Jump to content

Audi TT RS Coupe (8J3) 2.5 TFSI


Victor Lala

Postare recomandată

Institutii abilitate exista si de cele mai multe ori chiar isi fac treaba, daca sunt sesizate neregulile. 

Speram ca pagubitul isi va face curaj sau va apela la cineva mai hotarat sa faca pasii necesari, astfel incat sa nu mai aiba si altii de suferit dupa.

Link către comentariu

ANAF este interesat de lipsa bonului fiscal insa nu e interesat in problema lucrarii prost executate. Insa bineinteles ca ar trebui sesizat si ANAF-ul, sa-l prinda incrucisat pe bagabontul ala care prosteste lumea... Eu sunt comerciant din 1985 si pot sa spun ca nu conteaza cum e clientul, moale sau tare, daca te respecti ca si comerciant, apoi trebuie sa faci lucarea calitativ daca pretul incasat o permite. Si aici o permitea. Si daca pretu nu o permite, ori nu o faci, ori il informezi despre cam cum o sa iasa.

Dupa parerea mea, acest gen de lucrari, executate ca lumea insa, se preteaza la masinile foarte scumpe, atunci cand esti maniac cu protectia vopselei sau cand vrei sa-i schimbi culoarea... Altfel, se foliaza doar partea din fata ca protectie impotriva pietrelor... Eu am avut un Renault Velsatis care avea din fabrica foliata partea din fata a capotei pana jos la spoiler, insa era atat de bine aplicata ca de abia dupa cativa ani in jurul siglei incepuse putin sa se scorojeasca folia...

Link către comentariu

Vad ca esti din Bucuresti, cei de la DCM/Custom Tuning (probabil ca fac reclama, dar aia e) erau ocupati? Cum sa dai 12000 lei unora de care nu a auzit nimeni, doar ca au facut si ei saracii un S si un Bentley?? :)

Sper sa-ti recuperezi cumva banii sau sa refaca lucrarea cum trebuie (desi ma indoiesc), dar cand esti dispus sa platesti atat si tu alegi primu' atelier de iti iese in cale.. meh :)

Link către comentariu

Sunt de acord in totalitate cu toti colegii care au spus ca este execrabila calitatea lucrarii, si nu stiu cat a lucrarii totale, cat mai degraba a aplicarii foliei de protectie ; pt ca nu ne putem pronunta chiar asa aspru referitor la celelalte aspecte pana nu o inspecteaza cineva cu o lampa profi..dar as avea si eu doar o curiozitate..de ce va tot legati de suma ? vorbim in cunostinta de cauza ? si daca da, cum va raportati voi la operatiile care s`au facut asupra masinii ? asa cum a spus si proprietarul, preturi a mai cerut si in alta parte...si din experienta mea, v`as spune ca lucrurile stau cam asa : 

- detailing exterior profi -> ~2k lei daca necesita 3step + corectii

- detailing interior -> ~ 1-2k lei 

- detailing motor -> ~ 0,5k lei

- aplicare protectie ceramica -> in functie de produsul ales, poate ajunge la 1,5-2k lei

- aplicare folie de protectie integral -> ~ 3-4k lei

- polis faruri + stopuri

- demontare elemente sau alte chestii conexe, mai pui si pe acolo ceva

 

Facem un calcul ? Cine crede ca detailingul se face usor sau ca ar trebui sa coste 1/2 din suma pe care a platit`o colegul, il invit sa investeasca el in scule profesionale si mai ales in produse de calitate ; eu daca ii cer unui prieten apropiat 500 lei sa ii aplic un 3in1 si o decontaminare cu argila si ii spun ca ii iau 500 lei si ca ma muncesc 6-8 ore la masina lui, spune ca e mult...in conditiile in care produsele ma costa ~ 300 lei... produse decente...

 

Felicitari proprietarului pt alegerea de a`si intretine masina exemplar, pt ca este un exemplar deosebit ; a avut oleaca de ghinion, dar eu sper ca se va rezolva pe cale amiabila ( aka garantie ) acele elemente infoliate prost. Cu siguranta dezamagirea este cu atat mai mare cu cat ne raportam la suma totala platita... dar aceasta suma NU a fost platita doar pt o infoliere !!!

Link către comentariu

Atata timp cat la extremitatile barilor s-a taiat folia la fata(ca sa nu mai dea barile jos ca cica merge si asa), taiata si stramb, la capota deja s-a dezlipit folia din mai multe motive, unul fiind rezerva de doar cativa milimetri pe interior, am iesit total din detailing auto... S-a intrat in golaneala avand in vedere pretul incasat. Eu nu-l felicit absolut deloc pe proprietar. Nu am de ce in aceasta cauza. Empatizez cu el ca sa-si rezolve problema, dar de felicitat, eu cel putin nu am de ce.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
12 hours ago, ShadoWzZ said:

 Sper sa nu fie la fel si cu MTM, desi....

Si eu tot astept sa mearga la MTM sa ii puna softul si sa revina cu pareri. Din ce am mai auzit, cresterile sunt mici, dar poate el va fi mai norocos :) 

Link către comentariu
21 hours ago, Victor Lala said:

Asta ca sa nu zica ca n.a auzit de masina/nu a vazut.o daca vre.un angajat de.al lui e membru pe aici 😝

34F8B726-FAE0-432C-9729-EDD3EAB65797.jpeg

eu banuiam ca sunt ei dar am zis ca tu in bucuresti si el in constanta, nu avea sens

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru cuvinte, unele de lauda, unele de suparare, si altele din care am ce invata. Am studiat piata inainte, am vb cu mai multe companii de detailing, unele au raspuns, altele nu.

Am vazut ca multi au zis ca, ce caut in Constanta, aici locuiesc de anul trecut cu munca, dasta am si ales un detailer local fiind si pe drumul intre acasa-munca dasta am spus ca a fost convenabil pentru mine.

Eu am sa il sun saptaman viitoare sa vedem ce si cum. Sper sa se rezolve :) 

Va urez Paste Fericit!!! Si sa ne auzim cu ganduri bune 👍🏻

473B1D5C-DDB7-4E9A-A788-AF2C9E96457A.jpeg

Link către comentariu

Noi avem ganduri bune sa stii, daia ne-am si loat un pic de tine, unii dintre noi, ca sa-ti transmitem energii pozitive, favorabile tie, asadar fi mai indraznet, cum adica speri sa se rezolve... Eu sper ca tu sa fii convins ca trebuie s-o rezolvi. Intr-un fel. Sau altul. Altfel n-o vei rezolva.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
On 4/28/2021 at 12:33 PM, Victor Lala said:

Asta ca sa nu zica ca n.a auzit de masina/nu a vazut.o daca vre.un angajat de.al lui e membru pe aici 😝

34F8B726-FAE0-432C-9729-EDD3EAB65797.jpeg

cum sa zica asta, se mandreste cu lucrarea pt ca a pus poze cu masina pe facebook :D

Link către comentariu
  • 1 month later...

Felicitari! Dar ei nu ti-au dat o fisa dyno dupa soft? sau de ce vrei sa faci alt dyno marti?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
On 4/29/2021 at 4:27 PM, Victor Lala said:

Eu am sa il sun saptaman viitoare sa vedem ce si cum. Sper sa se rezolve :) 

 

ce s-a mai intamplat?

Link către comentariu
  • 4 months later...

Dupa ceva timp, mai vin si eu cu update-uri de la dansa. :))

A primit mai multe piese de la cei de la 034 Motor Sport si JXB Performance.

Deocamdata pentru acest an, am cam terminat investitiile, iar la anul deja am planificat un intercooler marit (cel de la MTM/Wagner EVO 2 cel mai posibil) cu furtune noi (Forge) si discuri frana fata/spate (Gyrodisc) si da dupa toate acestea posibil un bine meritat stage 2 😛 si poate daca ma ajuta situatia si vremea, un KW V2/3.

O sa fiu posibil intrebat d c nu o evacuare, downpipe, intermediara, raspunsul fiind ca masina pentru mine este u daily si, si asa este destul de galagioasa, iar conducand-o zilnic, as atrage atentia mai rau daca as face-o mai galagioasa si doresc sa raman in limitele legii pentru a nu avea de aface cu RAR-ul mai des de o data la 2 ani :)) 

 

In rest #Blue a ajuns la 60K km+ fara probleme de consum de ulei/apa sau alte cele, cu reviziile la zi si tot ce mai era de facut pe langa.

Din fericire nu mai am nici un gand sa o vand deoarece preturile in general la masini si toate cele "au sarit calul". asa ca "jucam cu ce avem".

 

Ca si piese de la 034 Motor Sport, am instalat/voi instala:

- Flanse amortizoare fata

- Rulment flanse amortizoare fata

- Ranforsari flanse

- Catch can kit

- PCV "shortcut" delete

- Dogboune mount insert

 

De la JXB Performance am cumparat suportul imbunatatit pentru rulmentul cardanului.

 

Alte upgrade-uri, am mai cumparat de la NGK, bobine rosii (cele de R8)

 

Va las si niste poze cu produsele, unele instalate altele, saptamana viitoare vor fi si sigur voi revenii si cu impresii dupa toata "distractia".

Ceea ce ma lasa putin rece este ca, transportul la vama (piesele fiind import SUA) este si el taxat...

 

 

camphoto_758783491.thumb.jpg.3525c64b0a846aeea5ce67a878d1ac24.jpg

IMG_0860.thumb.jpeg.36a8f8b8eae0561c16c5dbe4111bda38.jpeg

IMG_0824.thumb.jpeg.acac48235a2be6012edbe005dfdfe0e1.jpeg

IMG_0444.thumb.JPG.b4338627d62327881868b22cf6c3994a.JPG

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu
  • 2 years later...
Victor Lala
Publicat (modificat)

Salutare si bine ne-am regasit acum la +100 000 km cu jucaria.

 

Tot ma mai supara cateodata si ma gandesc sa o vand sau sa nu, dar din zi in zi ma re-indragostesc de ea.

Problema serioasa sa zic asa va fi cu adevarat cand va aparea al treilea membru in familie deoarece si viitoarea sotie tot masina cu 2 locuri are :unsure:

Am zis sa revin sa ma mai "laud" cu ce am mai facut pe la ea si ce recomandari mai am.

Pana acum totul bine, nu a picat nimic, nu consuma ulei asa ca am zis ca merita si ea upgrade-uri.

 

Din pacate am renuntat la softul MTM (ECU + TCU) deoarece a fost nu problematic ci foarte problematic...

 

Am mers pentru cutie cu un stage 2+ de la TVS Engineering (Olanda) instalat la Automatico in Bucuresti, recomand baietii deoarece au fost foarte promti si profi.

I-am ales pe cei de la TVS deoarece am gasit numai review-uri pozitive iar instalarea iti da unele optiuni care nu am mai auzit si la altii.

Pentru putere am mers pe mana celor de la 034 Motorsport, mi-au placut deoarece au un aparat cu care iti poti scrie softul chiar tu si care ulterior il optimizeaza nevoilor tale dar mai ales mi-a placut ca poti oricand sa schimbi hartile de la stock la Stage 1, 2 sau 2+ cum am luat eu.

Adica cand merg la ITP, "e stock domne" :))

 

In continuare toate upgrade-urile le-am tinut sa zic asa la limita legii si am incercat sa echilibrez investitiile in putere/franare/directie cat mai mult deoarece este o masina cu care merg zilnic.

Nu voi face upgrade-uri in motor/turbo/evacuare deoarece puterea pe care o are acum, este mai mult decat suficienta.

 

Mai jos avem upgrade-urile masinii + ce urmeaza sa vina :cheers:

 

Upgrades:

034 motorsport
- dogbone mount
- billet catch can
- strut tower reinforcement
- front subframe locking collars
- rear subframe mount inserts
- stainless steel braided break lines
- billet breather block off kit
JXB Performance
- driveshaft center support bearing carrier
Girodisc
- front rotors 370
- back rotors 310
- magic break pads (less break dust)
Bar-Tek
- DSG catch can
NGK
- Spark plugs
- Ignition coils
Go Fast Bits (GFB)
- Diverter Valve + (DV+)
Forge Motorsport
- Silicone Boost Hoses
Ram-Air
- Performance intake kit with PRORAM filter

 

Urmeaza sa vina

 

034 Motorsport

- HPFP upgrade

Wagner Tuning

- Evo 2 intercooler

 

La final voi reveni si cu poze, cel mai sigur dupa ziua mea deoarece nu prea am timp de ea acum fiind cu nunta.

Sa auzim numai de bine! Si drumuri bune!

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Si ceva informatii despre softul 034 Motorsport? Ceva cifre? Un grafic? :) 

Link către comentariu
Victor Lala
Publicat (modificat)

@acidone77 softul este inca pe drum. Zice ca vineri ar ajunge in tara dar pana atunci te las cu un link catre datele oficiale. Eu sper sa nu ma minta aplicatia si pana vineri sa vina :P 

 

034 stage 2+

 

Acum trebuie sa ma interesez de un dragy :))

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Ohoo, salutare Victor si felicitari pentru upgrade-uri 👍

Link către comentariu
Victor Lala

Salutare salutare, mersi frumos @CristiALF , poate reusim sa ne mai strangem la o sueta ca pe vremuri in parcare, ca vine vremea frumoasa! :P

Link către comentariu
Victor Lala
Publicat (modificat)

A venit asta micu vineri dar n-am avut cand sa postez, se pare ca ups si fed-ex isi fac datoria, dhl… mai asteptam softul luni posibil :P

 

Am comandat si un dragy, trebuie sa invat cum se foloseste :))

IMG_0944.jpeg

IMG_0945.jpeg

IMG_0946.jpeg

Modificat de Victor Lala
Link către comentariu

Interesant !  cu tot cu cross member incorporat !   Sunt curios daca este mai light acest ansamblu decat piesele OE ^_^

Link către comentariu
Victor Lala

@Doomy este (cred) la aceeasi greutate cu piesa OE fiind mai mare cel de la WT, acum producatorul zice 14 kg.

Daca am cum sa masor, am sa masor si revin cu detalii :))

 

In schimb inca mai astept pechetul cu softul deoarece DHL express cred ca mai degraba ar trebui redenumit in DHL lent ca se misca... asta este, norocul meu... :ceuameni:

Link către comentariu
Victor Lala

Dupa 8 ore de munca cu 1 ora pauza, am reusit sa il pun singur dar… greu, fara ajutorul unui vecin cu rampa as fi avut 0 sanse :banghead:

 

Maine revin si cu impresii, astazi sunt… rupt. 
Maine instalam si softul, in sfarsit a venit :P

IMG_0955.jpeg

IMG_0959.jpeg

Link către comentariu

Sa vezi ce amuzant e sa schimbi intercoolerul cand este sandwich acolo intre radiatoare :lol:
Iti urez sa iti mearga bine AC cu noul radiator marit.
Se vede ca esti gospodar si te pregatesti pentru venirea caldurilor :)))

Link către comentariu
Victor Lala

@ShadoWzZ multumesc multumesc si eu sper sa mearga bine AC dar vad ca e destul de aerisit sa zic asa noul intercooler + ca am taiat din bara fata conform instructiunilor :))deci mai mult “airflow” nici ca se poate.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!