Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

mai rar.... avand in vedere ca un sg injector face - intareste pinii, da cu spray de contacte in mufa - si trebuie sa dispara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut o diagnoza la un 1.9 AGR. Am vrut sa verific avansul, iar cand am comutat de pe measuring blocks pe basic settings, motorul a inceput sa functioneze altfel plus ca scotea fum albastru. Cand am comutat inapoi pe measuring blocks s-a turat o secunda pana la 1100 rpm apoi a revenit totul la normal.

 

Care e cauza? Se modifica avansul cand intru in basic settings?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e la fel ca la 003  si 011

 

se modifica avansul in inaintata sau intarziat, fumul albastriu e normal cand ai probleme cu uleiul dar exista si un caz particular cand ai avansul foarte inaintat scoate fum albastriu.

 

DEci ca idee posibil ca tu sa ai avansul reglat  ceva mai inaintat decat este necesar si cand faci basic seting  si schimba spre avansat  ajunge la o valoare exagerata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU toate VCDS sunt capabile sa faca Basic Setings la avans!

 

De aceea este o scula buna sa incerci 3 reglaje diferite( avansat , 0,  intarziat), e o metoda recomandata pe aici pe forum,  si dupa fiecare reglaj sa faci un Test Basic Seting eventual o tura ( eventual poti lasa o zi intreaga sa vezi oras si  drum lung) pentru a evalua cum se comporta la mers, asa vei reusi sa descoperi avansul care iti aduce cea mai buna functionare a motorului la diferite regime.

 

A si inca ceva Basic setings se face mereu la 1407 rpm asa ca daca motorul se accelereaza singur este absolut normal.

 

Cu placere.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Buna seara,sunt fericitul posesor al unui Sharan...2004 1.9 tdi ASZ 96 kw si am unele problem la masina.Am fost si am pus tester pe masina dar sincer pentru ca nu prea ma pricep , nu am inteles mare lucru. Ce defectiuni sunt si care sunt remediile.Gasesc aici pe cineva care sa stie sa interpreteze rezultatele ? Multumesc anticipat.

 

Mutat in topic corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,sunt fericitul posesor al unui Sharan...2004 1.9 tdi ASZ 96 kw si am unele problem la masina.Am fost si am pus tester pe masina dar sincer pentru ca nu prea ma pricep , nu am inteles mare lucru. Ce defectiuni sunt si care sunt remediile.Gasesc aici pe cineva care sa stie sa interpreteze rezultatele ? Multumesc anticipat.

 

Buna ziua...astept inca sa ma ajute cineva cu descifrarea acestor erori...este cineva amabil sa ma ajute? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt erorile care raman si dupa stergere?In sensul ca le stergi pe toate, dai o noua scanare si reapar din nou? Explica putin mai detaliat ce probleme ai.Ai becuri aprinse in bord? Nu merge ceva?

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... luam pe rand:

-immo 

sterge-o si vezi daca mai reapare (probabil vreo cheie defecta)

-engine

senzorul de pe radiatorul de AC (instalatie descarcata, senzor, cablaj)

-abs

senzorul de sub volan (probabil defect, cablaj)

-cent elect

??? nu stiu

-aux heat

webasto (probabil de curatat)

-can gateway

vezi abs

-lumini stanga

probabil xenon stanga ars

-radio

fire intrrupte sau difuzoare arse (fata/spate)

-senzori parcare

fata dreapta (ars sau fire intrerupte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...a inceput sa licareasca spirala in bord ..am facut o scanare si am urmatoarele erori.

..

   001350 sensor 1 for exhaust temp bank 1(G235)

               P0546 SHORT TO PLUS INTERMITENT         ( SENZORUL E NOU) ABIA SCHIMBAT IN VARA

 

 

01274 AIR FLOW FLAP POSITIONING MOTOR (V71) INTERMITENT

 

00361 HEATER ELEMENT FOR AUXILIARY HEATER (Z35)

         014 DEFECTIVE

 

 

  CE INSEAMNA SI CUM AS PUTEA SA LE REZOLV...MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

readiness-tdi.png


langa masina nu se poate sta...gazele au un miros intepator si cu vcds'ul am gasit si poza de mai sus si la scanarea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca senzorul e bun, verifica firele pe traseu sau pinii din mufa ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru informatii..

am problema cu inchiderea de pe cheie in sensul ca nu merge sa incui /descui decat cu cheia in butuc ,manual.am incercat toate variantele de sincronizare - trebuie schimbat modulul -ce implica asta nu stiu si ce costuri sunt (poate imi explica si ajuta cineva) mentionez ca pe telecomanda se aprinde ledul ,la fel si pe usa dar nu se sincronizeaza cheia-nici macar cu vag ul...sau ce program o mai fi.

a doua problema e ca pe bord am aprins un indicator galben ce nu dispare-care ar fi spira de airbag sau ceva de genul...la fel sunt interest cat costa si de unde o gasesc eventual sh...

de restul nu m-am lovit inca-clima,sensor parcare,difuzoare arse (par sa se auda toate)

 

multumesc de ajutor si astept solutii la cele de mai sus.

 

Am montat o interfata audio/video dar imi ramane pe monitor in navigatie  blocat "saturation" cu rosu cred ca e de la functiile alea de lumina,contrast,culoare...cum scap de ele? si inca una...cum fac sa-mi functioneze si in mers..(se taie cablul gala-alta variant nu mai este ? ca nu vreau sa tai fire cabluri)

 

multumesc frumos domnilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am  facut o scanare si imi apardin nou urmatoarele erori:

 

specific ca injectoare si cablajul au fost schimbate aproximativ de 3 luni cu unele noi
la pornire scoate si fum dar numai de cand am erorile respective ,(numai la pornire scoate fum) pana sa imi apara erorile nu scotea fum deloc
injectoarele au fost schimbate tot pentru acest motiv ca scoatea fum la pornire si aveam erorile respective
dupa ce au schimbat injectoarele 3 luni de zile nu scotea fum deloc si nu aveam nici o eroare , dar vad ca noile injectore nu rezista mai mult de 3 luni la masina mea,
Oare sa am o problema la Unitatea de control a motorului?

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018     HW: 03G 906 018 
   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9970  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 00600 210 88537
   VCID: E2C134513D54109
 
3 Faults Found:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 9
                    Reset counter: 248
                    Mileage: 149211 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.12.05
                    Time: 08:37:24
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2208 /min
                    Text:    160    Nm            
                    Speed: 56.0 km/h
                    Load: 76.1 %
                    Text:  5.500    uF            
                    Text: 13.50    mJ             
                    Text:     11    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 149495 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.12.06
                    Time: 08:37:16
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2016 /min
                    Text:    112    Nm            
                    Speed: 56.0 km/h
                    Load: 76.5 %
                    Text:  5.500    uF            
                    Text: 13.50    mJ             
                    Text:     11    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
 
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 6
                    Mileage: 149513 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.12.06
                    Time: 12:28:09
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2016 /min
                    Text:     72    Nm            
                    Speed: 57.0 km/h
                    Load: 75.3 %
                    Text:  5.500    uF            
                    Text: 15.75    mJ             
                    Text:      9    mJ            
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul din compartimentul motor-cel resp de pb.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mvcexpertprinting

Buna seara, 

Am si eu o intrebare.

 

Am uns eat cordoba 2000 si nu mai merge inchiderea centralizata din cheie. Am citit pe ici colo sa vad de la ce ar fi, am cautat acest modul, si l-am gasit in spatele ceasului, am scos firele , le-am bagat si sa vad daca are ceva si nimic, tot nu merge.

Am fost in targ la AUTOVIT si mi-a pus un aparat pe cheie, inchidere sa vad daca inchiderea de pe cheie emite, cheia emite, acum nu stiu ce s afaca , daca cumpar un alt modul confort la fel ca cel care il am pe masina, si il montez, ar trebui sa mearga direct, sau trebuie sa fac o sincronizare noua a chei. 

Am scanat si cu GVDS 11.11, si nu raspunde Modulul confort.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigurantele le.ai verificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa te conectezi pe 35 nu pe 46

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si eu eroarea asta, este electrovalva care comanda EGRul???? , masina e un Golf 4 1.9 TDI AXR VARIANT.

 

19586 - EGR System 

            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca nu ai membrana de la EGR sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, poi da putin ulei afara( da am inteles ca e normal) , de orcait nu orcaie, ma enerveaza ca imi apare martorul galben cu motorul (abgas werkstatt), iar pe testar imi da cum e mai sus,....daca e membrana, cred ca trebuie sa schimbat tot EGRul? ?? ( banuiesc ca membrana e in "ciperca aia de la EGR'')

 

app, masina merge ok ,trage, consumu e ok....

Modificat de MIKE ROSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi puteti explica si mie mai pe intelese ce inseama eroarea de mai jos?

ma scuzati daca am gresit ceva. cand scot mufa de la maf, S1, egr nu se intampla nimik.

cand bag mufa la maf imi taie alimentarea injectorului 2 si a injectorlui 1 pe 1/2, iar cand o scot mufa 2 merge in parametri iar 1 tot 1/2.

 

16684- random/multiple cylinder misfire detected

            P0300-35-0 -

16685- cylinder 1

           P0301-35-00- misfire detected

16686- cylinder 2

          P03021-35-00- misfire detected

17961- barometric/ manifold pressure signals

          P1553-35-10- implausible correlation- intermittent

 

ms anticipat

scz ca am postat aici

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la o Octavia 1.6 TD din 2011, se taie acceleratia, 7563 EGR sensor 1 implausible semnal P046C 00 101 - open circuit ... problema e ca nu stiu care e acest senzor 1 ? pe unde il gasesc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!