Jump to content

e-Golf Atlantic blue


Abu

Postare recomandată

Am facut primul drum in seara asta special pe o sosea neiluminata, sa vad cum se comporta farurile. E prima masina cu faruri LED si eram tare curios. Ca si prima impresie, pe faza lunga se vede excelent, chiar am fost impresionat. Pe faza scurta mai putin, adica nu am sesizat diferente fata de vechiul Golf care avea H7 Philips Xtreme Vision. Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc in intuneric, nu are o zona de semiumbra sa zicem. Acum nu stiu cele LED TOP cum sunt, @Rave hai cu impresiile :)

Am si spalat-o azi, inca se mai vad urme de ceara in anumite zone. Urmeaza sa dau cu niste glicerina boraxata pe chedere fiindca pareau destul de rigide, masina fiind totusi fabricata acum ceva timp. Daca aveti vreo sugestie mai buna, multumesc anticipat.

In rest, super multumit ce lin pot fi calatoriile in aceasta masina. Linistea, relaxarea, modul cum pluteste pe drum, acceleratiile instante, lipsa oricaror socuri sau zgomote de transmisie...vis devenit realitate.

Modificat de Abu
Link către comentariu

Nici nu trebuie sa aiba zona de 'semiumbra' pe contur. Tocmai asta-i marele avantaj, se foloseste toata lumina emisa de sursa led si se focalizeaza intr-o zona bine delimitata.

Toata suprafata este luminata constant, astfel incat sa nu perceapa puncte luminoase. Cum se intampla la becuri sau xenon.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, Abu a scris:

Tot foarte aproape de botul masinii bat si lumina se termina brusc

Sunt reglate sa bata prea jos din fabrica. Sunt mai multi colegi care s-au plâns de chestia asta la masini noi, in general la Octavia 3 facelift cu led. Trebuie reglate și după se schimba povestea. Eu am fost la garanție cu problema asta la faruri cu halogen și s-a rezolvat.

Link către comentariu

@IRONICK Din cate stiu eu golful are reglaj automat la farurile led. Insa daca te referi in cazul meu, era pe 0 reglajul, au fost reglate dupa pe aparat si e totul ok. 

Link către comentariu

Am cautat in carte si se pare ca reglajul inaltimii se face automat. E posibil sa am eu pretentii prea mari, cred ca cel mai OK e sa verific o alta masina cu faruri LED MID, poate mai sunt colegi pe forum care au, inainte de a trage o concluzie ca trebuie reglate.

Link către comentariu

Chiar daca reglajul se face automat pot bate foarte aproape si atunci trebuie reglate la service, eu la ultimile 2 masini am avut problema asta, vedeam foarte prost pe faza scurta, dupa reglaj totul ok.

Link către comentariu

Oare daca ma duc la alt service poate fi o problema cu garantia? Stau foarte departe de orice service VW insa aproape de Kia Motors, ii cunosc pe oamenii de acolo si le-as regla la ei daca as sti ca nu afectez cumva garantia.

Link către comentariu

Nu are de ce sa afecteze garantia reglajuri farurilor, umbla doar putin la suruburile de reglaj de pe blocurile optice.

Doar vezi sa foloseasca dispozitivul tip cutie pt reglaj, sa nu faca la perete.

reglajfaruri.jpg

Link către comentariu

Top LED pe Golf se vad OK pe faza scurta. Bat relativ jos, dar noaptea trebuie tinut cont si de acuitatea vizuala a celui care conduce si de adaptarea ochiului la lumina scazuta. Practic, ochiul se poate adapta chiar si la lumina relativ slaba, altfel masinile vechi, cu faruri matuite, nu ar circula noaptea.

Link către comentariu

Poti sa le reglezi si singur cu putina  atentie. Cauciucurile umflate la presiune corecta, suprafata perfect dreapta si un perete la 10m (gen parcare). Trebuie sa bata 10cm mai jos (fata de centrul farului), adica 1%. Asta-i norma euro. Vezi inainte si procentul trecut pe far.

Link către comentariu
în urmă cu 3 ore, Abu a scris:

Oare daca ma duc la alt service poate fi o problema cu garantia?

Eu as zice sa te duci la vw pt ca farurile cu autoleveling dupa ce le reglezi manual pe aparat, trebuie sa si memorezi pozitia cu vcds-ul iar cei de la kia slabe sanse sa aiba si tester vag. Daca erau faruri halogen, acolo chiar puteai sa te duci oriunde.

în urmă cu 4 ore, Abu a scris:

Am cautat in carte si se pare ca reglajul inaltimii se face automat

Reglajul automat este cel legat de incarcarea masinii dar reglajul de baza se face manual la fiecare far din surub. 

Link către comentariu
în urmă cu 5 ore, mihai.onu94 a scris:

@IRONICK Din cate stiu eu golful are reglaj automat la farurile led. Insa daca te referi in cazul meu, era pe 0 reglajul, au fost reglate dupa pe aparat si e totul ok. 

Orice far are reglaj manual din suruburi.

Cel automat sau manual de la buton/meniu este pentru incarcarea masinii. Lumea in general nu il foloseste, teoretic pentru pasageri in spate, bagaje etc trebuie sa reglezi din el sa nu orbesti participantii la trafic

Link către comentariu

@IRONICK am postat amandoi in acelasi timp. Da, la reglajul din surub ma refeream cand am zis ca bat prea jos. 

Link către comentariu

La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand .

Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua .

Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!!

PS:Baiatul/Fata cu vot negativ , te simti cu musca pe caciula ? Citeste niste manuale de service mai intai, ca noi, astia care lucram in anumite domenii, ca am zis prea mult mai devreme , nu facem totul dupa ureche ca altii !!!

Modificat de gabip
Link către comentariu
16 hours ago, mihai.onu94 said:

Sunt reglate sa bata prea jos din fabrica. Sunt mai multi colegi care s-au plâns de chestia asta la masini noi, in general la Octavia 3 facelift cu led. Trebuie reglate și după se schimba povestea. Eu am fost la garanție cu problema asta la faruri cu halogen și s-a rezolvat.

asa este, am vazut mai multa lume pe diverse forumuri mentionand asta cu farurile cu LED, au necesitat reglare manuala (ridicare)

Si eu le simt cam chioare/joase, nu stiu care din ele. Oricum, nu se compara cu Xenon-ul avut pe Octavia, alea bateau din fabrica incat eram la fiecare drum uimit de ele... 

LED ul are o intensitate undeva la 1/3 din Xenon si se vede asta.

Legat de farurile LED TOP, nu stiu daca ar fi vreo diferenta, au in plus doar niste automatizari in plus din cate am inteles, nu?

5 hours ago, TDR said:

Doar vezi sa foloseasca dispozitivul tip cutie pt reglaj, sa nu faca la perete.

Aparatul doar simuleaza un perete, reglajul la perete ar fi f ok daca se face corect. Hella descrie aici procedura la perete:

https://www.hella.com/techworld/uk/Technical/Automotive-lighting/Headlight-adjustment-835/

Link către comentariu

Evident ca nu am de gand sa umblu eu acolo dupa ureche. Nu stiam ca trebuie VCDS, in cazul asta voi merge la o reprezentanta sa le verifice. 

Legat de LED TOP, eu stiam ca difera totusi de cele MID prin faptul ca au reglare dinamica, gen se inchid anumite LED-uri ptr a tine in umbra masina din fata dar lumineaza pe langa ea. Parca am vazut pe YT un filmulet.

Link către comentariu

Da, eu pe passat am avut DLA, care umbrea masina din fata, dar asta nu inseamna ca lumineaza farurile mai bine pe faza scurta.

Acel sistem functioneaza doar de la 60km/h in sus si foloseste faza lunga. 

Link către comentariu

Aceea este o optiune suplimentara numita DLA (Dynamic Light Assist). Am aceasta optiune pe Golf, iar iluminarea este fantastica, condusul pe timp de noapte e o placere, nu are legatura cu sistemele clasice de iluminare.

Link către comentariu
în urmă cu 1 oră, gabip a scris:

Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parbriz plin, presiune anvelope corecta, o persoana pe locul soferului, pus faruri in pozitia de service, reglat faruri din suruburi - la aparat , memorat pozitia noua .

Va mirati dupa aceea ca nu va bat farurile bine sau ca va semnalizeaza cei de pe sens opus ca ii orbiti si trebuie sa le reglati din nou si din nou. La noi fiecare le regleaza dupa ureche si dupa ce a zis x sau y pe forum sau la bere. RTFM ( read the f***ing manual ) sau duceti-va la un service competent cu toate dotarile necesare!!!

Normele EU specifica ca se pot face si fara incarcare.

Intradevar, trebuie sa ne ferim de 'specialisti' si 'service-uri'.

Link către comentariu

Ca sa revin la masina, culoarea asta nu rezista nici 24h fara sa se vada praful ceva de speriat. E foarte frumoasa, nu zic nu, mai ales in bataia soarelui, are o tenta spre mov. Aseara am spalat masina si azi se vedea deja praful evident. La cea dinainte, care era alba, efectul asta era clar mai estompat. Cred ca cea mai potrivita sa reziste mai mult timp fara sa para murdara este acel Tungsten silver cum are @tudy_cnu

Link către comentariu

Pai de aia a si vrut sotia Tungsten Silver, ca cica e cea mai antijeg din toate :))

Link către comentariu

Azi am fost o fuga la bunici in Ploiesti. Distanta 180Km dus-intors cu traversarea Bucurestiului de la sud la nord si invers. Drumul foarte liber si la dus si la intors, mers pe DN1 cu vitezele legale. Am plecat cu "rezervorul" plin si m-am intors cu el fix la jumatate, AC pornit si la dus si la intors pe 22 de grade, in masina eu, sotia, copilul si unul dintre caini :) Acum nu stiu cat de liniar este indicatorul de "combustibil" ca sa pot trage o concluzie clara ca a consumat fix jumatate din baterie.

Ma declar in continuare placut surprins de consum vara, clar peste asteptarile mele. Vedem si la iarna cum va fi. Chiar ar fi interesant sa vedem daca cei 30% declarati de VW ca ar fi economisiti de pompa de caldura sunt reali sau nu. Din ce am citit eu pe la altii, mai mult de 5% nu ar trebui sa sper.

Ieri am facut si un test sa vad daca merge masina incarcata printr-un prelungitor, si nu e nici o problema. Am un prelungitor de exterior dimensionat pentru 16A, de 25m. Nu s-a incalzit deloc, asa ca de acum incolo va sta in portbagaj pentru orice eventualitate.

Modificat de Abu
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!