Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Asta inseamna ca respectiva interfata cu care ai scanat masina este o clona mai veche, care nu stie respectivul cod de eroare.

Incearca o scanare cu o interfata originala, updatata la zi si vezi ce eroare iti afiseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, initial am avut eroarea  : 

1 Fault Found:

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal 

am rezolvat-o nu mai apare, dar dupa cateva zile au aparut 2 erori :

2 Faults Found:

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 142718 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.11.19
                    Time: 13:38:55

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 4.7 %
                    Lambda: 18.9 %
                    Mass Air / Rev.: 325.0 mg/str
                    Temperature: 72.0°C

008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1 
               P2004 - 000 - Stuck Open - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 142718 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.11.19
                    Time: 13:38:56

             Freeze Frame:
                    RPM: 805 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 4.7 %
                    Lambda: 89.2 %
                    Mass Air / Rev.: 320.0 mg/str
                    Temperature: 72.0°C

aceste erori au o rezolvare ?  poate fi o solutie curatarea admisiei / clapetelor ?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai rezolvat p2015 ? Ca de acolo vine p2006 si p2004

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am adaptat un opritor din metal care  limiteaza cursa  motorasului, m-am ghidat cu VCDS  ca voltajul la repaos sa fie 0.760 V.

php2HutlGAM.jpg

Modificat de Ruge Nicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceasi greșeală am făcut o și eu limitând doar cursa minima. Trebuie limitat în ambele sensuri. Respectiv 0.760V minim 4.256V maxim. Aceste valori se obțin cu limitatorul dieselgeek (mulțumiri lui EEXCALADE) . Eu am găsit o soluție mai ușoară și totodată gratis. Am limitat cursa in interiorul motorașului.

Vezi DIY (trebuie sa completez și valoarea maxima pentru a preveni și erorile P2004 / P2006) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ai scapat de p2004/p2006 ! ?

Te astept cu p2009 ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2009 nici nu îl găsesc pe Ross-tech.com. La ce se referă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2009 cred ca este similar cu P2004, P2005, P2006, P2007, P2008, P2010, P2013, P2015, P2016 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Imi poate zice cineva cum scap de erorile astea...

5517FEDF-0F00-4625-96A9-AEE07FACDAA0.jpeg

40F6303F-3803-47C5-B2A5-B6016273899A.jpeg

F5D8B741-FCA3-47CA-8B81-276371533D90.jpeg

C2F862F7-F85E-4D90-91AF-30B6EE57DD66.jpeg

D7279373-636F-4711-B0BD-1D2D522E5D86.jpeg

Modificat de eqilibruee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbi / inlocuiesti pompa de recirculare. Deblochezi unitatea de webasto ...si eviti sa mergi pe rosu cu rezervorul. Vad din log ca eroarea cu pompa a fost in 2009, posibil sa fie remediata pb. Ce erori raman pe aux heating?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 BKD 2.0 TDI din 2006 cand o sterg dispare.

Dar reapare dupa ceva timp.

Mentionez ca pe toate pistoanele apare eroarea.

Sfaturi?

20171204_170209.jpg

Modificat de Raicu Marian
update
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Astazi m-am pricopsit cu urmatoarele doua erori pentru care va rog mult sa ma sfatuiti ce e de facut.

Eu sunt din Sibiu.

 

Address 01: Engine (J623-CFFB)       Labels: 03L-906-018-CFF.clb
   Part No SW: 03L 906 018 PR    HW: 03L 907 309 AE
   Component: R4 2.0l TDI   H28 9979  
   Revision: 41H28---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00190012043401080000
   Shop #: WSC 64820 001 1048576
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018PR 003007
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018PR.rod
   VCID: 0919FB01A8E8D10998-805C

2 Faults Found:
7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
          P2563 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 204356 km
                    Date: 2017.12.07
                    Time: 08:14:31

                    Engine speed: 2014.00 /min
                    Normed load value: 57.3 %
                    Vehicle speed: 35 km/h
                    Coolant temperature: 45 °C
                    Intake air temperature: 11 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.760 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge Pressure Actuator: activation: 99.95 %
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 14.54 %
                    Turbocharger boost control: offset closed: 3.65 %
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 0: 00000000
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 16: 00001000
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 24: 00110111
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 8: 00000100
                    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3204.0 mV
                    Accelerator pedal travel: 41.44 %

9127 - Unlicensed Version. Not all DTCs
          P00AF 00 [101] - will be decoded.
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 204356 km
                    Date: 2017.12.07
                    Time: 08:01:39

                    Engine speed: 982.50 /min
                    Normed load value: 41.6 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 15 °C
                    Intake air temperature: 2 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.880 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge Pressure Actuator: activation: 98.67 %
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 14.64 %
                    Turbocharger boost control: offset closed: 3.65 %
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 0: 00000000
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 16: 00001000
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 24: 00110111
                    High press turbocharger actuator: status-Bit 8: 00000101
                    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 3201.2 mV
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %

Readiness: 0 0 0 0 0

 

Log-SB11DRS_PASSAT_-WVWZZZ3CZEE132090-204350km-126977mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca te lasa actuatorul turbinei - va necesita inlocuire.

Pe viitor incearca sa scanezi cu o interfata cat de cat ok....daca nu originala.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.12.2017 at 19:36, pronet a scris:

Schimbi / inlocuiesti pompa de recirculare. Deblochezi unitatea de webasto ...si eviti sa mergi pe rosu cu rezervorul. Vad din log ca eroarea cu pompa a fost in 2009, posibil sa fie remediata pb. Ce erori raman pe aux heating?

Cele enumerate mai sus raman. De fapt nu le pot sterge- imi apare ceva care este in ultima poza- . Masina nu stiu daca are webasto. Motorul a fost schimbat in 2009.  

Modificat de eqilibruee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai webasto.Si sunt probleme cu el.Ti-a raspuns colegul mai sus ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, eqilibruee said:

Cele enumerate mai sus raman. De fapt nu le pot sterge- imi apare ceva care este in ultima poza- . Masina nu stiu daca are webasto. Motorul a fost schimbat in 2009.  

Raman ptr ca nu e deblocata unitatea. Salvezi val 1 in adaption pe canalul de heater unit unlock. Ai citit macar trimiterea la codul de eroare respectiv? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si ma scuzati de deranj.

Tocmai mi-am achizitionat si eu o Octavia 2 din 2007, upgrade de la batranica mea Octavia 1 din 2000.
 

Toate bune si foarte frumoase, insa dupa cateva saptamani am dat de o mare problema, masina ramane cu acceleratia maxima de 2500-3000 RPM, am auzit ca s-ar numii limp mode, sunt suparat, am fost la n service-uri mi-au zis ca ar fi una, ca ar fi alta, am primit o factura cam de 3000 de RON de reparatie si e posibil sa se rezolve. Mi-am cumparat un cablu cu VCDS si am urmatoarea eroare:

 

3 Faults Found:
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 245386 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:50:11

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 2.7°C
                    Bin. Bits: 00110000

005661 - Glowplug for Cylinder 4 (Q13) 
               P161D - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 245386 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 08:50:11

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 2.7°C
                    Bin. Bits: 00110000

000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 245480 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:59:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 2688 /min
                    Speed: 115.0 km/h
                    Load: 92.9 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Absolute Pres.: 2305.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

 

 

Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb bujiile si curata / inlocuieste geometria variabila de la turbina. Pret-nicidecum 3000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @pronet

 

Ai idee unde as putea rezolva cu curatarea/inlocuirea geometriei variabile?


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!

Am un Golf 6 2010 CFFB cu 234000 km, care vibreaza/tremura in accelerare intre 1800 si 3000 rpm. Daca accelerez mai lin nu se simte asa tare, nici sub 1600 ture, dar in depasiri si accelerari vibreaza ca si cum ar fi planetara (dar nu e). Nu are legatura cu viteza rotilor, deci nu e planetara.

In special in treptele 3-4-5-6, sub 3000 rpm vibreaza, peste 3000 absolut deloc. 

Am verificat regulatorul de pe pompa, e curat.

Valorile injectoarelor sunt sub 0.30 toate. Cel de la care am cumparat masina a inlocuit egr cu unul din dezmembrari, nu face erori.

Am facut adaptare clapeta, egr si actuator turbo (cred ca asa se cheama), toate cu ok la final. Masina are putere normala la orice turatie, dar in plaja aia vibreaza.

Rotile sunt ok, am pus si cele de iarna, la fel.

In ultimele 2 dimineti (sub 0 grade), pornit normal, ralanti normal, dar s-a accentuat vibratia, face de la turatie mai joasa si parca mai accentuat. Am mers usurel pana la primul semafor, adica treapta 1-2-3 pana in 1500 rpm, la semafor am oprit motorul, am repornit si a revenit la situatia initiala, adica doar cand accelerez mai tare, in oras nu prea e deranjant.

Am 2 erori, ambele stocate cand vibra tare, la rece.

Multumesc!

 

error.jpg

Modificat de ssorinxp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca regulatorul e ok verifica clapeta de acceleratie. Scutura la oprire? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, scutura si se aude putin volant la oprire, alte simptome de volant nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!