Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut! Cum ai rezolvat problema pana la urma? Care A fost problema,senzorul de nivel sau update soft? Am o problema 100% identica si nu stiu cum sa o rezolv. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema codului de la clima.

Masina a fost dusa la un servis auto unde se incarca clima, au pus aparatul de incarcat pe masina, vidat, incarcat cu freon, totul ok, dar nu porneste compresorul. de clima.

Si eroarea este ceea de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai citit ce a spus colegul mai sus ? 

La clapeta fire intrerupte/defectiune si la clima lipsa freon/supapa regulatoare defecta

mai ai de verificat daca e defect senzorul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cum ai rezolvat problema pana la urma? Care A fost problema,senzorul de nivel sau update soft? Am o problema 100% identica si nu stiu cum sa o rezolv. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea este fie inlocuirea componentelor defecte, de obicei pompa de ad blue care costa peste 1000 de euro fi prin rescrirea in ecu a unui soft care nu stie de ab blue si renuntarea definitiva la acest sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

postez pentru un amic cu Skoda superb 2009 2.0 170cp dsg

 

are urmatoarea eroare aparuta:

 

001348 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)

 

P0544 -000 Circuit malfunction - Intermittent

 

Freeze frame

 Fault status: 00100000

 Fault priority: 2

Fault freqvency: 4

Mileage : 109546 km

 

Freeze Frame:

RPM: 1035/min

Speed: 44.0km/h

Voltage: 13.9 V

Temperature: 85.5 C

Temperature:930 C

temperature 288 C

Temperature 228 C

 

 

trebuie inlocuit senzorul G235? daca da, imi puteti da va rog codul acestuia?

 

ar trebui sa plece in concediu maine, se poate merge cu aceasta eroare? (km de parcurs = ~2500)

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, trebuie schimbat senzorul G235. Codul exact il aflii de la cei la care ETKA le decodeaza dupa seria de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am facut o scanare la un skoda octavia II din 2012 si imi apar 2 erori

ma poate ajuta careva cu o rezolvare

mersii

2 Faults Found:
7402 - Throttle Actuator Control System 
          P2111 00 [104] - Stuck Open
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 165111 km
                    Date: 2036.14.14
                    Time: 15:36:14
 
6551 - System Voltage 
          P0562 00 [032] - Too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 164276 km
                    Date: 2035.14.26
                    Time: 17:13:45
 
Readiness: 0000 0000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
 

 
salut,postez pentru n amic ,masina este un passat avb de 100 de cai si ia limp mode pe presiune negativa...i am controlat turbina si egr ul si nu ii ajunge vaccum...poate sa fie de la senzorul de presiune care citeste gresit presiunea?

Log-MMMMMM-WVWZZZ3BZ1E043007-182630km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e cu logul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

am postat o scanare nu am avut timp sa facem log in mers...e vorba de g71 si g72 pe scanare ...map intrerupt sau citeste gresit?

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ajunge vacuum, ce treaba au cele 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

atunci ramane pompa tandem,dar pedala de frana e moale si franele tin bine.....m as mira ca n18 si n75 sa fie duse amandoua...o parere?merci si pt raspunsul anterior adresat mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca inainte de electrovalve ajunge vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ok,mercicu urmatoarea ocazie masuram vaccumul la pompa,motorul e longitudinal si accesul la pompa tandem e mai nasol,nu i ca la b6 de exemplu...merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt erorile cand nu trage deloc masina ...zici ca nu are turbo... Dupa 2000 zici ca moare...post-45726-0-30731900-1440103921_thumb.j

Daca vrea cineva sa ma ajutesi cu interpretarea logu.lui eu nu reusesc sa descarc xcelul ala...nu pot sa convertesc...

Daca vrea cineva sa ma ajutesi cu interpretarea logu.lui eu nu reusesc sa descarc xcelul ala...nu pot sa convertesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hhh

Ţi-am mutat postul aici pt. că nu avea nici o legătură cu injectoarele.

Pentru primele 2 erori în primul rând verifică mufa G71/G72 (sunt în acelaşi senzor) şi cablajul. Dacă cablajul şi mufa sunt ok schimbă senzorul. De aia nu mai trage pt. că ECU nu mai ştie care este presiunea şi temperatura.

Dacă după remedierea primelor 2 erori rămâne cea de-a treia fă un log în mers şi postează-l unde ţi s-a mai indicat pe topicul celălalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.postez si eu o eroare in format jpeg.nu ma injurati.

Cand apare cand dispare.

Stiu explicatia de pe ross tech.

Masina este fabia 1.2 4v AZQ.

Cand o ia capu sta aprins cu zilele fara sa se stinga.

Sa incerc o curatare cat sau schimbare b1s2?

post-31997-0-52858400-1440171707_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut test de imbatranire pt ca daca intru la cei 8biti de stare toti sunt passed.logic ca apoi daca sterg eroarea se reseteaza.deci practic are momente cand merge fara erori si momente cand nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hhh

Ţi-am mutat postul aici pt. că nu avea nici o legătură cu injectoarele.

Pentru primele 2 erori în primul rând verifică mufa G71/G72 (sunt în acelaşi senzor) şi cablajul. Dacă cablajul şi mufa sunt ok schimbă senzorul. De aia nu mai trage pt. că ECU nu mai ştie care este presiunea şi temperatura.

Dacă după remedierea primelor 2 erori rămâne cea de-a treia fă un log în mers şi postează-l unde ţi s-a mai indicat pe topicul celălalt.

Mersii si scuze de off topic... Log.ul il am facut...dar nu am reusit sa fac rost de xceel sa il convertesc...si asa nu ma lasa sa il postez :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arhivează-l cu winzip (atenţie,nu winrar) şi o să meargă :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut test de imbatranire pt ca daca intru la cei 8biti de stare toti sunt passed.logic ca apoi daca sterg eroarea se reseteaza.deci practic are momente cand merge fara erori si momente cand nu.

Dupa ce ai sters erorile chiar daca e passed vezi valorile sondelor. In mod cert vor fi diferente de valori dar trebuie sa fie intre valorile de referinta-asta daca sunt ok.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o mica problema.

Am eroarea urmatoare si nu vrea sa dispara;

 

Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 1K0 035 186 J
   Component: Radio BNO           0016  
   Coding: 0020202
   Shop #: WSC 01279 785 00200
   VCID: 2D51EF36B4B133760F5-8078
 
1 Faults Found:
 
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 - -
Ce as putea sa fac sa scap de codul asta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa codezi corect unitatea functie de ce ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!