Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

On 2/7/2018 at 12:10 PM, mariuscj said:

Salutare! 

Am un Seat Leon 1M 1.9TDI ARL 150HP si am urmatoarea eroare: 

19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

La measuring block pe canalul 003 la Actual Value e cam cu 200mg/str mai mare decat Specified Value.

Masina trage foarte bine, nu scoate fum, dar sta check-ul aprins in bord. Am schimbat EGR-ul, valva N18, verificat furtune vacuum si tot asa face. 

Ieri am depistat posibila cauza. La rezervorul de vacuum imi este rupt acel "stut" in care intra furtunul de vacuum si nu mai sta furtunul acolo. E posibil din cauza asta sa apara eroarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/11/2018 at 7:02 PM, Al Bundy said:

Lipsa vacuum ?

 

CE am spus eu acum cateva zile ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu. Astazi o sa schimb rezervorul de vacuum si sper sa se rezolve problema.

Multumesc! :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, EGR rămâne permanent închis şi nu mai există recirculare. Şi în mod sigur nici turbina nu mai merge în parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salur imi poate spune si mie cineva in vcds unde mai exact sa umblu pentu a activa modulul de confort la geamurile fata cand apas odata pe buton sa se lase automat geamul? A mers pana acum ceva timp dar am imblat eu si cred ca am dat din greseala si numai stiu unde.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, nu ai ce activa. Tine pe buton coborat, cateva secunde, dupa ce a ajuns geamul jos. Tot asa, pt sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, F l o r i n a scris:

in mod normal, nu ai ce activa. Tine pe buton coborat, cateva secunde, dupa ce a ajuns geamul jos. Tot asa, pt sus

Am incercat aceasta procedura si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, F l o r i n said:

in mod normal, nu ai ce activa. Tine pe buton coborat, cateva secunde, dupa ce a ajuns geamul jos. Tot asa, pt sus

La O3 nu merge de ex. Doar din vcds reinvatarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, pronet a scris:

La O3 nu merge de ex. Doar din vcds reinvatarea. 

Imi poti spune unde mai exact sa intru in vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. De câteva zile pilotul automat nu mai funcționează, sau doar când vrea el. La diagnoză, a ieșit ce e în atașament. Eroarea e pe motor și altele nu mai sunt. Ce ar putea fi, ce mă sfătuiți? Mulțumesc.

IMG_20180213_224210.jpg

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Andreidorian said:

Imi poti spune unde mai exact sa intru in vcds ?

Pe modulul de usa respectiv, in basic settings-din drop list selectezi ceva cu learning parca...nu imi mai aduc acum aminte exact. Oricum, e intuitiva resp selectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@El-gabry vezi functionarea manetei in blocurile de masura.

S-au facut modificari/adaptari la coloana ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-au facut modificari/adaptari la coloana (cel putin de cand masina e la mine).

Functionarea manetei se vede pe Motor - Blocuri de masura - Canal 16?

Am citit aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, EL-GABRY said:

Vă salut. De câteva zile pilotul automat nu mai funcționează, sau doar când vrea el. La diagnoză, a ieșit ce e în atașament. Eroarea e pe motor și altele nu mai sunt. Ce ar putea fi, ce mă sfătuiți? Mulțumesc.

IMG_20180213_224210.jpg

curata contactele din maneta, verifica si firele de la acestea la mufa manetei - una dintre acestea, este problema ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin. Acum trebuie sa caut cum fac/desfac/curat/lipesc. Daca exista un tutorial, te rog sa imi spui.

O zi placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este topic cu sute de pagini - si pe Octava 2.. si pe Golf 5...etc - cauta pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta fac de cateva zile! Imi place sa rezolv singur unele probleme, dar daca ma depasesc... apelez la meseriasi. Totusi un tutorial de desfacere maneta, etc, nu am gasit, dar nu neg ca nu exista. Mai caut, ce sa fac.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În drum spre casă de la serviciu, am dat OFF/ON la pilot și a început să funcționeze. Ciudat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut stimati colegi.Am revenit cu aceiasi problema la un passat b6 bkp 2.0 16v am înlocuit injectoarele si cablajul si am in continuare aceleasi erori .va rog frumos sa ma ajutati.poate sa fie strângere incorecta a injectoarelor ?
 

               Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.clb

Control Module Part Number: 03G 906 018     HW: 03G 906 018

 Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.1 G    9722

          Software Coding: 0000072

           Work Shop Code: WSC 06490 995 80180

                     VCID: 62CBC0EEBD8E9B52D6-8036

4 Faults Found:

 

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)

           P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100001

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 1

                   Reset counter: 115

                   Mileage: 293270 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2000.00.00

                   Time: 12:32:05

 

            Freeze Frame:

                   RPM: 2208 /min

                   Text:    232    Nm            

                   Speed: 76.0 km/h

                   Load: 78.8 %

                   Text:  4.625    uF            

                   Text: 12.00    mJ             

                   Text:      0    mJ            

                   Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)

           P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100001

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 1

                   Reset counter: 115

                   Mileage: 293270 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2000.00.00

                   Time: 12:32:05

 

            Freeze Frame:

                   RPM: 2208 /min

                   Text:    232    Nm            

                   Speed: 76.0 km/h

                   Load: 78.4 %

                   Text:  4.625    uF            

                   Text: 13.25    mJ             

                   Text:      0    mJ            

                   Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)

           P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100001

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 1

                   Reset counter: 115

                   Mileage: 293270 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2000.00.00

                   Time: 12:32:05

 

            Freeze Frame:

                   RPM: 2240 /min

                   Text:    232    Nm            

                   Speed: 76.0 km/h

                   Load: 78.4 %

                   Text:  4.750    uF            

                   Text: 14.00    mJ             

                   Text:      0    mJ            

                   Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)

           P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

            Freeze Frame:

                   Fault Status: 00100001

                   Fault Priority: 0

                   Fault Frequency: 1

                   Reset counter: 115

                   Mileage: 293271 km

                   Time Indication: 0

                   Date: 2000.00.00

                   Time: 12:32:52

 

            Freeze Frame:

                   RPM: 2304 /min

                   Text:      0    Nm            

                   Speed: 79.0 km/h

                   Load: 75.7 %

                   Text:  4.625    uF            

                   Text: 14.50    mJ             

                   Text:      0    mJ            

                   Raw, Form. N/A: 000 000 000


 

Readiness: N/A

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------


 

               Address 01: Engine  (03G 906 018 )

 

17:53:02 Group 004: Unit Injector

 798 /min  Engine Speed (G28)

 3.0 °ATDC  Injection Start (specified)

 2.9°KW  Injection Duration (specified)

 0.00°  Torsion Value

 

17:53:02 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)

 -0.75 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 1

 -0.16 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 2

 0.73 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 3

 0.18 mg/str  Injection Quantity Deviation Cyl. 4

 

17:53:02 Group 018: Piezo Unit Injector Status

 0.0  Injector Status Cylinder 1

 0.0  Injector Status Cylinder 2

 0.0  Injector Status Cylinder 3

 0.0  Injector Status Cylinder 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, EEXCALADE said:

Ai pus piese noi ?

Nu .injectoarele sunt second Continental.ma gandesc poate nu le-am strans corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, matara.george said:

Si cand incerc sa calibrez injectoarele sa le pun pe 0 raman la fel pe valoarea 1

 

20180214_180121-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

Am tinut masina in parcare timp de o saptamana. La plecare am observat ca pentru a frana trebuie sa apas mai tare pedala de frana decat de obicei. Am mers inca 30m si am facut un test la viteza de 15-20 km am apasat pedala de frana cu mai multa putere. 

In acel moment mi s-au aprins in bord 3 martori: spirala de bujii ( care se aprindea intermintent), martorul ESP si cel care are un cerc cu litera P taiata (de culoare galbena nu am reusit sa il gasesc pe net sa vad exact ce inseamna). Am deconectat borna de la baterie, martorii au ramas, am mai mers cu masina 200 m, au disparut cel de bujii si cel de ESP. Pana am mers sa iau VCDS si laptop-ul (4-5 min) , cat timp am lasat masina incuiata a disparut si cel cu litera P.

Am facut o scanare cu VCDS 

Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 62 72

VIN: WVWZZZ3CZ7P129762   Mileage: 294690km-183111miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9248  
   Revision: --H06---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 7AFC29AA35441991A7-802E

1 Fault Found:
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller 
               P1653 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 294688 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:27:59

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 16.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00001011
                    Torque: 158.6 Nm
                    Bin. Bits:  0 01  0

Readiness: 0 0 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-095-C2.clb
   Part No SW: 3C0 614 109     HW: 3C0 614 109 
   Component: ESP 440 C4     H018 0001  
   Revision:  H018       Serial number: 0775068280
   Coding: 0013569
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 5BB24C2E9ABEC099DC-800E

1 Fault Found:
00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 84
                    Mileage: 294688 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:27:57


-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3C0-907-044.lbl
   Part No SW: 3C0 907 044 AF    HW: 3C0 907 044 AF
   Component: ClimatronicPQ46 050 0505  
   Revision: 00050005    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 65C66AD6ACFA86697A-8030

1 Fault Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 64
                    Reset counter: 80
                    Mileage: 290540 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:49:03

 

Aveti idee de ce acest comportament? Multumesc. 

B6, 1.9 BXE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!