Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

calculator cu un defect intern, aceasta eroare poate sa apara in oricare din ele. daca totul functioneaza normal, las-o asa.  Nu are rost sa inlocuiesti un modul pentru aceasta eroare, cat totul inca functioneaza bine

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am si eu o problema, mi s-a aprins martor airbags in bord, am sters eroarea si a aparut dupa 2 miinute stand pe loc, de unde este si cum se rezolva? multumesc.

 
                Address 15: Airbags       Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Control Module Part Number: 1C0 909 605 F
  Component and/or Version: 16 AIRBAG VW61 0108 0003
           Software Coding: 12598
            Work Shop Code: WSC 01266  
                      VCID: 275D1D1EC54D1926F59-515E
1 Fault Found:
 
01588 - Igniter for Head-Airbag; Drivers Side (N251) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu airbag-ul cortina de la capul soferului - fire, mufe, contacte imperfecte,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi.ați putea spune un traseu al firelor va rog? Da are oare golful meu cortina? Cum pot afla cate airbag-uri are mașina de toate?(în afara de accident =))

Spuneți.mi unde sa ma uit pentru a nu desface toate plasticele de pe acolo. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te uiti pe marcaj.... unde vezi ca scrie AIRBAG... teoretic este airbag.. pe volan, pe bord, pe eticheta in lateralul spatarelor scaunelor din fata, pe plasticele ornamente de pe plafon (pe langa manere de sustinere)

sau pe tester...  

 

traseul firelor ... de la consola centrala, prin spatele bordului.. pe stalpul de la parbriz ... 

 

PS in multe cazuri de masini SH... din nefericire apar erorile astea cand se misca rezistenta dintre fire... (metoda de a simula prezenta unui airbag, care a sairt la accident anterior si era prea scump de cumparat si pus la loc)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am vreo 10 etichete cu airbag....oare sa fie și airbag-uri acolo? Cum se poate vedea cu vag-com cate airbag-uri am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca atatea etichete ai,in mod normal atatea airbag-uri ar trebui sa ai,cu VCDS cred ca pe modulul Airbag poti vedea , dar eu nu-ti recomand sa umbli p-acolo daca nu stii ce faci, nu e de joaca cu ele si ca o recomandare daca tot vrei sa le desfaci ia bornele jos de la baterie...si documenteaza-te nainte de a umbla la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal ai 6 airbag.uri : sofer, pasager, in scaun sofer si pasager, cortine laterale. la cortina ai eticheta pe cei 3 stalpi, dar e un singur airbag din fata pana in spate, o cortina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 6 airbaguri iar mufa de la cel de la cap este in stalpul D, cel din spate si mai ai si o altaq mufa cam in dreptul stopului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat acum o săptămână la stopul stânga spate...acolo e mufa?

Acolo sa caut problema?pe lângă stop?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vaporizatorul este tot un radiator, mai mic.

Nu face zgomote sau altceva.

Acel suierat ce se aude uneori in bord, apare cand ramane putin freon in instalatie.

Nu se vad scurgeri la radiator pentru ca freonul este un gaz. Singura metoda sa vezi pierderea de care iti spuneam este cu spuma. Asa ti.au verificat si la service?

Ca sa stii, acea substanta de contrast nu ajunge in anumite puncte ale instalatie, cum sunt cele superioare.

Nu, mi-au verificat cu substanta de contrast si nu s-a vazut nimic. Problema e ca pentru a ajumge la radiator au demontat toata partea din fata, operatiune care a costat 500 de lei si pe care nu as mai repeta-o. Se poate aplica spuma asta fara sa demontez chiar toata partea fata jos?

In ceea ce priveste vaporizatorul sunt anumite simptome sau trebuie demontat si ajuns la el pentru a sesiza o probema?

Multumesc.

Modificat de Claudiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum ti.am spus deja, acea substanta nu ajunge in toate colturile... deci e posibil sa nu iese prin anumite locuri, dar freonul scapa...

500 e foarte mult pentru demontare bara...

si ti.am mai spus si asta... vaporizatorul nu are niciun simptom... doar in cazul porilor mari, apare mirosul de ulei si freon sau auzi fasaitul gazului imediat ce incarci sistemul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 BJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 0812

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 05311

1 engine

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

--------------------------------------------------

3-abs brake

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH

Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00

Software Coding: 00011

Work Shop Code: WSC 05314

2 Faults Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster

03-10 - No Signal - Intermittent

----------------------------------------

19-cn gatewey

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00007

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

---------------------------------------------------

08-auto hvac

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B1 907 044 B

Component and/or Version: CLIMATRONIC V 1.0.0

Software Coding: 05000

Work Shop Code: WSC 05311

3 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

----------------------------------------------

Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu urmatoarele erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Vin si eu cu o scanare pe masina unui prieten. Este vorba de un Audi S6 2005 140hp cod motot BLB.

Masina se comporta in felul urmator - nu se mai tureaza in sarcina mai mult de 2500rot/min.

Eu suspectez clapeta de accelaratie si/sau cablul de alimentare al acesteia.

 

Va multumesc pentru sfaturile voastre.

 

Audi scan.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 BJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 0812

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 05311

1 engine

1 Fault Found:

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 35-10 - - - Intermittent

--------------------------------------------------

3-abs brake

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 614 111 AH

Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00

Software Coding: 00011

Work Shop Code: WSC 05314

2 Faults Found:

18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller

P1848 - 35-10 - - - Intermittent

01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster

03-10 - No Signal - Intermittent

----------------------------------------

19-cn gatewey

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00007

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

---------------------------------------------------

08-auto hvac

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 3B1 907 044 B

Component and/or Version: CLIMATRONIC V 1.0.0

Software Coding: 05000

Work Shop Code: WSC 05311

3 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-10 - - - Intermittent

01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF

35-10 - - - Intermittent

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

35-10 - - - Intermittent

----------------------------------------------

Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu urmatoarele erori

Ce defectiuni sunt pe masina? ABS functioneaza?

Buna ziua,

 

Vin si eu cu o scanare pe masina unui prieten. Este vorba de un Audi S6 2005 140hp cod motot BLB.

Masina se comporta in felul urmator - nu se mai tureaza in sarcina mai mult de 2500rot/min.

Eu suspectez clapeta de accelaratie si/sau cablul de alimentare al acesteia.

 

Va multumesc pentru sfaturile voastre.

Verifica electrovalva de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Corsar, la treaba cu ABS, verifica mufele sa fie bine imbinate si pinii conectori curati. Fiind eroarea intermitenta e ceva lipsa de comunicare intre module.

SAU e o eroare mai veche ce a ramas stocata cand s-a demontat bord sau unitate ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord mia aparut asr +abs si licarea martoru de la frana de mana

am scanat cu vag com si mia dat acele erori

Eu nu am picioare si am adaptat masina cu comenzi manuale

Nu am pus frana asa tare sa vad daca intra abs in functie ca in bucuresti nai cum

Si acum vara sa intre abs-ul (ZIC EU)

Am zis sa desfac mufa de la unitatea abs sa dau cu spray de contacte si sa strang putin papuci

poate nu face vreo unul contact bine.

Mereu scanes si ster erorile nu poate fi eroare mai veche.

Masina merge are cutie triptronica de 8 ani de cand o am am reparatosingur

distributie schimata etc.

am zis ca o sa iau depe autodata wiwid etc diagrama instalatiei electrice

la Abs si sa curat toate mufele am un prieten electrician auto

si mia zis daca nu ma descurc vine si o lom babeste fiecare fir etc.

va tin la curent .

Va multumesc pentru ajutor

Pentru parte cu clima (aerul) nu ma intereseaza ca nul prea folosesc si

stiu ca nu mai are freon si clapete blocate din cauza la nefolosinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulu` de ABS defect. trebuie inlocuit (sau reparat in caz ca are vreun pin dezlipit la interior unde este circuitul)

Tu acum nu ai nici abs, nici asr. S-ar putea sa fie un pin dezlipit in modul, este o problema comuna la modulele AH, dar destul de greu de lipit daca nu ai uneltele necesare!! 

Modificat de xcenik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uneltele aparat de lipit reglabil in functie de temperatura de topire a materialului

Dremar pentru taieturi fine etc am luat depe net si

Etapa cum se desface si se refac lipiturile la modulul unitatea abs

dar sper sa nu ajung acolo sper sa fie doarun contact din mufa sper :-):-)

Daca nu asta e desfac unitatea abs si incerc sa o fac daca nu in cel mai rau caz

o schimb :-(

intrebare

stiti cumva cand scot partea electronica la abs curge lichid dinl pompa?

Sa stiu sa cumpar preventiv sa am cand montez la loc

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu curge nimic daca desfaci doar electronica de pe hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata cu airbag.ul de la capul șoferului, am presat mai bine mufa de la stopul stânga spate am șters eroarea și nu a mai apărut. Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut si mie eroarea de mai jos. Nu am observat vreun simptom inainte. Am sters-o si nu a mai aparut momentan.

 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DT    HW: 028 101 189 2

  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G010AG  7000

           Software Coding: 0000078

            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032

1 Fault Found:

 

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High 

            P0113 - 000 -  - 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1848 /min

                    Torque: 194.0 Nm

                    Speed: 22.0 km/h

                    Load: 51.8 %

                    Voltage: 13.91 V

                    Temperature: 30.6∞C

                    Temperature: 92.7∞C

                    Temperature: 79.2∞C

 

Am vazut pe Ross-Tech ca ar trebui sa verific sigurantele (nu stiu care tine de acest senzor deci le voi lua pe toate la rand), firele sau senzorul insusi.

Pana la urma, senzorul de temperatura unde este localizat?

Unii spun ca este integrat in MAF, altii ca este in MAP.

Ambii fiind pe admisie, mi se par plauzibile ambele variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 2.0 tdi bkd in map

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, BKD este motorul.

Ce probleme pot sa apara daca nu il schimb?

Momentan nu am pic de timp sa ma ocup insa voi folosi masina.

Bubuie ceva pana ajung sa-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu bubuie nimik.stai linistit.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!