Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Da, se inlocuieste lampa respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, spido said:

Ceva cu no comunication..nu?

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Vreau sa fac adaptare egr la un polo 1.4 16v.

Am intrat la 01-Engine -> 04-Basic Settings si am scris la primul grup 074 dupa care am asteptat putin si mi-a dat pe 3 campuri voltaje si pe ultimul "error".

Egr-ul l-am curățat, am verificat cablajele

Cum fac sa îmi apară adp ok? Care ar putea fi problema de nu face adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conditii:motorul cald,contact pus,motor oprit..tensiunea bateriei peste 11.5v.

Mai incearca..trebuie sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare aparuta pe pompa abs. am incercat clear codes dar reeapare .

Address 03: ABS Brakes        Labels: 3C0-614-109-C4.clb
   Part No SW: 3C0 614 109 D    HW: 3C0 614 109 D
   Component: J104    C4 440 V2   0003  
   Revision: --020---    Serial number: 00000776434743
   Coding: 0002315
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 1F4D8559CE6C4FBAD0-804A

1 Fault Found:
02214 - Tire Pressure Warning
            000 -  -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 241
                    Mileage: 243207 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:51:05

             Freeze Frame:
                    Speed: 47.0 km/h
                    Hex Value: 0x00A7
                    Voltage: 14.25 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 214

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea la roti. Banuiesc ca ai martorul de TPMS aprins in bord.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat e 2.2 peste tot ..e aprins martorul .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e aprins datorita presiunii. 2.2 nu e cam mica? Dupa ce ai facut presiunea ai dat SET sa stie care e cea noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am buton. si nu prea stiu cum se da din vcds .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe 03 Abs, basic setting si parca in canal 42 il gasesti ptr reset.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Saptamana trecuta  s-a aprins in bord  martorul de nivel Adblue concomitent cu check engine . Am alimentat rezervorul dedicat cu 10 litrii de Adblue. Dupa mai multe incercari de resetare (contact pus 30 sec) martorul a disparut, martorul check din pacate nu. Am facut o scanare cu VCSD -ul si a fost resetat  nivelul de Adblue si au fost sterse erorile. Problema a reaparut dupa 5 zile cu martorul de Adblue in bord aprins. Aceeasi eroare de Adblue  in care imi spune ca in 1000 km motorul nu va mai porni. Ciudat, nivelul de Adblue ar trebui sa fie suficient(nu am facut mai mult de 300 km de la ultima completare). Am facut o noua scanare si imi da urmatoarele valori. Pareri avizate? Multumesc!

IMG_4116.JPG

Modificat de Silviu_Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La masina din semnatura am gsit cu VCDS niste temperaturi ciudate:

  IDE02233   Exh.gas temp.sen 2 -0.0 °C
  IDE04255   Temp sensor for EGR after cooler: raw value -270.6 °C
  IDE04666   Heat delivery temperature in cooling system -273.1 °C
  IDE04687   SCR catalytic converter average temperature -273.1 °C

Stie cineva despre ce senzori e vorba si unde sunt pozitionati?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îi ai montati pe masina senzorii respectivi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

la masina din semnatura, WV Golf 4 TDI, motor AXR, am cu intermitenta, adica dupa ce o sterg, apare dupa câteva zile, nu imediat, eroarea de mai jos:

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 KP 
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4902
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01266
   WVWZZZ1JZ5W006943     VWZ7Z0D9534607
1 Fault Found:
19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal
            P3007 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Am citit aproape tot ce am gasit pe acest forum, ba chiar si pe alte forumuri, insa nu am gasit un raspuns clar pentru rezolvarea acestei probleme. Daca era un defect permanent, mi-ar fi fost mai usor de depistat cauza, asa daca nu as controla cu Vag-com nici nu as sti de eroare, masina nu se manifesta nicicum.

Deocamdata am curatat mufa senzorului, insa eroarea a aparut iar, dupa câteva zile. Fiindca nu-mi prea da mâna sa cumpar un senzor nnou fara sa stiu cu precizie ca cel al masinii este defect (preturi intre 100 lei, marci de care nu prea am auzit si aproape 370 lei OE), as vrea sa stiu ce as mai putea face ca sa ma apropii de un diagnostic precis!

Am citit spre exemplu pe Ross-Tech ca ar fi de verificat:

-siguranta.........care anume dintre ele?,

-cablajul senzorului si al motorului de la mufa la calculator................Cum verific cablajul motorului, care este corespondenta dintre cei 3 pini ai mufei pentru senzor si calculatorul masinii? Trebuie sa desfac toata izolatia cblajului, de la motor, pâna la calculator ? Unde se afla calculatorul la Golf 4? Cumva sub parbriz, plasticul stergatoarelor? Daca as sti corespondenta intre cei 3 pini ai senzorului si pinii din mufa calculatorului as putea cupla 3 fire provizorii de la mufa l;a calculator si sa vad daca mai apare eroarea. Stiu sa mânuiesc foarte bine un aparat de masura, dar daca defectul este intermitent mi-e teama ca pe loc este greu de identificat cu ohm-metrul. 

- senzorul........acesta se poate verifica cumva cu ohm-metrul, daca da cum anume? Se mai vorbea pe aici de curatarea senzorului. Se poate face aceasta operatie, câta vreme acesta este un senzor Hall, adica se justifica aceasta curatare, ce se poate murdari la un senzor Hall?

