Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru safaturi am reusit sa-mi rezolv problemele aveam ceva tuburi de n 75 sparte  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da Golf V 1,9 diesel cel de 105 cai, problema e ca se tureaza singur si da pe Engine urmatoarea eroare:

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 CB    HW: 028 101 190 0
   Component: R4 1,9L EDC 0000SG  6176 
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D0208870
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00176
   VCID: 65C5B5A7D7A1

1 Fault Found:
18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
            P1643 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 30.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11000011
                    Torque: 152.0 Nm
                    Bin. Bits:  1 01  0

Readiness: 0 0 0 0 0

 Acum din ce am citit despre aceasta eroare (pe forum), ma trimite catre aceste erori (modul) :

 

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl
   Part No SW: 1K0 937 049 S    HW: 1K0 937 049 S*
   Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0704 
   Revision: 00030000    Serial number: 00000000876921
   Coding: 008B8F0600041800001400001400000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 3F8947CF15BD

   Subsystem 1 - Part No: 1K1 955 119 B
   Component: Wischer VW350  012  0401 
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 00000 

4 Faults Found:
01598 - Drive Battery Voltage
            000 -  -  - Intermittent
01064 - Terminal 58d; Interior Dimming
            012 - Electrical Fault in Circuit
00059 - Terminal 30 for Interior Lighting
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
01800 - Light Switch (E1)
            008 - Implausible Signal - Intermittent

Am inteles eu bine ca din cauza acestor erori se tureaza motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele. Luminile interioare functioneaza ok? Motorul nu se tureaza singur datorita respectivei erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, depinde si cat se tureaza.  daca creste turatia la maxim 1100 atunci poate fi de aici cauza.

01598 - Drive Battery Voltage
000 - - - Intermittent

centrala electrica sesizeaza uneori tensiune scazuta in sistem si comanda marirea turatiei motorului pentru asigurarea unei tensiuni corespunzatoare de incarcare.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord andrei. Eu cand am citit ma gandeam la turatii mult mai mari. Vedem ce zice colegul. Eventual sa verifice si starea bateriei.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele sunt ok,luminile nu functioneaza iar turatia creste undeva pe la 1029 RPM daca bine am retinut, oricum sub 1100 rpm.Bateria cred ca e buna, nu sunt probleme de pornire si incarcarea la fel,peste 14v.De unde sa incep ?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica inca odata sigurantele-resp de iluminatul interior si switch-ul de lumini. Vezi sa ai vreun scurt la plafoniera sau la parasolar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau becul de la scrumiera ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna ziua azi in timp ce ma deplasam linistit  cu masina mi s-a aprins becul de motor pe bord cu mesajul #Abgas werkstatt#, masina parca nu mai trage cum tragea inainte si am simtit o usoara fluctuatie a relantiului. Am oprit insa la pornirea masinii mesajul persista. Am facut o scanare cu urmatorul rezultat

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

   Part No SW: 03G 906 016 HK    HW: 028 101 225 1

   Component: R4 2,0L EDC G000AG  7000  

   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0D1243978

   Coding: 0000078

   Shop #: WSC 01324 785 00200

   VCID: 73E539471240F386991-8026

 

1 Fault Found:

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 

            P1267 - 000 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    RPM: 2016 /min

                    Torque: 98.0 Nm

                    Speed: 63.0 km/h

                    Load: 32.9 %

                    Voltage: 14.29 V

                    Inj. Quantity: -0.54 mg/str

                    Temperature: 40.5°C

                    (no units): 0.0

 

Readiness: 1 1 0 0 0 

ma puteti ajuta cu o interpretare a erorii?

 

cu vreo  saptamîna in urma am mai avut o alerta cu acelasi injector cu acelasi cod de eroare iar mecanicul mi-a spus sa bag aditiv de curatat injectoarele. Nu am bagat aditiv insa am bacat motorina aditivata  de la Rompetrol. Ce ma sfatuiti?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci capacul la chiulasa si verifici mufele la injectoare, intaresti pinii.  Atentie ca mufele sunt casante, se sparg usor.

Verifici mufa mare rotunda pe chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema la motor care s-a manifestat intr-o depasire pe la 3 mii de rotaii intr-a 4 nu se mai tura s-a aprins un bec galben in forma de spirala. Dupa o repornire a disparut becul si mergea bine pana cand a ajuns la turatie mai mare si din nou a facut. Am reusit sa fac o scanare.

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018     HW:             
   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9722  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 05860 995 88910
   VCID: E2CBCC033DBAEA0E627-80B7

5 Faults Found:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 73
                    Reset counter: 50
                    Mileage: 189622 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.03.23
                    Time: 12:30:54

             Freeze Frame:
                    RPM: 832 /min
                    Text:     24    Nm            
                    Speed: 53.0 km/h
                    Load: 74.1 %
                    Text:  4.875    uF            
                    Text: 15.25    mJ             
                    Text:      4    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 56
                    Reset counter: 50
                    Mileage: 189622 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.03.23
                    Time: 12:31:17

             Freeze Frame:
                    RPM: 1216 /min
                    Text:     80    Nm            
                    Speed: 3.0 km/h
                    Load: 77.3 %
                    Text:  4.875    uF            
                    Text: 12.75    mJ             
                    Text:      5    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 49
                    Reset counter: 50
                    Mileage: 189622 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.03.23
                    Time: 12:32:26

             Freeze Frame:
                    RPM: 1792 /min
                    Text:     40    Nm            
                    Speed: 4.0 km/h
                    Load: 76.5 %
                    Text:  4.875    uF            
                    Text: 13.25    mJ             
                    Text:      6    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 008 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00001000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 135
                    Mileage: 191334 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.05.19
                    Time: 07:52:20

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Text:      0    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 11.53 V
                    Bin. Bits: 00011001
                    Bin. Bits: 00000000

16618 - Boost Pressure Regulation
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 171
                    Mileage: 191960 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.22
                    Time: 17:03:26

             Freeze Frame:
                    RPM: 2976 /min
                    Text:    368    Nm            
                    Speed: 103.0 km/h
                    Text: 99.2    %               
                    Voltage: 14.13 V
                    Text:   2229    hPa           
                    Text:   2993    hPa           

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si din nou apare la fel se manifesta taie puterea:

 

1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 173
                    Mileage: 192041 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.23
                    Time: 20:57:11

             Freeze Frame:
                    RPM: 3488 /min
                    Text:    352    Nm            
                    Speed: 88.0 km/h
                    Text: 99.6    %               
                    Voltage: 14.13 V
                    Text:   2229    hPa           
                    Text:   2993    hPa         

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina face presiune prea mare. trebuie verificata partea de comanda a geometriei variabile si geometria (turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten si are urmatoarele erori, ce ma sfatuiti sa verific? sa fie din cablajul de de la motor, cablajul de la injectoare sau injectoarele.

Log-WEWRWR.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce masina e? Cumva Passat cu motor BKP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din 2006. Scuze, am uitat sa scriu.

Modificat de danyelnr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa se opreasca direct la reprezentanta sa ii schimbe injectoarele si cablajul. e gratuit.

Pe urma vedem ce e si cu turbina, ventilatoarele si senzorul de temperatura apa.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice ca injectoarele, 3 din ele le- a schimbat anul trecut la reprezentanta ca unu mai fusese schimbat. De cablaj nu cred ca l-au scimbat.

Cu zenzorul de temperatura am rezolvat, nu era mufa bagata.

Modificat de danyelnr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa verifice cablajul ala.... de regula e foarte casant si e posibil sa se fi spart mufele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, asta o sa faca maine, si cu senzorul de presiune turbo se poate sa fie tot cabalajul? ca turbina se aude cand intra, numai ca merge intrerupt in turatie la relanti nu se cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta cu eroarea? 

  Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl

   Part No SW: 1K0 963 235 C    HW: 1K0 963 235 C
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00600000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2B5F19758A1E111
 
1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 
            014 - Defective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • smokane
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!