Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

pentru prima verifica partea de turbo, conducte

 

pentru a doua , cadere de tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p 1556

verifica acuatorul sau furtnasele de vacuum care merg

de la valva la acuator.

asta inseamna ca turbina nu iti face presiune

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate furtunasele...nu e nici unul crapat sau spart....ma gandesc la valva n75 sa nu lucreze bine + am intercooler-ul spart. Se poate sa iau limp mode din cauza intercooler-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sigur ca da. Acum depinde si cat de tare e spart. Daca iti scapa suficienta presiune  incat presiunea actuala sa scada sub 300-350mbar fata de cea specificata atunci de aceea iei limp mode. N75 cauzeaza foarte rar limp mode negativ, eu zic ca n75 e bun. Eventual controleaza si actuatorul sa nu fie spart si sa scape vacuum. 

Schimba intercoolerul si vezi daca mai iei limp mode. Asa scapi si de fumul negru la accerari care il ai acum. Daca si cu intercoolerul schimbat iei limp mode atunci va trebui sa faci un log in mers sa vedem unde mai sunt probleme. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, sa ne uitam pe el - daca ai postat pe undeva log-ul, da-mi link sa vad.

 

altfel, la Bora/Golf 4 - e boala comuna, defectarea actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot stabili ce tip de abs am pe masina 5.3 sau 5.7?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare pe 03-Abs sau posteaza codul pompei - scrie pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O mana de ajutor va rog!

Am gasit furtunul de la pompa tandem crapat cel care face trecerea spre compartimentul bateriei l-am  scurtat si prins cu un colier

Masina da in nas , ba trage ba nu ,mai mult nu

eroarea e:

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
Control Module Part Number: 038 906 019 KD 
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0040SG  4897
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 00028
           Additional Info: WVWZZZ3BZ4P098090     VWZ7Z0C8063837
1 Fault Found:
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
        P1156 - 35-10 - - - Intermittent
 o sterg si apare din nou-am dat spray de contacte- inutil
 
mai apar si o serie de erori pe diverse campuri(hieroglife) apoi dispar si imi spune  ca sunt prea multe erori pe comunicare
 
am incercat alt MAP a mers o bucata bine dar parca nu tragea de jos cum trebuie(atunci nu gasisem furtunul de la pompa)
 
sa schimb sau nu MAP?
 
si am scurgeri de ulei in furtunul ce iese din pompa tandem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alt senzor.  daca eroarea apare din nou, trebuie verificat cablajul pana la senzor.  atentie ca senzorul trebuie sa fie strict acelasi cod (sau echivalent ). Sunt mai multi senzori care au parametrii diferiti si chiar daca nu dau eroare, nu indica presiunile corecte.

 

Si in pompa tandem e motorina.  Ulei nu prea are de unde sa curga.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei poate sa piarda, printre pompa si blocul motor.

 

fa un log in mers, sa ne uitam pe el - in functie de asta, iti putem spune ce sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ce log sa fac intrucat presiunea indicata e cea atmosferica la fel ca atunci cand scot mufa din g71-nu vede nimic presiune

N75 lucreaza actuatorul se misca cand fac testul pe canalul 11

Incerc acusi cu alt senzor atunci nu gasisem furtunul de vacuum spart-de pe un audi awx

Bizar mi se pare ca are momente cand trage normal doar ca nu dureaza mult inclusiv se stinge martorul din bord

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am cum sa ghicesc ceea ce tu stii dar nu scrii.....

 

incearca cu alt senzor atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat-schimbat MAP

Multumesc de sugestii,aveam nevoie si de alte pareri de aceea v-am cerut ajutoru

Am avut 3 probleme:

-laptop virus

-furtunul de vacuum rupt ,curios ,mergea frana Ok

-g71 bulit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un audi a6 2.5 tbi din 2001 .... 05550 - start of injection regulation 17-00 control difference - poate fi din cauza avansului ? ca porneste coteodata greu. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi...nu am stiut unde sa caut ca am dat search pe wiki si nu l-am gasit. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o noua problema daca ma poate ajuta cineva.

 

Motorul se oprea la 2 secunde de la pornire .... am accelerat-o putin in alea 2 secunde cat statea motorul pornit si a pornit. La o prima scanare am obtinut aceste 2 erori:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9251  
   Revision: --H08---    Serial number: SKZ7Z0H4887036
   Coding: 0050071
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 6AD1B30C4564F6E
 
2 Faults Found:
012296 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P3008 - 000 - Signal Out of Range - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 71979 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 12:06:23
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 945 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.16 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 35.0
 
000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P0341 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 36
                    Mileage: 71994 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 19:08:37
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 966 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 38.0
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Dupa ce am sters erorile si am pornit motorul (mentionez ca am o "zvacneala" la relanti imediat dupa ce pornesc) la o noua scanare am ramas doar cu eroarea asta:
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  9251  
   Revision: --H08---    Serial number: SKZ7Z0H4887036
   Coding: 0050071
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 6AD1B30C4564F6E
 
1 Fault Found:
000833 - Camshaft Position Sensor (G40) 
               P0341 - 000 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 72185 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:06:44
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.93 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    (no units): 38.0
 
Readiness: 0 0 0 0 1 

 

 

Distributia a fost schimbata cu 1 saptamana in urma. 

Modificat de St3ff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile astea pot sa fie de la G40 defect, cablaj.... sau distributie care nu e aliniata cum trebuie. Totusi, daca zici ca e pusa de o saptamana deja si nu au fost probleme, verifica senzorul si cablajul.... banuiesc ca au strans totul cum trebuie, la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, are cineva idee de ce cate o data din senin mi se stinge afisajul dintre ceasuri (maxidot) dupa care isi revine ? Uneori daca nu-si revine imediat dupa ce opresc motorul si ii dau drumul iara functioneaza fara probleme !?

Singurele eroari care le sunt mai jos :

 

Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC
   Component: Lenksäulenmodul 036 0070 
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 74EDC20917A00E9


 

1 Fault Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
            014 - Defective - Intermittent


 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
   Part No SW: 1Z0 920 842 D    HW: 1Z0 920 842 D
   Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1612 
   Revision: V1612036    Serial number: SKZ7Z0F3876858
   Coding: 0000101
   Shop #: WSC 00011 888 96745
   VCID: 387536394B48AA9


 

2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            003 - Mechanical Failure - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100011
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 26
                    Reset counter: 98
                    Mileage: 85253 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:08:48


 

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 110
                    Mileage: 87508 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 11:43:03

 

------------------------------------------------------

 

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
   Part No SW: 1T0 959 702 D    HW: 1T0 959 702 D
   Component: Tuer-SG         005 0943 
   Coding: 0000246
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 3973333D7042B31


 

1 Fault Found:
00132 - Outside Door Handle Illumination/mirror Light Passenger Side
            012 - Electrical Fault in Circuit

 

 

Multumesc .

Modificat de comisarul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu povestea mea completa, cu happy ending :)

Aveam erori la G450 (senzor presiune diferentiala), G69 (senzor pozitie acceleratie) si de 2x motor oprit la turatie mica, cu eroare clapeta blocata inchisa.. dupa care G69 facea sa clipeasca martorul bujii incandescente aproape non-stop (pe langa engine check).

S-au rezolvat!! Domnul Octavian de la Master Kraft Gt de langa mine, fata de care sunt f recunoscator, mi-a curatat clapeta (a zis ca era admisia murdara) si nu mi s-a mai blocat clapeta.

Mi-a schimbat G450 - 300 de lei manopera inclusa - si am scapat si de agasanta eroare la G69! Nu-mi vine sa cred ca am bordul curat :)

 

Concluzia - banalul G450, cel putin la mine, a facut sa apara erori si la alte componente electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as desface clapeta sa o verific...  au tendita sa rupa dintii de la pinioane.... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  Am si eu cateva erori si nu stiu care poate fi problema

precizez ca injectoarele au fost schimbate toate 4(asa imi apare pe factura)nu am facut mai mult de 30de mii de km de atunci,cablajul de la injectoare a fost schimbat.

 

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb

   Part No SW: 03G 906 018     HW: 03G 906 018 

   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9970  

   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 00600 210 88537

   VCID: E2C134513D54109

 

8 Faults Found:

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 

            P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 73

                    Reset counter: 231

                    Mileage: 145527 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.20

                    Time: 15:58:22

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1408 /min

                    Text:    128    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 72.2 %

                    Text:  5.500    uF            

                    Text:  9.50    mJ             

                    Text:     12    mJ            

                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 

            P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 62

                    Reset counter: 231

                    Mileage: 145527 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.20

                    Time: 15:58:23

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1376 /min

                    Text:    128    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 72.5 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Text: 11.25    mJ             

                    Text:     11    mJ            

                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 

            P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 55

                    Reset counter: 231

                    Mileage: 145527 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.20

                    Time: 15:58:23

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1376 /min

                    Text:    136    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 72.9 %

                    Text:  5.500    uF            

                    Text: 12.75    mJ             

                    Text:     12    mJ            

                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17675 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 

            P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 50

                    Reset counter: 231

                    Mileage: 145527 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.20

                    Time: 15:58:26

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1344 /min

                    Text:     64    Nm            

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 72.9 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Text: 11.50    mJ             

                    Text:     11    mJ            

                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

 

17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243) 

            P1269 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 30

                    Reset counter: 235

                    Mileage: 145555 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.22

                    Time: 15:18:13

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2208 /min

                    Text:    200    Nm            

                    Speed: 77.0 km/h

                    Load: 64.7 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Time: 0.00 ms

                    Text:  0.00    mJ             

 

17668 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 

            P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 32

                    Reset counter: 237

                    Mileage: 145619 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.23

                    Time: 11:34:43

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1664 /min

                    Text:      0    Nm            

                    Speed: 76.0 km/h

                    Load: 68.6 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Time: 0.00 ms

                    Text:  0.00    mJ             

 

17671 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 

            P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 15

                    Reset counter: 237

                    Mileage: 145619 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.06.23

                    Time: 11:35:20

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1568 /min

                    Text:     64    Nm            

                    Speed: 45.0 km/h

                    Load: 68.6 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Time: 0.00 ms

                    Text:  0.00    mJ             

 

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242) 

            P1266 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Reset counter: 26

                    Mileage: 146518 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2013.07.08

                    Time: 08:14:27

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 2944 /min

                    Text:    288    Nm            

                    Speed: 74.0 km/h

                    Load: 62.4 %

                    Text:  5.375    uF            

                    Time: 0.00 ms

                    Text:  0.00    mJ             

 

Readiness: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare sa fie de la cablaj - verifica conectorul de la cablajul injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e vorba de vreo siguranta? Ia verifica-le!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!