Jump to content

e-Golf - consum și autonomie


Rave
 Share

Postare recomandată

@Rave cunoastem problema cu drumul scurt. De aceea am grija sa fie minim 10km. Motorul merge cam 20-30 de minute. Si 9-10-11% consum :)))

 

Ma uit is eu la o "eclectica" dar... mai asteptam. Mai intai sa ma mut la curte ;)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave: dusul copilului la scoala/gradinita e situatia perfecta pt programarea orei de plecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gigelm5m3 pentru cine sta la casa si are mereu masina incarcata, da :))

In rest, pornirea manuala e mai safe. Si a si inceput sa o foloseasca…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum pe 40km mixt, drim normal casa - scoala - casa. In zilele astea o bag la incarcat si in timpul zilei pentru tura de seara.

A2559F1F-2A66-4700-B941-D3A0453AB720.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt -24 de grade nu pare asa  rau. Nu mai stiu daca ai pompa de caldura sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pompa de caldura e standard in Canada, insa la -24 nu cred ca face mare lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai autonomie aproximativ 90km la temperatura aia? 
not so bad 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare,

 

Sunt in cautarea unui EGolf.

Intrebarea mea este unde se poate vedea capacitatea bateriei?

Intreb in ideea in care pentru EGolf stiu ca sunt 2 variante.

 

Acest Egolf fiind produs in decembrie 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un vcds poti verifica aging-ul bateriei.

Daca scopul achizitiei este economia...poti sa uiti ,2016.....o reparatie/defectiune la sistemul hybrid o sa te aduca la un consum de v6-v8.

Cand se strica hybrid-ul nu poti folosi termicul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul cauta un eGolf, care nu e hibrid, este doar electric. Si intreba de capacitatea bateriei, primele eGolf-uri au venit cu o baterie mai mica.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valabil pt orice contine motor electric ,dupa 5-6 ani devin costisitoare .

gte ,e-golf...etc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DLivius  te uiti in CIV, la putere, modelul mai vechi avea o putere mai mica (cel nou are 100kw, cel vechi are 85kx/116cp)

 

modelul vechi: https://ev-database.org/car/1040/Volkswagen-e-Golf

 

modelul nou: https://ev-database.org/car/1087/Volkswagen-e-Golf

2016 suna a fi modelul vechi

On 11/28/2022 at 8:50 PM, EEXCALADE said:

Cu un vcds poti verifica aging-ul bateriei.

cred ca te referi la bateria de 12v, la care exista acel parametru battery aging. pt bateria de inalta tensiune insa, nu exista asa ceva, e mai complicat (din pacate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Cum calculati voi consumul real al masinii atunci cand nu incarcati bateria pana la 100%? Am vazut in acest topic o varianta de calcul dupa citirea  anumitor valori cu obd-ul. Problema care o intampin este ca nu peste tot unde incarc pot sa stiu cati Wh a incarcat / sesiune masina. 

Si eu am inceput sa caut o varianta de calcul cat mai confortabila dar inca nu am gasit nimic. Eu personal as vrea sa citesc dupa fiecare incarcare cat curent a inmagazinat masina efectiv in ultima sesiune  versus km parcursi de la ultima incarcare versus nivelul in % de incarcare pentru sesiunea respectiva.

Pana acum am verificat si eu cu obd valorile in  "High voltage battery energy information " inainte si dupa incarcare versus cat imi indica wallbox valoarea totala de curent incarcata dupa fiecare sesiune (am incarcat pana acum in doua sesiuni pana la 100%) raportat la km parcursi. Dupa primele calcule am vazut ca exista o diferenta de 10% intre ce indica obd si wallbox ca si valoare iar la consum afisat efectiv de masina se pot adauga cam 0.7 pana la 1 KWh in plus / 100 KM.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

metoda aceea cu contorii este descrisa de mine. E singura varianta reala.

E normal sa ai diferenta intre Wallbox si ce indica BMS la incarcarea de tip AC, deoarece randamentul incarcatorului aflat pe masina este de aproximativ 95%.

cele mai mici variatii fata de ce raporteaza masina ca si consum mediu sunt in jurul temp ambientale de 20 de grade Celsius.

Nu trebuie neaprat sa incarci pana la 100% ca sa determini cata energie a intrat in baterie.

Legat de nivelul de incarcare, acel procent acolo sunt cel putin 2 valori: cea raportata de BMS, care la o incarcare de 100% a bateriei arata 96% (deci nu include Bufferul de over charge si nici pe cel de jos de 5-6% de under charge) si cea "normalizata care coincide cu ce raporteaza statiile de incarcare sau aplicatia de telefon a masinii.

Valoarea normalizata o gasesti cu ODB-ul pe Engine, cauti High Voltage Battery si acolo apare la unul din parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!