Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Existenta alarmei OEM se verifica in urmatorul fel (in lipsa VCDS-ului) daca oricare/toate dintre regulile de mai jos sunt respectate, masina este echipata cu alarma OEM:

1. Pe stalpul B la baza lui, exista un buton luminat cu o masina si niste "paranteze" (se opresc senzorii cu el)

2. La incuietoarea de interior a usii soferului, este un bec care clipeste dupa ce masina a fost incuiata

3. Plafonierele din spate au "microfoane" care bat in spate si in fata

4. Daca incui masina cu geamul soferului deschis, te bagi si deschizi capota, alarma incepe (asta am aflat-o pe pielea mea)

 

LE: Acum am realizat ca omul are Passat. Oups!

Pasii de mai sus sunt valabili pentru Golf 4 (presupun ca si Bora)

Modificat de ZiZoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu toate care au alarma, doar cele cu senzori monitorizare interioara, 2 au si cele fara alarma... toate au acel led....3 si 4. Nu toate - vezi pct 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca user-ul la care are pozitiile variaza in intensitate la deblocat masina are o alarma Viper pe CAN.

Daca este asa, ii trebuie o versiune mai noua de soft pe modulul respectiv de alarma, si cred ca-l lasa si bateria masinii.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma pregatesc sa readuc masina la punct, astfel ca revin cu eterna mea problema si anume ca detin un A4 B6 2.5 BDG caruia i s-a schimbat transmisia de la automata la manuala. Cautand pe mai multe forumuri am gasit acest DIY in care se precizeaza de la inceput ca mai intai se fac codarile pe cele 3 module ABS ECU si Cluster. Asa ca vreau sa intreb, daca s-a facut deja swap-ul mai pot face codarile, intreb deoarece in acel tutorial se precizeaza (citez): " it would be best to recode BEFORE removing the transmission and TCU" . Precizez ca din aceasta cauza nu merge abs-ul si nici esp-ul (martorii lor fiind aprinsi ) si pe afisaj-ul bc-ului imi afiseaza BREAK. Atasat regasiti un log cu erorile gasite cu vag-com ul. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e nevoie, se pot face si dupa swap aceste codari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare am schimbat azi injectoarele la masina(toate 4) cu unele sh tot de arl doar ca aveau cod ag ale mele fiind al si mi-a aparut erroarea asta la cilindrul 2,ce poate insemna ca nu functioneaza sau ca da prea multa motorina?

 
 

post-152023-0-42205200-1438273809_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Cine imi spune si mie daca eroarea asta ar trebui sa ma ingrijoreze la un 1.6 TDI CR de 18000 km?

S-a aprins becul de bujii incandescente dar s-a stins la repornirea acestuia. 

 

1 Fault Found:

7335 - Mass Air Flow during Regeneration too High 

          P145F 00 [096] - -

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 18161 km

                    Date: 2013.14.23

                    Time: 17:44:56

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai citisem undeva o asemenea eroare si in dreptul ei mai scria si MIL ON ... Sper sa nu duc pe nimeni in eroare dar se poate face regenerare dpf si se sterge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cuiuda si pronet

Am verificat din nou tensiunea pe.mufa de la.motoras cu basic setting pe grupul 121 si am tensiune pe mufa de 12 v.ramane doar de facut "smecheria" din videoclipuri.am mai vazut ceva asemanator facut doar ca fara piesa respectiva ci cu un surub direct in corpul motorasului respectiv.un link catre solutia fara piesa respectiva https://sites.google.com/site/p2015fix/home sper sa nu se considere reclama.

https://sites.google.com/site/p2015fix/home

Modificat de dan3zu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salutare!

 

Sper ca postezi unde trebuie daca nu rog un moderator sa-l mute unde trebuie.Am acesti erori dupa o scanare. Toate problemele astea imi apar dupa ce am schimbat turbina una dupa alta! Ma puteti ajuta cu o interpretare  si daca trebuie sa-mi cumpar vreun senzor sau altceva sau eventual ce am de facut?Multumesc.

 Da si cred ca a intrat in limp mode ca abia se tareste cu 100km/h!

