Jump to content

e-Golf Atlantic blue


Abu

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Abu

    32

  • detinator

    18

  • tudy_cnu

    7

  • IRONICK

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iata ca ma inscriu si eu pe lista celor atinsi de virusul electromobilitatii. Am renuntat la ambele masini termice pentru a ma trezi, aproape peste noapte as putea spune, cu doua masini electrice in f

Iata ca am facut-o si pe asta, am adus masinuta acasa. A fost un drum superb, in care am putut testa cam tot ce-mi inchipuiam la masina. Multumiri lui @Aaron ca a facut posibil aceasta experienta frum

La orice far cu reglare automata ( senzori de nivel), adaptiv sau matrix , reglarea o faci cu aparat de diagnoza in primul rand . Procedura este : rezervor combustibil plin, rezervor lichid parb

Posted Images

tudy_cnu

Sa il stapaniti sanatosi! :D Subscriu si eu la ce ai spus despre @Aaron 

Eu o sa fiu mai rapid, maine dimineata sunt in Rm Valcea pentru a o ridica pe a mea. Nu mai am rabdare sa vina pe platforma. 

Cred ca iti vor inchide temporar adminii topicul, pana vei avea cheia in mana :)) 

Link to post
Posted (edited)

Si voi sa va bucurati de masina @tudy_cnu. Ma bucur ca e gata asa de repede sa o luati :)

Aveti vreo recomandare pentru mine, la drumul catre Ramnicu Valcea, pe care o sa-l facem cu e-Up-ul?  Sa o iau pe autostrada sau pe langa? Ideea e ca o sa incarc masina la Nurvil, au acolo statie de 50KW, dar ma gandesc ca autostrada imi va manca mult din baterie si nu stiu cat de ok va fi la urcare pe Dealu Negru, dupa Pitesti, nu am nici cea mai vaga idee la ce consum sa ma astept.

Edited by Abu
Link to post
tudy_cnu

Am vazut ca e un Penny in Pitesti unde e gratuit, poti sa incarci si acolo

Link to post
tudy_cnu

Am vazut'o si pe a ta azi. Era in curte, numara zilele pana la intalnirea cu tine :))

Link to post
tavitara
15 hours ago, Abu said:

Si voi sa va bucurati de masina @tudy_cnu. Ma bucur ca e gata asa de repede sa o luati :)

Aveti vreo recomandare pentru mine, la drumul catre Ramnicu Valcea, pe care o sa-l facem cu e-Up-ul?  Sa o iau pe autostrada sau pe langa? Ideea e ca o sa incarc masina la Nurvil, au acolo statie de 50KW, dar ma gandesc ca autostrada imi va manca mult din baterie si nu stiu cat de ok va fi la urcare pe Dealu Negru, dupa Pitesti, nu am nici cea mai vaga idee la ce consum sa ma astept.

La Vivo in Pitesti , intri direct de pe autostrada

Azi erau 2 locuri libere la incarcat

Intre timp luati pizza pe vatra de la etaj , este excelenta

Edited by tavitara
Link to post

Am mai prins cateva poze cu jucaria, asteptand cuminte in parcare.

@Rave cumva cea gri iti pare cunoscuta? 😁

WhatsApp Image 2020-08-24 at 15.27.40 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-24 at 15.27.40.jpeg

WhatsApp Image 2020-08-24 at 15.27.41 (1).jpeg

Link to post

@Abu Nu știu ce sa zic... N-am văzut-o niciodată (în realitate) :))

Link to post

Pasul "fara backup fosil" mi se pare foarte indraznet!

Si cred ca este posibil, cu o oarecare "regandire" a traseelor si timpilor in care acestea sunt parcurse.

Inca un topic de urmarit :)

Link to post
detinator

are stopuri  din alea smechere, optionale... invidios

Link to post
Posted (edited)

Aici e mana lui @Aaron, el m-a ajutat sa gasesc configuratia asta. Eu alesesem initial una neagra, cu stopuri normale, dar fiindca am rezervat-o la alt dealer (unde am primit discount 0) nu am putut sa o mai prind dupa expirarea rezervarii. Am dat telefoane la Porsche Romania - nu a raspuns nimeni. Am trimis mail-uri zilnic - nu a raspuns nimeni.  Norocul meu cu @Aaron ca a prins-o pe asta si a rezervat-o el pentru mine.

