Jump to content

CC'ul buclucas


bgd_b92

Recommended Posts

Sa ai parte de noul CC! 

Știi ce se întâmplă, uneori ne plictisim de mașinile fiabile, pai nu mai surubaresti tu nimic, nu mai desfaci tu una alta... ?

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea fara alte incidente !

Edited by gmtiby2016
Link to comment

Prezentarea asta face parte din "nu am adus-o in targ sa o vand, am adus-o doar sa o fac de ras" :))  Eu recunosc ca admir intr-un fel pentru curaj oamenii care isi cumpara masini cu km peste 200k, eu daca eram in locul tau sa o cumpar azi si a 2-a zi sa nu mai porneasca o vindeam instantaneu.  Spor!

Edited by B_U_T
Link to comment

Daadaa, buna asta cu targul :)) .

Problemele se rezolva ; daca te certi cu nevasta ii dai papucii a 2a zi ? :))  bine...unii da, unii ba..tocmai, e ca in viata :)) nu am de ce sa o vand ; s`a intamplat sa prinda o bucatica de span acolo si nu mai facea presiune ; am rezolvat`o cu costuri 0..de fiecare data cand imi achizitionez o masina pun in balanta pretul de achizitie vs cheltuielile ulterioare, si daca imi convine raportul calitate / pret, o cumpar si o bibilesc eu ; trebuie sa recunosc ca imi si place :) astazi de dimineata a fost lasata in servis ; am verificat`o pe elevator, nu are nicio problema in afara de cea observata de mine ; pompa de ambreiaj curge, deci probabil asta este cauza pt care pedala ramane la jumate blocata si nu se mai ridica ; in rest, schimb ulei ( motul specific ) + filtre + lichid de frana, pt ca altceva nu necesita :) am cerut oferta si pt revopsire..si am fost intrebat de ce as vrea sa o revopsesc :))))) pt ca as vrea sa fie ca noua :) km nu sunt o problema majora pt o masina, ci mai mult modul de exploatare / intretinere, iar cine crede ca pe piata SH se gasesc masini importate din DE cu km reali din clasa mare cu ~ 169.000-220.000 se insala amarnic...dar in fine, nu vreau sa intru intr`o polemica pt care mi`am luat warn pe forum acum cateva saptamani pe motiv ca nu aveam nimic mai bun de zis..

 

p.s : am mers cu VAG`uri, bmw si mercedes care aveau 450-550.000 reali in bord, si care aratau si mergeau impecabil, si atunci am realizat si eu cat de usor se face profitul, ca deh, sa o dai la jumate strict pt ca asta doreste omul e ceea ce trebuie. E doar o obsesie psihica, si GTI`ul avea ~ 270.000 km si avea compresie 14/13/14/14...mai am un peugeot 306 cabrio din 1998, i`am luat compresia si ei, are 9,6 de fabrica si ea are 9,5 pe toti cilindrii. Trage tu concluziile :)

Edited by bgd_b92
Link to comment

Credeam ca doar eu nu-mi gasesc „masina potrivita“, se pare ca mai sunt si altii.

Pana urmatoarea... diatractie placuta cu asta!

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos! De cele mai multe ori conteaza mai mult intretinerea decat numarul de km.

Se poate ca problema cu pornitul sa fi fost cauzata de tine? Poate atunci cand ai umblat la pompa de inalte sa o verifici de span ai mobilizat bucatica aia si dupa cand ai incercat sa pornesti s-a blocat in alta parte. 

Edited by mihai.onu94
Link to comment

Multumesc. 

Asa tind si eu sa ma gandesc, ca poate a prins o bula de aer cand am desfacut eu si a dus la blocarea spanului acolo ; ideea este ca nici nu am facut amorsare cu vcds dupa verificare..am inchis capota si am pornit masina abia dimineata ; dar problema este ca nu inteleg de unde a venit spanul ala pt ca restul era curat dupa cum se vede si in poze..o sa verific mai des, sa speram ca a fost doar un caz izolat.

Link to comment

Multumesc !

In bugetul meu nu prea ai alternative ok pt benzinare ( iar dpmdv VAG nu are alternative ok in niciun buget pt benzinarele turbo - poate doar cele de pe MK7 R/ Leon cupra ) ; pe CC este des intalnit 1.8 TSI`ul cu interne de carton in care bagi 3000e sa il faci sa mearga si 2.0 TSI`ul care si ala are destule probleme ; pe caroserii / masini mari as merge oricum pe tdi ; spre exemplu, de`ar fi pe viitor sa sper la un A6 C7 as alege 3.0 tdi. 

Astazi a fost lasata in servis, pana marti/miercuri cred ; o sa ii reconditionez jantele, vopsesc eleronul ( si o sa fie lipit profi ca acum e ca nuca in perete ) si senzorii de parcare spate in culoarea masinii, schimbat lichidul de frana ca are mai mult ca sigur ~ 4+ ani, posibil schimbat si cilindrul ambreiaj daca nu se rezolva cu schimbarea lichidului de frana si aerisire din nou, pt ca dimineata inainte sa o pornesc, dupa ce calc pedala de ambreiaj ramane tot la jumate ; dupa ce ii dau cheie si calc de 3-4 ori pedala isi revine si nu mai face nicio figura in mers ; partea " proasta " este ca manopera ma va costa destul de mult, ca in cazul unui schimb complet de ambreiaj pt ca am inteles ca se da cutia jos. Asta e :). Am in plan apoi in weekend`ul ce vine sa o spal profi cu produsele mele, sa ii fac o decontaminare cu argila si sa ii aplic un sealant de la meguiars ( sau si altceva, daca aveti recomandari, sunt numai urechi ).

Link to comment

Daca ai un garaj poti sa folosesti CQuartz Lite, eu am aplicat 2 straturi acum 3 luni si inca are efectul hidrofob. Ei spun ca tine cel putin 6 luni.

Link to comment

Pot face rost de un garaj cat sa aplic sealant'ul si sa fac decontaminarea. ms pt pont.

Toate la timpul lor tibisor :))

Da Adriane..desi mi'as fi dorit un e90 FL 2010-2012, am preferat sa nu ma incurc cu distributiile..

Link to comment

Saptamana asta SOF'ica a stat prin servisuri..din fericire nu pentru ca a avut vreo problema, ci pt styling.

 

- reconditionare roti ( dejantat, indreptat toate rotile, sablat, vopsit in camp electrostatic, montat ) 

- demontat bara spate, vopsit senzori de parcare si eleronul in culoarea caroseriei

- reglat usi fata

- schimbat lichid de frana

 

Astea s'au intamplat in primele 3 zile ale saptamanii, iar ieri, am trecut pt a3a oara consecutiv pragul domnilor de la Racing code pt o resoftare profi. Ca si cifre, stock a scos ~ 140 cp si 329 nm, si dupa resoftare, 186 cp si 414 nm, prezenti la datorie atunci cand va fi nevoie. Diferenta se simte, si dupa cum am spus si altora, voi resofta orice masina cu turbo voi avea, pt o optimizare si un plus de putere la nevoie ( asta este a6a pe care o resoftez, iar cu unii vechi proprietari inca mai tin legatura si masinile nu au nicio problema atat timp cat nu abuzezi de ele ).

 

Intre timp m'am hotarat sa imi achizitionez cele necesare pt a ma apuca de detailing, fiind una dintre pasiunile mele. Am acumulat cateva informatii de'a lungul anilor si ar fi pacat sa se iroseasca, si daca tot detin doua masini, imi micsorez si costurile :) asadar, aseara am spalat'o corespunzator si am decontaminat'o cu argila, urmand ca maine sa o polisez eu. Masina de polis o voi folosi si pt a imi aplica glaze / sealant la ambele masini, cat si pt a face mici lucrari unor cunostinte apropiate pt o suma modica.

 

Ma pripisem oleaca cu revopsirea integrala, masina arata foarte ok, eram orbit de aspectul oribil al jantelor si a vopselei contaminate, dar maine ar trebui sa arate frumos.

 

 

IMG_20200909_183732_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_101819_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_115108_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_104606_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_133756_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_134059_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_190117_copy_1024x1365.jpg

IMG_20200910_190427_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_192438_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_194416_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_194449_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_194436_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_194429_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_195805_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_195745_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_195722_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_194509_copy_1024x768.jpg

IMG_20200911_130635_copy_1024x768.jpg

IMG_20200911_130423_copy_1024x768.jpg

IMG_20200910_195824_copy_1024x768.jpg

Link to comment

Sa te bucuri de ea! Am vazut topicul de cand l-ai pus, abia insa am apucat sa citesc tot. Te apreciez pentru rabdare, si ma bucur ca n-a fost ceva mai grav la pompa.

Link to comment

Gata si detailingul..pot spune ca mi:a iesit perfect :) 5-6 ore de munca fara pauza.

 

Ca si pasi :

Exterior spalat, uscat, degresat fiecare suprafata inaintea polisului, polisat, sters rezidurile cu prosop de microfibra, aplicat sonax brilliant shine, aplicat dressing anvelope.

 

Compartiment motor : curatat

 

Interior : aplicare tratament pt piele, curatat cu mafra pulimax.

 

As mai fi vrut sa polisez elementele cromate, insa nu ma mai simteam capabil asa ca am lasat'o pe altadata.

 

Pot spune ca sunt foarte multumit de soft si de comportamentul de dupa. 

IMG_20200912_140624_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141447_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141504_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141458_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141522_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141529_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141516_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_141453_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_102228_copy_1024x1365.jpg

IMG_20200912_102221_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_101321_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_132602_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_133418_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_135550_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_134820_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_134813_copy_1024x768.jpg

IMG_20200912_140113_copy_1024x768.jpg

Link to comment

Intrucat m'ati intrebat mai multi care este celalalt cotet, o sa las mai jos cateva poze si cu sora mai mare ( proaspat spalata in dimineata asta ), care nu te lasa niciodata la greu :)

IMG_20200913_113457_copy_1024x1365.jpg

IMG_20200913_113451_copy_1024x1365.jpg

IMG_20200913_113821_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_114043_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_113832_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_114031_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_114213_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_114051_copy_1024x768.jpg

IMG_20200913_114241_copy_1024x768.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

#ViatzaLaTzara

 

Incantat de comportamentul si consumul ei la drum lung, + o rezerva de putere decenta. Destul de echilibrat cotetul, oleaca rigid pt gustul meu fata de i40 :)

IMG_20200926_185319_copy_1024x768.jpg

IMG_20200926_190048_copy_1024x800.jpg

IMG_20200926_185336_copy_1024x768.jpg

IMG_20200926_185346_copy_1024x768.jpg

IMG_20200926_185401_copy_1024x768.jpg

IMG_20200926_133212_copy_1024x1365.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Chiar daca nu am mai mers aproape deloc cu masina, ieri am schimbat kit`ul de ambreiaj ; povestea pe scurt : cand am luat masina, imi ramanea pedala de ambreiaj blocata la jumatate si in mers..asadar am schimbat pompa ; s`a rezolvat 95% ; singurul simptom mai ramasese doar cateodata, inainte sa o pornesc, cand calcam prima pedala, ramanea la jumate ; apoi daca o ridicam si porneam nu mai facea figura si mergea perfect ; intrucat ambreiajul mi se parea foarte ok ( cupla unde trebuie, pedala nu era tare, volant nu batea deloc ), am purces spre schimbarea arcului si a unor plastice din pedala de ambreiaj ; fara succes ; apoi am schimbat si pedala cu totul, iar situatia era aceeasi ; probabil ar fi mers asa mult si bine...nu stiu, dar am preferat sa schimb tot kit`ul ; volant nu batea deloc si nu are joc, deci a ramas pe masina ; kit`ul era cel original si era intr`o stare foarte buna...cred ca doar cilindrul care este in rulment era bagabont :) urmeaza luna viitoare o plecare la munte si am zis sa stau linistit ; evident, am optat tot pentru LUK ( 1200 kit`ul complet + 450 manopera ). Mi`au sosit si chinezariile ( pedalele de aluminiu si tipsurile pt toba ), pe care le voi pune in weekend ; voi aplica si glaze ma`fra splendida cu masina de polis pe ambele cotete, pt luciu si protectie, si voi reveni cu poze.

Link to comment
On 8/30/2020 at 10:37 PM, bgd_b92 said:

Era singurul CC 2010+ vanduta de proprietar din Bucuresti sub 8000€, fabricatie 2011

Salut, frumoasa masina. Dar din pct meu de vedere de aici pornesc problemele la masina. De obicei cand e ceva prea bun sa fie adevarat, cam asa si e...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept