Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

Valentin, multumesc

Te rog da-mi codurile imi sunt de ajutor. Chiar ma gandeam ca ar trebui sa le schimb, fiindca dupa cum am mai zis e seriro murdar pe acolo insa nu imi dau seama. Nu am reusit sa fac nimic fiinfca am ajuns foarte tarziu si maine voi fi in delegatie. Probabil ca in weekend voi lucra la ea. Pana atunci voi lua si garniturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dr_junior1980
00877 - Treble Speaker Rear Right (R16) 
        011 - Open Circuit

 

 

Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am facut o scare ieri si am urmatoarele erori:

7 Faults Found:
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 
            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 
            P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
17668 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
            P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
            P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
precizez ca  scoate si fum can il pornesc si motorul se scutura parca ar merge in 3,il accelerez cam de 2,3 ori  pana la 2500 ture dupa care nu mai scoate fum deloc si motorul revine la normal.
aztazi la pornire am pus vcds la sa imi arate valorile de la injectoare erau urmatoarele:
injector 1     -0.42 mg/str
injector 2       1.13 mg/str
injector 3     -3.77 mg/str
injector 4      3.06 mg/str
dupa ce m-am dus cam vreo 50 de km am verificat din nou valorile de la injectoare si erau urmatoarele:
injector 1      0.07 mg/str
injector 2     -0.53mg/str
injector 3       0.16mg/str
injector 4       0.28 mg/str
imi poate spune cineva o rezolvare 
mersii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cablajul de la injectoare de sub capacul de la chiulasa.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul am schimbat deja dar tot asa se compoarta masina,sterg erorile merg cu masina un pic dupa care fac din nou o scanare si erotile reapar(deja nu mai stiu ce sa fac)injectoarele nici  2 ani nu au de cand au fost schimbate toate  4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost schimbate? Vezi ca beneficiezi gratuit de schimbarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos clapeta de admisie si sunt depuneri serioase iar in compartimentul cu rotite era ulei serios, astfel incat am gasit si in fisa de conectare a clapetei. Am incercat sa-mi fac o idee cum este si EGR-ul. Se pare ca si el este murdar. De fapt ma gandesc ca de acolo vine si mizeria depusa, intru-cat aceasta este depusa pe peretele interior si pe clapeta dinspre EGR. Nu am nici o eroare pe EGR. Ar trebui sa umblu si la el si sa il curat? Mai jos aveti cateva foto

 

post-78667-0-92828000-1375942246_thumb.j

post-78667-0-50786000-1375942324_thumb.j

post-78667-0-08457100-1375942370_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, curata si EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele au fost schimbate toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un Passat din 2008, 2.0 tdi, se opreste cateodata cum o pornesc si am urmatorea eroare : 001299 - incorrect immobilizer key p0513 - intermittent - ce as putea sa ii fac ? ca ce am citit pe wiki nu am prea inteles. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la recunoasterea cipului imobilizatorului din cheie.

 

Ai incercat si cu a 2a cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un autoscan al masinii.

 

Ai ramas fara baterie, de curand ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos si EGR-ul. Era extrem de murdar. Am curatat cu un spay special Wynn's, dar si asa a mers destul de greu. Mai insist pana o fac bec. O sa incerc si cu benzina, Mai citisem pe net ca alte persoane au folosit si Triumf, insa nu ma risc. Am indepartat grosul cu o surubelnita (sper ca nu-i bai daca mai raman niste urme de la surubelnita, nu santuri), apoi cu o periuta de dinti. La curatarea si clapetei am observat si cauza care a dus la aparitia erorii. Din cauza mizeriei, clapeta nu s-a mai putut inchide complet insa in incercarea de face cursa completa o bucata de mizerie a blocat clapeta si a fortat si rotita mare din mecanismul de actionare a acesteia. Mai exact partea inferioara cu dinti a rotitei. Asa ca trebuie sa cumpar o clapeta noua decat daca voi gasi o alta rotita. Daca as curatat EGR-ul si acum doi ani cand mi s-a intamplat acelasi lucru nu cred ca mai ajungeam aici. Dar la vremea respectiva m-am dus la un service iar acum cu ajutorul vostru sper sa fac lucrurile mai bine. Daca are cineva o rotita de la o clapeta, sunt interesat. Se potrivesc inclusiv cele de la Audi. Am observat mizerie depusa si pe conducta care intra in EGR din motor. Cum sa procedez? Am omis sa fac poze la EGR inainte, insa revin cu poze dupa finalizarea curatarii. 

Modificat de dutys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos este autoscanul la masina cu 2 posturi mai sus.

 

Address 01: Engine (CBB)       Labels: 03L-906-022-CBA.clb

   Part No SW: 03L 906 022 QG    HW: 03L 907 309 

   Component: R4 2,0L EDC G000AG  3736  

   Revision: 13H01---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000078

   Shop #: WSC 84224 160 682793

   VCID: 7AFFF6DB4E1F

 

1 Fault Found:

001299 - Incorrect Immobilizer Key 

               P0513 - 000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 31

                    Mileage: 170297 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2112.14.06

                    Time: 10:30:28

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 874 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Voltage: 11.32 V

                    Absolute Pres.: 999.6 mbar

                    Absolute Pres.: 969.0 mbar

                    Temperature: 19.8°C

                    Temperature: 25.2°C

 

Readiness: 0 0 0 0 0 

Modificat de ghitaTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesc clapeta de admisie ce are cod 03L128063E, cea data jos are cod 03L128063BV100. Este vreo diferenta? Este aceeasi piesa insa o generatie mai noua?

Trebuie sa sterg eroarea dupa montarea pieselor, sau se anuleaza ca urmare a functionarii normale a piesei noi?

Modificat de dutys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am achizitionat o clapeta VDO - Continental. Mai am un pic de lustruit la EGR si urmeaza montajul.

Nu stiu cum ramane cu eroarea. Trebuie stearsa. Astept un raspuns ca imi e teama sa o pornesc.

Modificat de dutys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut m-a poae ajuta cineva cu urmatoarele erori                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Address 09: Cent. Elect.        Labels: 3C0-937-049-23-M.lbl

   Part No SW: 3C0 937 049 D    HW: 3C0 937 049 D
   Component: Bordnetz-SG     H37 1002  
   Revision: 00H37000    Serial number: 00000001972510
   Coding: A0890F2700041000000A00000F000000000959035C
   Shop #: WSC 12345 785 00200
   VCID: 2A511C7185E4089
 
   Subsystem 1 - Part No: 5M0 955 119 A  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer VW359  012  0403  
   Coding: 00065493
   Shop #: WSC 12345  
 
1 Fault Found:
00926 - Terminal 30 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 232
                    Mileage: 139146 km
                    Time Indication: 0
 
             Freeze Frame:
                        ON 
                    Voltage: 5.00 V
                        ON 
                        ON 
                        OFF 
                        OFF 
                        OFF 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No: 5M0 035 186 A
   Component: Radio GR0       015 0019  
   Revision: 0001503S    Serial number: VWZ2Z2E1261428
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 2A511C7185E4089
 
2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 -  - 
00856 - Radio Antenna 
            007 - Short to Ground
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza radio cum trebuie.

verifica antena. verifica releul de clema 30 de pe centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit-o si functioneaza, insa nu merge asa lin. Am citit atatea pagini pe forum incat incep sa devin paranoia. Nu pot sa-mi dau seama daca e de la valva EGR care se inchide si se deschide mai des decat trebuie. Trebuie sa fac cativa km sa-se recalibreze EGR-ul? sau trebuie sa-l recalibrez cu softul? Un pic de ajutor...

Modificat de dutys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna nu merge asa lin? La diagnoza are vreo  eroare? Ai curatat temeinic clapeta? Admisia ce ai cumparat-o este ok? A fost noua sau second hand? Da mai multe detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta este noua - VDO Continental. Am curatat EGR-ul cat am putut de bine, sper ca nu am gresit ca am insistat sa fie "bec", mai jos se vede cum arata dupa. Nu am facut o diagnoza sau sa streg eroarea fiindca nu am avut cum. Am repornit dupa 15 minute motorul (dupa ultimul post). A disparut martorul engine din bord (datorita erorii initiale a clapetei de admisie blocate) si am plecat la o cursa de 40 km pe A2 (pana primul pod unde am putut intoarce. Am curatat si filtru de particule fiindca la un semafor am obsevat ca imi crescuse turatiile. La plecarea din parcare motorul mergea cu trepidatii la relanti, in mers nu se observa, ca si cum avea o bataie la un interval regulat si foarte scurt - senzatia cand face ciclu o roata insa intr-un punct era denivelata (nu stiu cum sa descriu mai bine). Acum dupa cursa merge lin, fara nici un zgomot, ca inainte sa-mi apara eroarea. Acum chiar aud cand intra si turbina (cred), se aude cand aspira aer ceva pe la 2200-2300 rpm. Sa fie altceva?

Mai trebuie sa fac vreo calibrare a EGR-ului cu softul. Tot o sa trebuiasca sa sterg si eroarea memorata.

post-78667-0-67177600-1376133521_thumb.j

post-78667-0-52535000-1376133636_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si sfat la curatarea EGR sa nu folositi BENZINA !!!Benzina gripeaza, folositi Wd sau un spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!