Jump to content

Coduri de eroare Audi A3 8v


Christian...
 Share

Recommended Posts

Buna ziua,

 

vin in antentia dvs cu o problema la masina mea(audi a3-8v-2014-2.0 tdi, manuala, 150 cp. masina are 220.000 km. mi s-a aprins in mers 2 erori in bord -spira si la cateva minute mi-a aparut si motorul in bord. nestiind ce este, am fost si am pus pe tester(vcds) masina.  erorile au fost urmatoarele:

 

1.   5260 -sensor 1 for exhaust temp bank 1(G235) - pe care l-am schimbat ulterior cu unul nou.

2.   8531970 -rod unknown error code -[008]

 

Dupa ce am schimbat sezorul la reprezenta ww-audi-skoda la cateva ore dupa ce am mers cu masina, mi s-a aprins iar motorul in bord , fara spira. ulterior mi-a aparut si spira. am dus masina inapoi la ei si au pus pe tester masina si mi-au zis ca este tot seznor 1. a comandat alt senzor nou, crezand ca este cel comandat prima data este defect de fabrica. l-a inlocuit cu cel nou si nu mai apare eroare, dar imi spun ca este posibil sa fie calcultator motor stricat cf eroare nr 2-8531970.

 

 

ati mai intalnit aceasta situatie?! si daca da, imi puteti recomanda un mecanic bun care face audi in buc in care trebuie  sa merg cu masina la service?!

 

multumesc frumos.

 

scuze de deranj. 

 

cu stima.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vă salut , 

 

Am achizițonat recent un Audi A3 8v din 2015 cu motorizarea de 1.6 TDI 110 cp cod motor CRKB , masina adusă din Germania personal pe roti . După câteva zile am schimbat tot kitul de distribuție și uleiul , iar după câteva zile , in bord sa aprins martorul Check Engine ( doar acesta ) . Menționez faptul ca acesta apare după o perioada de Doua zile de rulare chiar dacă îl șterg printr-o diagnoza . La venire din Germania nu am întâmpinat nici o problema , nici un martor aprins in bord absolut nimic . In urma diagnozei s-a descoperit codul de eroare P2002 Efficiency Below Threshold , unii mecanici au zis ca DPF -ul ar fi înfundat și ca trebuie sa rulez o perioada de timp mai turat ( ceea ce o fac in fiecare zi indiferent ) . La diagnoza am verificat și valorile DPF-ului fiind normale încărcat aproape de jumate , regenerarile se fac Fără probleme , însă martorul rămâne aprins in bord si se reaprinde după ștergea acestuia , toate după ce am schimbat distribuția și uleiul cu filtrele , masina are 201.000 km . Atașez și niște poze cu valorile DPF si erorile descoperite . Dacă cineva a mai trecut prin asa ceva va rog sa ma îndrumați cum pot scapa  de aceasta problema , va mulțumesc , cu stimă ! 

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa ai un senzor defect, in speta G450. 

De pe un forum extern, cu aceeasi eroare: "Replaced G450 sensor, adapted to ECU.
Carried out DPF regen. Roadtest vehicle. No fault Returned."

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
ursuletii

Buna ziua ,

 

am o problema asemanatoare cu cea din  acest topic. Detin un Audi A3 8V  cu motorizarea de 1.6 TDI 110 cp cod motor CRKB, si de mai bine de 1 an apare/dispare martor check engine , fara ca masina sa aiba vreun simptom. 

Codurile de eroare care apar in urma diagnozei sunt :

 ERG System P0401 00 = Insuficient Flow ,  urmat de Particulate trap bank1 P2002 00 = Efficiency bellow Threshold 

 

Mentionez ca am inlocuit senzorul 1 de la filtru de particule  si EGR dar fara ca problema sa fie rezolvata . Am verificat toata instalatia electrica a masini si nu este nici o problema. De asemeni filtru de partiucle este in parametri si isi face regenerari intre 400-600 Km 

 

Nu am gasit inca un mecanic care sa poata rezolva aceasta problema..

 

A avut cinvea aceeasi problema si ma poate ajuta in vreun fel? 

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat fizic dpf sa nu fie crapat?

Link to comment
Share on other sites

ursuletii

Nu am făcut verificarea asta . Doar cu vcds am verificat încărcarea și pare in parametrii 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Raul raul
On 26.08.2021 at 14:40, ursuletii a scris:

Buna ziua ,

 

am o problema asemanatoare cu cea din  acest topic. Detin un Audi A3 8V  cu motorizarea de 1.6 TDI 110 cp cod motor CRKB, si de mai bine de 1 an apare/dispare martor check engine , fara ca masina sa aiba vreun simptom. 

Codurile de eroare care apar in urma diagnozei sunt :

 ERG System P0401 00 = Insuficient Flow ,  urmat de Particulate trap bank1 P2002 00 = Efficiency bellow Threshold 

 

Mentionez ca am inlocuit senzorul 1 de la filtru de particule  si EGR dar fara ca problema sa fie rezolvata . Am verificat toata instalatia electrica a masini si nu este nici o problema. De asemeni filtru de partiucle este in parametri si isi face regenerari intre 400-600 Km 

 

Nu am gasit inca un mecanic care sa poata rezolva aceasta problema..

 

A avut cinvea aceeasi problema si ma poate ajuta in vreun fel? 

 

Multumesc !

salut, am avut aceeasi problema la skoda O3 2015 1.6 crkb .  valorile pe filtru dpf erau bune. Problema a fost senzorul din dreapta (dintre cei 2 care seamana). daca esti din cj stiu pe cineva care te poate ajuta.

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Respectiv cel de presiune diferentiala. Recomand numai Bosch sau original

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept