, cu urmatoarele valori:

Exhaust gas temperature sensor 1 - 19.98 C

Exhaust gas temperature sensor 3 - 84.16 C

Exhaust gas temperature sensor 4 - 29.04 C

Mentionez ca masuratorile sunt facute cu motorul rece, dupa prima cheie. La cald, valorile pentru cei trei senzori se invart in jurul a 123-127 C.

Avand in vedere valorile de mai sus, dar si informatiile pe care le-am gasit la aceasta problema pe forum, am cateva nelamuriri:

- se poate exclude cablajul/mufa senzorului din posibilele cauze ale erorii, avand in vedere valoarea de mai sus?

- senzorul cu pricina este intr-adevar cel dinainte de DPF (cel cu mufa maro) ? - din cate am vazut exista mai multe pareri cu privire la pozitia senzorului (pre/post DPF).

- se recomanda schimbare cu piesa OE sau si variantele aftermarket au o calitate buna?

Multumesc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este exclusa o problema a canlajului.Verifica-l cu un aparat de masura si daca totul este ok,schimba senzorul cu unul Oem.Este inaintea Dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut!

Am un prieten cu o Jetta 1.6 CAYC și are următoarea eroare:

DC9896C4-DD94-4E58-82B8-0FEAFA020951.thumb.jpeg.acb8eedb5059ed69725fe5beb3fab0be.jpeg

 

Motorul, numai când dă frigul, aleator intră în limp mode. Mie nu mi se pare o eroare elcoventă. O fi din cauza clonei cu care am scanat mașina ? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, fa o diagnoza cu una ORIGINALA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt clasicele erori de EGR pe 1.6 TDI CAYC:

7563 - EGR Sensor 1 <=> P046C

7343 - EGR Sensor 2 <=> P0407

Erorile astea le-am avut si eu (tot 1.6 CAYC), scanate initial cu clona apoi cu original; s-a lasat cu schimbarea EGR-ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, mi-a aparut de dimineata Check engine si dupa o scanare cu VCDS-ul am urmatoarele erori (am postat doar sectiunile unde apar erori). Cred ca una inseamna sa schimb bujia numarul 2. Celelalte nu le inteleg. Ma puteti ajuta? Multumesc in avans. Masina este Vw Passat Variant B8, motor 1.6 DCXA

   Mileage: 196331km-121994miles

 

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000

13-Auto Dist. Reg -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

2B-Steer. Col. Lock -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

5F-Information Electr. -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-DCXA)       Labels:. 04L-907-309-V1.clb

   Part No SW: 04L 906 026 GJ    HW: 04L 907 309 R

   Component: R4 1.6l TDI   H21 1991 

   Revision: B5H21---   

   Coding: 0119001203441D093000

   Shop #: WSC 27796 002 1048576

   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI01104L906026GJ 002002

   ROD: EV_ECM16TDI01104L906026GJ.rod

   VCID: 78FF5EE1C3D34C8AED-802C

 

3 Faults Found:

17158 - Databus

          U1123 00 [032] - Received Error Message

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)

          P0672 00 [237] - Electrical Fault

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 196318 km

                    Date: 2019.10.07

                    Time: 07:00:57

                    Engine speed: 738.00 /min

                    Normed load value: 43.5 %

                    Vehicle speed: 0 km/h

                    Coolant temperature: 16 °C

                    Intake air temperature: 16 °C

                    Ambient air pressure: 1000 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.160 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 0

                    Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 146

                    Electric auxiliary heater: relay activation-Bits 0-7: 0

                    Preheat time: 1500 ms

                    Glow status-Bits 0-7: 0

                    Glow status-Bits 0-7: 0

                    Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0

                    Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0

                    Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 0

                    Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 1

                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 8.0 °C

7150 - Implausible Data Received from Steering Angle Sensor Module (G85)

          U0428 00 [032] - -

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels:| 5Q0-937-08X-MV1.clb

   Part No SW: 5Q0 937 086 AJ    HW: 5Q0 937 086 AJ

   Component: BCM PQ37BOSCH 028 0162 

   Revision: --------    Serial number: 86581406152718

   Coding: 00010846C2C102FF4BE44004001407081880000000000000000000000000

   Shop #: WSC 00015 115 00001

   ASAM Dataset: EV_BodyContrModul1UDSBosc 015002

   ROD: EV_BCMBOSCH_015.rod

   VCID: 020B3C09950F165AC3-8056

   Control Unit For Wiper Motor:

   Subsystem 1 - Part No SW: 3G1 955 119 A    HW: 3G1 955 119   Labels: 5QX-955-119-V1.CLB

   Component: WWS    150529  042 0607

   Serial number:         150608061704

   Coding: 0E4DDD

   Rain Light Recognition Sensor:

   Subsystem 2 - Part No SW: 5Q0 955 547 A    HW: 5Q0 955 547 A  Labels: 5Q0-955-547.CLB

   Component: RLHS  037 0059

   Serial number: S5Y15M06D24H15M27S10

   Coding: 96A8DD

   Light switch:

   Subsystem 3 - Part No SW: 3G0 941 633     HW: 3G0 941 633

   Component: E1 - LDS MQB  H01 0032

   Serial number: 18 04 2015  00000245

 

   Relative Air Humidity Interior Sender:

3 Faults Found:

131586 - Function Restricted due to Insufficient Voltage                      AM SCHIMBAT BATERIA IN URMA CU VREO 6 LUNI, DAR FARA SA VERIFIC DE ERORI.

          U1400 00 [008] - -

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

6666 - Bulb for Low Beam Headlamp Left                  AM SCHIMBAT BECUL PT FAZA SCURTA

          B1217 15 [008] - Open or Short to Plus

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway (J533)       Labels:| 5Q0-907-530-V1.clb

   Part No SW: 5Q0 907 530 AF    HW: 5Q0 907 530 M

   Component: GW MQB High   212 2227 

   Revision: --------    Serial number: 12061510801499

   Coding: 0B0300045F085900FB000258080F00010001070000000000000000000000

   Shop #: WSC 131071 1023 2097151

   ASAM Dataset: EV_GatewConti 013020

   ROD: EV_GatewConti_013_VW48.rod

   VCID: 75E157D5D4C131E2F6-8020

   Alternator:

   Multi Function Steering Wheel Control Module:

   Subsystem 2 - Part No SW: 5G0 959 442 K    HW: 5G0 959 442 K  Labels: 3C8-959-537.CLB

   Component: E221__MFL-DC1  H16 0040

   Serial number: 29150001307030095257

   Coding: 2CFFFF

 

   Battery Monitoring Control Module:

   Subsystem 3 - Part No SW: 5Q0 915 181 G    HW: 5Q0 915 181 G

   Component: J367-BDMHella  H04 8050

   Serial number: 6077386903         

   Power Converter DC AC:

   Subsystem 4 - Part No SW: 5Q0 907 155 C    HW: 5Q0 907 155 C

   Component: WECHSELRICHTE  H56 0033

   Serial number: 0106879            

   Analog clock:

   Subsystem 5 - Part No SW: 3G0 919 204 C    HW: 3G0 919 204 C

   Component: Analoguhr  209 2002

 

1 Fault Found:

66052 - Infotainment CAN Bus (SAE Bus E)

          U0065 00 [008] - Performance

          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 142

                    Mileage: 195781 km

                    Date: 2019.09.19

                    Time: 22:37:03

                    Supply voltage: Terminal 30: 12.7 V

                    Terminal 15: OFF

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema la un A6 2010 2.7 190cp , nu vrea sa porneasca de la o vreme. aseara am stat 2h pana a pornit.

cand pun contactul pornesc ventilatoarele dar masina nu porneste.

Cand pun contactul si nu pornesc ventilatoarele  porneste masina...

 

3f5054a1-8d94-4249-b725-1a511b794ff2.jpg

5fef7b91-37bb-495e-be1b-545060136558.jpg

edcdcc63-a836-4fe0-90c4-2777f298915a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta si tensiunea la baterie este mica, daca o ajuti cu cabluri de pornire cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca e mica din cauza incercarilor repetate de pornire(peste 30)

Nu mai da quote postării anterioare! Este neregulamentar şi se sancţionează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest, totusi ajuta masina cu cabluri de pornire, vezi cum se comporta.

Sterge toate erorile inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca e o legatura si cu faptul ca pornesc ventilatoarele cand pun contactul chiar daca masina  e rece(nepornita de 1zi) si nu porneste motorul iar cand nu pornesc ventilatoarele la punerea contactului porneste masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai un Ecu defect.Verifica conectorii lui..sa nu fie oxidati,dar eroarea asta spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu defect, nu are treaba cablajul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un a4b8 .2009 CAGA  2.0 TDI 105KW/143 cp. Am scanat cu vcds si imi apare o eroare .....este cumva vorba despre suportul motor stanga fata( cel cu senzor)??????

Screenshot_20191013-160928_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt cele de la suporți. Verifica cablajul, conector, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut băieți nu știu dacă am postat unde trebuie.

Vroiam sa vă întreb pompa tandem poate sa dea valori aiurea la injectoare?am schimbat injectoarele și aceleași dar aceleași valori le am .... Cel mai mult injectorul 3 se duce la 2 injectoarele celelalte la -1.7 și injectorul 2 ar fi cel mai normal undeva la 0.25  ca simptome pornire foarte foarte grea la rece  și dacă stă doua ore tot grea este  de tras nu mai trage cum trebuie in orice treaptă dacă o iau în ture de jos la 1700 ture trepidează după 2000 e ok....ce am observat curge pompa tandem și ar fi motorină am schimbat garnitura dintre chiulasa și pompa și tot curge ar părea că,curge pe la capacul pompei

Va mulțumesc

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la pompa tandem, verifica uzura de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are doua axe al Bundy e cu culbutori cu rola nu prea se uzează camele mai greu cad mai mult culbutorii ....am cursuri pe pompa tandem de motorina curge ceva că mia înmuiat furtunul de antigel de dedesubt

M-am uitat la axe nu se vede pe nicăieri ros sau alte minuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!