Jump to content

The Black Skodiaq


Yasmin

Postare recomandată

@Yasmin si eu ma gandeam la etriere.  Griul de fabrica deja se pierde, iar etrierul pare foarte poros ca finisaj.

Link către comentariu

@acidone77 Motorul a devenit mult mai elastic, in schimb cutia in D are momente cand sta destul sa judece(se aseamana cu fostul multitronic). Dar in modul S sau pe manual este net superioara fata de Multitronic.

Ce pot sa spun comparativ cu cel de 190 (are 1 coleg pe superb 3) este ca cel de 200 la pornirile la rece este mai zgomotos decat cel de 190 si acel zgomot tine pana cand apa ajunge la 50 grade in bord, daca am avut webasto pornit tine aprox 3-5 min. Daca ambele motoare sunt calde ,cel de 200 la pornire este mai silentios decat cel de 190. Datorita faptului ca nu am avut nici o masina in posesie cu fostul motor de 190 nu pot sa fac o comparatie directa intre ele.

 

@emihai90Momentan ramanem asa.Cred ca raman pe culoarea carbon metalic insa odata cu primavara a intrat in functiune masina principala si am re-activat pasiunea principala....

IMG.JPG

Link către comentariu

Salutare,


Care e setarea pentru " butonul de start de la volan sa pulseze iluminat"?

 

Mersi :)

Link către comentariu

Adaptation
_ _ Control unit: B7 Access Startsystem Interface
_ _ Name: DeveloperCoding: Search lights
_ _ Values: 
_ _ _ _ ZAT_illumination_concept_mybeat_clamp58xt: 
_ _ _ _ _ _ Old value: Not activated
_ _ _ _ _ _ New value: activated
_ _ _ _ ZAT_illumination_modus_mybeat_clamp58xt: 
_ _ _ _ _ _ Old value: Not activated
_ _ _ _ _ _ New value: activated

Link către comentariu
  • 4 months later...

Salutare 


Sa mai stergem praful pe aici.

La mijloc de Iulie am avut si prima interventie in service si anume Recall pentru pompa de motorina(mai bine zis pentru a schimba o garnitura la pompa de motorina din rezervor).

La 12.570km si aprox 300ore de functionare a primit schimb ulei +filtru ulei,motorina,aer & polen. Odata cu acest schimb de ulei am fost mutati conform VW& Skoda de la 5w30 la 0w30.(Cel din fabrica in 10k km am completat de 2 ori cate 300 ml). Pana in prezent dupa 3k km nu a scazut deloc uleiul pe joja cu 0w30 deci pare mai ok).

Singura constatare cu "-" a fost la inspectie am primit urmatorul mesaj :" Baterie descarcata,necesita reincarcare" 

Asadar la 2 zile dupa ce am primit acel mesaj ,am zis sa o punem la 1 drum de 900km -> destinatia Grecia. 

E o adevarata placere sa mergi pe autostrada cu ACC & Lane Assist activat.

Din pacate am facut si o mica buba in Grecia si anume pana, prima pana din viata mea dar si a masinii 😝. Nu e problema , am observat cat de frumos este la ora 08:00 sa dai la manivela sa schimbi roata. Am dat o fuga la 1 vulcanizare din apropriere si dupa 30 de min si 20 de Eur all was well.

De dinainte sa plecam la drum am observat o usoare matuire la farul dreapta insa am zis ca asteptam sa fie mult mai evidenta  sa nu avem surprize de refuz.

Pe drumul de retur catre Ro am inceput sa sesizez usoare vibratii in masina si huruit la franare de pe spatem, stiam deja care e problema (vazand si pe grupul de pe facebook cat si aici pe forum postari). 

Long story short in 24.09. avem programare pentru schimbare far dreapta & discuri & placute spate pe garantie si most likely achizitie de inca 10L de Pipi de Rechin.

Odo actual 16,7k km si pe viitor nu se intrevad multe plimbareli.

IMG_20210816_083115.jpg

IMG-20210816-WA0017.jpeg

Far dreapta.jpg

Far stanga.jpg

Retur Grecia.jpg

Modificat de Yasmin
Link către comentariu

Au acceptat sa schimbe pe garantie far si discuri + placute asa usor, fara certuri? E ceva problema cunoscuta? Parca discuri si placute sint consumabile

Link către comentariu

Si eu sunt curios de faruri, cum adica s-au matuit putin, la cat praf e in tara asta e de asteptat sa se duca rapid daca nu ai folie pe ele.

Link către comentariu

@detinatorProblema la discuri si placute este destul de cunoscuta la nivel de reprezentante si producator, si nu sunt nici primul din tara care face acest lucru. La fel si pentru faruri.

@darksunfarurile se matuiesc pe interior(se stie de problema de asemenea). Avem colegi pe forum @emihai90 care a avut folie pe faruri,si are matuire pe interior.. La kodiaq atat farul cat si proiectorul fac parte din acelasi corp de iluminat. Ce este ciudat la mine fata de alti colegi ca doar 1 far a inceput sa se matuiasca.

Link către comentariu

@detinator eu am schimbat discuri-placute spate la aprox 14.5k km, dealerul nici macar nu a cerut acordul meu sau al producatorului pentru inlocuirea lor, operatiunea a durat efectiv 45 de min din momentul in care masina a intrat in atelier, am constatat privind in service ca vor schimba discuri.

 

@darksun legat de faruri, eu am montat folie la aprox 200km ai masinii. In ultimele luni am tot crezut ca folia prezinta o matuire, am rugat mai multe persoane sa imi confirme o matuire, dar parea ca doar eu vedeam acele umbre albe, stiind ca la inceput dupa aplicarea foliei, farul era perfect transparent, fara pete. Am decis sa renunt la folie, vazand poze pe forum cu faruri ce se prezentau ca ale mele, am constat ca folia nu avea nimic, totul este in interiorul farului.

La mine inca situatia nu este la fel de clara precum la alti colegi, acele pate albe sunt mai putin vizibile. Am decis sa mai astept pana voi merge la garantie.

In momentul asta cred ca aceste pete sunt favorizate de umezeala ce se acumuleaza uneori in far. 

Am inceput chiar sa urmaresc alte Kodiaq in trafic si sa constat ca unele au acesta problema, alte nu.

 

Link către comentariu

Multumesc de explicatii, ciudat, la Superb nu am patit problema asta in 4 ani. Initial am crezut ca e matuit pe exterior si ca se poate schimba. :)

Link către comentariu

Din ce stiu, Superb(exceptie facelift), are faruri cu xenon, iar acestea au capace de vizitare. 

In cazul Kodiaq vorbim de faruri full led, ce sunt complet inchise, faruri ce creaza probleme cu umezeala in interior,  precum la Octavia 3 facelift.

Este plin forumul de probleme la Octavia 3 facelift pentru farurile full led.

 

PS: scuzele mele off topic😁

Link către comentariu

scuze si eu de offtopic, deci discurile si placutele schimbate la 14500km, adica extrem de putin, din ce cauza? Si cu ce le-au schimbat? E alt brand? placutele cel putin se pot citi prin janta sau data jos janta

Link către comentariu

@detinator Poti sa vezi mai multe detalii in link-ul de mai jos. Atat pentru faruri cat si pentru discuri si placute sunt probleme cunoscute de catre Skoda.

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!