Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

servomotoarele respective, cu probleme.

 

fa o setare de baza, la climatronic - sa alinieze flapsurile - sa vedem daca dispar.... daca nu, trebuie reparate/inlocuite servomotoarele respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

   Part No SW: 1K0 937 049 L    HW: 1K0 937 049 L*

   Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0701  

   Revision: 00030000    Serial number: 00000000423858

   Coding: ED8B8F2600041823001600001400000000

   Shop #: WSC 75957 146 78849

   VCID: 387536394B48AA9

 

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 B  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer VW350  012  0401  

   Coding: 00065493

   Shop #: WSC 75957  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 K  Labels: 1K0-955-559-AF.CLB

   Component: RegenLichtSens 002  0505  

   Coding: 00217125

   Shop #: WSC 75957  

 

1 Fault Found:

01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 

            012 - Electrical Fault in Circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu merge iluminarea bordului si la comutatoare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iluminarea bordului merge. Nu merg luminile ambientale, lumina avarii și esp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BEcul de la bricheta (scrumiera) se aprinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba becul de la scrumiera / bricheta

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai merg luminiile interioare :(

ma duc deschid masina, se aprind, inchid usile bag cheia in contact se sting, totul normal dar dupa nu se mai aprind deloc ... am gasit eroarea asta legata de luminii .. ajutor? :))

in trecut au mers, dar am umblat la becurile de la nr de inmatriculare sa le schimb si de atunci nu au mai mers cum trebuie

2 Faults Found:01701 - Dimmer for Interior Lighting             006 - Short to Plus             Freeze Frame:                    Fault Status: 01100110                    Fault Priority: 5                    Fault Frequency: 31                    Reset counter: 219                    Mileage: 100333 km                    Time Indication: 0             Freeze Frame:                        ON                    Voltage: 14.00 V                        ON                        ON                        OFF                        OFF                        OFF
Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea au legatura cu luminile de la numar.

trebuie verificat modulul de reglaj al intensitatii luminii in bord, sau becul de la scumiera/bricheta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de reglat se regleaza iar becul de la bricheta e bun si ala

Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus led la nr de inmatriculare?

Ai pus led la scrumiera?

Cele de la nr de inmatriculare merg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus led la nr de inmatriculare? Da am pus, si cand am vazut ca nu merg am revenit la cele normale, am inteles ca as avea nevoie de unele "cambus" daca nu ma insel sau ceva de genul

Ai pus led la scrumiera? Nu, aici nu am umblat dar becul se aprinde (unul normal cu care a venit masina)

Cele de la nr de inmatriculare merg ? Da se aprind

 

 

Singurele led-uri pe care le mai am sunt puse in lampa din spate, 3 la numar

Am verificat, nu am nimic ars pe nicaieri, toate beculetele pe ea se aprind ... dar cele interioare refuza sa functioneze cum trebuie

Modificat de Razec26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe acel regulator ca fiind defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel care lumineaza bordul nu?

ala merge, se schimba intensitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema, am fost cu masina la tester si mi-a aparut  eroarea "P242A Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Bank 1 Sensor 3" ,  oare ce inseamna?

Am un Polo 6R, 1.6 Tdi.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca trebuie verificat senzorul de temperatura de pe DPF

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

 

Ma puteti ajuta/interpreta cu urmatoarea eroare?

 

Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KE
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG  4898
           Software Coding: 00005
            Work Shop Code: WSC 00028  
           Additional Info: TMBBU23U249061861     SKZ7Z0C2156884
                      VCID: 64CC1BFAF48CA93E0BD
1 Fault Found

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Readiness: 0 0 0 0 0
 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune turbina.

 

fara sa vedem un log, spun ca este o geometrie murdara/imbacsita - de aceea iti intra masina in limp - taie puterea - trebuie data jos turbina si curatat/inlocuit geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin
cosmin1988

sterge erorea si daca mai apare schimba senzorul,este un senzor de temperatura cu coeficient de temperatura negativ , iar verificarea se face cu ajutorul unui multimetru temperatura vs rezistenta dar te poate pacali,iti dau un exemplu la 100grade rezistenta este de 360kohm,la 300 este de 5,9kohm,totul ok pana aici dar la 600 de grade in timpul regenerari tu nu ai cum sa il masori si poate doar la temperaturi inalte o ia razna,dasta zic ca este un pic mai greu de diagnosticat si te poate pacali,deci daca nu gasesti ceva suspect gen cablaj intrerupt,contact imperfect la mufa,pini strambi si eu mai stiu ce si eroarea persista schimba senzorul ptr ca are un rol important in reglarea volumului injectat -o temperatura mare dupa filtru duce la micsorarea volumului injectat, deci o metoda de protectie a filtrului contra temperaturilor inalte. 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tututor,

Am sters eroarea insa tot imi apare, asa ca am sa cumpar acel senzor. Imi puteti spune, va rog cum se numeste exact, sa stiu ce sa cumpar, nu ma prea pricep.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni!

Acum cateva zile mi s-a aprins "spirala" in bord, si a inceput sa palpaie(inainte de pornire).Dupa ce a pornit la cateva secunde s-a oprit.Am pornit din noua fara nicio problema. Masina a pornit perfect, trage bine, merge rotund...nimic deosebit. La aprox. 3 zile mi s-a aprins din nou, insa in mers, dupa care a disparut iar....

Precizez(info utile pentru interpretarea ulterioara a log-ului) ca am un furtun de la iesirea din turbo un pic fisurat (de aprox un an/13000km)


I-am facut o scanare cu VAG -ul unui prieten si am urmatorul log:

 

Chassis Type: 3C0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 53 55 56 62 72 77
          7D

VIN: WVWZZZ3CZ6E088597   Mileage: 174720km/108565miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018     HW: 03G 906 018
   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9970  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 50474 136 95637
   VCID: E2C134513D54109

2 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 008 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 42
                    Mileage: 174685 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.30
                    Time: 16:47:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 12.20 V
                    Bin. Bits: 00011001
                    Bin. Bits: 00000000

16683 - Boost Pressure Regulation
            P0299 - 006 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 47
                    Mileage: 174717 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.02
                    Time: 08:42:36

             Freeze Frame:
                    RPM: 2976 /min
                    Text:    272    Nm            
                    Speed: 76.0 km/h
                    Text: 63.7    %               
                    Voltage: 14.58 V
                    Text:   2144    hPa           
                    Text:   1656    hPa           

Readiness: N/A


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 3C0-959-433-25.clb
   Part No SW: 3C0 959 433 K    HW: 3C0 959 433 K
   Component:    IMMO         038 0367  
   Revision: 00038000    Serial number: VWZCZ000000000
   Shop #: WSC 131071 1023 2097151
   VCID: 32610411AD34409

   Part No: 3C0 905 861 C
   Component:    ELV          023 0350
   3C0905861C     ELV          023 0350   

2 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 84
                    Mileage: 174685 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.30
                    Time: 16:47:54

02861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 82
                    Mileage: 174685 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.30
                    Time: 16:47:55
 

O interpretare personala(prim oara cand citesc un log , insa e destul de intuitiv ) ar fi urmatoarea :

1. Erorile nu se leaga intre ele-e doar o coincidenta

2. Prima oara "spirala" a inceput sa palpaie din cauza imob.(posibil sa nu fii citit cheia bine)

3. A doua oara(in mers) probabil a evacuat o cantitate mai mare de aer(din cauza ciupiturii furtunului)

 

Am de facut un drum de vreo 1500km in o saptaman. E vreo problema daca nu ajung "la doctor" imediat?

Astept cu nerabdare interpretarile voastre.

Va multumesc.

Modificat de dragos1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Acum o saptamana am postat o eroare vis avis de injectorul 3. Am fost la un service unde a verificat contactul electric la cilindrul 3, a mesterit ceva pe acolo dupa care plecand defectul a reaparut dupa 200m cand am cuplat cutia in mod sport. Am facut mai multe incercari si am abservat ca problema la injector apare doar cand turez in mers peste 3000 rot /min. Azi am incercat sa fac acelasi lucru si pe loc si pe la 3500 rot/min motorul a inceput sa aiba sincope si relantiul a devenit neregulat. Am facut o scanare dupa care am sters erorile si am pornit masina si ...relantiul a remas neregulat . Erorile sunt urmatoarele:

2 Faults Found:
17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1266 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 2289 /min
                    Torque: 68.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 24.7 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Inj. Quantity: -0.19 mg/str
                    Temperature: 51.3°C
                    (no units): 16.0
 
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 000 - Misfire Detected - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 819 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Inj. Quantity: 2.96 mg/str
                    Temperature: 58.5°C
                    (no units): 128.0
 

Readiness: 0 0 0 0 1

 

 

eroarea aparuta  din nou dupa verificare partea electrica   a fost 1 Fault Found:

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1266 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    RPM: 2310 /min
                    Torque: 84.0 Nm
                    Speed: 51.0 km/h
                    Load: 20.8 %
                    Voltage: 13.91 V
                    Inj. Quantity: -0.35 mg/str
                    Temperature: 87.3°C
                    (no units): 16.0
Ce ma sfatuiti sa fac? cei de la service ziceau sa schimbe intre ele 2 injectoare sa vada daca se muta defectul la alt cilindru sau să fie de vina instalatia electrica au zis ca sa o schimb daca nu se muta defectul sau o alta  cauza sa fie uleiul de motor care ar conduce sarcina electrica si face sa aiba intreruperi injectorul??!!? Logic ar fi ca probleme sa apara la toate injectoarele daca uleiul ar fi conducator de sarcina electrica.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba becul de la scrumiera / bricheta

Mersi, am rezolvat problema. Am schimbat becul de la scrumiera și funcționează tot [emoji3]

schimba becul de la scrumiera / bricheta

Mersi, am rezolvat problema. Am schimbat becul de la scrumiera și funcționează tot [emoji3]
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu un vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!