Masina are ca si optionale: App-Connect, stopurile astea cu LED, pachet iarna, senzorii de parcare fata-spate, pompa de incalzire, geamuri fumurii, priza AC/DC si sunet motor. Acel sunet motor mi se pare foarte important pentru siguranta, aici unde locuiesc eu langa Bucuresti e un sat foarte linistit si strazile sunt pline de copii care se joaca. Fara un sunet motor e chiar periculos sa te aventurezi cu masina printre ei, fiindca efectiv nu se aude nimic.

Edited by Abu
Link to post
detinator

App-connect se pare ca se poate activa si ulterior mai ieftin. Nu as fi platit pt el.

Dar senzorii i-as fi vrut si eu. Eu am camera spate, si atat. As fi preferat sa nu am camera si sa am senzorii.

Ai si camera?

 

Link to post
tudy_cnu

@detinator e 450 de euro kitul OEM de senzori fata spate, pe carsystems.eu. Plus ce mai dai pe manopera.

Link to post
tudy_cnu

Foarte tare roadtripul! Felicitari! 

Inseamna ca a mea e cea mai cheala dintre toate 3 :))

Link to post
Doc Morelli

@Abu in poze este casa ta ?

Link to post
Posted (edited)

Nuuuu... eram la un popas dupa Pitesti, in drum spre casa. Am oprit sa mancam ceva.

@tudy_cnu asta e un lucru relativ, depinde de ce-ti doresti si ce iti este necesar. Toti ne-am fi dorit poate cate ceva in plus dar pana la urma nici bugetele nu sunt nelimitate :) 

Ce am observat acu spre seara, si nu inteleg, este lipsa acelui buzunar din plastic in portbagaj pe partea stanga. Pe dreapta exista, si acolo sta extinctorul, dar pe stanga nema. La Golf-ul 1.5Tsi aveam ambele buzunare disponibile, si spatiul ala chiar il foloseam.

nu inteleg de ce naiba l-au desfiintat.

@tudy_cnu poti sa verifici pls daca la tine exista sau e tot asa locul gol si nu poti pune nimic acolo fiindca nu are sustinere?

Și o poză cu stopurile. 

 

20200826_203023.jpg

Edited by Abu
Link to post
detinator

Stopurile sint superbe, daca pui si un filmulat cum semnalizeaza dinamic, deja fac infarct

Buzunarul in stamga nu exista, stai linistit, eu am zis ca e din cauza ca avem baterii?

Cum amortizeaza drumurile: sa verifici presiunea in anvelope, la mine era sub 36 (care in manual e numita presiune de confort nerecomandata pt autonomie mare), mult sub presiunea de 41 psi recomandata de ei.

Eu am facut un compromis si m-am dus la 39.

@tudy_cnu pai si ce facem? Punem senzori? Cam scumpi in orice caz... Ceva non-OEM dar mai ieftin nu o exista?

Link to post
tudy_cnu

Eu trebuie sa pun. Ca a zis consoarta ca nici nu se gandeste ca anul viitor sa se intoarca la birou si sa fie nevoita sa parcheze pe stradute inguste fara senzori de parcare :))

Bine macar ca mi'a dat termen vreo 6 luni, sa imi mai revin si eu cu banii :)) Ma apuc de strans de pe acum

Link to post

Despre senzori putem discuta în topicul de retrofit:

Deși s-a discutat problema asta pe topicul de Golf 7, la e-Golf sunt probleme în plus, legate de garanție, asa ca nu strica sa ținem discuția acolo. 

In rest, se pare ca mai mulți oameni au văzut mașina "mea" dar eu nu... :))

5 hours ago, Abu said:

 

20200826_123402.jpg

Geniala poza asta! :)

Link to post
detinator

Pui deoparte lunar banii pe care ii dadeai pe benzina/motorina :)

Sa verificati nivelul lichid frana, eu am scos vreo 3 seringi si tot e undeva la limita superioara sau peste.

Mai e si o conducta neagra prinsa cu o clema de alta conducta, acea clema tot sare. Am verificat si la alte masini, cam la toate e sarita, nimic grav. 

Link to post

Revin si cu alte observatii, de data asta mai putin placute :)

In primul rand scaunele: sunt OK la drum insa nu se compara cu cele Ergoactive pe care le-am avut la Golf-ul pe benzina. Acolo puteam regla inclinatia sezutului a.i. sa nu simt apasare pe coapse, in zona genunchilor. de asemenea si sprijinul lateral e cam deficitar la astea standard. Din ce inteleg totusi nu se puteau comanda la e-Golf nici optional (am verificat o lista de preturi de acum cateva luni).

In al dloiea rand anvelopele mi se par zgomotoase - aici nu compar cu Golf-ul standard, ca doar se auzea motorul mai tare ca zgomotul rotilor, ci cu micul e-Up care vine cu Goodyear.

Multumesc de sfaturi @detinator

Link to post
detinator

Ce inaltime ai?

Fiind f pretentios cu scaunele, le gasesc totusi destul de bune.

Se preconizeaza un retrofit de scaune? Sa profitam de marele avantaj de a detine un eGolf, si anume ca se potrivesc pe el toate piesele aproape de la Golful normal genratia 7.5, dar si 7 si 8 chiar.

Link to post
Posted (edited)

@detinator ai avut dreptate cu lichidul de frana, am scos 40ml pana sa-l aduc la nivel. Presiunea in roti am pus-o pe cea de confort, adica 2.5 bari, prefer sa consume mai mult decat sa ma zdruncine pe gropi. Presiunea de confort am folosit si la fostul Golf si asa am si la e-Up.

Eeeee, ce mi-ar placea un Ergoactive, dar nu mai "e" banuti. Am nevoie pentru bransamentul trifazat.

Si o poza cu "nevoia te invata" :)

20200827_193713.jpg

Edited by Abu
Link to post
detinator

Ca sa eliberezi gaura din dreapta, ai putea sa pui extinctorul fie sub scaun pasager (complicat, necesita montaj) sau sub podea, langa cablurile de incarcare

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • Rave
      By Rave
      Mai tarziu decat trebuia dar am deschis si acest topic(greu de gasit timp cu work from home ). Asadar... povestea, pe scurt!
      Dupa o scurta, dar amanuntita, analiza a pietei, discutata si aici(Click!), am decis ca o sa schimbam vechiul e-Up! cu un e-Golf. La scurt timp, si mai ales cu ajutorul colegului @Aaron care a reusit sa-mi gaseasca o masina cu toate dotarile pe care le voiam la un pret bun, am inceput demersurile pentru achizitie. Ceva timp mai tarziu, trecutul si viitorul s-au intalnit in parcarea de la Ikea. Vechiul e-Up! a plecat catre Nurvil, la buy back, si eu am primit jucaria asta:
       

       

       
      Asadar vorbim despre un e-Golf, 2020, Tungsten Silver cu urmatoarele dotari (o sa detaliez aici si ce dotari consideram obligatorii si de ce)
      - Priza AC/DC - nu am posibilitatea sa incarc masina acasa asa ca era obligatorie. Si oricum e necesara la drum lung, ar trebui sa fie dotare standard pe orice electrica...
      - Active Info Display - imi doream sa-l am, desi nu era chiar must-have. Acum, ca l-am folosit, ma bucur ca am gasit o masina cu el - aduce interiorul la nivelul unde ar trebui sa fie o masina noua in 2020 (mai ales daca e vorba de o masina electrica)
      - App-Connect - util dar nu obligatoriu, aveam oricand optiunea de a-l activa ulterior. E bine ca e acolo si ca m-a scapat de bataia de cap de a schimba mufa
      - Camera Rear View - un sistem de asistenta la parcare era obligatoriu. Masina, cel mai probabil, nu o sa fie condusa de mine (din pacate pentru mine)
      - Faruri Led Top - era la acelasi nivel de necesitate ca AID-ul. Ma bucur ca le am pentru ca asta-mi da posibilitatea de retrofit la DLA (cand/daca o sa fie nevoie sa schimb parbrizul, altfel nu) dar as fi putut sa traiesc si cu farurile Led normale
      - Oglinzi exterioare rabatabile electric - nu erau necesare dar ma bucur de functia de inclinare a oglinzii pasagerului la parcare
      - Pachet iarna - era obligatoriu. Sunt luni intregi pe an cand poti sa mergi linistit doar cu incalzirea in scaune pornita si fara caldura ceea ce este un plus pentru o electrica.
      - Pompa de caldura - un optional scump dar obligatoriu pentru maximizarea, pe cat posibil, autonomiei pe timp de iarna. Cum nu am posibilitatea de a incarca masina acasa am nevoie sa lungesc perioada dintre incarcari. Nu as recomanda acest optional daca aveti unde sa incarcati masina acasa si nu aveti de gand sa faceti multe drumuri lungi cu masina, e destul de scump si se amortizeaza greu pentru cineva care poate sa incarce masina cand vrea.
       

