Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

curata geometria la turbina.

pentru restul problemelor, posteaza in ariile dedicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Salutare baieti.De dimineata am patit o belea cu masina in sensul ca dupa o franare violenta,cand am dat sa repornesc motorul, pornit mai greu si asta pe tot parcursul zilei.Mai mult,am observat ca nu mai trage deloc si cu greu urca de 2000 de ture.Am facut un test si cam asta imi da.

Daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.....

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

M-am grabit sa postez si am uitat sa mentionez ca EGR-ul este anulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că aici trebuia să postezi având în vedere că este vorba despre nişte erori. În celălalt topic trebuie să postezi altfel de loguri. Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zaharia catalin verifica mufa si cablaj senzor axa came G40 / inlocuieste senzorul .Fara acesta motorul nu stie sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin
22 hours ago, EEXCALADE said:

@zaharia catalin verifica mufa si cablaj senzor axa came G40 / inlocuieste senzorul .Fara acesta motorul nu stie sa porneasca

Mi se pare cam ciudat ca deodata sa cada si G40 si N75 si MAF-ul.Nu poate fi vreo sigurant arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba cablaj intrerupt . Verifica si toate sigurantele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Am gasit siguranta 34 busita.Am schimbat-o si pentru 10 sec masina a pornit si a mers ok.Apoi s-a ars iarasi siguranta cu pricina.Am sa verific maine clapeta de admisie aer ca am banuiala ca e blocata pe inchis si de aia imi arde siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'neatza . Un coleg cu vagcom in zona arad care ma poate ajuta cu o scanare ? Venind spre ro cam pe la frankfurt in timp ce stateam de vreo ora in un blocaj am vazut clipind spirala in bord . abia mai tarziu cand am avut nevoie de putere am vazut ca masina nu mai trage . Am oprit scos cheie si repornit a mers putin ok si din nou a aparut spirala . Repetat oprit - pornit si acelasi raspuns . A mers putin ok dupa care apare spirala dar de data aceasta si robinetu care a ramas aprins continuu . Merge in plaja de 80 max la deal si 140 la vale . Sper sa ajung pana in ro si cum am cazare la hotel in arad , poate e un coleg cu un vcds sau macar cu un sfat sa merg la un service daca ajung in timpul programului . Macar sa vad daca mai pot merge pana acasa . Eu suspectez egr . Masina este un T5 2011 cu 225k km . Mersi .

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca si.a revenit pana la urma . La plecare dimineata la pornire nu s-a mai aprins spirala ci doar robinetul care a stat in permanenta aprins . Masina insa a mers ireprosabil cam 5- 600 km cand am oprit pentru a servi masa . Dupa masa nu s-a mai aprins nimic in bord . Acum spre casa . Voi posta eroarea stocata (sper) poate mai citeste vreun coleg care are aceleasi simptome .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma ajuta și pe mine cineva  cu eroarea asta ? Mulțumesc! PS: geamul nu mai ia comanda. Și a mai făcut și alta data atât pe dr cât Și la șofer. 

IMG_2888.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cablajele dintre usa si caroserie, sub mansonul de cauciuc ? daca nu, verifica, verifica si mufa. Daca sunt ok, verifica si alimentarile in mufa calculatorului de usa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea au fost erorile stocate de ecu . Repet nu a umblat nimeni la masina iar becurile s-au stins . Am ajuns acasa in conditii normale !!!!

Adresa 01: Motor (J623-CAAC)       Eticheta: ROJ\03L-906-022-CAA.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 022 CH    HW: 03L 907 309 K
   Component: R4 2,0L EDC   H31 9126  
   Revizie: 26H31---    Numar serial: 00000000000000
   Codare: 0119401A230400080000
   Atelier: WSC 76821 146 98556
   Pachet ASAM: EV_ECM20TDI01103L906022CH 002012
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906022CH_002.rod
   VCID: 6DDBB85DBC380A2A1A-8038

5  coduri de defecte:
4807 - Sistem recirculare gaze evacuare 
          P0401 00 [096] - flux prea mic
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa otergere de memorie
4881 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- circuit întrerupt 
          P1440 00 [032] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa otergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 23
                    rulaj: 224709 km
                    Data: 2017.06.28
                    timp: 15:59:18

