Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

scaneaza grupul 013, cand temp motorului de la 90 grade, sa vedem injectoarele.

 

fa un log in mers, sa ne uitam la el.

 

spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In relanti motorul a inceput sa intrerupa si parca mergea in 3 pistoane. La o scanare a aparut:

 

IA in considerare sa verifici si axa cu came inainte de celelalte operatiuni.

Dupa scanare am depistat urmatoarea eroare, ca si simptome pentru care am facut scanarea sunt urmatoarele:

 

- nu trage tot timpul bine, in special pe caldura foarte mare

- fum la pornire si miros de motorina

- zgomot anormal nu stiu de unde e si trepidatii in timpul mersului

Cu 3 grame cantitate injectata cam putin sa mearga ok masina.

mut-o la 3,8 4 mg/str.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut aceasta eroare:

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground
P3105 - 35-10 - - - Intermittent

 

am gasit firele care duceau la electrovalva de langa EGR, le-am refacut dar acum face cam la fel...chiar mai rau...in turatii mai mari imi scade foarte brusc puterea, ba isi revine...

 trebuie stearsa eroarea cumva? sau firele rupte au facut scurt intre ele si s-a ars altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu fie si electrovalva defecta. cel mai simplu scoti mufa din ea. si o vreme mergi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mvcexpertprinting

Buna seara la toata lumea.

Am si eu o problema cu un seta cordoba 2000, 14 benzina.

Imi apare EPC, si am bagat sa scanez cu VCDS-ul  mi-au aparut erorile din attach, dupa ce le-am sters cu greu, am setat si clapeta, si dupa cativa km, mi-a aparut iar, si scade puterea motorului. Daca opresc motorul si la o noua pornire acelerez mai tare din pedala , imi dispare eroarea si becul EPC se stinge, dar dupa cativa km, se  aprinde iar, 

Ce pot face, ca am inebunit de tot.

 

Multumesc

post-118749-0-50205500-1410977533_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica bine de tot cablajul de la clapeta de acceleratie pana la ECU si la senzorul MAP. SI fa o proba cu alta clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mvcexpertprinting

Am verificat, si am cumparat si alta clapeta, si face la fel.

Am curatat si clapeta cablurile le-am curatat, chiar nus tiu unde sa ma mai uit si ce sa fac.

Am toto citit pe forumuri, ca ar trebui resoftat ECU, ca de acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu fie si electrovalva defecta. cel mai simplu scoti mufa din ea. si o vreme mergi asa.

PAi cu ea scoasa e ca si cum erau fireloe intrerupte. i-am spus sa verifica vacumul si mai ales capsula de la egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific maine capsula egr si vacumul...
la o noua diagnoza dupa lipirea firelor rupte am sters eroarea: 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239) dar acum persista si nu o pot sterge aceasta eroare: 17552 mass air flow sensor(G70) open or short to ground P1144-35-10 --intermitent

debitmetru de aer sa fie acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica-i cablajul - daca e ok, trebuie inlocuit MAF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau a facut ceva lipituri aiurea pe acolo daca a aparut eroarea fix dupa ce a lucrat pe acolo.

 

Cand e dusa capsula la EGR si pierde vacuum nu prea apare eroarea respectiva.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema mea azi prin inlocuirea de proba a debitmetrului de aer cu a unul coleg, merge struna.Foarte util forumul asta, mor mecanicii astia in service cand aud de internet :))

intrebare: al meu e alh de 90cp, daca pun un debitmetru care provine de la alt golf cu 116cp e vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, din cate retin e acelasi cod de piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am ceva lipsa de putere la bora alor mei, uneori intra si in limp, are eroarea negative deviation, prima serie din log este cand merge foarte rau, si scoate si fum, a 2-a parte cand este mai ok. La EGR este normal 4,8% in full throttle?

 

De mentionat ca turbina a fost reconditionata anul trecut la cipos, la EGR este mult ulei ce iese prin gaurica lui iar tubina cand intra pare ca intra cam tarziu, dupa 2100 rpm. Am tras aer cu un furtunas din palaria EGR si tine, nu pare sparta membrana...

 

Multumesc anticipat

log bora egr.xls

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica instalatia de vacuum, pompa tandem, N75, furtune, actuator, cel mai bine este sa ai un vacumetru ptr a detecta unde se pierde.

 

EGR ul la WOT este mereu inchis  deci valoarea de 4.8% cand pedala este la 100%  este absolut normal, dar tine cont  valaore iti spune ca EGR ul trebuie sa fie inchis  dar in realitate daca axa este blocata.....  deci trebuie verificat si vizual daca inchide, cel putin la E3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

 

Am si eu niste probleme cu erorile de pe un Seat Ibiza 1.6 TDI:

 

1. - dimineata, in primii 2 km de la pornire mi se aprinde spirala/rezistenta la bord si se taie puterea, nu se mai accelerea mai mult de 2.000 turatii. Opresc si repornesc si merge fara probleme toata ziua.

2. - ieri mi s-a aprins becul de check engine si desi am verificat uleiul si e in regula, nu s-a mai stins.

Am facut test cu VAG si am erorile de mai jos:

 

Tuesday,23,September,2014,16:20:53:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
VIN: VSSZZZ6JZAR151101   License Plate: B58LFH ERORI
 
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 S    HW: 03L 906 023 S
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H13 5690
           Software Coding: 00114016002400080000
            Work Shop Code: WSC 99999 1023 2097151
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 001005 (VW36 *)
                      VCID: 3663C05389B2A6AE7EF-8063
No ASAM data for: "EV_ECM16TDI02103L" (VW36 *) 
 
3 Faults Found:
7337 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [032]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 101547 km
                    Date: 2050.14.04
                    Time: 09:31:51
 
7563 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [237]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 12
                    Mileage: 101567 km
                    Date: 2050.14.06
                    Time: 07:17:09
 
7343 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [168]
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 28
                    Mileage: 99914 km
                    Date: 2049.14.19
                    Time: 08:01:48
 
 
Readiness: 0000 0000
 
Ma puteti ajuta cu niste solutii? Mentionez ca am curatat EGR si am schimbat un furtun de la turbina ca era fisurat si scapa.
 
Multumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa scanezi cu o interfata mai buna.... sa vedem despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,as avea nevoie de un sfat!

Golf 5, Motor 2.0 TDI BKD

Dimineata la prima cheie, porneste bine dar nu intra turbina!

Opresc motorul, pornesc si intra turbine...merge si trage toata ziua foarte bine!

Am facut un test si imi da 1 singura eroare:

-p0247 turbocompresor/compresor mecanic solenoidul supapei de descarcare (b)(wastegate).

Cum se poate rezolva situatia sau cum ati rezolvat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna tuturor,

 

Am si eu niste probleme cu erorile de pe un Seat Ibiza 1.6 TDI:

 

1. - dimineata, in primii 2 km de la pornire mi se aprinde spirala/rezistenta la bord si se taie puterea, nu se mai accelerea mai mult de 2.000 turatii. Opresc si repornesc si merge fara probleme toata ziua.

2. - ieri mi s-a aprins becul de check engine si desi am verificat uleiul si e in regula, nu s-a mai stins.

Am facut test cu VAG si am erorile de mai jos:

 

Tuesday,23,September,2014,16:20:53:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
VIN: VSSZZZ6JZAR151101   License Plate: B58LFH ERORI
 
                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 S    HW: 03L 906 023 S
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H13 5690
           Software Coding: 00114016002400080000
            Work Shop Code: WSC 99999 1023 2097151
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L 001005 (VW36 *)
                      VCID: 3663C05389B2A6AE7EF-8063
No ASAM data for: "EV_ECM16TDI02103L" (VW36 *) 
 
3 Faults Found:
7337 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [032]
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 101547 km
                    Date: 2050.14.04
                    Time: 09:31:51
 
7563 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [237]
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 12
                    Mileage: 101567 km
                    Date: 2050.14.06
                    Time: 07:17:09
 
7343 - ROD - Unknown Error Code 
          - 00 [168]
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 28
                    Mileage: 99914 km
                    Date: 2049.14.19
                    Time: 08:01:48
 
 
Readiness: 0000 0000
 
Ma puteti ajuta cu niste solutii? Mentionez ca am curatat EGR si am schimbat un furtun de la turbina ca era fisurat si scapa.
 
Multumesc anticipat!

 

 

toate sunt erori de EGR si degeaba cureti clapeta, corpul EGR din spatele motorului va trebui schimbat, lucru comun dealtfel la 1.6 TDI.  spre 20 de mil duce... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p01177 - Engine control unit. 64-10 not currently testable intermittent.

aceasta eroare am gasit-o in meniul Instruments la un scan. am sters-o si nu a mai reaparut. totusi la ce se refera?. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

am facut o scanare cu vag com si am urmatoare eroare

1 Fault Found:

02403 - Terminal 15 for Interior
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 189261 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2005.09.13
                    Time: 31:63:63

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.10 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

daca ma poate ajuta cineva de la ce ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!