Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

- Camshaft Position Sensor (G40)

               P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 254

                    Mileage: 103836 km

              Freeze Frame:

                    RPM: 1197 /min

                    Speed: 4.0 km/h

                    Load: 11.0 %

                    Voltage: 14.29 V

                    Bin. Bits: 00000100

                    Idle Stabilization: 0.0°KW

Este un Golf Plus 2008, BLS.

Este senzorul defect sau trebuie cautate firele roase sub baterie la fel ca la Skoda?

Un cod piesa OE pentru G40?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele inainte de a schimba senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vacuum, geometrie murdara, furtunase vacuum, etc.

 

1. fa un log in mers, sa ne uitam pe el.

2. curata la stutul pompei tandem, dupa care lipeste cu Bison Epoxy metal, in jurul lui.... o varianta mai ok, este sa demontezi pompa de pe masina, se scoate stutul, se da filet, se confectioneaza stut cu filet, care o sa vina in locul lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-98469-14029506719607_thumb.jpg

Ținându-se cont ca afara erau ~16grade Celsius, este normal ca senzorul g72 sa măsoare o temperatura a aerului de peste 50grade Celsius? Sau are el ceva?

PS. Doar ce parcasem Masina după un drum de 3 km prin oraș cu trafic liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G72 este jumatate din senzorul MAP. :)

Este normala aceea temperatura avand in vedere ca acest senzor este pe tubulatura aerului de admisie inainte de a intra in motor.

Dupa ce este aspirat, aerul trece prin turbocompresor unde temperatura si presiunea creste urmand ca intercoolerul sa-l raceasca cat mai mult posibil.

Cred ca toti dintre noi ne-am dori sa avem  la acel senzor temperaturi cat mai mici :))

Sper ca nu te-am bagat in ceata definitiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare cam mare temperatura, daca afara erau doar 16 grade.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

depinde si cat timp sta pe loc cu motorul pornit, daca a avut la sosire 42gr stat vreo 5 min minute pe loc cu motorul pornit si cateva accelerari in gol e normal sa creasca la 50gr chiar si mai mult. parerea mea.

vwforum.ro/topic/5270-imbunatatirea-racirii-la-intercoolerul-smic-curatarea-lui-si-montarea-de-grile-suplimentare-pentru-ventilare/page-4#entry2382191

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare cam mare temperatura, daca afara erau doar 16 grade.  

Dupa ce trece prin turbo ajunge la temperaturi destul de mari, iar cu 16 grade afara, intrercoolerul nu cred ca poate mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"intrercoolerul nu cred ca poate mai mult."    dupa 3 km de trafic in oras unde viteza maxima poate fi de 50Km/h nu poti spune inca ca intercoolerul este ineficient!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai inteles ce am vrut sa zic. Aerul de afara este la 16 grade, dupace trece prin cele 2 radiatoare si ajunge in intercooler este pe la 50 grade, Prin intercooler trece aer dupa turbina pe la 100 grde, deci daca il scade la 55 este ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca intercoolerul nu poate mai mult, adica banuiesti ca poate fi ineficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat senzorul jos si l-am spalat, maine o sa vad ce tempratura indica dupa un drum de 10 km, daca nu o sa spal si intercoolerul, cu toate ca anul trecut cand am schimbat radiatorul de AC nu s-a vazut murtar insa poate este intre el si radiatorul de apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura senzorului trebuie sa fie dimineata, inainte de a porni motorul, aproximativ egala cu temperatura mediului, o alta modalitate de a testa este cu un multimetru.

 

 

In mers dupa ce mergi o bucata constant la 90-100 Km/h temperatura masurata de senzor trebuie sa fie ceva 10 °C peste temperatura mediului, asta iti spune ca intercoolerul este eficient, dar trebuie sa verifici temperatura in timpul mersului nu dupa ce te opresti!!

.

Cand mergi incet tip oras multe opriri etc. senzorul v-a masura o temperatura aprox egala cu temperatura din apropierea motorului si  este normal ceva intre 50-70°C, deoarece la mers incet intercoolerul raceste minimal.

 

Intercoolerul in general se incarca la interior cu ulei ce vine de la turbo, parte din ulei se depune pe peretii interiori ai intercoolerului ( temp ridicata ) obturand partial canalele prin care trece aerul si inrautatind schimbul de temperatura, deci daca la  exterior este oglinda asta nu spune nimic  cat este de eficient intercoolerul , important fiind si cum arata la interior.

Aici gasesti multe informatii utile despre cum se interpreteaza eficienta intercoolerului si idei cum poti imbunatati racirea aerului ce intra in motor

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut poze cu temperaturile astăzi in prima este la rece fără motor pornit si a doua după un drum de 10 km jumătate in oraș restul in afara cu ploaie. post-98469-14031775794812_thumb.jpgpost-98469-14031775953101_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt OK valorile indicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si log in mers, sper ca am reusit  ca nu am mai facut niciodata si nici nu stiu pe ce campuri asa ca am facut pe mai multe

LOg 1.txt

LOg 2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi la aceste erori?