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2196 - 000 - Signal too High (Rich)
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 196259 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.29
Time: 15:46:43

Freeze Frame:
RPM: 2323 /min
Speed: 119.0 km/h
Lambda: 48.1 %
Mass Air / Rev.: 480.0 mg/str
Voltage: 0.075 V
(no units): 16.0
Voltage: 0.975 V

006469 - Control Module 1 for Cooling Fan
P1945 - 000 - Output Short Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 196305 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.29
Time: 19:14:58

Freeze Frame:
RPM: 2047 /min
Speed: 104.0 km/h
Temperature: 27.9°C
Temperature: 79.2°C
Temperature: 28.8°C
Lambda: 33.1 %
Lambda: 0.0 %

006480 - Radiator Fan (V7)
P1950 - 000 - Movement Restricted / Jammed
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 196368 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.31
Time: 12:21:44

Freeze Frame:
RPM: 1426 /min
Speed: 72.0 km/h
Temperature: 27.0°C
Temperature: 78.3°C
Temperature: 28.8°C
Lambda: 33.1 %
Lambda: 0.0 %

006470 - Control Module 1 for Coolant Fan
P1946 - 000 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 196363 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.31
Time: 12:11:35

Freeze Frame:
RPM: 897 /min
Speed: 7.0 km/h
Temperature: 25.2°C
Temperature: 79.2°C
Temperature: 24.3°C
Lambda: 9.5 %
Lambda: 0.0 %

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 40
Reset counter: 255
Mileage: 196365 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.31
Time: 12:14:44

Freeze Frame:
RPM: 1426 /min
Speed: 20.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Temperature: 84.6°C
Temperature: 83.7°C
Temperature: 33.3°C
Temperature: 27.9°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 196365 km
Time Indication: 0
Date: 2009.14.31
Time: 12:14:44

Freeze Frame:
RPM: 1403 /min
Speed: 19.0 km/h
Voltage: 13.91 V
Absolute Pres.: 999.6 mbar
Absolute Pres.: 2601.0 mbar
Temperature: 24.3°C
Temperature: 46.8°C

Modificat de doki32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

am si eu o intrebare legata de Vag Com. Am o Skoda Octavia 2008 dublu climatronic.

 

Am avut ceva probleme cu motorasul de recirculare.

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1Z0 907 044 H
   Component: ClimatronicPQ35 084 0305  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3B7F29357A7E811
 
2 Faults Found:
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 
            000 -  - 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            000 -  - 

 

Am schimbat motorasul de recirculare si imi apare acum eroare pt V113. Daca ii dau clear apare din nou. Se pare ca la modelul acesta de masina nu mai sunt 2 motorase de recirculare ci doar unul.

 

Cum se poate sterge eroarea legata de V113.

 

Am versiunea 11.11 de VCDS. Oare este prea veche?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai pus un v113 SH care e si el defect.Problema se rezolva cu o piesa buna

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. :)

 

Imi poate spune si mie cineva ce reprezinta urmatoarele doua erori, gasite la o scanare in seara aceasta, va rog?!

 

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 TB    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 1,9l EDC  000SG  2047
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 72EDAA8A6DD84B8E9D9-8027
1 Fault Found:

006480 - Radiator Fan (V7)
               P1950 - 000 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 99308 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2001.14.15
                    Time: 14:07:40

             Freeze Frame:
                    RPM: 3024 /min
                    Speed: 140.0 km/h
                    Load: 60.8 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Temperature: 94.5°C
                    Duty Cycle: 9.7 %


Readiness: 0 0 0 0 0
 

 

                Address 08: Auto HVAC       Labels: 5K0-907-044.clb
Control Module Part Number: 3T0 907 044 AK    HW: 3T0 907 044 AK
  Component and/or Version: Climatronic   H14 0302
           Software Coding: 0000000000
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00999
              ASAM Dataset: EV_Climatronic A01001 (SK46)
                      VCID: 7BF387AEF2920AC6CEF-802E
1 Fault Found:

13701888 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
          U1113 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 45
                    Mileage: 99308 km
                    Date: 2065.14.15
                    Time: 14:07:44
 

Dupa numarul de km la care au aparut erorile, banuiesc ca cea de la Climatronic are legatura cu cea de pe Engine. Si asta fiind in timpul unui drum de vreo 200-300km cu accelerari multe in forta...poate are vreo legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well acolo zice clar ca un ventilator este blocat și ca sistemul de climatizare este oprit din cauza erorilor în alte module.

Vezi de ce nu merge ventilatorul (probabil e cel de clima), rezolva problema și încearcă din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZiZoo m-am gândit și eu la asta dar nu are sens pt ca ventilatorul V7 e pe modulul Engine. Iar clima nu mi-a făcut nicio problemă, merg zilnic cu mașina și pe căldurile astea îți dai seama ca nu aveam cum sa nu observ dacă nu funcționa chiar și 5 minute.. mai aștept o părere de la cineva care are idee ce e cu V7 ala și de ce ar fi putut da eroarea aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai și ventilatoarele în ce modul crezi ca sunt? Tot de engine țin. Sunt parte duc sistemul de răcire al motorului. Pe g4 meu am unul mare și unul mic. Cel Mare bate în

Radiator. Cel mic bate în radiatorul de clima, care este în fata celui de răcire.

Eu ma gândesc ca cel stricat la tine este cel ce bate în radiatorul de clima. Da drumu la clima când motorul e cald , deschide capota și vezi dacă se învârt ambele ventilatoare și pornești de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Asta nu stiam. O sa fac asta, dar o sa incep intai prin a sterge erorile si a vedea daca reapar zilele astea. Totusi, probleme cu climatronicul nu am, il folosesc tot timpul la orice drum scurt si raceste imediat aerul pe orice treapta de viteza as da, sau pe auto.

Multumesc pt detalii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ac presure shwici f129 am rezolvat am dat farul dreapta jos am scos mufa am dat cu spray de contacta si merge acum am verificat si freon si am mai complectat 250ml total 100 ron

cat cu abs lam desfacut si aveam fir rupt bine inteles am mai rupt eu unu :-) in fine leam lipit acum sant curios sa vad maine cand il montez daca merge daca nu altu :-)

Va spun maine daca merge :-):-):-)post-23726-0-96524400-1438454134_thumb.jpost-23726-0-51899500-1438454167_thumb.jpost-23726-0-43020700-1438454193_thumb.jpost-23726-0-02029100-1438454250_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

Am achizitionat de curand un Touran si dupa vreo 100 km mi s-a aprins in bord martorul motor. Dupa ce a stat masina oprita peste noapte acesta sa stins iar ieri dupa vreo inca 100 km s-a aprins din nou si asa a ramas. Conform scanarii de mai jos se pare ca ar vi EGR-ul de curatat. Aveti vreo alta sugestie? si apropo ce ulei de motor ar trebui sa folosesc 5w30 sau 5w40? Mentionez ca nu stiu daca are sau nu filtru de particule

 

Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 69 72
 
VIN: WVGZZZ1TZ4W048660   Mileage: 223640km/138963miles
 
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
69-Trailer -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 A    HW: 028 101 073 1
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  5185  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0C8202499
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 2143FB5DF8D2CB1
 
1 Fault Found:
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2205 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 63.0 km/h
                    Load: 20.8 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 00001000
                    Mass Air / Rev.: 245.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 435.0 mg/str
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 D
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Coding: 0053958
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 336F0115522E491
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 1K0-907-044.lbl
   Part No: 1K0 907 044 K
   Component: ClimatronicPQ35 061 0201  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2F670D65BE066D1
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 G    HW: 1K0 937 049 G*
   Component: PQ35 BordnetzSG 1.0 0501  
   Revision: 12345678    Serial number: 00000000156244
   Coding: 01890F000004100000120C000000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 336F0115522E491
 
   Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 A  Labels: 1TX-955-119.CLB
   Component: Wischer WWS A-MPV   0101  
   Coding: 16711700
   Shop #: WSC 00000  
 
2 Faults Found:
01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 
            012 - Electrical Fault in Circuit
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1T0-909-605.lbl
   Part No SW: 1T0 909 605     HW: 1T0 909 605 
   Component: 04 AIRBAG VW62 0102 2112  
   Coding: 0012340
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: F2E14411EDB4809
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 A    HW: 1K0 953 549 A
   Component: Lenksäulenmodul 009 0030  
   Coding: 0000042
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 30650E19A338729
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 1T0 920 860 C
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1714  
   Coding: 0003101
   Shop #: WSC 00012 000 00000
   VCID: 31630B1DA8327B1
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530.lbl
   Part No SW: 1K0 907 530 A    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H08 0020  
   Revision: 08          Serial number: 0000103703E086
   Coding: 3D3F4340078002
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 254BEF4DECFA271
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No: 1T0 920 860 C
   Component: IMMO                1714  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 31630B1DA8327B1
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MIN1.lbl
   Part No: 1T0 959 701 
   Component: Tuersteuergeraet 09 0111  
   Coding: 0000116
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: F4ED420997A08E9
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 143 L
   Component: EPS_ZFLS Kl.0       0402  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 336F0115522E491
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1K0-959-433-MIN.clb
   Part No: 1K0 959 433 C
   Component:    KSG              0201  
   Coding: 00E802087F2D8404084F0100
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 30650E19A338729
 
1 Fault Found:
00896 - Trunk Lock Unit (F256) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl
   Part No: 1T0 959 702 
   Component: Tuersteuergeraet 09 0111  
   Coding: 0000116
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: F5EB7F0D9CDA971
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 1K0 035 186 D
   Component: Radio BNO           0218  
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 2757E54596F6351
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN1.lbl
   Part No: 1K0 959 703 B
   Component: Tuersteuergeraet 05 0107  
   Coding: 0000048
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 2F670D65BE066D1
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 69: Trailer
Cannot be reached
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN1.lbl
   Part No: 1K0 959 704 B
   Component: Tuersteuergeraet 05 0107  
   Coding: 0000048
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 30650E19A338729
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica capsula egr sa nu fie membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cine imi spune si mie daca eroarea asta ar trebui sa ma ingrijoreze la un 1.6 TDI CR de 18000 km?
S-a aprins becul de bujii incandescente dar s-a stins la repornirea acestuia. 
 
1 Fault Found:
7335 - Mass Air Flow during Regeneration too High 
          P145F 00 [096] - -
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 18161 km
                    Date: 2013.14.23
                    Time: 17:44:56

 

 
Salut . Ai schimbat filtrul de aer de putin timp?
Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie mebrana deoarece motorul merge normal, trage la fel, consumul nu a crescut dar o sa verific numai ca sunt cam ocupat si nu am timp. Cat de mult poate dauna daca mai aman operatiunea?

Modificat de geotibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e obligatoriu sa ramai fara putere cand se sparge membrana. Verifici cu un furtunel treaba asta.

Nu dauneaza deloc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar un consum usor marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut un drum de 600 si ceva de kilometrii (400 si ceva fara pauza) intr-o zi. Cand am ajuns acasa am oprit-o iar dupa jumtate de ora cand sa plec nu a mai pornit decat la a 3-ea cheie...si asta doar dupa ce am dezactivat start stop-ul (nu stiu daca are legatura).

 

De atunci nu am mai avut probleme, a plecat din prima.

 

Am incercat o scanare si cred ca aici este o problema:

 

Address 25: Immobilizer
Cannot be reached

 

De asemnea mai am o eroare de mai demult, am inteles ca este o problema de setari:

 

1 Fault Found:
01309 - Power Steering Control Module (J500)
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 22
                    Mileage: 154592 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2052.14.20
                    Time: 18:11:57

             Freeze Frame:
                    Speed: 0.0 km/h
                    Hex Value: 0x0000
                    Bin. Bits: 00000000 00000000
                    Voltage: 12.00 V
                    Bin. Bits: 00011111
                    Count: 278
                    Hex Value: 0x0000
 

 

Poate aveti vreo idee. Saptaman viitoare oricum merg sa fac schimburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!