Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)

35-10 - - - Intermittent

01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

35-10 - - - Intermittent

Asa cum ti-a scris si Swat Cat sunt o parte din motorasele de la climatronic . De regula se blocheaza atunci cand climatronicul sta mai mult timp nefolosit .

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 805 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 05125

Shop #: WSC 19411

WVWZZZ3BZ1E257764

2 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

2 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

49-10 - No Communications - Intermittent

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

49-10 - No Communications - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 0Z Komfortger

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright:

Va Multumesc pentru raspunsuri dar dupa ce le resetez apar din nou, iar alarma nu am pe masina si nici nu functioneaza inchiderea de pe cheie eu o inchid cu cheia in broasca nu din telecomanda.

Va astept la mare la o bere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oil sensor workshop + cana ulei galbena

la scanare apare asta: 18062 P1654 Please check DTC Memory of control panel ECU

o fi ceva cablu sau senzorul?? sau e mai grav... :icon_thumright:

Sencs!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are legatura. Senzorul de nivel de ulei de pe baie nu ti-l da defect la scanare, cum lafel de bine nici senzorul de presiune de ulei n-ai sa-l gasesti defect.

...18062 P1654 Please check DTC Memory of control panel ECU

Mesajul de eroare iti spune ca trebuie sa verifici/stergi defectele din ceasurile de bord (17) (nush de ce le zice control panel si nu "dash panel" sau altfel). Probabil vei gasi vreun defect sporadic pe imobilizare.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 036 906 032 AA

Component and/or Version: BOSCH ME7.5.10 G 5442

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 47431

7 Faults Found:

16585 - Injector: Cylinder 1 (N30): Circuit Malfunction

P0201 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16587 - Injector: Cylinder 3 (N32): Circuit Malfunction

P0203 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16588 - Injector: Cylinder 4 (N33): Circuit Malfunction

P0204 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16586 - Injector: Cylinder 2 (N31): Circuit Malfunction

P0202 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal

P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17746 - Camshaft Position Sensor (G40) Open or Short to Plus

P1338 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

- o cunostinta doreste sa cumpere un golf 5, si i'am facut o scanare si ce scrie mai sus a fost rezultatul

-ma poate ajuta cineva sa 'traduc' cam cat de grava este situatia/si pe unde s'ar situa pretul reparatiei ?

Multam anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat azi la cele 3 fire ale senzorului si sint turtite, deci au fost lovite; dupa desfacerea mufei, curatat de forma contactele arata si temperatura uleiului acum, deci e cazul sa tai firele unde au fost lovite si sa refac legaturile.

Andreea, ai legatura! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

specifica si tu,la erorile alea,mai pornea masina?se poate sa fi ramas stocate din trecut dupa reparatiile facute si sa nu le fi sters nimeni...ca la erorile astea tare nu cred ca mai porneste motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-masina merge ...

-sonda lambda si acel EPC i'au stat aprinse azi dimineata peste 2 ore ...

-erorile le'am sters si nu au reaparut...

-la ce ar fi putut fi problema de au aparut acele erori ? ca apoi sa fie reparata ? are rost sa fie cumparata masina ( OFFTOPIC : g5 prod in 2003 inmatriculat pe 2004,in 2 usi,74.000km(inca nu se stie daca sunt reali),1.4l,75cp...printre optiuni climatronic,cc,mp3,esp si cam atat...pret aprox 10000euro cu inmatriculare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat azi la cele 3 fire ale senzorului si sint turtite, deci au fost lovite; dupa desfacerea mufei, curatat de forma contactele arata si temperatura uleiului acum, deci e cazul sa tai firele unde au fost lovite si sa refac legaturile.

dupa ce am colindat niste pravalii sa gasesc varnis termocontractant si normal ca nu am gasit, acum cred ca au disparut de la sine erorile (lampa temp ulei si cana galbena + oil sensor workshop), acum cind pun contactul se aprinde cana ulei rosie, temp ulei si altele si cind porneste agregatul nu mai zice nimeni nimic, probabil de frica operatiei pe sirme deschise :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...acum cred ca au disparut de la sine erorile (lampa temp ulei si cana galbena + oil sensor workshop), acum cind pun contactul se aprinde cana ulei rosie, temp ulei si altele si cind porneste agregatul nu mai zice nimeni nimic, probabil de frica operatiei pe sirme deschise ;)

Pentru orice eventualitate verifica si mufa de la capota motor, sa nu cumva sa fie scoasa. Teoretic, la ridicarea capotei si inchiderea ei, pentru urmatoarea suta de km parcursi cana galbena ar trebui sa dispara. Indiferent ca e sau nu cablajul deteriorat la senzor.

- o cunostinta doreste sa cumpere un golf 5, si i'am facut o scanare si ce scrie mai sus a fost rezultatul

-ma poate ajuta cineva sa 'traduc' cam cat de grava este situatia/si pe unde s'ar situa pretul reparatiei ?

Daca zici ca ai sters defectele si o parte din ele (ma refer la cele de "circuit malfunction" de pe injectoare si cel de pe G28, G40) nu au mai aparut, inseamna ca au fost inregistrate mai demult, cu alta ocazie. Dar (exista un mare "DAR"), nu e exclus ca masina sa fi beneficiat de ceva daune si cineva sa fi "reparat" cablajele dupa aceea. Adica, verifica traseul firelor insectoarelor, traseul firelor de la sensozrii G28 si G40 (e relativ simplu, sunt prin fata motorului), verifica cablajele din zona bateriei si vezi "reparatii" facute in graba etc etc. Posibil sa gasesti ceva dubios pe-acolo.

De ce ti-am zis asta: este foarte putin probabil sa fi aparut TOATE acele defecte aproximativ in acelasi timp.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru orice eventualitate verifica si mufa de la capota motor, sa nu cumva sa fie scoasa. Teoretic, la ridicarea capotei si inchiderea ei, pentru urmatoarea suta de km parcursi cana galbena ar trebui sa dispara. Indiferent ca e sau nu cablajul deteriorat la senzor.
Fara sa ma uit acolo e totul in regula; alarma urla la deschiderea capotei, dar o sa o verific si pe lumina. Desi ma tot uitam la nivelul uleiului, cana galbena si oil sensor workshop tot apareau. Acum la punerea contactului dupa cum am zis mai sus apare cana rosie si temp uleiului, fara sunete si la pornire dispar. Trebuie sa scanez iar si revin cu info proaspete.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care e problema, logul este CSV, trebuie importat in Excel ca sa fie "citibil", nu il deschideti direct cu Excel
Si chiar daca il deschizi cu EXCEL selectezi prima coloana apoi im Data>Text to column>delimited with>comma>next> Finish si e aranjat a.i. se poate citi.
Am facut si eu un log pe care l-am atasat mai demult , dar nu mi-a raspuns nimeni. Il mai atasez inca o data in ideea ca poate are cineva timp sa il interpreteze. Multumesc frumos.
Trebuie grupurile 3, 10 si 11 si nu 8!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am colindat niste pravalii sa gasesc varnis termocontractant si normal ca nu am gasit, acum cred ca au disparut de la sine erorile (lampa temp ulei si cana galbena + oil sensor workshop), acum cind pun contactul se aprinde cana ulei rosie, temp ulei si altele si cind porneste agregatul nu mai zice nimeni nimic, probabil de frica operatiei pe sirme deschise :vaidecapulmeu:

Gasesti varnish termocontractibil la un magazin pe linia lu 16 de unde face curba la stanga cum vine de la Pipera vreo 2-300 m pe partea stanga, are intrarea pe colt, dupa magazin e o strada pavata. Nu stiu cum se cheama, la intrare are vreo 3 trepte. Mai sunt si alte magazine pe aceeasi parte der care nu au, cred ca e singurul cu intrare pe colt. Bafta!

LE Intrarea e pe colt, dupa ce treci de cladire cum vii dinspre fac de constructii.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca sint linga mine, dar nu ma nimeresc atunci cind au ei program...

pe stinga dreapta sint vreo 4 intrari pe colt :vaidecapulmeu:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Fratilor se poate sa se uita cineva pe Log meu, l-am postat mai sus la pozitia 298.

Inteleg ca e greu de cutit dar nu reusesc sa il pun in alt format astept sugestii si indicatii daca poate sa ma ajute cineva.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu erorile astea .

Chassis Type: 3B - B5 VW Passat

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,46,55,56,58

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 DS

Component: G000AG 1266

Coding: 00001

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E121970 VWZ7Z0Y3084269

0 Faults Found:

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 927 156 S

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

1 Faults Found:

17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off.

P0741 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04257

Shop #: WSC 05311

0 Faults Found:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 J

Component: CLIMATRONIC B5GP 0004

Coding: 17000

Shop #: WSC 47520

2 Faults Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

35-00 - -

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 920 825 A

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12

Coding: 05125

Shop #: WSC 00186

WVWZZZ3BZ1E121970 VWZ7Z0Y3084269

1 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 05314

0 Faults Found:

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 959 799 B

Component: 0J Komfortger

Modificat de W12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergele pe toate si peste o zi mai faci odata testu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate spune login-ul pentru codare ABS (Passat 1.9 PD).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am facut si eu o testare cu VAG-ul la un mecanic dar nu mi-a putut spune decat ca nu suntprobleme .L-am intrebat si de numarul de km daca e real dar raspunsul a fost de genul,..cred ca nu pentru ca se vede umblat pe sub volan(mi-a aratat un plastic care cica nu statea bine)

Pana la urma testul asta ,vede, sau nu km real?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o mai buna documentare privind "citirea" km reali, citeste ACSET TOPIC. Nu strica (ba chiar este indicat :D ) un SEARCH.

Depinde si de varianta de soft (Vag-Com) pe care o are mecanicul respectiv :D ; afli amanunte tot in topicul indicat.

La afirmatia : Am facut si eu o testare cu VAG-ul la un mecanic dar nu mi-a putut spune decat ca nu sunt probleme ... iti raspund cu o intrebare; ce altceva ai fi vrut sa-ti spuna? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva de ce nu pot accesa modulul instruments?am o interfata kkl si un vag 311-2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand salut pe toti forumistii si la cat mai multe pareri urcate si intamplari traite cu acest rau necesar(masina)...V-am citit de multe ori micile dicutii micile clinciuri :lol: constructive de altfel si benefice pentru problemele aparute pe la masinile astea ale noastre si ziceam in sinea mea ce de probleme mai are lumea domne'...si iata ca a sosit si ziua mea :Driver: ...posesorul unui Passat 1.9TDi 96kw - 2002 - AWX - daca nu prea am avut probleme cu el de atata timp a venit si ziua lui - dupa ce mi-a facut o figura cam acum o luna la genul ca am plecat cu ea si a inceput brusc sa nu mai traga..adica de loc in nici o treapta se tura si-atat..mi-a dat ceva(pe test) de genul prea mult mers in oras cu ea...mi-au resetat baietii problema a mers masina bine merci cateva saptamani si-acum a venit beleaua care nu-i da nimeni de cap...mai exact ce face ...sa zicem ca vrei sa pleci de la semafor si pana reusesti sa pleci cu pedala la blana nu urca mai mult de 1000rpm iar dupa 3,4 sec te-a lipit de scaun si-i ajungi si tu pe participantii la trafic dupa ce au ajuns la urmatorul semafor ...face la fel si-n a2 -a si-n a-3-a la a4-a nu-ti mai dai seama ca e deja destul de turata..am luat la rand debitmetru l-am schimbat -nimik la fel-..filtru motorina la fel nimik- filtru aer--la fel- curatat EGR iar nimik-vaccumul la fel tot nimik...pompa din rezervor iar nimik..pompa de tandem iar nimik..turbina la fel tot nimik..aceiasi problema ..cu alte cuvinte imi vine sa :lol: nu mai stiu ce sa fac..am avut posibilitatea sa pun toate piesele astea de la motorul meu pe alta masina si merge brici...care sa fie problema..acu mai nou vad ca nu-mi mai porneste nici bine cand e motorul rece adika o ia cam pe la a-4_a cheie..Astept sugestii..credeti-ma sincer ca nu mai dorm nu mai stie nimeni ce sa-i mai faca..si ce este cel mai rau e ca nu da nici o eroare pe calculator..k sa stii de la ce sa pleci

Daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta va rog ajutati-ma si pe mine daca se poate...si miiiii de scuze daca a mai fost acest topik si s-a discutat pe baza lui dar eu nu l-am gasit....

RESPECT for ALL...... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie o problema de ambreiaj, daca la motor nu sunt probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan changed the title to Scanarea cu VCDS - erori aparute
  • Aerofan locked, unlocked şi pinned this topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • R_a_z_v_a_n a deschis acest topic
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan locked, unlocked şi locked this topic
  • Aerofan unpinned şi pinned this topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • seanjohnn
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!