Ii intreb pe colegii mai experimentati care s-au mai lovit de acesta problema daca au intâlnit cazuri in care aceasta eroare neaparat intermitenta, a fost generata de un senzor defect, de un senzor sau de cablajul lui de la senzor la mufa? Intreb asta fiindca eu personal acum aproape un an am avut la aceeasi maina defect senzorul G28-masina nu mai pornea deloc. Insa eroarea era permanenta, am schimbat senzorul si masina a pornit. Am disecat senzorul vechi si am constatat ca in ciuda faptului ca la exterior, cablul senzorului arata impecabil, la interior era copt si firele faceau scurtcircuit intre ele, vezi aici https://vwforum.ro/topic/86471-senzor-turatie-motor-golf-4/?do=findComment&comment=2834804

Ma gândesc ca poate si la acest senzor s-ar putea intâmpla la fel, dar pe de alta parte nici nu l-as cumpara inainte de a sti ca e defect. Aproppo, de un senzor marca BERU ce parere aveti? Va multumesc anticipat.

Scuze de postarea lunga dar am incercat sa fiu cat mai explicit.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa,cablaj,unghi sincronizare/inlocuieste senzor ,pune oe 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul de sincronizare, sau avansul, regret, insa nu-mi mai aduc aminte ce scriape Vag-com, in câmpul repectiv (la relanti) este 0.0 grade si din când in când clipeste pentru scurta vreme la -0,6 grade, exact asa cum era si inainte de schimbarea distributiei in urma cu câtiva ani. Am inteles ca trebuie sa verific mufa si cablaje, insa as dori mai sa stiu mai exact cum fac asta, fiindca asa cum am spus si mai sus nu cunosc corepondenta dintrepinii mufei senzorului si cei ai calculatorului. Am cautat informatii amanuntite despre aceste lucruri, insa nu am gasit sau nu am stiut eu sa le gasesc. Fara putin ajutor mai detaliat, nu pot trece peste aceasta faza de de indicatii "de verificat mufa, cablajul, senzorul, etc". Nu este o ironie ci o simpla constatare. Ca sa pot verifica ceva, trebuie sa stiu cum anume trebuie sa fac asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e ok? Eroarea resp poti sa o iei si daca dai mult la automat. Senzorul hall e un senzor electromagnetic. Vezi sa nu ai pilitura in capul lui. Curata-l cu un spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este buna si in urma cu o saptamâna am reconditionat si electromotorul. Eroare am avut si inainte de reconditionarea electromotorului, când intr-adevar masina pornea greu, acum pe timp rece, dar asa a pornit ea in toti acest 10 ani de când o am eu si nu am avut aceasta eroare si am gasit apoi eroarea si dupa ce am reparat electromotorul. Acum dupa reparatie motorul porneste chiar pe frig intr-o secunda si tot a aparut eroarea. Altfel spus, nu pare sa fie de la baterie, au fost vremuri când pornea mai greu decât acum si nu am avut eroare. O sa curat senzorul, sunt dispus pentru acest lucru chiar sa-l demontez, ca sa-l curat bine.

In urma cu cca. 2 saptamâni, când am curatat mufa senzorului, am masurat tensiunile pe mufa cablajului, cea in care se introduce mufa senzorului (cu mufa senzorului scoasa) si am obtinut 12 V si 5 V, dar nu mai stiu intre care dintre cei 3 pini. 12 V trebuie sa fie alimentarea senzorului, 5V cred i-am masurat pe firul de semnal, iar al treilea fir este masa. Am masurat si senzorul insa nu-mi mai aduc aminte valorile dar nu pareau sa fie suspecte de scurtcircuit, asa cum am patit in urma cu un an la senzorul G28.

Totusi, nu stie nimeni corespondenta dintre pinii calblajului mufei cu cei ai calculatorului?

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În ataşamente ai cam tot ce-ţi trebuie să faci verificările necesare. Am încercuit siguraţa care trebuie verificată, dar dacă ar fi aia buşită ar trebui să mai ai şi alte erori.

Pe scurt verifici continuitatea firelor din mufă în mufă, dacă pe pinul 1 senzorul primeşte 12V cu contactul pus şi dacă  pinul 3 se închide la masă prin pinul 101 al ECU atunci când pui contactul. Pentru verificarea formei semnalului pe pinul 2 ai nevoie de osciloscop.

SCHEMA AXR.pdf

SEMNALE.pdf

SIGURANTE.pdf

CAMSHAFT AXR.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/9/2018 at 3:07 PM, F l o r i n said:

cele doua yale vor necesita reconditionare.

servomotor V113 climatronic - recirculare - daca lucreaza ok, nu este o problema.

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No SW: 1K0 907 044 BS    HW: 1K0 907 044 BS
   Component: ClimatronicPQ35 120 1111  
   Revision: 00120021    Serial number: 00000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 79F98BC13008C189AE-802C

1 Fault Found 
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  -  - Intermittent

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

Baga aer rece la picioare...in rest(parbriz si frontal) baga cald.

Oarea tebuie inlocuit motorasul? 

Am facut si calibrarea climatronicului si nu a schimbat nimic.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe care parte baga rece la picioare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe dreapta la picioare, si baga foarte tare (aer rece, de afara cred), chiar daca aerul e directionat sus, sau nu e directionat nicaieri. Pe stanga(la picioare) nu baga aproape de loc, nici cand e directionat catre picioare, dar se simte caldut... . In spate, nu prea baga...e asa o boare calduta...si la picioare si la cotiera.

Modificat de alexandruci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca filtrul de polen are capacul bine fixat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!