       

       

       

       
      Pozele sunt facute, in graba, in parcarea de la Ikea  Masina a venit cu bateria plina dar daca tot eram in zona am zis sa nu ratez momentul si sa fac poze in cam cel mai mare hub de incarcare (AC) aflat, deocamdata, in Bucuresti ! Am profitat de moment si am activat si WeConnect (Car-Net) si m-am benoclat putin prin el. Fata de e-Up!, la e-Golf pot sa pornesc si incalzirea in parbriz si luminile/claxonul desi nu le-am testat. Inca! Dupa ce am mai butonat masina ceva timp, si pentru ca familia era la munte, am plecat spre Sinaia. Am mers linistit, cu 100 Km/h, pe autostrada si am intrat in Ploiesti sa iau niste apa (am si uitat sa beau apa cat am stat si am analizat masina peste tot ).
       

       
      La drum lung masina este o incantare! Silentioasa, spatioasa, confortabila... tinuta si, per total, experienta de drum este sublima! Ca ma tot gandeam la un singur cuvant care sa descrie aceasta masina, ca m-au intrebat prietenii cum e, cred ca cel mai bine i se potriveste "rafinata"! Este, per total, o experienta rafinata! Desi materialele nu sunt departe de GT-ul meu, ambianta totala da o impresie de cvasi-premium si... da, se poate descrie foarte usor ca fiind o masina rafinata!
      Pentru ca initial trebuia sa ajung la Brasov, si pentru ca nu stiam cum e DN1 pe la Comarnic, am zis sa incarc la Ploiesti ca sa stiu sigur ca orice s-ar intampla ajung fara probleme (si fara sa fie nevoie sa ma opresc la Busteni unde statia CCS e de doar 20 kWh, din cate tin minte). Am plecat de acolo cu vreo 90% (cred ca am ajuns cu vreo 70%, nu stiu...) dar planurile initiale s-au schimbat asa ca ne-am intalnit la Sinaia, am mancat acolo si apoi am plecat inapoi catre Bucuresti.
       

       
      Consumul, pe coborare, a fost extrem de bun, evident, asa ca din 140 Km range, cat arata la Sinaia, am ajuns acasa, 140 Km mai tarziu, cu 44 Km range  La plecare, dar si pe drum, m-au impresionat farurile. Dansul la pornire este foarte tare si pe drumuri virajate si fara lumina, adaptivul isi face treaba decent. Da, la fel cum zice toata lumea, pare ca bat putin cam jos/aproape... O chestie funy a fost pe drum cand, la 50 Km range, masina a comutat singura pe Eco si radeam cu sotia ca masina asta nu stie unde a ajuns. In e-Up! aveam 45% - 50% baterie la range-ul asta si mai mergea 2 zile
      Toate astea se intamplau Luni. Ieri am mutat masina abia noaptea, prilej sa ma pot bucura iar de faruri  si am si incarcat-o
       

       

       
      Planuri de viitor... sunt! Pe termen scurt, chestii simple:
      - ornament cheie/chei - e trista rau cheia asta simpla, neagra fara macar urechea cromata
      - pedale aluminiu - because why not
      - folie - nu are privacy glass si ma gandeam la un AirBlue80 peste tot, desi e posibil sa raman la AirBlue80 doar pe fata si folii normale pe spate, ma mai gandesc
      Pe termen lung avem asa:
      - retrofit senzori de parcare - probabil doar spate dar mai vedem
      - retrofit DLA - daca, dupa cum ziceam mai sus, o sa se ciobeasca parbrizul si o sa fie nevoie sa il schimb
      - stopuri Led dinamice - probabil, mi se par destul de scumpe pentru ce sunt, ma mai gandesc
      - volan GTE - pentru ca imi place cum arata volanul de GTI dar vreau sa pastrez cusaturile albastre
      - alte scaune - pentru ca prefer scaunele sport si astea sunt si cam plate si cam fade ca aspect. Masina merita ceva mai mult!
      Si deocamdata... cam atat! Suntem abia la inceput si profitam de orice ocazie sa ne cunoastem, cel putin asa zice navigatia... ca imi invata traseele  Pe masuram ce adun Km, si impresii, o sa va tin la curent!
      LE: am incercat sa evit gluma asta dar nu mi-a trecut nimic altceva prin cap in timp ce scriam 🤦‍♂️
    • tudy_cnu
      By tudy_cnu
      Salutare tuturor si bine v'am regasit!
       
