Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Nu am fos eu la service, ci tata. Il sun pe coleg dupa ora 14.

Nu ati citit nimic. Reparatia turbo a durat vreo 3 ore.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian.

Scuze,nu am fost atent dar..ar fi bine sa intelegi ce sa scris pe aici(mai ales Rune)cu echilibrarea pt.ca in 3 ore nu ti a facut decat un schimb de kit reparatie turbina.

Oricum ai garantie la ea dupa cate stiu dar..costul de manopera pt demontat/montat nu e acoperit.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba o sa il acopere ei, ca iese cu scandal daca au facut treaba naspa!

Am gasit egr cu 15 mil http://www.pieseauto.ro/egr/vw/golf-plus/egr-cu-racitor-1-6tdi-vw-golf-passat-jetta-caddy-583871994.html , insa este piesa care trebuie la masina respectiva?

 

 

La octavia 1,9 tdi cica se poate anula egr, la jetta nu se poate? Le bag undeva de norme de poluare, o raba polueaza intr-o zi cat jetta intr-un an.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat ptr piese de schimb cel mai in masura este  GABIVVX i-a legatura cu el si...asfel vei fi sigur.

 

Si ptr reducerea depunerilor poate poti vorbi cu Voinea  el se ocupa cu modificari din soft ptr  reducerea / suspendarea  recircularii gazelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu

Nu uita ca traiesti in Romania,banuiesc ca nu ai"nimic la mana".

Nu pot decat sa iti urez sa nu ai parte de necazuri dupa atatia bani dati.

Sa ne tii la curent mai departe.

Sa stii ca eu de multe ori mi am comandat piese oline de la ei,sunt seriosi si cam cele mai bune preturi dar..intai incearca si asculta si sfatul lui Rune,iar pt.piesa(EGR) o sa ti ceara datele masinii si o sa primesti exact ce iti trebuie.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul imi asigura garantie inclusiv la manopera, daca mai pica inca o data EGR, nu se mai plateste manopera si piesa. Ma rog, nu e masina mea, nu ma zbat pentru 1-200 lei reducere. Sa aduca ei ce stiu, sa monteze si sa mearga.

 

Ne auzim pe luni-marti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 buna ziua ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea erorilor la un Touran 2.0 tdi Am facut o scanare si erorile au fost acestea. Am incercat sa le sterg manual dar cea DE LA WEBASTO NU M-A LASAT  SA O STERG.  Stiti cumva ce trebuie sa fac? Sunt incepator cu diagnoza la masina. Multumesc anticipat!

 

VIN: WVGZZZ1TZ5W121812   Mileage: 135050km/83916miles

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: OK 0000

02-Auto Trans -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

18-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

55-Xenon Range -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: Malfunction 0010

76-Park Assist -- Status: OK 0000

 


Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

   Part No SW: 1K0 937 049 N    HW: 1K0 937 049 N*

   Component: Bordnetz-SG     H34 0803  

   Revision: 00H34000    Serial number: 00000001382762

   Coding: 038B8F020004100000120C000000000000087F075C

   Shop #: WSC 00000 000 00000

   VCID: 3A71434C754486E

 

   Subsystem 1 - Part No: 1T0 955 119 C  Labels: 1KX-955-119.CLB

   Component: Wischer VW358  012  0401  

   Coding: 00065493

   Shop #: WSC 00000  

 

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F 

            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

 


Address 18: Aux. Heat        Labels: None

   Part No: 1K0 815 071 H

   Component: Standheizer     031 1312  

   Revision:        A    Serial number: 09010046      

   Coding: 0001012

   Shop #: WSC 01324 785 00200

   VCID: 2A51730C85E436E

 

3 Faults Found:

01412 - Glow-Plug with Flame Monitoring (Q8) 

            008 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 11

                    Reset counter: 133

                    Mileage: 134680 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 23:48:54

 

             Freeze Frame:

                        Start

                    Temperature: 61.0°C

                    Temperature: 59.0°C

 

01409 - Repeated Flame-Out 

            000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 118

                    Mileage: 134377 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 16:18:13

 

             Freeze Frame:

                        Malfunction

                    Temperature: 14.0°C

                    Temperature: 15.0°C

 

02251 - Heater Unit Locked 

            000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 118

                    Mileage: 134377 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 16:18:13

 


Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN1.lbl

   Part No: 1T0 959 702 

   Component: Tuersteuergeraet 09 0157  

   Coding: 0000116

   Shop #: WSC 01324 785 00200

   VCID: F5EB10709CDAA96

 

1 Fault Found:

01553 - Motor for Central Locking; Passenger Door (V57); Lock 

            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 


Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

   Part No: 1K0 035 186 L

   Component: Radio GR0       012 0018  

   Revision: 0001201S    Serial number: VWZ2Z2D1925188

   Coding: 0040400

   Shop #: WSC 01324 785 00200

   VCID: 2F676218BE06536

 

1 Fault Found:

00875 - Treble Speaker Front Right (R22) 

            011 - Open Circuit

 



 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti,de curand am schimbat wastegate-ul de la turbina, de la masina din semnatura, imi dadea eroarea urmatoare pe vcds :

1 Fault Found:

 

17958 - Charge Pressure

            P1550 - 11-10 - Control Deviation - Intermittent

 

wastegate-ul era blocat, nu imi mai functiona turbina deloc, in nicio treapta de viteza, l-am inlocuit cu unul nou, toate bune, masina a mers 1000km perfect, acum intra in limp mode in treptele 5 si 6 la 2400 rpm, la o scanare cu vcds-ul mi-a aparut urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

 

17958 - Charge Pressure

            P1550 - 08-00 - Control Deviation

ce parere aveti? de la ce sa fie?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pannovy

00526 - Brake Light Switch-F  - butonul de la pedala de frana

02251 - Heater Unit Locked    - e inchisa incalzirea auxiliara.O poti deschide din telecomanda (costa aprox 900 ron) sau faci urmatoarea adaptare:

intri cu vcds-ul la aux heather/adaptation/channel 042 si in loc de 0 pui valoarea 1/test/save .Apoi stergi eroarea.Cand o sa pornesti si temperatura va fi sub 5 grade incalzirea auxiliara o sa porneasca. 

01553 - Motor for Central Locking; Passenger Door (V57); Lock -  Verifica cablaj si motorul de la centralizata la portiera dreapta fata

00875 - Treble Speaker Front Right (R22) - difuzor fata dreapta probabi ars


kosmyn

Cand ai schimbat actuatorul (wastegate) ai verificat clapeta geometriei care trebuia sa culiseze foarte usor?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE Am telecomanda la webasto am incercat sa o pornesc insa nu a pornit decat ventilatorul.Imi poti explica mai amanuntit cum intru din vagcom pe canalul respectiv?  ...Acesex incalzirea auxiliara 0 18 dupa care nu mai stiu  sa fac altceva ...am vagcomul de cateva zile si nu am gasit un manual de proceduri.  multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accesezi 18 aux heather/adaptation/channel 042 si in loc de 0 pui valoarea 1/test/save .Apoi stergi eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc voi incerca maine dimineata sper sa fie sub 5 gradfe sa fac si o testare. Stii cumva influenteaz cu ceva nivelul de combustibil din rezervor/ trebuie sa fie peste sfert sau peste jumatate? Am auzit tot felul de discutii pe aceasta tema Scuze de off topic? si Multumesc pentru promtitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste daca e aprins martorul rosu de la combustibil.Nu porneste daca butonul econ e apasat.Porneste numai daca butonu auto e apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pannovy: am patit si eu la fel cu webasto, il poti debloca cum a zis escalade. Mie mi s-a blocat din cauza bateriei, am dus masina la reprezentanta unde mi-au incarcat bateriile si mi-au facut si un upgrade la softul de webasto, am dat 250 ron.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02251

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema, in urma unei scanari apar aceste erori si dupa ce le sterg apar din nou, sa fie de la modulu de confort (mufa)sau de la broasca usii, cea de la usa sofer a fost schimbata de curand 

VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111
 
Saturday,08,March,2014,11:41:23:37412
 
Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
         
 
VIN: WVWZZZ3BZ3E220656   Mileage: 259770km/161413miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 GQ
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  1524  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 05314  
   VCID: 6CDDB5141C90E8E
   WVWZZZ3BZ3E220656     VWZ7Z0B6194288
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 X X X 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 4B0-614-517.lbl
   Part No: 4B0 614 517 G
   Component: ABS/ESP front       1728  
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 254B8030BFFA196
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 H
   Component: CLIMATRONIC B5GP    0009  
   Coding: 17000
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 2649873CC2FC12E
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 B
   Component: 0A AIRBAG VW51 04   0006  
   Coding: 12353
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 234F9E28B1CEE76
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 3B0 920 847 E
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08  
   Coding: 21115
   Shop #: WSC 20031  
   VCID: 28558904C8E804E
   WVWZZZ3BZ3E220656     VWZ7Z0B6194288
 
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System 
            80-00 - Single-Wire Operation
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 05314  
   VCID: F0E52164B0B88CE
 
1 Fault Found:
01336 - Data Bus for Comfort System 
            80-00 - Single-Wire Operation
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1C0-959-799.lbl
   Part No: 1C0 959 799 B
   Component: 85 Komfortgerát HLO 0003  
   Coding: 00259
   Shop #: WSC 05311  
   VCID: 3669577C125C62E
 
   Subsystem 1 - Part No: 1C1959801
   Component: 85 Tõrsteuer.FS KLO 0009  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1C1959802
   Component: 85 Tõrsteuer.BF KLO 0009  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1C0959811
   Component: 85 Tõrsteuer.HL KLO 0009  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1C0959812
   Component: 85 Tõrsteuer.HR KLO 0009  
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil si broasca.  Dar mai plauzibil ar fi ca a intrat ceva apa la modulul de confort sau un fir intrerupt undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am si eu erorile acestea.

 

1.  Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent      Asta cred ca am rezolvato, aveam un furtunas de vaccum de langa filtru de aer scos si nu l-am vazut de carcasa de plastic care vine pe cutia filtrului. Sper ca doar asta a fost cauza limp modului.

 

2.1 Fault Found:
00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)
            30-00 - Open or Short to Plus                                                Asta din documentatie am intales ca ii tija de senzor ce se afla in cutia de filtru habitaclu. Am mai avut problema ca nu baga caldura in masina, si i-am dat cu WD40 si si-a fost dat drumu. Dupa care mi s-a stricat climatronicul,l-am schimbat si a fost ok. O sa mai ii dau cu ceva sprey poate, poate.

 

 

3.  Fault Found:
00942 - Exterior Mirror Retract Motor; Passenger Side (V122)                             Asta nu o intaleg, functioneaza totul perfect, rabatarea electrica si memoria.

 

 

4. 00853 - Loudspeaker(s); Rear
            36-00 - Open Circuit                                                           Asta iara nu prea intaleg, nu am nici un cablu rupt/desfact si tewterul functioneaza, numai basu nu.
            35-00 - -

 

 

Astept pareri s informati de la cei ce se pricep.

Merci

Log-PASSAT-WVWZZZ3BZ2P017166-271720km-168838mi-02.txt

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ninu,

 

furtunasul ala gasit de tine scos din filtru are rolul de a compensa depresiunea in sistemul vacuum si elte pus in filtru ptr a trage aer curat in asa fel sa nu intre mizerie in instalatia vacuum.

 

Deci daca este in  filtru sau nu,  N18/75  respetiv egr si turbo trebuie sa lucreze corect, daca furtunul a stat mult timp scos  si a tras mizerie in asa fel sa blocheze electrovalvele atunci poate aparea la turbo Positive Deviation.

 

Daca  eroarea reapare, verifica sa nu ai in  acel furtun ce intra in filtru mizerie, verifica N75  sa nu fie obturat/ blocat,  si daca aceste lucruri nu  rezolva problema atunci  este posibil sa ai geometria  ancrasata.

 

"Sper ca doar asta a fost cauza limp modului." eu ma indoiesc !!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 nu face minuni oriunde! Nu este un agent de curatire pentru contacte electrice. Bine ca nu ai dat cu deodorant pe senzor. Daca ai schimbat unitatea de climatronic, schimba si acel senzor. El iti da informatia despre temperatura aerului dupa filtrul de habitaclu - exista mici diferente intre temperatura exterioara masurata in bara, fata de temperatura exterioara, masurata dupa filtrul de habitaclu. Climatronicul are nevoie sa stie exact ce intra pentru a sti ce sa faca mai departe (sa incalzeasca sau sa raceasca), in functie de ce a setat utilizatorul.

