Jump to content

Temperatura uleiului


sarbul
 Share

Postare recomandată

Azi , pe autostrada , la cca 130 km / h , mers constant , plus AC , am sesizat temperatura = 110 C . 
intrebare : nu e cam mult , cam f mult ?

 

1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Câți km ai cu uleiul actual?

 

La 1.0, cu ulei trecut de 12k km, aveam și 110 grade la mers mai alert; și era toamnă. Astă vară, cu ulei de 6-7k km, nu am depășit 105 grade la viteze de autostradă și cu unele accelerări peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cca 12.000 de la ultima revizie , Castrol / reprezentanta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibili ca temperatura crescuta a uleiului sa se datoreze unei regenerari a dpf-ului.

Eu urmaresc continuu temperatura uleiului iar in cazul regenerarilor am vazut chiar si 115 grade.

Totusi la 12k de la ultima revizie, categoric poti inlocuii uleiul.

De asemenea, am observat faptul ca motul sta mai jos in temperatura vs castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general nu e bine sa comparam temperatura unui benzinar cu cea a unui diesel. Si nici generatii diferite de motoare. Sunt modalitati diferite de racire.

 

@sarbul despre ce motor e vorba? In semnatura ai 2 motoare..

In general la 2.0tdi 110 grade la mers de autostrada este ok. Mie, cand aveam 2.0tdi, la viteze mai mari imi ajungea spre 115-120. 

Dar daca ai 12k deja, poti schimba uleiul si vezi diferente. Daca pui acelasi ulei, nu cred ca ar trebui sa fie diferente sesizabile (a se citit diferenta de 5 grade) daca faci comparatie in aceleasi conditii (temperatura/viteza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de 2.0 TDI , Octavia 3 - 2017 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar, nici o legatura cu ce ai in semnatura :) 

Oricum, raspunsul l-am dat mai sus. 110 este decent, nimic ingrijorator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut am un golf 6 an 2009,motor 1.6 bse,102 cp si am o problema cu el vara cand afara sunt aproape de 40grade C,la drum lung gen DN,autostrada cand ii dau talpa si merg constant asa incepe si creste temperatura uleiului mai mult de 120 grade nu am avut curaj sa o las sa urce si apoi scad viteza la 90-100 km/h si incepe sa scada temperatura uleiului ,apa sta normal la 90,intrebarea mea este normal sa creasca asa temperatura uleiului sau este ceva stricat,mentionez ca ulei folosesc LiquiMoly 5w-30 bidon albastru cu negru ca in poza de jos.Astept orice sfat bun.

Modificat de lupo_bv
eliminat viteze ilegale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ai probleme cu uzura cuzineti/vilbrochen de aceea se supraincalzeste uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ce temperaturi aveti la ulei?

Eu am un Caddy 1.6TDI CAYD. Alergat prin oras, cel mai mult am vazut 112*C cu ulei ROWE TRUCKSTAR 10W40 HC LA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare parte temperatura uleiului sta intre 90-100 grade.

115 grade am vazut doar asta vara pe autostrada la viteza mare, dar eu pun ulei cu norma recomandata de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, moroenius a scris:

in mare parte temperatura uleiului sta intre 90-100 grade.

115 grade am vazut doar asta vara pe autostrada la viteza mare, dar eu pun ulei cu norma recomandata de producator.

Eu pun doar ulei cu norma aprobata pentru motorul meu. Cand temperatura uleiului e mare 115-120 grade,e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cam cat ai vrea tu sa fie cand mergi pe autostrada cu viteza maxim admisă si afara sunt 40 grade ?

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminat viteze ilegale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10.10.2023 at 17:18, UNHleaSHD a scris:

Ce temperaturi aveti la ulei?

Eu am un Caddy 1.6TDI CAYD. Alergat prin oras, cel mai mult am vazut 112*C cu ulei ROWE TRUCKSTAR 10W40 HC LA.

Conform căror date tehnice ai tras concluziile astea eronate de a folosi ulei gros 10w40 de camion la autoturism 1,6tdi cu dpf vw507?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform fac ce vrea muschii mei cu banii mei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteai sa spui simplu ca iti asumi riscurile.

Nivelul detergentului la un ulei de camion este mai mare iar atunci cand uleiul este ars se pot forma depozite de cenusa care se pot lipi de supape in cazul motoarelor mici ce merg mai turate decat cele de camion. Acest lucru poate impiedica chiar inchiderea corecta a supapelor. Dispersantii utilizati în uleiurile de motor HD in multe cazuri nu sunt compatibili cu garniturile utilizate in motoarele autoturismelor, astfel inca acestea se pot deteriora mai rapid. de asemenea, folosind un ulei de camion, uzura mai mare se produce la fiecare pornire la rece - camioanele sunt facute sa fie pornite la rece mai rar si sa mearga distante mult mai mari. Referitor la cenusa are cu 25% mai multa asa ca e posibil ca si DPF sa-si scurteze viata cu un sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteam sa spun multe, dar nu imi caut explicatie. Folosesc ulei de camioane de cativa zeci de mii de km, in mai multe masini. Teoretic nu se poate, practic se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi!

Ce am observat la motoarele moderne dupa 2019 tdi cr, lucreaza la temperaturi mai ridicate decat vechiul Tdi Cr.

Indiferent ca am ulei Ow30, sau 5w30. 

Cu alte cuvinte, in trafic, in luna curenta si temperaturi ext. intre 10 grade sau chiar mai putin, si 20 de grade sau chiar mai putin, dupa o ora de trafic, am temp. intre 100 si max 106 grade, la ambele masini, acc. stil de condus, acc traseu...

 

Ps. Un motor este nou si are 0w30 prima umplere  de fabrica, celalalt are peste 200k. km si are ulei 5w30 LM.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut. Am desfăcut carcasa la filtru de ulei sa-l curat, inclusiv termoflot, și am găsit aceasta bucsa/restrictor/piesa pe furtunul de ieșire a lichidului. Este normal sa fie acolo acea piesa?

La mers de autostrada pe 35-40 de grade la 130 imiqjunge la 120-125 grade temperatura uleiului.

FB_IMG_1723931125514.jpg

FB_IMG_1723931129165.jpg

FB_IMG_1723931132863.jpg

FB_IMG_1723931136759.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În oraș sta între 100-105 foarte rar la 110, la relanti scade și la 95 de grade.

Temperatura lichidului de răcire este fix pe 90.

Cica ar fi un restrictor sa reducă debitul de lichid de răcire astfel sa se facă schimbul de temperatura între uleinsi antigel.

L-as scoate de proba, a mai scos careva? Cu ce rezultat?

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu un update. 

După scoaterea acelei piese, temperatura a scăzut cu 10-15 grade pe autostrada, dar încă a rămas mare, 120 +/- la 140 km/h.

Pe oras nu am vazut vr-o modificare substanțială.

Următorul pas este schimbarea radiatorului de aer condiționat, acesta fiind puțin îndoit către intercooler și cam multe fante îndoite. Radiatorul de răcire este înlocuit de curand și radiatorul de ulei este curatat când am demontat carcasa filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie nu mi se pare temperatura mare. La Passat si la Caddy, imediat ajungeam la 120*C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceasi masina, a finului meu, nu sare de 105 grade. O singura data în vara când erau afara 40+ grade, a avut uleiul 110.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de ulei este in al tau motor si cati km are si idem in celalalt motor?

 

De ce intreb,daca tu ai un sae 30 iar eu un sae 40 la tine temperaturile vor fi mai mari sau daca ambii avem sae 30 dar al tau are 10 mii km iar al meu are 2mii km tot la tine vor fi temperaturi mai mari deoarece un sae 30 spre finalul exploatarii merge spre un sae 20.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!