      Am onoarea sa va prezint noua mea ascutitoare electrica, un E-Golf culoarea Tungsten Silver. Dintre cele mai relevante dotari, as putea enumera:
      Faruri LED Mid (standard) Navigatie Discovery Media (standard) ACC si Front Assist (standard) Parbriz incalzit (standard) Volan din piele cu comenzi (standard) Climatronic (standard) Priza combinata AC/DC (optiunal) Pachet iarna (optional) Camera spate (optional) Avand in vedere ca va fi folosita preponderent in oras si imprejurimi, am considerat ca e mai mult decat suficient echipata, asa ca nu am mai urcat cu pretul spre alte exemplare ceva mai dotate. Singurul lucru pe care as l'ar mai fi vrut sotia mea pe masina (practic asta e masina ei) sunt senzorii de parcare fata spate, dar asta am inteles ca se poate rezolva relativ usor cu un retrofit, original sau aftermarket, in functie de buget si preferinte.
      Pretul final a fost in jur de 18500 de euro si da, masina e din acel faimos stoc de E-Golfuri care au avut niste reduceri suplimentare demne de luat in calcul. 
      Dar cum am ajuns sa cumparam masina asta?
      Afost o investitie neplanificata, dar nu am putut rata asa oferta. Eu de mult cochetam cu ideea de a incerca avantajele si dezavantajele electromobilitatii. Ma uitam cu jiind la topicurile colegilor de pe aici si chiar ma interesasem pe la Renault anul trecut de un Twizy. De asemenea, urmaream atent si toate discutiile de pe aria de masini electrice de aici de pe forum si practic asa a inceput totul.
      In urma cu vreo 2 luni au inceput sa ne povesteasca vreo 2-3 colegi cum si'au luat ei E-Golf la super oferta, cu vreo 17-18k euro, pentru ca sunt discounturi masive de final de generatie. In momentul acela a incoltit si in mintea mea ideea, "ce'ar fi daca as da Golful GTD si as lua un golf electric?". Intamplator, in urma cu vreo 3 saptamani am avut cu GTD'ul un drum la PBV1 si intr'o pornire de moment, am zis sa intreb la vanzari si despre E-Golf. Pe moment, raspunsul m'a cam desumflat, in ideea in care la momentul respectiv cel mai ieftin E-Golf pe stoc ajungea vreo 21k si mai era si alb, culoare care nu ii place deloc sotiei   Am intrebat si cat as lua pe GTD si dupa o evaluare sumara, mi'au zis ca ar putea sa imi ofere vreo 11.5k, total nesatisfacator. 
      Totusi, nu m'am dat batut si am zis sa pun o intrebare si pe forum, daca stie cineva vreun dealer care sa mai aibe vreun E-Golf la 17-18k. Aici a intrat in scena colegul nostru de nota 100 @Aaron, de la Nurvil, care a facut el niste magii si a reusit sa imi gaseasca un exemplar si sa mi'l rezerve.  Neasteptat de bine a mers si vanzarea GTD"ul, care s'a vandut in 2 saptamani. De fapt, el s'ar fi vandut si mai repede, dar cumparatorul a avut rabdare si drept bonus a primit un parbriz nou nout si toata partea din fata revopsita pe casco.
      Si uite asa, sambata dimineata am plecat pana la Ramnicu Valcea intr'o mica excursie  Pe drumul de intors, am facut si o oprire la Penny Market in Pitesti, unde am incarcat aproximativ 15 minute si apoi pe A1, unde am mers normal cu 120-130 kmh. 
      Mari planuri de viitor nu prea am. Cel mai important e sa rezolv cu incarcatul acasa.
       





    • detinator
      By detinator
      Se pare ca e-Golf e printre putinele electrice fara o aplicatie dedicata... e pacat, pt ca se pot afisa in timp real si turatia motorului si procentul de incarcare baterie. Vedeti atasat ce am reusit cu o aplicatie si o interfata OBD


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri