Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Salut am scanat masina unui prieten este vb de volkswagen passat tdi din 1997 si am urmatoarele erori  voi pune doar codurile 17978,00575,,,00519...00668...01265....00553  nu stiu care ar fi mai grava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le pui degeaba, daca nu poi si modulele pe care au aparut aceste erori.

Pune un scan intreg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge-le pe toate si vezi ce reapare.  Sunt erori de EGR, senzor presiune admisie, alimentare electrica si imobilizator.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am dat o scanare cu vag com si mi-au aparut 2 erori . Poate sa ma ajute cineva sa le interpretez ?

 

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826 B
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BPV V07 
   Coding: 01112
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 28558904C8E804E
   WVWZZZ1JZ2W169158     VWZ6Z0A3696412

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    0001 
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 01317 
   VCID: F0E52164B0B88CE

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module: No Communications

 

Possible Causes

  • CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
  • Fault(s) stored in Engine Control Module
  • Engine Control Module recently flashed or re-mapped

Possible Solutions

  • Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
  • Check Measuring Value Blocks (MVB)
    • Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status
Modificat de Nd_via
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia la masina din semnatura G4 2002 AXR, am spalat intercoolerul,am demontat MAP, spalat tubulatura. Dupa montare masina porneste bine, am reglat avansul care fluctueaza intre 0,6 si 1,1.

Problema este ca motorul nu mai trage cum tragea inainte. Am facut log in mers la un prieten pe care il atasez.El spune ca este MAP-ul de vina.

Ce parere aveti?   Nu am umblat la turbina sau la debitmetru. Inaine targea motorul bine acum deloc, cred ca intra in limp mode

LOG-01-003-010-011.3 a.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Salutare tuturor!

Nu reusesc sa dau de cap la o problema aparuta la masina cumnatului meu.E vorba de un Audi A4 8E B6/B7 1.9 TDI.

Problema cred ca e la bord,dupa eroarea aparuta,si nu stiu de unde sa incep.

Simptome:

Nu indica RPM

Nu indica Km/h

Nu indica nivel combustibil

Nu indica semnalizare sau avarii in bord,chiar daca ele se aprind pe masina

Se aprinde si ramine aprins indicatorul pe FIS de nivel de ulei,in conditiile in care s-a facut schimbul,si nivelul este OK.

 

La testul pe instrumente toate acele de nivel functioneaza,sint calibrate bine.S-a incercat la service resetarea cu desconectarea bateriei,dar degeaba.

Eroarea buclucasa cred ca e 00576 Terminal 15 27-00-Implausible signal

Nu dispun de scheme electrice la Audi,dar presupun ca e unul din conectorii de la Instrument cluster.Daca cineva are,m-ar ajuta mult.

 

Las aici rezultatul scanarii,si poate cineva imi poate da o solutie.

Multumesc mult!

Log-7630FDC-WAUZZZ8E33A160161-215950km-134185mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta este noua - VDO Continental. Am curatat EGR-ul cat am putut de bine, sper ca nu am gresit ca am insistat sa fie "bec", mai jos se vede cum arata dupa. Nu am facut o diagnoza sau sa streg eroarea fiindca nu am avut cum. Am repornit dupa 15 minute motorul (dupa ultimul post). A disparut martorul engine din bord (datorita erorii initiale a clapetei de admisie blocate) si am plecat la o cursa de 40 km pe A2 (pana primul pod unde am putut intoarce. Am curatat si filtru de particule fiindca la un semafor am obsevat ca imi crescuse turatiile. La plecarea din parcare motorul mergea cu trepidatii la relanti, in mers nu se observa, ca si cum avea o bataie la un interval regulat si foarte scurt - senzatia cand face ciclu o roata insa intr-un punct era denivelata (nu stiu cum sa descriu mai bine). Acum dupa cursa merge lin, fara nici un zgomot, ca inainte sa-mi apara eroarea. Acum chiar aud cand intra si turbina (cred), se aude cand aspira aer ceva pe la 2200-2300 rpm. Sa fie altceva?

Mai trebuie sa fac vreo calibrare a EGR-ului cu softul. Tot o sa trebuiasca sa sterg si eroarea memorata.

EGR-ul este mai mult decat curat :) Din ce ne spui se pare ca la pornirea initiala, masina tocmai intrase in ciclul de regenerare si din cauza asta mergea neregulat. Este ceva normal de altfel. Pentru regenerare se face post-injectie adica se injecteaza suplimentar motorina pentru a ajunge in DPF, apoi se aprinde acolo si implicit arde cenusa din el. Eroarea trebuie stearsa si apoi efectuat un nou scan. Daca mai apar erori se abordeaza problema in functie de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

Nu reusesc sa dau de cap la o problema aparuta la masina cumnatului meu.E vorba de un Audi A4 8E B6/B7 1.9 TDI.

Problema cred ca e la bord,dupa eroarea aparuta,si nu stiu de unde sa incep.

Simptome:

Nu indica RPM

Nu indica Km/h

Nu indica nivel combustibil

Nu indica semnalizare sau avarii in bord,chiar daca ele se aprind pe masina

Se aprinde si ramine aprins indicatorul pe FIS de nivel de ulei,in conditiile in care s-a facut schimbul,si nivelul este OK.

 

La testul pe instrumente toate acele de nivel functioneaza,sint calibrate bine.S-a incercat la service resetarea cu desconectarea bateriei,dar degeaba.

Eroarea buclucasa cred ca e 00576 Terminal 15 27-00-Implausible signal

Nu dispun de scheme electrice la Audi,dar presupun ca e unul din conectorii de la Instrument cluster.Daca cineva are,m-ar ajuta mult.

 

Las aici rezultatul scanarii,si poate cineva imi poate da o solutie.

Multumesc mult!

verifica siguranta F5 care alimenteaza bordul si este pe terminalul 15.

daca siguranta este buna, verifica daca vine tensiune la ea.

daca ai si tensiune la ea atunci mai poate fi si o problema pe cablajul/mufa  bord.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. Un furtun de vacum iesit si nu aveam vacum la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scapat ieftin :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. O intrebare pentru masina din profil (VW GOLF 4 TDI, ATD, 2001).

 

Probleme: masina intra in limpe mode pe la 2200 - 2800 turatii. Verificat furtune (gasit un furtul crapat), inlocuit. Problema persista. Acuatorul e schimbat de vreo 12-18 luni (nu pare blocat si nici nu cred ca ar putea fi problema de aici). Dupa oprire/pornire motor limpe mode nu apare imediat ci dupa cateva turari. 

 

Inginerul care a scanat-o zice ca e GEOMETRIA VARIABILA DE LA TURBO si ca trebuie refacuta/curatata. (Turbo are in jur de 200 000 km, tratată cu turatii mari, schimb viteze pe la 3000, din cand in cand turat pentru curatare pe la 4000).

 

Scanarea spune astfel:

19561 - Valve for Intake Monifold (N239)

P3105 - 35 - 10 - Open or Short to Ground - Intermittent

 

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)

P1549 - 35 - 00 - Open or Short to Ground

 

17849 - EGR Valve (N18)

P1441 - 35 - 00 - Open Circuit or Short to Ground

 

Ce va spun erorile de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste erori nu se pot sterge ?

Daca erorile sunt permanente nu face alt pas inainte pana nu rezolvi cu instalatia electrica de la cele 3 valve.

Abia dupa aceea treci la curatare turbina daca e cazul. Spun asta pentru ca nu vad eroare de limp mode in ce ai postat tu !

Daca crezi ca te ajuta poti trece pe la mine sa iti dau o mana de ajutor ( doar suntem vecini :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toate cele 3 erori au de-a face cu furtunele de vacum. Vre-un furtun spart putea sa dea erorile de mai sus? Sau e vorba de contacte imperfecte? Sau ce altceva ar putea sa fie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt erori electrice, nu sunt generate de o posibila pierdere de vacum pe un furtunas spart sau deconectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc


Am gasit firul ce duce la EGR putin fara izolatie si posibil intrerupt. Izolez si apoi rescanez. Poate ca de aici erau erorile si poate de aici intra limpe mode. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa relipire fire, refacere contact, dat cu spray la firele de la valvele de mai sus, izolare fire ... masina nu a mai intrat in limpe mode (pana acum intra des, adica aproape la fiecare pornire a motorului; acum dupa o cursa de vreo 30 km, merge ok, fara limpe mode). Maine il voi ruga pe robert r. sa ma ajute cu o scanare sa vad deca e ok asa. 

 

PS: se pare ca inginerul de la marea firma X din TGV a vrut sa curete turbo (desi nu a mai curatat-o ci doar a desfacut suruburile de la turbo si m-am suparat si mi-am cerut masina inapoi pt a merge la o curatare la cipos) si de aceea nu a interpretat corect erorile de mai sus (sau poate nu a stiut, desi mi-a luat banii pt munca prestata pt desfacerea suruburilor de la turbo si restrangerea lor ... si nu putini :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borav64motion

Salutare din nou!

Revin cu problema din postul 5477 la care nu gasesc solutie.

Vin cu adaugari din probele pe care le-am facut azi:

Simptome:

Nu indica viteza,RPM,led-urile de semnalizare stinga-dreapta,nivel combustibil,iar pe BC nu indica usi deschise(capota da),informatiile de consum....

La testul pe Instrumente,toate indicatoarele functioneaza

La testul pe Motor,pe vag com arata turatia,dar acul in bord e teapan

Semnalizarile functioneaza,dar nu indica in bord.

 

Azi am deconectat bateria si am scos ceasurile de bord,verificind conexiunile de la conectorii verde si albastru(vizual).Sint mufe care erau bine inchise,fara probleme la conectare sau contacte imperfecte.Speram sa fie asta sau sigurantele(sint toate ok).In afara de eroarea 00576 Terminal 15 27-00 Implausible signal nu au mai aparut altele.Inainte mai era pe HVAC si 01317

 Control module in Instrument cluster(J285) 49-10 No comunication.

Nu mai stiu ce sa mai verific.

Are cineva vreo idee,va rog!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Si azi am fost la atelier pana pe la ora 15 si maine sunt tot asa.

Nu am scos inca interfata din calculator :))

Deci te asteapta pentru scan. Sunt in curte la motorep, quadra, rimag la iesire din oras catre Gaiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara....am efectuat o diagnoza si imi arata urmatoarele erori>

 

Friday,16,August,2013,22:39:14:37412

VCDS Version: Release 11.11.0

 

                Address 01: Engine       Labels: 06A-906-033-AVU.lbl

Control Module Part Number: 06A 906 033 K

  Component and/or Version: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3553

           Software Coding: 00231

            Work Shop Code: WSC 31480 

           Additional Info: TMBHX21U322572988     SKZ7Z0A1111700

                      VCID: 27578A38C5F60B6

1 Fault Found:

 

16719 - Crankshaft Position Sensor (G28)

            P0335 - 35-00 - Malfunction

 

 

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl

   Part No: 1C0 907 379 K

   Component: ASR FRONT MK60      0103 

   Coding: 0013313

   Shop #: WSC 31480 000 00000

   VCID: 32616B6CAE347EE

 

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            013 - Check DTC Memory

 

 

mentionez ca pe bord am aprinsi martor check engine, abs si asr...ce e de facut in cazul asta? ce e de facut? tot am cautat pe forumuri dar parca nu mai am rabdare sa caut raspuns asa ca sper sa primesc informatii mai repede de aici...multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o proba cu alt senzor de pozitie arbore cotit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nici nu stiu unde este localizat :) chiar vroiam sa-i verific starea intr-o zi dar nu l-am gasit....ceva indrumari? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul isi ia citirea de pe volant, asa ca uita-te prin zona si vezi...exact nu stiu la modelul tau unde e, in jurul cutiei de viteze sau pe langa distributie, partea inferioara a motorului

Senzorul isi ia citirea de pe volant, asa ca uita-te prin zona si vezi...exact nu stiu la modelul tau unde e, in jurul cutiei de viteze sau pe langa distributie, partea inferioara a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am localizat senzorul....urmeaza sa-i fac o verificare....e posibil ca din cauza acestui senzor mersul motorului sa nu fie regulat...adica nici aceeasi putere nu o mai are....e mai puturoasa...am inteles ca acest senzor citeste pozitia arborelui cotit pentru ca injectoarele sa pulverizeze benzina intr-un anumit moment pentru a fi mai performant motorul? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare cine ma poate ajuta si pe mine sa-mi spuna despre aceste erori masina este un Vw Golf 4 Variant,2002,motor 1.9 tdi axr ,74kw au aparut urmatorile erori:19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
            P3101 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18080 - Coolant Fan Control 1
            P1672 - 35-00 - Open or Short to Ground
17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
            P3103 - 35-00 - Malfunction
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
            P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!