Jump to content

Volkswagen, Diesel, Combi, Negru


Lotg

Postare recomandată

Salutari,

Sa va prezint si eu masina mea!

Are toate caracteristicile pe care nu le-am vrut. Le-am insirat in titlu. :10[1]:

Fiind un fan benzina, niciodata nu m-am gandit sa iau Diesel, dar viata se schimba si uite si nevoia mea sa iau o masina pe motorina.

Dupa 1.4 benzina Astra H, am inceput sa caut Zafira Diesel pentru spatiu. Am realizat repede ca un Combi ar fi mai bun pentru nevoile mele, dar Astra J nu intra in buget, iar H-ul benzinar sa il schimb pe Combi si motorina, parca nu vroiam. Trebuia o schimbare mai mare daca tot schimb masina.

Intamplator am dat peste Golfurile V si vazand ca bugetul imi permite... hai sa iau Golf V. Din multele vazute, asta parea cea mai Ok.

Asa ca iata-ma posesorul a unui Vw, Diesel, Combi si Negru, de care acum sunt extrem de multumit!

In a treia poza e si fosta!

WhatsApp Image 2020-11-18 at 10.34.57.jpeg

WhatsApp Image 2020-11-18 at 10.35.21.jpeg

WhatsApp Image 2020-11-18 at 10.35.36.jpeg

Modificat de Lotg
Link către comentariu
  • Lotg changed the title to Volkswagen, Diesel, Combi, Negru

Sa o stapanesti sanatos! Ai sa vezi ca aceasta combinatie de motor diesel si VW are  avantajele ei! Bine ai venit in familia VAG. 😎

Link către comentariu

Indestructibil. Cu toate astea  , grija la  DPF si la regenerari.

 

Kilometri multi sa aveti!

Link către comentariu

O data la 2 saptamani, fac cate un drum mai lung, motiv pentru care am si schimbat benzinarul. Sper sa fie ok cu DPF-ul. 

Apropo de regenerare, am 1100 km de cand am luat-o, oare se aprinde martorul in bord, sau nu, cand face regenerare?

Link către comentariu

Super faina alegere. Vei vedea ca o sa iti aduca multe multumiri masina asta.

Dupa 5 ani de Golf V Variant, pot spune in cazul meu ca a fost, este si va ramane masina cea mai indragita dintre toate VW-uri detinute pana in prezent.

Nu vreau sa supar pe nimeni, ca poate sunt colegi pe forum care pe langa VW-uri au sau au avut Astra J, dar un Golf 5, chit ca este de generatie mai veche, contemporan practic cu Astra H, este peste Astra J la ani lumina.

Revenind insa la masina in cauza, multe drumuri fara probleme si spor poate la cat mai multe retrofit-uri, pentru ca ai din ce alege.

Link către comentariu

Multumesc! Tocmai mi-a adus o multumire, ieri. Am facut o mica excursie si s-a comportat excelent. Azi in schimb mi-a facut o gaura in buget de 40 lei. Spalat interior/exterior. Ce sa ii faci? Arata ca porcul. 😁

Link către comentariu

😁 Schimba bugetul daca se gaureste la 40 de lei

Sa o folosesti sanatos fara probleme

Link către comentariu

Rezolvata problema cu stropitoarea spate. Era duza infundata. 

Mai ramane sa vad de ce nu porneste din prima stergatorul. Porneste doar la al doilea ciclu, la prima stetgere, se muta doar 5 cm mai sus.

Link către comentariu

Preventiv sa verifici cablajul de la hayon - scoti protectia si verifici vizual firele:

Link către comentariu

Poti verifica si etanseitatea garniturii din jurul axului stergatorului, mai exact daca acesta culca bine pe luneta.

Ai mei au detinut cativa ani o Skoda Yeti si ansamblul stergatorului spate era identic cu ce este de gasit pe Golf-ul 5. Cu timpul, datorita mizeriei aruncate de rotile spate pe luneta cand ploua + apa de la ploi + jetul de la spalatorii au dus la probleme la motorasul stergatorului spate.

Mai exact, acel inel de cauciuc nu mai culca bine, probabil datorita faptului ca se invechise cauciucul, umezeala si apa ajunsesera in hayon, implicit si la motoras si acesta functiona sacadat. Demontarea sa pentru curatare nu a prea rezolvat problema si s-a inlocuit la un moment dat, cu tot cu acel inel de cauciuc amintit, adica cel din poza de mai jos, ca idee.

 

 

maxresdefault_1.jpg

Modificat de LUFY
Link către comentariu

Multumesc. Am denontat plasticul din interiorul haionului si parea foarte uscat si curat pe acolo. 

Am sa verific, totusi si acel cauciuc.

Screenshot_20201207-223358_WhatsApp.jpg

Link către comentariu

Pe langa faptul ca mi-am prezentat in acest topic masina, eu consider sectiunea asta si ca un jurnal de bord, asa ca o sa trec si lucruri mai putin interesante pentru voi. Mai mult pentru mine, ca sa vad si eu peste ani, cu ce m-am confruntat in timp ce am condus aceasta masina. 

Deci, constatarile mele in primii 2000 km. 

1. Stropitoarea spate infundata, rezolvat.

2.Stergatorul spate, care o ia numai din a doua, urmeaza.

3.Oglinda din dreapta, nu se dezabureste.

4.Senzorul de marsarier, unul din ele cateodata da eroare.

5. Rar se aprinde in bord spirala cu eroare P2101, dar nu afecteaza mersul motorului.

6. Geamurile laterale din spate, cu toate ca au acele rezistente, sau cum li se zice, nu se dezaburesc. 

In rest, totul e minunat!

 

Link către comentariu

Nu sunt ptr dezaburire...ci au rol de antena. Nu are cum sa dezabureasca.

Link către comentariu

Arata ca cele de dezaburire, cel putin. Poate ca au rol de antena, cu toate ca masina are antena exterioara. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Intre timp, fiind la o spalatorie cu perii, am dat jos antena si am mers acasa fara sa o pun la loc.

Nu am pierdut de loc din calitatea receptiei, asa ca ma gandesc sa nici nu o mai pun inapoi, pentru ca oricum e roasa partea de cauciuc si arata urat.

Ori cumpar o alta antena, ori acopar cotorul cu o aripa de rechin, sau cum i se zice.

Acele rezistente sunt doar pe partea stanga si se pare ca sunt conectate.

An Nou Fericit!

Modificat de Lotg
Link către comentariu

geamurile laterale nu au rezistenta pt dezaburire.

lipsa antenei de pe plafon o simti cand mergi in afara orasului si asculti radio.

Link către comentariu

Am aflat intre timp ca e vorba de antena pt masinile care nu o au din fabrica. 

Sunt curios, cum va fi cand ies din oras. 

Link către comentariu

Problema cu oglinda care nu se dezabureste poate veni de la faptul ca acea placa de plastic prin care sunt ghidate circuitele electrice de incalzire s-a dezlipit de sticla. 

Se poate demonta foarte usor doar oglinda si verifica vizual daca nu cumva spatele este deja desprins.

Este notorie problema asta la Golf-urile 5 si Passat-urile B6.

Eu observasem problema, tot la oglinda stanga, prin faptul ca in mers, sticla avea o usoara vibratie. Verificand-o, abia mai statea lipita de baza de plastic amintita. Normal ca nici incalzirea nu mai functiona nici la mine.

Inlocuita cu alta noua, plug & play, simplu si deloc scump. 30 de lei cred ca dadusem pe oglinda.

Link către comentariu

am intrat o data prin meniul developer si arata cum radioul trece din stereo in mono in zone cu receptie mai slaba, si anume mai tot timpul facea aceste treceri, desi nu umblasem la antena. Eu as lasa-o montata, chiar daca pare ca receptia e ok

 

Ca ai intrebat de martor in bord pt regenerare DPF, nu exista. 

 

Era bine daca prindeai una fara DPF. Cati cai putere ai? Nu ti se pare ca rupe asfaltul? Aceste motoare erau f brutale, o placere sa le conduci.

Modificat de detinator
Link către comentariu

Multumesc. La Opel am schimbat oglinda dupa ce a primit o piatra. 

Practic tragi de oglinda si iese. 

Oare asa de simplu e si la VW?

Inca nu m-am apucat sa verific.

 

105 CP, dar nu incape la semnatura asa ca am scris cu numere latine. 😁

Normal ca rupe asfaltul, dupa 1.4 benzina, cea mai mare motorizare pe care am avut-o pana acum. (In afara de cele de servici).

Link către comentariu

Daca simti o lipsa de putere o poti duce linistit in 130 Cp , Stage !  Si asta fara modificari mecanice , doar soft ! O sa fii indragostit mai mult de ea .

Link către comentariu

Ce inseamna linistit? 

Banuiesc ca vor fi ceva minusuri, nu?

Consum, uzura, piese care sa cedeze mai repede? 

Suna tentant, pentru ca am condus Audi-ul colegului cu 140 cai, dar motor de 2.0

Modificat de Lotg
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!