                    Turatie motor: 1092.00 /min
                    Valoare de sarcina normata: 21.6 %
                    Viteza vehicul: 7 km/h
                    Temperatura antigel: 89 °C
                    Temperatura aer admisie: 41 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.960 V
                    Numarator procese de adaptare nereuoite conform OBD: 37
                    Masa aer: valoare masurata (mg/cursa): 0.0 mg/cursa
                    Ventil EGR: activare: 100.00 %
                    Ventil EGR – valoare masurata: 100.07 %
                    Ventil EGR: deviatie pozitie închisa: 0.11 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 3
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 119
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 2
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare masurata: 692.8 mV

9120 - Senzor 1 gaze evacuare;semnal neplauzibil 
          P046C 00 [096] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 2
                    rulaj: 224705 km
                    Data: 2017.06.28
                    timp: 15:35:12

                    Turatie motor: 1258.00 /min
                    Valoare de sarcina normata: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 9 km/h
                    Temperatura antigel: 89 °C
                    Temperatura aer admisie: 33 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 13.860 V
                    Numarator procese de adaptare nereuoite conform OBD: 37
                    Masa aer: valoare masurata (mg/cursa): 556.4 mg/cursa
                    Ventil EGR: activare: 100.00 %
                    Ventil EGR – valoare masurata: 98.34 %
                    Ventil EGR: devia?ie pozi?ie închisa: -6.57 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 2
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare masurata: 1004.6 mV

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect functionare 
          P0403 00 [096] - -
          intermitent - Neconfirmat - Testat deLa otergere de memorie
4892 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect functionare 
          P0403 00 [104] - -
          intermitent - Confirmat - Testat deLa otergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 3
                    rulaj: 224713 km
                    Data: 2017.06.28
                    timp: 16:18:50

                    Turatie motor: 1319.00 /min
                    Valoare de sarcina normata: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 45 km/h
                    Temperatura antigel: 90 °C
                    Temperatura aer admisie: 39 °C
                    Presiune aer ambiental: 980 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.000 V
                    Numarator procese de adaptare nereuoite conform OBD: 38
                    Masa aer: valoare masurata (mg/cursa): 535.1 mg/cursa
                    Ventil EGR: activare: 100.00 %
                    Ventil EGR – valoare masurata: 82.26 %
                    Ventil EGR: devia?ie pozi?ie închisa: -7.90 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 7
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare masurata: 1649.8 mV
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca egr-ul si senzor 1 temperatura sunt pe duca

Sterge erorile si vezi care mai apare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters . Acum e curat . Nu mai apare nici o eroare . Ciudat ca spirala si robinetul din bord  s.au stins singure exact in ordinea in care au aparut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin in forta. Dupa ce am sters erorile cea de la clima persista.

Trebuie sa ma ingrijoreze eroarea de la sonda lambda? 

S-a aprins martorul de motor in bord.

Rog daca poate cineva sa dea un sfat

Multumesc.

 

1 Fault Found:
008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 221771 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.11.24
                    Time: 18:51:06

             Freeze Frame:
                    RPM: 2116 /min
                    Speed: 110.0 km/h
                    Lambda: 48.9 %
                    Mass Air / Rev.: 530.0 mg/str
                    Voltage: 0.825 V
                    (no units): 16.0
                    Voltage: 0.975 V

 

1 Fault Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 -  - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 31
                    Mileage: 215960 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2011.09.03
                    Time: 17:00:00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste sonda lambda,afecteaza regenerarile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum gasesc codul corect sa nu ma trezesc ca imi comanda te miri ce alt senzor ca si ultima oara. la

Ma poti ajuta cu un cod de piesa? Daca fac drum lung de germania grecia si inapoi si schimb abia dupa senzorul ar fi problema?

Eroarea nu a reaparut decat pe clima. Pt eroarea de la clima merita sa imi fac griji? 

Pentru schimbarea sondei lambda am nevoie de service sa o schimb?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Piesa se comanda dupa seria caroseriei la orice magazin de piese auto ,recomand OE sau bosch.

Repet ,problema poate afecta grav DPF-ul

Trebuie o tubulara speciala de sonda

La clima nu e grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi senzorul meu de aici?

N26-10397.png.69a4e5a635271989a1f40b0f0792eb16.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai descoperit ca mi-au schimbat senzorul gesit acum ceva vreme.

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De data asta asigura-te ca-l inlocuieste pe cel care trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o mare problema la masina, in sensul ca astazi pe la 60-70 km la ora masina a inceput sa smulga sau zdruncina si numai trage si acuma sta la 0.8-1,1 la relantiu,mergand mai mult azi sa tot auzit zdruncitura in mers si numai trage...care ar fi posibile cauze si  ce trebuie sa fac pt a remedia situatia......va multumesc din suflet....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza,constatare,investigatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!