Jump to content

Leon generatia 4 (MK4) vs alte modele compacte


Andrei2000
 Share

Postare recomandată

Am configurat un Leon si alte modele pe care le-as lua in calcul, toate sunt similare ca dotari si am ajuns la urmatorul rezultat:

1. Leon FR 2.0 TDI 150 CP DSG7 + optionale; garantie 4 ani sau 120.000 km -  32.016 EUR

2. Ford Focus ST-Line 2.0 EcoBlue 150 CP AT8 + optionale; garantie standard 2 ani dar contra unei sume modice se poate prelungi pana la 7 ani - 28.050 EUR

3. Toyota COROLLA HATCHBACK Exclusive Plus GR Sport 2.0 HSD 180 CP; garantie 6 ani sau 200.000 km - 28.859 EUR

5. Honda Civic 5d 1.5 Sport Plus 182 CP AT; garantie 5 ani sau 160.000 km - 26.550 EUR

6. Mazda 3 Skyactiv-X180 AT GT Plus; garantie 5 ani sau 150.000 km - 27.290 EUR

7. BMW 118i 140CP Sport Line AT; garantie 2 ani + posibilitatea de a prelungi - 35.319 EUR

 

Acestea sunt cateva modele pe care personal le-as lua in calcul in cazul unei achizitii in aceasta clasa.

Avem un amalgan de motorizari diesel, benzina si hybrid deoarece criteriul obligatoriu pentru mine la ora actuala o reprezinta cutia AT (prefer benzina), dar in momentul de fata in cazul Seat-ului si a Ford-ului cutie AT se poate pune doar pe motorizarea diesel.

Preturile de mai sus sunt preturile de lista cu exceptia Toyota Corolla care este oferta speciala de pe site si la care nu cred ca mai exista marja de negociere.

Probabil in urma unor negocieri stranse Leon-ul va putea fi achizitionat pe la 29.000 EUR, dar chiar si asa este un pret foarte mare pentru ce ofera.

la Ford marja de negociere este mai mare iar Focus-ul de mai sus cu siguranta va putea fi luat la 24.000 EUR, ceea ce o face o oferta foarte buna raportat la ce ofera masina iar trenul de rulare este net superior.

Toyota Corolla dupa cum spuneam pretul afisat este cel de promotie si cu siguranta nu mai este marja de negociere, dar consider ca este un pret bun pentru un hybrid dovedit a fi cel mai bun din lume, iar dpdv al fiabilitatii este pe locul 1 dintre toate cele de mai sus.

In cazul Honda si Mazda presupun ca se mai poate negocia in jur de 1-1500 EUR ceea ce le face extrem de atractive. Parere personala subiectiva, Mazda 3 este cea mai frumoasa din acest comparativ.

BMW-ul cu siguranta va fi cel mai fun to drive, iar in urma negocierii cu siguranta se poate ajunge la pretul de lista al Leon-ului.

Concluzia personala este faptul ca VAG prin aceste preturi forteaza intrarea in segmentul premium dar cu niste produse non-premium (a se vedea diferenta de pret intre Seat si BMW), ceea ce ma face sa nu iau in calcul acest brand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca comparatia ta e putin gresita: iti doresti o motorizare pe benzina in combinatie cu o cutie automata, atunci elimina din start modelele care nu permit aceasta combinatie. Apoi, luand in calcul ca pe Leon exista o motorizare pe benzina mild hybrid destul de buna, 1.5 TSI 150 CP, in combinatie cu DSG, care e cu peste 2000 de euro mai ieftina decat motorizarea inclusa de tine, cred ca se mai echilibreaza putin balanta.

Apoi, eu nu am condus Mazda 3 sauToyota Corolla deloc, insa motorizarea si cutia de viteze nu sunt la nivelul unui motor turbo si al unei cutii de viteze cu dublu ambreiaj, ceea ce echipeaza Leonul, oricat de mult ar incerca sa ne minta departamentul de marketing de la Mazda. La fel si in cazul Honda, motorizarea e foarte ok, insa cutia nu e la acelasi nivel cu DSG.

Cat despre optionale, ca sa poti face o analiza, trebuie sa te decizi in primul rand ce optionale ai nevoie si apoi sa incerci sa configurezi similar modelele concurente. Da-ne mai multe detalii sau ataseaza pdf-uri cu configuratiile alese de tine, altfel, cuvantul sec "+optionale" poate insemna ceva pentru tine, dar pentru noi nu valoreaza nimic.

Inchei prin a spune ca sunt subiectiv, am detinut de 14 ani doar modele Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru ajutor si pentru faptul ca putem discuta constructiv.

Nu stiu de ce, dar la momentul la care am facut configuratia la Leon imi aparea DSG doar impreuna cu motorizarea diesel, de aceea am facut si comparatia cu Focus diesel in echipari asemanatoare.

Nu am salvate PDF-uri cu dotarile fiecareia, tocmai de aceea am spus ca dotarile sunt similare, poate chiar cu un plus pentru japoneze. Cand spun dotari similare inseamna ca pe toate avem pus pilot automat autoadaptiv, keyless, faruri led adaptive, etc, dotari importante si care sunt ridicate la pret, nu dotari de genul lipsa bricheta la una si alta o are (dotari care nu sunt esentiale si definitorii in a alege o marca sau alta).

Cu exceptia Toyotei Corolla care e hybrid si efectiv plictisitoare la condus din pricina cutiei de viteze, la celelalte nu vei fi dezamagit. Niciuna de mai sus nu e vreun model de performanta din care sa incerci sa scoti maximul posibil din motor si cutie. Avantajul cutiilor cu convertizor de cuplu ar fi ca sunt mai putin pretentioase la intervalul de revizie (in majoritatea cazurilor 10 ani fata de 4 ani DSG, Powershiht etc), sunt mai fiabile si mai rafinate. Dupa ce am trecut de la G6 GTI DSG la o alta marca cu cutie clasica ZF 8 trepte, crede-ma ca nu am simtit ca ar fi mai lenta cutia ci poate dimpotriva, era mai bine echilibrata. Au evoluat mult cutiile cu convertizor ca performante, in unele cazuti fiind chiar similare cu cele cu dublu ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Corolla se poate negocia suplimentar pretul din marja dealerului.

2.0 Hybrid este un motor nou Dynamic Force si este un motor cu injectie duala la care VW a renuntat ca sa ma salveze niste bani. Mild Hybrid de la VW nu poate fi comparat cu un model full hybrid ca cel de la Toyota.

1.5 TSI are si costuri de intretinere mult mai mari ca o masina Toyota (curea distributie etc). Nu stiu daca cel nou mai are efectul de kangaroo.

DSG7 nu stiu cum sunt ultimele cutii dar istoricul lor este nefavorabil ca si fiabilitate. Toyota nu are nici un fel de cutie de viteze, ECVT fiind doar o denumire comerciala. Ai acolo motorul termic legat la 2 motoare electrice si un angrenaj planetar.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles remarca legata de costurile de intretinere mai mari la 1.5 tsi, poti detalia?

 

Distributia la 1.5 tsi e pe curea, si se verifica la 210.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa compar cel putin O3 cu Lexus  (care chiar este o marca premium) si cu preturi de la reprezentanta:

  • schimb ulei cu ~30% mai ieftin la Lexus -1L ulei in minus + mai usor de schimbat filtre etc
  • schimb elemente franare mult mai rar (discuri fata neschimbate la 170k, placute fata schimbate la 120k)
  • fara schimb ulei cutie in mod normal dar facut la reprezentanta la 150k - 500 RON/ DSG6 - 1200 RON la 60k
  • filtre mai ieftine pe original
  • distributie pe lant care nu se schimba - nu am incredere in cureaua de la VW
  • bujii la 120k

Daca respecti planul la 30k revizia banuiesc ca iesi la acelasi pret.

Motorul 2.0 de la Toyota inca nu se stie cat este de fiabil. Este un model late 2018. Cel 1.8 Euro6 este practic indestructibil.

Am avut 3 Skoda (nu Seat) dar eu unul vad o calitate a trenului de rulare ca si fiabilitate intr-o scadere accentuata. Probabil si reducerile de costuri isi pun amprenta.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce treaba are O3 cu 2.0 tsi motor pe lant cu 1.5 tsi motor pe curea? 

Masini diferite pentru oameni diferiti, nu ai sa vezi om care a avut toyote sa-si cumpere skode, si nici invers nu prea e valabil. Fiecare are un target, tine de gusturi si preferinte.

1.5 tsi are cam cel mai bun consum dintre motoarele pe benzina versus concurenta, din diferenta de consum poti sa-ti justifici cheltuielile in plus. Si cand achitam o masina de 25.000euro+ nu ne mai intereseaza 400-1000ron in plus pe an, bani de seminte, atentie ca e topic de masini noi, nu second hand.

DSG7 este o cutie ok, dar are nevoie de un update de soft pentru a nu tine rotatiile in oras asa joase pt ca patineaza ambreiajele in treapta 1. Dupa upgrade de soft cutia este fiabila, si nu necesita intretinere. Pentru perioada post garantie, exista mastercard. Si cine vine cu aspetari de fiabilitate de anii 2000, e nerealist.

Intreaba-ti prietenii si prin jur, si ai sa vezi ca toti au ajuns la garantie cu diverse prostioare, indiferent ce sigla are masina pe capota.

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e momentul sa te superi ca nu vreau sa denigrez Skoda/Seat.

Vezi in semnatura ca am si Skoda si Toyota. 

Update de soft la DSG7 cu alte shiftpoints?Exista ca recall? Daca da da-mi si mie un TPI ca sunt interesat.

 

P.S.: La Lexus in 170k nu am nici o intrare la garantie. Doar revizii din 15-15k.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma supar absolut deloc, eu sunt anti masini, indiferent de marca. Nu mai folosesc masina de foarte mult timp, are 3500km in 1 an. Poti sa spui ce vrei despre orice marca.

 

Dar, daca esti interesat de fiabilitate, atunci acesta nu este forumul sau locul de discutat asa ceva. Daca vreau ceva fiabil imi cumpar Dacia. Aici vorbim de gadgeturi moderne, dotari 2020, tinuta de drum, consum. Fiabilitatea nu exista in 2020 nicaieri.

Un sistem mai complex nu o sa devina niciodata mai fiabil sau cel putin la fel de fiabil ca si unul vechi, simplu. Sunt oameni aici (si am fost si eu asa) care au asteptari absolut nerealiste de la masinile astea. Vor sa aiba tinuta de bmw, antifonare de S klasse, si daca se poate pret de Logan. Si toate astea de la o masina mainstream de consum, pentru un nivel de trai mediu (in Vest). 

Lumea se plange de antifonare, ati mers cu mazda, sa vedeti antifonare? acolo nu se plange nimeni? sau Honda, e mai prost antifonata decat skoda/seat. Asa ca despre ce vorbim? o tot dam in versusuri inutile si fara rezultate, niste conversatii interminabile unde lumea vorbeste in contradictoriu.  Probleme au toti, nu e nici unul fiabil, intra pe forumul marcii si ai sa te convingi.

Cat despre preturile practicate de reprezentante,  exista fel si fel, la toti. In Bucuresti la PBN ai un pret, daca faci un trip in Pitesti/Valcea o sa te miri ca preturile sunt cu 30-50% mai mici.

 

Un amic de-al meu, doctor ofta in Buc, are de noua o Toyota Yaris 2010. Anul trecut i-a schimbat egr, catalizator, amortizoare, si completeaza ulei (2 litri la 1000km) pentru ca motorul este copt/distrus/are compresie slaba. Masina are sub 150.000km. Toyota e fiabila pentru ca proprietarii fac 10.000km pe an cu ele, si le tin 10 ani.  

 

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu Mazda si sincer pe mine ma termina pozitia in scaun.

Fiecare om cauta altceva. De exemplu am ales O3 RS pentru ca nu exista la concurenta un pachet la fel de complet in aceeasi bani. Masina era foarte buna dar m-au dezamagit complet service-urile autorizate. Multe dintre probleme s-au terminat prin "Asa face toate"/ " Ce vrei de la o Skoda". Am facut la drumuri la Elcargid de mi-au iesit pe nas sa rezolv probleme. Preturile sunt cu 30% mai mici dar degeaba.

Orice marca da rateuri. De asta zic ca 2.0 de la Toyota este un motor nou netestat inca.

Asa deenman si eu stiu un G6 CAVD cu 2 motoare schimbate la PBN/1 DSG7/ furci schimbate si alte probleme. Sa nu generalizam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Nu ma pot pronunta despre celalalte din comparativ, dar pot expune cateva pareri despre Ford Focus si Honda Civic:

1) Ford Focus

- oferta primita acum mai putin de 1 luna pentru 1.5 benzina 182cp AT8 ST-Line - 24.664 euro, cu muuulte optiuni incluse (trapa, camera, B&O, navi etc.)

Pro: personal, mi se pare best-buy la ora actuala, raportat la optiuni-motorizare-pret, design dragut (subiectiv) si o tinuta de drum foarte ok

Contra: calitatea materialelor, pe alocuri, lasa mult de dorit - masina cumparata acum fix 1 an, plafonul interior cazut de 4 (!) ori fiindca este prins doar cu arici. S-a inlocuit de 3 ori ariciul la dealer pana cand s-a plictisit si l-a lipit de tot cu solutie textila. Fetele usilor rezoneaza si vibreaza din prima zi - rezolvat cu antifonarea usilor cu CTK in 4 straturi. Geamurile si ornamentele de plastic ale centurilor tot vibreaza - inca mai cautam solutii :)).

Per total, revin, raportul optiuni-motorizare-pret este aproape imbatabil!

2) Honda Civic

Pro: o tinuta de drum orientata catre sportivitate, design agresiv (subiectiv, mi se pare cel mai frumos din comparativ), multe optiuni incluse in standard

Contra: foarte, foarte slaba la calitatea materialelor si a antifonarii (2 prieteni apropiati au luat-o la interval de 2 luni fiecare - acum 1 an) - sistem multimedia blocat aproape zilnic, lag in functionare, grile AC destramate de statul in soare, cotiera rupa in prima luna, scurgeri de apa si scartait in functionarea trapei din prima saptamana siiiii, cel mai important, probleme cu benzina multa gasita in ulei (amandoi au ajuns sa faca revizia la 5.000 km - refuzata garantia, e "normal" c.f. producator, desi in SUA este cunoscuta problema si se inlocuieste motorul). Cutia de viteze este in cu totul alta clasa - lent, greoaie etc.

M-as hazarda sa mai propun un competitor: Kia Ceed GT-Line 1.4 t-GDI AT. Sunt cateva promotii in desfasurare si ajunge la un pret de aprox. 24.000 euro cu aproape toate dotarile posibile. Garantia de 7 ani bara-bara este unica pe piata si acopera absolut tot (mai putin anvelope si stergatoare), iar costurile sunt (probate) la 50% din cele practicate de dealerii grupului VW AG. Totodata, in cateva saptamani va fi prezentat noul motor mild-hybrid de 1.5 t-GDI 160cp, dar probabil nu vor mai fi aceleasi promotii, iar marja de negociere la Kia este absolut infima.

Pentru carcotasi, inca mi se pare best-buy Ford, din prisma motorizarii. Motorul de 160cp de pe Kia este nou si nu ma pot pronunta, dar in toate celalalte categorii, ar iesi Kia peste :) 

P.S: Exista si varianta de Hyundai i30, cu motorul de 1.5 t-GDI 160cp mild-hybrid la care sunt oferte de plecare de la 17.000 euro, dar personal, nu ma incanta design-ul si calitatea materialelor mi se pare sub Kia, desi sunt din acelasi concern.

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Andrei2000 said:

(in majoritatea cazurilor 10 ani fata de 4 ani DSG, Powershiht etc)

Vezi ca la DSG ala umed, intervalul de service e din 60 in 60 de mii de km. Eu unul nu as sta 4 ani cu acelasi ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, intervalul de revizii in general la cutiile cu dublu ambreiaj este de 4 ani/60.000 km, in functie de ce atingi prima data.

Sunt de acord cu privire la KIA, iar noul X Ceed este genial. In 2008 am cumparat prima generatie de Ceed de care am fost extrem de incantat, iar ceea ce spune colegul de mai sus vis a vis de garantie este real. Prin comparatie, in 2007 imi cumparasem si un Passat nou, iar dupa 1 an si jumatate si vreo 54k km (am mers f mult in perioada aia) au picat bucsele pe fata si evident ca marele concern VAG nu mi le-au acceptat pe garantie (ulterior am citit contractul de garantie in care era specificat ca trenul de rulare are garantie 15k km - o adevarata bataie de joc la adresa clientilor). Prin comparatie, la KIA mi-au cedat bucsele dupa vreo 3 ani si ceva, am dus masina la service pentru constatare iar la final mi s-au inmanat cheile masinii fara niciun leu cerut. Am ramas masca, adica VW de unde aveam pretentii mi-au refuzat garantia dupa doar 1 an si ceva, iar aici dupa mai bine de 3 ani au fost schimbate pe garantie fara niciun fel de negociere. Asta inseamna respect fata de clienti. Nu stiu cum este acum garantia de 4 ani din VAG, dar daca si asta e plina de stelute inseamna ca respectul a ramas acelasi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug și eu un model in versus și anume Renault Megane 4 facelift. Înainte să ziceți că e renault, mergeți la un dealer când apare facelift-ul la vânzare și vedeți ce și cum (prin vest deja e la vânzare deci urmează foarte curând și la noi). Motorul 1.3 e foarte lăudat de toate publicațiile auto, cutia edc e buna (culmea e că e mult mai fiabila decât cutia manuală...) iar preturile sunt bune pe lângă competiție. 

Mie personal mi-a plăcut foarte mult și kia ceed, chiar și modelul de baza mi s-a părut că arată frumos in interior și are materiale ok, chiar mai bune decât i30 dpmdv și mult peste ce oferea KIA în trecut.

Honda civic e faina, sport, design îndrăzneț. Dar tot farmecul ei sportiv se duce când alegi cvt-ul. Părerea mea e că ori iei civicul cu cutie manuala, ori alt model de la concurenta.

Ideea e că fără mers, văzut și condus fiecare model in parte nu rezolvi nimic, sunt doar date și păreri ale altora care te fac să îți placă un model iar când te urci in el îți dai seama că nu are nici o treabă cu ce îți dorești tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la Focus poti trece peste interior (design, calitate, scaune) masina este, de departe, cea mai sportiva din clasa, pastrand in acelasi timp confortul. Sasiul este extraordinar raportat la concurenta, iar directia nu are rival. Am primit discount cca 25% la noul model Focus, desi era proaspat aparut, fiind un model foarte bine echipat, cu motorul 1.5T. La mine a ramas in finala cu Golf.

Corolla e meschina in spate, cutia CVT este oribila si va trebui sa auzi cum vajaie cand ai nevoie de putere, eu nu as lua-o in calcul. BMW 118i este foarte scump, iar motorul este slab, in 3 cilindri cu consum foarte mare. Civic e kitch-oasa, pare ca cerseste atentie :)

M-as uita la Leon, Focus si Mazda 3, ultima arata bine la interior si e lucrata cu mult gust

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

29 minute în urmă, Andrei2000 a scris:

Pai da, intervalul de revizii in general la cutiile cu dublu ambreiaj este de 4 ani/60.000 km, in functie de ce atingi prima data.

Nu, la VW e 60 de mii de km punct.

 

29 minute în urmă, Andrei2000 a scris:

Am ramas masca, adica VW de unde aveam pretentii mi-au refuzat garantia dupa doar 1 an si ceva, iar aici dupa mai bine de 3 ani au fost schimbate pe garantie fara niciun fel de negociere.

Asta inseamna ca ai avut asteptari nerealiste in general, limitarea garantiilor la trenul de rulare mai ales in Romania unde nu-i asa, plutesti pe sosele, e mai degraba norma. Kia face ce face sa cistige cota de piata. Adica ceva ce VAG are deja si ei nu au. Cit priveste grija fata de client, nu va faceti iluzii, e doar o chestiune de costuri. Discutam de masini mainstream, nu de Rolls Royce, deci ce grija fata de client?

 

29 minute în urmă, mihai.onu94 a scris:

cutia edc e buna

Eu am auzit fix pe dos, in rest de acord ca Megane este o alternativa viabila daca nu vrei cutie automata.

 

26 minute în urmă, dercos a scris:

Am primit discount cca 25% la noul model Focus

Pentru ca nu se vind.

In rest, ca experienta personala schimband marca, aveti grija ca masina nu se limiteaza doar la cum arata, cum merge si cit consuma. Si asta am aflat-o pe propria piele comandind niste accesorii banale si niste piese pentru retrofit. Accesoriile ok, au termen de livrare 12-15 zile care poate fi si 60 ca e perioada de concedii si piesele de retrofit nu se vind daca nu au fost prevazute pe seria ta de sasiu (e vorba de niste carlige de bagaje, 20 de euro ...)

Asa ca astfel, fara sa glumesc, mi-am dat seama de forta masinariei germane. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la partea cu schimbarea marcii, am vazut pe rubrica de anunturi ca ai vandut XP-ul si Touranul. Ne poti spune, in categoria Versus,  cu ce le-ai inlocuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Alfa Romeo Giulia Veloce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minute în urmă, vdragos a scris:

Eu am auzit fix pe dos

Au fost niste probleme la Megane GT, cel cu 1.6 și 205 cai și care nu se mai vinde. Pe modelele normale nu au fost probleme acelea, care oricum au fost rezolvate în final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce face criza varstei mijlocii din om...chiar ai ales o masina pentru cunoscatori.

Ai si spatiu in masina si sasiu proiectat cu ajutorul Ferrari  ! Cand spuneai de intarzierea pentru retrofit ... faci swap la ACEL motor ?

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc Morelli mersi de apreciere, 280 de cai si zf8 sunt (deocamdata) suficienti, am zis mai sus, vreau niste carlige de bagaje, am rezolvat dar cu efort

@mihai.onu94 nu stiu de unde te documentezi tu dar avem colegi care lucreaza chiar cu d-astea, edc cu ambreiaje uscate are fix aceleasi probleme ca si DQ200 si tot nerezolvate.

Haideti sa nu poluam topicul cu non VAG, daca vreti detalii discutam pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos din grupurile cu Megane 4 și discuții cu alti posesori și nu se plânge nimeni de edc-uri. Mai mult ne plângem de zgomote "normale de funcționare" ale cutiei manuale ??? In schimb, vezi că mă refer strict la Megane 4, la Megane 3 știu că sunt mai dese problemele la edc și nici modul ei de funcționare nu e foarte extraordinar. 

Dar în final da, edc-ul e tot o cutie cu ambreiaje uscate cu limitările aferente. La fel e și cutia dct de la Kia/Hyundai și cam in general orice cutie cu dublu ambreiaj pusă pe motoare mici. 

Iar dacă nu mă înșel, BMW 118i are tot dct și cutia cu 8 trepte și convertizor fiind doar pe motoarele mai performante, gen 120d. Știu sigur că motoarele cele mai slabe de pe BMW seria 1 au dct (care e getrag identica cu cea de pe Renault) , dar nu mai știu dacă și 118i intra in categoria asta. 

Mercedes A clasa cu 1.5 diesel și 1.3 benzina are tot dct getrag (adică cea de pe Renault), doar pe 2.0 diesel și 2.0 benzina se găsește cutia dct făcută de Mercedes. 

@vdragos felicitări pt Giulia! E superbă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, haideti sa continuam discutia despre versus in clasa compacta, ceea ce Giulia nu e :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, vdragos said:

Nu, la VW e 60 de mii de km punct.

Am avut G6 GTI DSG si tin minte exact ca intervalul de schimb ulei era dat in nr de ani sau km, in functie de ce atingi prima data. La fel este si schimbul de ulei motor, de ex. 20k km sau 1 an, nu 20k km si atat.

 

50 minutes ago, vdragos said:

Asta inseamna ca ai avut asteptari nerealiste in general, limitarea garantiilor la trenul de rulare mai ales in Romania unde nu-i asa, plutesti pe sosele, e mai degraba norma. 

Limitarea la care faci referire probabil e valabila in grupul VAG, la alte marci nu am avut astfel de probleme si aici iti spun din experienta. Tot din experienta iti pot aduce exemplu in care la 1 an si jumatate de la expirarea garantiei producatorul a suportat 80% din costul reparatiei. 

 

1 hour ago, vdragos said:

Pentru ca nu se vind.

O alta afirmatie nefondata. Ford in Romania e in top 3 la vanzari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca e nefondata, vei vedea in top ca Ford e pe locul 5 si e la sub 50% din grupul VAG. Amabilitatea dealerilor Ford de a da discounturi e proverbiala si spun asta fara a afirma ca Ford sunt masini proaste ci doar ca nu se vind (la nivelul concurentei).

image.thumb.png.3eefbd5237d32b6d67d1f93d2709b7a6.png

Cit priveste schimburile de ulei la interval fix sau variabil la VAG, este evident ca nu cunosti subiectul, dar daca iti faci timp sa citesti, o sa gasesti aici pe forum toate informatiile.

In ce priveste garantia trenului de rulare la alte marci, te asigur ca exista limitari la nr. de km (grupul Renault) sau de definitie a pieselor (suspensia e in general considerata consumabila - Hyundai), asta ca sa dau doar doua exemple. Si nu intentionez sa polemizez, dar as dori sa tinem discutia cit de cit in limita unor date exacte si folositoare.

LE Uite si date pe S1 2020 de la DRPCIV

În ansamblul primului semestru lider rămâne Dacia, cu 14.573 unități, urmată de Volkswagen, cu 3.996 unități și de Skoda cu 3.877 unități. Pe locurile următoare se clasează, în ordine, Renault (3.802 unități), Hyundai (3.494 unități) Toyota (2.826 unități), Ford (2.669 unități), Peugeot (1.645 unități), Mercedes-Benz (1.625 unități) și Suzuki (1.490 unități).

Deci da, Ford nu se vinde.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!