Jump to content

Probleme electrice


danny_alk
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor. Am şi eu o rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu schema electrica de la New Beetle. Am spălat masina soţiei(New Beetle 1.4 16v 2002)şi de atunci arde intruna becul galben care indica benzina la minim. Precizez ca indicatorul de benzina funcţionează normal, cand benzina ajunge pe minim se aude acel beep dar becul ramane aprins intruna chiar daca alimentez cu benzină. Tot de atunci becul de la număr din partea dreapta se arde imediat ce il schimb. Suspectez la roata dreapta spate sub mocheta de sub aripa ceva scurt circuit dar nu am găsit nimic pe acolo. Mulţumesc. :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

Salut,

O schema electrica nu prea cred ca o sa te ajute. :) Vreau sa spun ca si eu am aceeasi problema. La mine sa aprins asa deodata

Am fost la Porsche Bucuresti si mesterii de acolo dupa 2 zile ce am lasat masina pentru revizie l-au reparat dar peste cateva zile iarasi sa aprins. Mi-au spuns ca trebuie sa inlocuiesc bordul ( Nici nu vreau sa ma gandesc cat poate fi unul nou ). Am sa mai intreb un electrician sa vad daca au avut dreptate.

Stiu ca este enervant atata timp cat iti sta un martor aprins in bord ca de, asta este si rolul lor.

Daca ai mai mult noroc si gasesti tu o rezolvare sa-mi zici si mie ca tare rau as vrea sa scap si eu :D

Edited by hallucinogen
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Nu sunteti singurii cu problema respectiva.

Ca sa vedeti daca aveti o problema cu bordul (instrument cluster) se face test la instruments: se utilizeaza vcds (vag-com sau tester vas), se alege control module, apoi instruments, apoi output tests -> daca nu face complet testul (ex nu va merge indicatorul de la viteza sau rpm pana in capat) atunci are un defect bordul (instrumet cluster).

Nu e de disperat pt ca in majoritatea cazurilor apare acel led de la rezerva (care nu deranjeaza asa de tare).

Din ce am citit eu e un defect frecvent la new beetle si se scapa cu repararea bordului (ex: http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=VW_beetle_dashboard_cluster_problems) sau cu inlocuirea acestuia -> cea mai usoara treaba in ro, dar cu bord luat de pe net, ca la reprezentanta scorul e obscen.

Asa reiese dupa ce m-am documentat eu, dar nu sunt sigur 100% deci daca cineva gaseste alta solutie va rog sa scrieti!

Daca cele scrise de mine mai sus se adeveresc, @danny_alk exista posibilitatea ca la tine sa se fi dus atunci fara nici o legatura cu spalatul, dpdv al becului de la rezerva, pt ca legat de becul de la nr nu ma pot pronunta -> vb cu un electricean (vezi ca bara fata sau spate se dau jos la new beetle cu tot cu aripi, avand niste suporti de metal, care leaga aripile de bara, care ar putea sa rupa la fortare excesiva plasticul sau sa se rupa chiar ei daca sunt tare ruginiti).

Mai multe nu stiu!

Sper ca am ajutat!

O seara placuta.

P.S. Vedeti ca faza cu circuitul dublu la senzorul de combustibil (plutitor) la new beetle e vrajeala sau cel putin asa sustine electriceanul meu de acum (la mine au fost verificate toate cablajele). Daca nu este cineva de acord cu mine il rog sa vina cu argumente.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • 2 years later...
ugly_boy_wue

Buna ziua,

nu sunt nou pe aici, am intrat sporadic, mai mult de curiozitate pentru a afla diferitele probleme si rezolvarile lor.

Pana acum nu am avut probleme carora sa nu le pot da de cap fara  ajutorul altcuiva, insa acum am intrat cumva intr-o zona frumoasa si oarecum necunoscuta.

Multa vorba degeaba. Deci, masina din semnatura este masina sotiei, 90000 km.

Pe scurt (banuiesc ca este vorba despre un scurt ?), am urmatoare problema : Am plecat intr-un week-end de recreere la Sighisoara, iar la intoarcere am ales un drum mai prost catre Fagaras, unde pe o portiune de 25 de km am mers doar cu viteza intai, foarte rar reusind sa schimb a-doua. Bun, pana aici nici o problema, masina merge impecabil si catre casa, ajung pe autostrada, la fel fara probleme (...). Apoi, fara absolut nici o siptoma, la 40 de k de casa, cand am schimbat faza lunga, s-a aprin ESC si codita de purcel. 

Am considerat ca este o coincidenta am mai rulat putin asa, masina nu si-a schimbat absolut deloc mersul,nici limitari de putere nici altceva.

De lene am oprit motorul in mers apoi la repornire toate au revenit la normal...cer senin si fara vant.

In apropierea casei, cu gandul la frumoasele beculete galbene mai schimb odata faza lunga si...surpriza, se aprid iar.

Am lasat-o asa pana am ajuns acasa si odata ajuns am avut bucuria sa observ ca nu numai ca la repornire nu s-au mai stins becurile dar a inceput sa le tina companie si ,,check engine" impeuna cu limitarea motorului in turatie.

vcds---

Adresa 01: Motor (J623-CAYC)       Eticheta:. ROJ\03L-906-023-CAY.clb
   Numar VAG SW: 03L 906 023 KB    HW: 03L 907 425 C
   Component: R4 1.6l TDI   H43 9979  
   Revizie: --H43---    Numar serial: 00000000000000
   Codare: 00114016032400080000
   Atelier: WSC 00066 000 00253
   Pachet ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023KB 003012
   ROD: EV_ECM16TDI02103L997557A.rod
   VCID: 70EF66C1ABA314CA25-8024

1 cod a gasit:
7332 - Debitmetru aer -G70- semnal prea mare 
          P0103 00 [173] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 2
                    rulaj: 91757 km
                    Data: 2020.07.30
                    timp: 22:42:38

                    Turaþie motor: 2666.50 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 3.9 %
                    Viteza vehicul: 124 km/h
                    Temperatura antigel: 92 °C
                    Temperatura aer admisie: 34 °C
                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.344 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Turaþie motor: 0 /min
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Tensiune acumulator-VB: 12.3 V
                    Ventil EGR: activare-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    actuator_clapetã_valoare_comandatã-ANG_SP_THR[0]: 96.001 %
                    Masã aer: valoare prescrisã-MAF_SP_MMV: 166.85 mg/cursã
                    Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã)-MAF_MES: 0 mg/cursã

Gata de functie: 1 1 0 0 0 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 03: ABS frâne (J104)       Eticheta:. ROJ\1K0-907-379-60EC1F.clb
   Numar VAG SW: 5C0 907 379 C    HW: 5C0 907 379 C
   Component: ESP MK60EC1   H31 0156  
   Revizie: 00H31001    
   Codare: E43B40F8092300FE271302ED90200041211000
   Atelier: WSC 00066 000 00000
   VCID: 2E53B8B97917423A77-807A

1 cod a gasit:
01314 - Modul comandã motor 
            013 - Citiþi vã rog memoria de defecte - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00101101
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 2
                    Resetare contor: 222
                    rulaj: 91757 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.12.21
                    timp: 22:42:39

             împrejurari cod:
                    contor: 0
                    contor: 32768
                    contor: 12800
                    contor: 8196
                    contor: 50432
                    contor: 1
                    contor: 1533
                    contor: 0
   Fara sa gandesc prea mult schimb debitmetru, valoarea masurata 0 indicand dupa parerea mea un debitmetru mort. Greseala.

ma rog, schimb debitmetru, curat EGR cu ganduri bune adresate mamelor celor care s-au gandit sa-l aseze acolo unde l-au pus...aceeasi eroare.

Mi-am adus aminte de schimbatul fazelor si s-a intamplat in felul urmator:

-aprind faza scurta, pornesc motorul...se sting becurile din bord

-aprind faza lunga, turez motorul ...se aprind becurile din bord

M-am apucat sa caut un fir de masa, ceva desfacut, oxidat, orice...nu prea, dar macar acum stau becurile din bord aprinse permanent, indiferent daca aprind sau nu farurile.

nu prea ma pricep sa explic din cauza asta am luat-o pe la Sighisoara, poate reusiti sa intelegeti ce vreau sa zic. 

Celor care au avut rabdare sa citeasca pana aici fara sa incerce sa se sinucida le dau o bere daca ajung prin zona, daca imi dau si o idee buna, fara sa dau foc la masina dau o naveta, iar cei care rezolva problema o cinste buna.

Edited by loghy
Viteze peste limita legala
Link to comment
Share on other sites

Salut,

desi din ceea ce ai postat nu reiese ca ar fi valori in afara normalului, masoara cit este incarcarea fara consumatori si cu consumatori, cu motorul turat.

Poate face figuri alternatorul (doar ca idee).

Edited by alinfa
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept