Jump to content

Probleme vopsea / rugina Golf 7


Cristi Dunca
 Share

Postare recomandată

alexandrupaul

Da, am cumparat kitul tip oja (vopsea si lac). Am observat pe urma ca era si unul tip spray. O sa cumpar ceva solutie de indepartat rugina si am sa incerc sa repar ciobiturile, dar nu cred ca va iesi ceva ok. Pana la urma tot la revopsire ajung :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lângă VW golf 7 mai am un VW golf 5 plus, ambele culoare argintiu reflexiv. Nu se compară stratul gros de lac și numărul de straturi de vopsea de pe golf 5 plus cu golful 7. De aici apar toate problemele...vopsea casantă, apariție rugină etc. Economia de consum...bunurile trebuie să circule (să fie mai des vândute). Azi am mai descoperit ciobituri de vopsea pe mânere uși spate. Merg numai pe drum european, nu drum de țară sau pietriș. Țara asta e plină de praf și pietricele. Nu se merită de cumpărat mașină scumpă... mă doare inima și la asta de 8000 euro.

Kit tip ojă am folosit și mai folosesc, dar singura problemă e că se usucă relativ repede. Cât lucrezi intră aer în borcănel și la 5-6 folosiri, deja vopseaua devine vâscoasă până se usucă și nu o mai poți folosi. Totuși e util și îți faci treaba. În capacul de la borcănelul cu vopsea, stă ascuns un fel de penson de sârmă. Tragi în sus de plasticul roșu și iese pensonul. Îl întorci și se montează în capacul borcănelului.

Modificat de Petru19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am asemenea probleme. Am avut ciobituri in vopsea, de marime destul de mare si au ramas asa si 1 an si nu au ruginit. Le-am curatat si apoi le-am dat cu vopsea corectoare dintr-un kit original.

 

Ma gandesc ca masinile ca in pozele de mai sus au rulat pe drumuri unde se pune pietris iarna si nu se da doar cu sare (un exemplu ar fi Norvegia, sau nordul Germaniei). In orice caz, daca iti cumperi o masina rulata mai putin nu 200.000km nu vad sa ai asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti convins? Masina mea e luata de noua si are 103k in 6 ani. Dupa ce ies din parcare/curte, o iau pe DN pana la munca si inapoi. Cat timp am avut-o in curte (4 ani) nu a avut nici o zgarietura dar dupa 2 ani de stat la bloc, nu am panou cu mai putin de 5 zgarieturi.

Dar, altceva e mai interesant: ambele bosaje ale rotilor spate au cate un punct de rugina exact pe marginea exterioara (cred ca mizeriile alea de Energy Saver aruncau pietre). La baza plafonului, cu parbrizul, am un mic punct de rugina de la vopseaua sarita iar sub chederul usii stanga spate, pe prag, am punct de rugina plecat din interior. Asta se rezolva pe garantie de fabrica dar la ce treaba fac ei acolo...

Totusi, eu nu am nici o ciobitura pe capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ciobituri pe capota de la pietricel si pe o usa laterala de la ... nu stiu. Pe unele le-am reparat cu kit e retus,  pe unele nu. Nu a ruginit niciuna, masina are 3 ani si cam 45 000 km.

Nu vad care e problema daca dupa 6 ani si 100 000 km ai 2-3 puncte de rugina unde e sarita vopseaua. Le repari si sanatate.

La fel si la 200 000 km rulati in 5-6 ani . Nu te poti astepta ca masina sa fie ca noua. 

Ganditi-va ca totusi sunt niste km facuti cu masinile astea. Inevitabil apar niste uzuri.

VW nu e "masina suprema" care nu rugineste, nu se uzeaza, nu imbatraneste.

E adevarat ca "vopseaua nu mai tine ca la masinile de acu' 20 de ani, maică...",   dar asta e lumea in care traim.  

Vrem o gramada de dotari, 200 de cai, consum mic, sa nu rugineasca nici daca pica bomba atomica pe ea, sa coste putin,  sa  aiba 100 de dotari....si sa mai si "salvam planeta" cu vopsele

ecologice pe baza de apa. Si sa mai faca is VW profit ....  Si masina sa fie impecabila, cumparata la mana a tzashpea,  dupa 10 ani si 300 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrupaul

Parerea mea: Combinatia intre vopsea ecologica + mizeria de pe drumurile noastre + neatentii care nu stiu sa deschida o usa.

Ciobiturile au aparut dupa ce masina a fost rulata in Romania. Nu cred ca ca pe unde a rulat a influentat asa mult aparitia acestora ci cele enumerate.

Pe dedesubt si la alte elemente nu am observat probleme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cautand pe forumurile straine daca exista si pe acolo probleme cu rugina la Golf 7, am mai gasit asta... crapturi aparute in vopsea, la imbinarea dinspre spate, intre plafon si aripile spate. Voi aveti aceasta problema?

CE2F99BF-AEE0-4886-990A-37B8D5237938.jpeg

A089CCA7-7CB1-439E-B654-0079CB2EE623.jpeg

35016B31-8FE3-4E27-BB39-CBB64D2E9EB9.jpeg

A2DA8FC4-C895-4185-AF7C-F22FF6EC643E.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 3,5 ani de cand o am, nu prezinta asa ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 6/26/2019 at 4:29 PM, deenman said:

Ma gandesc ca masinile ca in pozele de mai sus au rulat pe drumuri unde se pune pietris iarna si nu se da doar cu sare (un exemplu ar fi Norvegia, sau nordul Germaniei)

Si in Austria.

In tarile unde drumurile sunt mai "curate" iarna, masinile au de suferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/14/2019 at 8:31 PM, Petru19 said:

Zone cu rugină la limita superioară a parbrizului.

Nu este vb. de materialele aplicate acolo. Este din cazuza ca buza/marginea respectiva din tabla nu este la nivelul geamului si este o zona de presiune mare a aerului. Trebuia sa fie la nivel sau sa fie prezent un mic cheder care sa preia 'abraziunea'.

On 6/28/2019 at 7:49 PM, catalinmiti said:

crapturi aparute in vopsea, la imbinarea dinspre spate, intre plafon si aripile spate

Este o zona unde caroseria lucreaza foarte mult. Suspensia spate transmite prin montantii C socurile. Pe fata nu ai aceeasi problema, ca acolo preia tablierul fortele.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ce spui este adevarat inseamna ca sasiul de G7 "lucreaza" destul de mult, probabil la incarcare mai mare a sasiului, deci ar insemna ca masina a circulat mult incarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre pozele de acolo este facuta la o masina noua, in showroom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Dolfin said:

Daca ce spui este adevarat inseamna ca sasiul de G7 "lucreaza" destul de mult, probabil la incarcare mai mare a sasiului, deci ar insemna ca masina a circulat mult incarcata.

Nu este ceva specific G7, ala-i un punct de torsiune la orice hatch. Nu are legatura cu incarcarea masinii (greutate in portbagaj), ci miscarea ei in jurul axei.

Gen urcarea unei borduri, o rampa, pui cricul pentru roata fata, dar nu se ridica in acelasi timp si partea din spate a masinii etc. Nu-i grav ca lucreaza, ci probabil modul de aplicare a masticului + vopsea subtire in zona.

 

 

 

49 minutes ago, catalinmiti said:

Una dintre pozele de acolo este facuta la o masina noua, in showroom

Pana la dealer este testata pe niste denivelari, este transportata ... de ajuns daca zona respectiva nu este tratata corect.

On 6/17/2019 at 11:59 AM, andrei0241 said:

Daca punctele de rugina sunt de la particule metalice din vopsea si nu de sub vopsea, cumpara Sonax SFE/ CarPro Iron X sau orice alt produs ce dizolva depunerile de fier (nu te baza prea mult pe ce gasesti mai no'name ca solutie de jante) si scapi de problema

Vopselurile nu prea au au asa ceva in componenta, sunt particule fine metalice luate de pe drum.

Intradevar, ies cu Sonax SFE, dar atentie ca tot acid este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Va salut, va rog o parere referitor la urmatoarea problema: dupa cateva luni de utilizare (masina noua fab 11.2019), mi-au aparut total aleatoriu pe caroserie niste pete negre si toate par sub lac. Momentan sunt doar pe partea interioara, pe praguri si pe stalpi.

Stie cineva ce sunt? Face obiectul garantiei?

Nu este gudron cu siguranta, oricum nu avea cum ajunge acolo. Petele nu se duc, am incercat sa curat una si este cu siguranta sub lac. La exterior momentan nu este nimic.

Masina a fost spalata doar la fise, iar pe interior la portiere doar sters cu laveta momentan, alte solutii nu am folosit.

Atasez cateva poze, poate ajuta.

Imi este greu sa cred ca e rugina.

Ceva pareri?

20200905_174800_50.jpg

20200905_174830_50.jpg

20200905_174833_50.jpg

Modificat de vwmkv
poze.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi cu ea la garantie, mai ales daca lacul nu e afectat, nu au de ce sa comenteze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact pentru asta ar trebui sa fie garantia, mai ales daca lacul nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îmi dau seama ce poate fi, dacă este sub lac și în zone ascunse, mergi la garanție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru pareri. O sa merg cu ea la garantie, clar nu poate ramane asa. Sunt foarte curios ce o sa imi spuna. Revin cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy changed the title to Probleme vopsea / rugina Golf 7
  • 6 months later...

Eu am ajuns la 133K km in 8 ani.

Cam asa arata masina pe "burta":

 

20210512_172733.jpg

20210512_172703.jpg

20210512_172639.jpg

20210512_172613.jpg

 

Avand in vedere ca nu intentionez sa o schimb momentan, aveti vreo sugetie  pentru rugina asta? Multumesc.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai acolo e superficial.

Daca chiar vrei sa faci ceva sunt niste spray-uri "convertor rugina".

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinmiti

Arata normal, as spune. Si la mine amortizoarele tot cam asa arata, am dat cu un rust converter la spray, de mai multe ori, Brunox Epoxy. Nu a avut niciun efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!