 

Despre difuzorul ala de bass, ai zis ca ai un set complet. Ia si schimba tot, sau numai difuzorul defect. Nu inteleg ce nu intelegi cand ti se zice ca difuzoarele de bass din spate sunt stricate... mai ales ca si tu confirmi ca nu auzi decat difuzorul pentru frecvente inalte.

Daca ai pus un ohmetru pe bornele difuzorului de bass si ti s-a confirmat ca e bun (are valoarea de 4.... 8 ohmi) atunci urmatorul defect poate fi in filtrul de separatie (acea cutie unde intra firele de la casetofon si pleaca fire catre difuzorul de bass si cel de inalte). Verifici continuitatea cablurilor, a contactelor in mufe, desfaci si cutia filtrului si verifici acolo circuitul. Filtrul e format din bobine si condensatori,  si mie mi s-a intamplat sa fie o lipitura rece la una din bobine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Buna, am si eu erorile acestea.

 

1.  Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control

            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent      Asta cred ca am rezolvato, aveam un furtunas de vaccum de langa filtru de aer scos si nu l-am vazut de carcasa de plastic care vine pe cutia filtrului. Sper ca doar asta a fost cauza limp modului.

 

2.1 Fault Found:

00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)

            30-00 - Open or Short to Plus                                                Asta din documentatie am intales ca ii tija de senzor ce se afla in cutia de filtru habitaclu. Am mai avut problema ca nu baga caldura in masina, si i-am dat cu WD40 si si-a fost dat drumu. Dupa care mi s-a stricat climatronicul,l-am schimbat si a fost ok. O sa mai ii dau cu ceva sprey poate, poate.

 

 

3.  Fault Found:

00942 - Exterior Mirror Retract Motor; Passenger Side (V122)                             Asta nu o intaleg, functioneaza totul perfect, rabatarea electrica si memoria.

 

 

4. 00853 - Loudspeaker(s); Rear

            36-00 - Open Circuit                                                           Asta iara nu prea intaleg, nu am nici un cablu rupt/desfact si tewterul functioneaza, numai basu nu.

            35-00 - -

 

 

Astept pareri s informati de la cei ce se pricep.

Merci

-17965 - la un moment dat ai avut presiune prea mare in turbo

 furtunele de vacuum sparte,iesite,montate incorect

electrovalva N18 si N75 nu functioneaza cum trebuie

depuneri turbina,geometria variabila agata

 

Fa un log 3-10-11 

 

-00787-

contact imperfect,mufa sau fir ciupit undeva

senzor filtru polen murdar sau defect

filtru polen imbacsit - mai rar

 

-00942-

daca zici ca totul este ok,nu ai de ce sa iti bati capul cu plierea oglinzi,posibil sa isi fi luat eroare cand a fost frig afara si oglinda sa rabatat mai greu sau nu sa dus din prima in pozitia memorata 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, merci de informati, acum am depistat si l-am pus la loc. O sa verific furtunasele. Eroarea nu apoare tot timpul sau cand apare, imi da limp mod o data la prima pornire in treapta a 3 sau a 4 daca trag de ea, dupa care opresc si pornesc la loc si merge masina perfect, fara sa mai iau limp mod pe perioada care o utilizez. Daca o las mai mult timp iara imi da la prima pornire dupa care opresc si repornesc si asa mai departe.

 

 

Senty, da am 4 difuzoare, azi am dat fata de la usa jos din alte motive si m-am gandit sa "verific" difuzorul cum am stiut. Am crezut ca ii ceva cablu sau pini desfacuti. Cand le schimb, le schimb toate deodata. Merci

In legatura cu WD40 a fost mai "eficient" decat spreyul special de contacte de la Bardahl. Filtru il schimb la timp!

Senzorul nu stiu cum sa ajung la el sa il schimb, ptr ca sincer l-as schimba.

 

gctinvalentin am sa fac logo cum miai spus,, unde are firu sau mufa senzorul?

Eroarea de la oglinda nu, am avut probleme cu partea aia, si este o eroare permanenta. Pe net nu am gasit informati sau cauze acestei "defectiuni" .O sa studiez si maine si o sa vad ce pot sa fac.

 

Merci de timpul accordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am spus ca wd40 nu e rezolvarea in orice! Senzorul ala de temperatura in definitiv este o componenta electronica, nu rezolvi cu nimic daca il ungi cu ulei. La passat nu stiu cum se demonteaza si decat sa ofer informatii eronate, ma abtin;  aici te ajuta cineva care stie exact.

 

Pentru sistemul de sonorizare, cat si pentru alte depanari electrice/electronice in viitor, iti recomand sa cumperi un multimetru, asta daca nu ai deja. Foloseste-l asa cum ti-am explicat in ultimul post sa identifici exact problema: difuzor defect (cel mai probabil), contacte imperfecte in mufe, fire intrerupte, filtru de separatie audio cu lipituri reci (bobinele au sarma destul de groasa... slabe sanse sa se "arda").

 

Succes in depanare, ca tot s-a mai indreptat vremea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare problema la un Passat b6 2.0 tdi, 140 cai. Masina porneste foarte, foarte greu cateodata deloc iar daca o lasi la relantiu se opreste singura dintr-o data. Am gasit urmatoarele erori plus ceva cu bujiile incandescente pe care din pacate am uitat sa le salvez. Martorul de la bujii licare cat timp motorul este rece, cand a ajuns la 90 de grade isi revine la normal. Masina cateodata porneste repede, alteori deloc. Din ce am observat atunci cand se opreste apare pe bord semnul acela de la ulei si ceva de genul ''oil presure ...., engine off". 

                Adresa 01: Motor       Eticheta: 

                    Numar VAG: 

   Componenta si/sau versiune: 

                  Codare soft: 

                Numar atelier:   

                      VCID: 55AA6FA7BC9150B0221

3  coduri de defecte 

 

001137 - Senzor 1 presiune gaze evacuare-G450-  semnal neplauzibil  

               P0471 - 000 - 

             împrejurari cod 

                    Starea defectului: 01100000

                    Priorit.defectului: 2

                    Frecv. defectului: 1

                    rulaj: 362643 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2014.01.01

                    timp: 00:29:54

 

             împrejurari cod 

                    RPM: 798 /min

                    viteza: 0.0 km/h

                    fara denumire: -81.60

                    fara denumire: 20.40

                    fara denumire: 56.0

                    temperatura: 156.0*C

                    temperatura: 6.3*C

 

000833 - Traductor pozitie axa cu came-G40-  semnal neplauzibil  

               P0341 - 000 -  - intermitent

             împrejurari cod 

                    Starea defectului: 00100000

                    Priorit.defectului: 3

                    Frecv. defectului: 1

                    rulaj: 362644 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2014.01.01

                    timp: 00:36:10

 

             împrejurari cod 

                    RPM: 1302 /min

                    viteza: 0.0 km/h

                    sarcina: 10.2 %

                    tensiune: 14.44 V

                    valori binare: 00001100

                    stabilizare RPM: -3.4*KW

                    fara denumire: 48.0

 

000802 - Senzor turatie motor -G28-  nu este semnal 

               P0322 - 000 -  - MIL aprins

             împrejurari cod 

                    Starea defectului: 11100000

                    Priorit.defectului: 1

                    Frecv. defectului: 1

                    rulaj: 362647 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2014.01.01

                    timp: 00:41:07

 

             împrejurari cod 

                    RPM: 1302 /min

                    viteza: 22.0 km/h

                    sarcina: 12.9 %

                    tensiune: 14.21 V

                    valori binare: 00001000

                    stabilizare RPM: 0.0*KW

                    RPM: 630 /min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de turatie motor. Vezi ce e si cu cel de la axa cu came si schimba si senzorul de presiune diferentiala.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@IonutTrs

-G28- verifica cablajul senzorului de vilbrochen sau schimba senzorul

-G40- eroarea poate fi consecinta senzorului -G28-...... sau fire,senzor si cred ca ar trebui sa te uiti si la distributie asta ca o paranteza

-G450- verifica firele,cele 2 furtunase si daca astea sunt ok,incearca sa bagi o presiune de aproximativ 1 bar nu mai mare pe furtunul de la senzorul G450 care este inainte de DPF,te uiti pe tester ce valoare iti indica adica ce presiune bagi tu si tragi singur concluzia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!