Masina este un Seat Leon 1.9TDI motor ASV din 2001

Va Multumes

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 

            35-00 -  - 

 

schimba oglinda cu pricina

 


17964 - Charge Pressure Control 

            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

 

furtun spart sau , mai rar, geometri blocata/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75

          76

 

VIN: WVWZZZ1JZ2W468909   Mileage: 166050km/103178miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine        Labels: 

   VCID: 55AA363EACD640B68C3

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl

   Part No: 1C0 907 379 J

   Component: ABS FRONT MK60      0103  

   Coding: 0001025

   Shop #: WSC 01391 785 00200

   VCID: 3162A2AEABFE4C9630B

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

   Part No: 1C0 909 605 A

   Component: 27 AIRBAG VW51 01   0004  

   Coding: 12855

   Shop #: WSC 01391  

   VCID: 22405DE2AE18E70EB91

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

   Part No: 1J5 920 806 B

   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11  

   Coding: 01113

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 2B5EB0C6D9D226460A7

   WVWZZZ1JZ2W468909     VWZ7Z0A4541356

 

1 Fault Found 

01336 - Data Bus for Comfort System 

            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl

   Part No: 6N0 909 901 

   Component: Gateway K<->CAN    0001  

   Coding: 00006

   Shop #: WSC 01391  

   VCID: F0E4E7AAB074859EFF5

 

1 Fault Found 

01336 - Data Bus for Comfort System 

            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl

   Part No: 1C0 959 799 

   Component: 1F Komfortgerát HLO 0001  

   Coding: 00259

   Shop #: WSC 01391  

   VCID: F4ECEBBAC46CB9BE1BD

 

   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A

   Component: 1F Tõrsteuer.FS KLO 0002  

 

   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A

   Component: 1F Tõrsteuer.BF KLO 0004  

 

 Ma poate ajuta cineva...ce probleme am?...Multumesc  :001:

 

 Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A

   Component: 1F Tõrsteuer.HL KLO 0002  

 

   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A

   Component: 1F Tõrsteuer.HR KLO 0004  

 

2 Faults Found 

01336 - Data Bus for Comfort System 

            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometri blocata?

I-mi poti explica ca nu stiu despre ce este vorba ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pinkisor30 

 

- trebuie verificate firele de CAN , uneori apar probleme la comunicarea pe magistrala CAN

- verificata broasca din usa pasagerului ( fire interupte, lipituri reci pe placa)

 

@ preda eugen 

- trebuie verificate conductele de aer intre turbo si motor; verificata geometria variabila de pe turbina daca se misca usor. 

practic uneori turbina nu reuseste sa faca presiunea asteptata de calculator.

acele aripioare de pe langa rotor, ce sunt msicate de actuator, reprezinta geometria variabila.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la yala, doar lipituri reci - jos cu ea si reconditionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

de ceva timp, cam un an, ma confrunt cu urmatoarele erori si nu stiu cum as putea sa le rezolv intr-un mod mai "profesionist", si de aceea postez aici in ideea unui ajutor sau a unei idei.

masina in cauza: Skoda Octavia II an 2005 cod motor BJB

 

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Part No SW: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3
Component: R4 1,9L EDC G000SG 6250
Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0D2468169
Coding: 0000071
Shop #: WSC 73430 000 00000
VCID: 6ED9D061798C249

3 Faults Found:
19464 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 12.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 00101100
Idle Stabilization: 0.0°KW
(no units): 35.0

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)
P0671 - 000 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 756 /min
Torque: 140.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.10 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 8.1°C
Bin. Bits: 01110000

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11)
P0672 - 000 - Electrical Fault - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 945 /min
Torque: 28.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 11.78 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 9.0°C
Bin. Bits: 10110000

Readiness: 0 0 0 0 0

-----------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 D
Component: ClimatronicPQ35 083 0303
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 377735054656A51

2 Faults Found:
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
000 - -
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
000 - - - Intermittent

--------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 1K0 937 049 L HW: 1K0 937 049 L*
Component: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701
Revision: 00029000 Serial number: 00000001205301
Coding: 01880F220004500046110D000000000000
Shop #: WSC 73430 790 12345
VCID: 387536394B48AA9

Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00065525
Shop #: WSC 73430

1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
008 - Implausible Signal - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 C HW: 1K0 907 951
Component: Gateway H08 0080
Revision: 08 Serial number: 2100104508169A
Coding: 3D0F0340071302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2757E54596F6351

2 Faults Found:
01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 24
Reset counter: 141
Mileage: 225552 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:10:54

01304 - Radio
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 21
Reset counter: 129
Mileage: 225828 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 09:44:52

 

-------------------------------------------------------------------------

multumesc anticipat!

 

p.s. rog un moderator sa stearga celalalt post gresit deschis in aria motoare pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axa cu came de verificat firele si daca sunt OK, de schimbat. Eventual de verificat si distributia.

de schimbat bujiile 1 si 2

fa o setare de baza pentru motorasele de la clima

RAdio mai e cel OEM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor axa cu came de verificat firele si daca sunt OK, de schimbat. Eventual de verificat si distributia.

de schimbat bujiile 1 si 2

fa o setare de baza pentru motorasele de la clima

RAdio mai e cel OEM ?

multumesc pentru promtitudine!

bujiile sunt schimbate, aceste erori le am periodic dupa ce sunt sterse la ceva timp tot reapar. ma gandesc la alta componenta?

la clima am facut resetare dar degeaba tot reapar erorile..uneori pe gura de ventialtie de la sofer (stanga) vine aer rece chiar daca e setata pe o temperatura mai ridicata chiar si pe HI uneori.

da, radio este cel OEM - stream fara mp3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!