Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

@postasul(offtopic)

La naiba, credeam ca eu am probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile si vezi care reapar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, bateria este pe ducă, chiar am resuscitat-o intr-o zi. Sa vad ce o sa cumpăr mai întâi, baterie sau supapa de la compresorul ac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bump sa va uitați și la postul meu pls. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Postasul, dupa ce schimbi bateria sa ne spui ce erori mai apar, desi cred ca vor disparea cam toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zizoo

Evap este canistra de carbon, ce acumuleaza vaporii de benzina si pe urma motorul ii trage in admisie, cand e comandata electrovalva canistrei . Asadar, verifica acea electrovalva si conducta ei.

motorasul de recirculare de la clima da rateuri....

senzorul de temperatura antigel cu probleme

senzorul pt monitorizare interior nu are treaba cu niciun bec, este situat in spatele scrumierei in bord.

si motoras geam cu ceva probleme... pot sa fie fire intrerupte, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos pentru răspuns.

Intre timp am șters erorile și singura care s-a întors a fost cea de senzor antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Simptome:Nu merge inchiderea centralizata din cheie(introdusa cheia in butuc)...trebuie sa le inchid manual fiecare usa cu exceptia celei de la sofer care se face mecanic cu cheia.Portbagajul se inchide.

De pe consola de la sofer nu merge sa blochez/deblochez nici o usa...doar portbagajul.

Geamurile electrice functioneaza toate.

Oglinzile electrice nu se pot regla.

Sigurantele toate bune.Cand apas pe butonul de pe consola se aude releul de sub bord cum cupleaza dar doar portbagajul se inchide.

E posibil sa se fi ''dus'' modulul J 533? Si daca da, se poate repara?

Sau modulul principal de pe usa soferului care trimite semnal la celelalte?

Toate astea mi s-au intamplat dupa ce am incercat sa verific daca vine tensiune in mufa din stalpul din usa spate dreapta.Inainte de asta mi se inchideau celelalte 3 usi din cheie cu exceptia spate dreapta.precizez ca si oglinzile functionau.Posibil sa fi atins cu bornele aparatului de masurat si sa se fi ars ceva?

Astea sunt erorile de dupa patanie:

Address 46: Central Conv.

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 1C Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 01391

4 Faults Found:

01334 - Door Control Module: Rear Right (J398)

49-10 - No Communications - Intermittent

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

49-10 - No Communications - Intermittent

00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Iar astea sunt de dinainte de patanie..

Address 46: Central Conv.

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 1C Komfortgerát HLO 0003

Coding: 00259

Shop #: WSC 01391

4 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223)

27-00 - Implausible Signal

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Cu mentiunea ca nu stiu de cand sunt erorile stocate(masina de 4 zile achizitionata)..eu stergandu-le si incercand sa identific problema cu usa dreapta spate.

Multumesc frumos.

Atunci asa o sa fac.Il desfac prima data pe cel de sub bord.Astept sa ''ajunga'' masina din concediu ca sa pot verifica.

Oricum va tin la curent...continuu(12v normal) :zzzzz: .

Numai bine.

Problema rezolvata.Am dat jos si modulul confort si calculator usa sofer.Refacute toate lipiturile de pe placi...tot ce se putea.Acum nu stiu de la care sa fi fost pt ca nu le.am probat pe randLe.am desfacut pe ambele,le.am refacut lipiturile si apoi le.am montat.

Numai bine

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sper sa nu se considere double post postand aceasi problema si in aria b6 specifica pentru TPMS dar dupa am gasit topicul acesta dediat erorilor, dupa montarea tpms cu buton pe un golf 5 2.0tdi am intampinat urmatoarele erori, in timp ce faceam retrofitul(totul oem rspecatnd tutorialele de pe net) am incercat sa scot carcasa bateriei+ cea a filtrului si in plus am batut in scutul de sub masina pt ca mi a cazut un surub, sa fie din cauza asta erorile(am atins vreun cablu ceva?) sau nu? Inainte nu imi aparea in bord nicio eroare pt ulei si AC era functional(acum oricat de tare e data clima nu baga aer deloc). Multumesc si imi cer scuze daca se considera double post, maine o sa merg cu masina 20-30 de minute sa vedem daca isi face setarile.

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Control Module Part Number: 1K0 920 874 B HW: 1K0 920 874 B

Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT VDD 1216

Software Coding: 0010103

Work Shop Code: WSC 10151 599 64750

VCID: 2C57E2328FAB3A7E18B-8079

Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 129

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:50:35

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 BR HW: 1K0 907 044 BR

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 120 1111

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 78FF0E620B7346DEAC3-802D

5 Faults Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded

01273 - Fresh Air Blower (V2)

007 - Short to Ground

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 021 PP HW: 03G 906 021 AN

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 1264

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 7CF712723F4B6AFEC8B-8029

2 Faults Found:

005716 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 000 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:47:59

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Temperature: 35.1°C

Temperature: 51.3°C

Temperature: 33.3°C

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:48:00

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 51.3°C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa zicem ca eroarea de la senzor calitate ulei - poate ai deranjat mufa sau ai probleme pe la cablaj - si poate sa fie de cand ai batut in scut.

 

in schimb, ce ai pe clima, nu are treaba cu batutu-n scut.... nu stiu cum ai reusit sa te alegi cu ele.... nu e ok, dar incerca asa cu stersul lor si vedem ce raman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa sterg erorile, ele au aparut din nou, nu reusesc sa fac basic settings la climatronic pt ca nu imi gaseste grupul 001 "not available" cred ca e de la diagnoza 12.12 crackuita, cand am incercat sa scot cutia filtrului de aer nu am putut, sa fii atins/smuls vreun cablu sau mufa? Sunt localizate acolo? Multumesc

 

 

 

L.E   Am incercat "If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change the Runtime (or Driving time) for "compressor run-in" basic setting from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the procedure." si nu pot selecta adaptation...

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca nu avea de ce sa se ajunga in acest punct.... chiar daca se scotea borna, etc.

 

incearca sa scoti borna pt cateva minute si vezi daca isi revine, daca te lasa sa faci setarea de baza.

 

daca nu, incearca si cu alta interfata, eventual poate ai pe cineva pe langa tine cu una originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Vin si eu cu o scanare pe masina unui prieten. Este vorba de un Audi S6 2005 140hp cod motot BLB.

Masina se comporta in felul urmator - nu se mai tureaza in sarcina mai mult de 2500rot/min.

Eu suspectez clapeta de accelaratie si/sau cablul de alimentare al acesteia.

 

Va multumesc pentru sfaturile voastre.

Verifica electrovalva de la turbo.

 

Merci Cristi pentru indrumare,

Am schimbat electrovalva si la fel, apoi am plecat pe instalatie si am gasit un fir intrerupt.

 

Masina a mai fost diacnosticata inainte de alte persoane de aceea nu a aprut eroarea intermitenta ca sa ne duca direct catre fire.

 

Multumesc inca o data de sfat.

 

Acum raman celelalte erori postate la postul precedent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sper sa nu se considere double post postand aceasi problema si in aria b6 specifica pentru TPMS dar dupa am gasit topicul acesta dediat erorilor, dupa montarea tpms cu buton pe un golf 5 2.0tdi am intampinat urmatoarele erori, in timp ce faceam retrofitul(totul oem rspecatnd tutorialele de pe net) am incercat sa scot carcasa bateriei+ cea a filtrului si in plus am batut in scutul de sub masina pt ca mi a cazut un surub, sa fie din cauza asta erorile(am atins vreun cablu ceva?) sau nu? Inainte nu imi aparea in bord nicio eroare pt ulei si AC era functional(acum oricat de tare e data clima nu baga aer deloc). Multumesc si imi cer scuze daca se considera double post, maine o sa merg cu masina 20-30 de minute sa vedem daca isi face setarile.

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl

Control Module Part Number: 1K0 920 874 B HW: 1K0 920 874 B

Component and/or Version: KOMBIINSTRUMENT VDD 1216

Software Coding: 0010103

Work Shop Code: WSC 10151 599 64750

VCID: 2C57E2328FAB3A7E18B-8079

Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

010 - Open or Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01101010

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 129

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:50:35

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 044 BR HW: 1K0 907 044 BR

Component and/or Version: ClimatronicPQ35 120 1111

Software Coding:

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

VCID: 78FF0E620B7346DEAC3-802D

5 Faults Found:

01087 - Basic Setting Not Performed

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded

00538 - Reference Voltage

002 - Lower Limit Exceeded

01273 - Fresh Air Blower (V2)

007 - Short to Ground

00819 - High Pressure Sensor (G65)

009 - Open or Short to Ground

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 021 PP HW: 03G 906 021 AN

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 1264

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

VCID: 7CF712723F4B6AFEC8B-8029

2 Faults Found:

005716 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 000 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:47:59

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Temperature: 35.1°C

Temperature: 51.3°C

Temperature: 33.3°C

005697 - Please check DTC Memory of A/C Controller

P1641 - 000 -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 132877 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 00:48:00

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 51.3°C

toate problemele tale au legatura su siguranta SC4 din panoul din stanga din bord. Schimba siguranta ca e arsa,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, are dreptate Al Bundy era o siguranta arsa de 5A din panoul masinii. Din pacate nu m-am gandit la sigurante decat dupa ce am verificat tot traseul cablului butonului tpms. Multumesc mult pt ajutor

Sfat: Verificati sigurantele inainte sa va apucati sa demontati ceva, e a 3-a siguranta arsa la care nu mi-am invatat lectia.

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am scanat si eu pentru prima data masina cu VAG-Com-ul meu si am observat ca la un interval de timp tot imi apare erroarea asta:

1 Fault Found

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.08 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 18.0�C

Bin. Bits: 00110000

Ce poate fi ?

In plus, la un Golf V am primit erroarea asta:

1 Fault Found

29095 - Invalid Data Received from Instrument Panel Control Module

U0423 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 104

Mileage: 29093 km

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 08:02:21

Freeze Frame:

Bin. Bits: 00000000

Load: 65.8 %

Lambda: 0.0 %

Speed: 17.0 km/h

Temperature: 33.0�C

Absolute Pres.: 765.0 mbar

RPM: 2652 /min

 

Salut....m-ar interesa care a fost rezolvarea la problema a doua, cea a golfului 5 . De cand a dat caldura am problema cu masina in sensul ca daca o tin la soare mult timp( 2-3 ore) se incapataneaza sa porneasca la prima cheie, deabia dupa 2-3 chei porneste. Am fost la un mecanic, a pus masina pe tester si singura eroare aparuta a fost aceasta "29095 - Invalid Data Received from Instrument Panel Control Module" . Modelul ce-l am e golf 5 motor 1.4 80cp

 

Merci anticipat de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima masina e vb de bujia incandescenta de la cil. 4.
Arsa mai mult ca sigur.referitor la problema cu pornirea grea dupa ce sta in soare nu stiu ce sa zic.si eu am un prieten cu un g5 luat de nou,care facea si inca face la fel(in prezent are 100.000km).tot motor 1.4 16v 80cp(cod motor BUD).si niciodata nu stocheaza vreo eroare,chiar daca porneste la a 7-a cheie.
POATEE ne lumineaza cineva.

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la placa ceasurilor de bord, lipituri reci, etc si nu comunica bine immo din ceasuri. Poate testa treaba asta relativ usor. Masina in soare cateva ore si ceasurile la racoare ( chiar in frigider daca se poate ). Pe urma montate repede ceasurile pe masina si dat cheie. Daca porneste... e clar. Daca nu, se repeta procedura cu Ecu.

Am intalnit la multe ceasuri treaba asta.

Cand nu stocheaza eroare, poate sa fie si din cauza valvei de la canistra de carbon, care nu inchide si inneaca motorul cu vaporii de benzina ce se formeaza la caldura in rezervor.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine ma poate ajuta cu localizarea senzorului respectiv la urmatoarea eroare ? Ca sunt 3 pe filtrul de particule si nu stiu care e responsabil de aceasta eroare : 

 

009259 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3: Range/Performance

P242B - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1

005213 - Exhaust Gas Temperature Sensor 3: Short to Plus
P145D - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.01 V 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in poza

post-30007-0-23337500-1437990512_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in poza

G495 sau G648 ... cum imi dau seama care dintre ele ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti , am si eu o problema cu masina mea Skoda octavia 1,6 tdi combi , fabr 2010 mi se aprinde in bord spirala si martorul cu motor si imi taie acceleratia,din ce am citit pe forum am inteles ca este de la EGR.Mai jos am pus o scanare cu VAg, se poate curata egr sau trebuie inlocuit.Multumesc anticipat pentru raspuns.

Tuesday,01,October,2013,16:38:44:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: TMBGT21ZXA8034741   License Plate:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 9972
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 73430 031 00999
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003011 (SK35)
                      VCID: 6BD5212E8225FD46511-803E
1 Fault Found:

7462 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 112369 km
                    Date: 2061.14.06
                    Time: 11:42:37


Readiness: 0000 0000
Tuesday,01,October,2013,16:47:33:40973
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: TMBGT21ZXA8034741   License Plate:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1Z (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 56 62 72

VIN: TMBGT21ZXA8034741   

01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
   Component: 1,6l R4 CR td H23 9972  
   Revision: --H23---    Serial number:               
   Coding: 00114016032400080000
   Shop #: WSC 73430 031 00999
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003011
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A.rod
   VCID: 6BD5212E8225FD46511-803E

1 Fault Found:
7462 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [167] - Malfunction
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 112426 km
                    Date: 2061.14.06
                    Time: 16:44:55

Readiness: 1110 1000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK70M.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 AK    HW: 1K0 907 379 AK
   Component: MK70 M MASR         0104  
   Revision: 00H35001    
   Coding: 0017665
   Shop #: WSC 73430 790 00999
   VCID: 7BF5116E3A456DC6C11-802E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
   Part No SW: 3T0 907 044 AR    HW: 3T0 907 044 AR
   Component: Climatronic   H15 0401  
   Revision: 00005001    
   Coding: 0000000002
   Shop #: WSC 73430 790 00999
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01006
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_SK35.rod
   VCID: 820BEC8A15AF9C0E027-80D7

No fault code found.

  O seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!