Jump to content

Scanarea cu VCDS - erori aparute


zorg
 Share

Postare recomandată

On 10/14/2024 at 1:09 PM, Al Bundy said:

verifica alimentarea TCU.

Da se pare ca TCU este problema. Ai idee se poate repara sau trebuie schimbat ? Se paote comanda ca piesa separata sau trebuie schimbat cu tot cu Mecatronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

 

Mi s-a aprins EPC ,mi-a taiat puterea si mi-a aparut Workshop now.Am oprit motorul , l-a repornit , am mers 5 km apoi iar a facut la fel EPC,taiat putere , am oprit din nou motorul l-am repornit si a mers perfect 200 km.

 

La scanare apar erorile:

1756317_WhatsAppImage2024-10-23at12_30_12.thumb.jpg.b04430116856dc569d5dfaa8aae93bd4.jpg

Sfaturi !? Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/curata senzorul de presiune admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spido: Imi poti spune/arata care este senzorul la 1.4 TSI 160 cp cod motor CAVD. La cati senzori are motorul asta m-am pierdut ...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tubulatura ce pleaca spre intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

69-Tractare -- Status: Malfuncþie 0010 ?  stie cineva ce înseamnă ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, klawoo_31 said:

69-Tractare -- Status: Malfuncþie 0010 ?  stie cineva ce înseamnă ?

Intra pe modul 69 și posteaza ce erori găsești acolo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, cum poate fi remediata eroarea P1647 la un passat cc 2008, cu acc defect, s-a aprins spirala si palpaie, masina functioneaza. Se poate intampla ceva?

Am incercat cu un tester thinkdiag sa sterg eroarea dar apare inapoi instant.

Modificat de seanjohnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apare instantaneu... ca nu prea este eroare... Cand citesti o eroare, nu te uita doar la codul ei. 

Citeste si textul... asa iti faci idee despre ce e vorba

 

in cazul tau e o problema de codare in unul din calculatoare. 

 

Deci la ce ai umblat anterior aparitiei acelei erori? sau mai bine scaneaza toata masina si posteaza aici erorile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1647 - Checking coding/versions of control modules in drivetrain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stim ce inseamna eroarea.

Ti-am cerut sa scanezi toata masina si sa postezi toate erorile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți,

 

Știu că s-a mai discutat acesta problema, dar nu am înțeles rezolvarea ei...

După o scurtă diagnoza, îmi apare pe CAN că nu am comunicație cu pompa de benzina. 

Mașina este 1.6 FSI, cod motor BAD 

 

Am verificat cablajul, am schimbat pompa de benzina, releul 409 pt pompa, am refăcut lipiturile de pe ECU...dar tot apare eroarea ...

Am mers 3 zile cu mașina fără probleme după ce am schimbat pompa, iar după 3 zile, s-a oprit mașina în mers....

 

Care ar fi rezolvarea la problema mea oare ?

 

Mulțumesc 

WhatsApp Image 2024-11-11 at 08.37.13_72bb59ef.jpg

Modificat de Mickey20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recodeaza cangateway cu acelasi cod

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

recodeaza cangateway cu acelasi cod

 

 

Poți să mă indrumi cum sa fac asta ? 

Am vcds ,dar nu am făcut niciodată această procedură 

 

Mulțumesc 

 

LE : Am rezolvat. Am rescris cu 0006 și după ce am șters eroarea, e totul ok. Nu a mai reapărut. 

 

Mulțumesc, Al Bundy!

Modificat de Mickey20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara! Nu știu dacă este ok să postez aici, dar  nu am găsit nimic special pentru problema mea. Dimineața la pornire am constat pe bord martorul EPC urmat de o scădere a puterii ( nu se mai turează), după câteva telefoane am ajuns la un prieten cu tester unde a afișat eroare P22cf00, El a zis că este de la solenoid turbo(N57), a montat unul de probă de la un vw transpoter și eroarea a dispărut însă nu am făcut și o probă în mers. Întrebarea mea, s-a mai confruntat cineva cu această problemă? De unde pot achiziționa această piesa? Menționez că mașina este B8 2016 2,0 BitDefender 240 cp. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Poate ai vrut sa scrii N75 nu N57

SI BITDI nu BitDefender

Posteaza un scan complet cu datele de ambient (freez  frame) si cauta un service capabil sa faca verificarile pentru turbocompresor!

Inlocuiesti degeaba N75....cauta un profesionist,la final te va costa mai ieftin!

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, MadalinAsa said:

Bună seara! Nu știu dacă este ok să postez aici, dar  nu am găsit nimic special pentru problema mea. Dimineața la pornire am constat pe bord martorul EPC urmat de o scădere a puterii ( nu se mai turează), după câteva telefoane am ajuns la un prieten cu tester unde a afișat eroare P22cf00, El a zis că este de la solenoid turbo(N57), a montat unul de probă de la un vw transpoter și eroarea a dispărut însă nu am făcut și o probă în mers. Întrebarea mea, s-a mai confruntat cineva cu această problemă? De unde pot achiziționa această piesa? Menționez că mașina este B8 2016 2,0 BitDefender 240 cp. Mulțumesc 

Se poate comanda după seria sasiu.

Asa cum ti-a recomandat și Vlad, fa intai un log în merg,  verficat presiuni, n75, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata! Postez aici o eroare (care a mai fost discutata), dar se pare ca nu "scap" de ea. De anul trecut mi-a aparut in bord limp mode (spirala intermitenta). La inceputul anului, la recomandarea mecanicului, am schimbat actuatorul de la turbina. Dupa o luna mi-a aparut iarasi eroarea, in plus si eroarea Boost Pressure Control Valve/Solenoid (Bank 1) (open circuit si short to ground). Am cumparat o electrovalva turbo noua (originala). Am montat-o, iar masina intra in limp mode si nu mai tragea deloc. Am pus piesa veche la loc, am sters eroarea si, de atunci nu mi-a mai aparut aceasta eroare. In schimb, dupa 8-9 luni, a inceput sa mi se aprinda iar limp mode, cam la 1-2 saptamani. Ce mi se pare ciudat, ca se aprinde doar cand pun parchez masina (o pun si in marsarier), iar dupa 1 minut se stinge, ceea ce imi da de banuit ca ar fi un contact. Stiti cumva cum as putea verifica de la ce este sau macar daca recomandati un service, electrician ok, unde ar putea vedea despre ce este vorba? Am sa atasez si o poza a erorii, scanate cu VCDS-ul. De asemenea, mi se pare ca masina intra tot mai des in modul de regenerare, mergand pe distante mai scurte (5-6 km), sa aibe vreo legatura? Multumesc!!  

Screenshot 2024-11-20 085541.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva se aprinde atunci cand calci frana? Daca se aprinde atunci, ai probleme cu servofrana, scapa vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vb, ce an, ce cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!