Jump to content

Probleme electrice


dflorin3
 Share

Postare recomandată

Salutare.

 

Am si eu probleme cu instalatia electrica.

Indicatorul de combustibil nu mai functioneaza..ramane mereu pe `gol` tin sa mentionez ca asa ramane mereu indiferent daca are full-ul facut sau mai multa motorina.Am fost cu ea la un service crezand ca este pompa/sonda litrometrica insa acesta a verificat si a spus ca pe undeva pe la jumatatea masinii este un fir intrerupt care nu mai conduce curentul in sonda sau unde trebuie sa ajunga.

Si mai am probleme referitor la dezaburirea oglinzilor..asta nu se mai intampla iar la luminile din usi la fel ..nu se aprind.

 

Imi poate recomanda cineva un electrician foarte bun dar sa fie din Bucuresti

 

Multumesc si sper ca am postat unde trebuie topicul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    18

  • Sebi.Bogdan

    6

  • Al Bundy

    5

  • alinfa

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu caut un electrician auto in Bucuresti. 

Poate posteaza cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria prestari servicii ati cautat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Golf4, 1,6 16V 2002 benzina, am o problema ciudata cu alimentarea electrica la bord, daca am mai multi consumatori porniti, termocuple, clima, faruri dupa un timp incepe sa faca scurte intreruperi de curent care le simt la inceput pe detectorul de radar alimentat la bricheta care piuie la intreruperi mici apoi se accentueaza ca durata si se reseteaza si  radioul, urmatoarea faza piuie buzzerul de bord, se reseteaza si ceasul de bord dar nu apuc sa vad nici un bec aprins. Ieri pentru prima oara s-a oprit si motorul. Alt simptom asociat cu acest defect, uneori cand pun contactul sa pornesc clipesc si tacane toate becurile de la bord inclusiv actuatoarele de la usi dar daca dau cheie motorul pleaca si  fenomenul dispare, binenteles temporar. Nu este bateria ca am schimbat-o.Nu se intampla zilnic, de regula la drumuri mai lungi sau la mers prin oras in coloana unde pornesc ventilatoarele. Banuiesc ca este un contact imperfect pe un circuit de forta care incalzindu-se la curent mai mare se dilata si intrerupe si mai rau gen contactul cheie, releu, cuple, socluri sigurante..nu am schema electrica sa ma ajute sa-l caut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un electrician si mi-a explicat ca daca nu face cand este la el sa vada pe tester m-ar costa foarte mult lucrarea raportat la numarul de ore de manopera necesar pana cand surprinde momentul. Cred ca ar trebui sa verific traseul de la baterie pana la alimentarea bordului si accesoriilor, ce puncte de discontinuitate are gen cuple, sigurante, relee dar neavand schema electrica nu stiu de unde sa incep.Am facut o verificare bruta in urma cu 6 luni cand am desfacut si refacut tot ce era accesibil si o perioada a fost OK deci sigur e un contact defect, dar a revenit acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Verifica cablul de masa care pleaca de la baterie spre caroserie. Papucul poate fi oxidat sau litele rupte. Alternatorul cu toti consumatorii porniti incarca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarca, nu am avut probleme cu bateria dar mai verific odata cu testerul  si eventual cablul de masa si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am demontat tot bordul , relee, contacte, nu am gasit nimic clar. In schimb am descoperit ca era o problema la cablul intre baterie si alternator, cu consumatori mari porniti cadea 0,3V pe el si tensiunea de pe baterie scadea la aprox. 13,1 V chiar si turata.La ultima interventie a unui "electrician autorizat" pentru schimbare releu incarcare  se vede ca a refacut papucul de la capatul cablului si l-a facut prost. Din lipsa de timp, se innoptase, am dublat cablul respectiv cu altul si acum nu mai scade sub 14,2V. Am dublat si cablul de masa intre baterie si bord, acum urmeaza cand o sa fac un drum mai lung sa vedem daca se mai intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am un golf4 BCB nu-mi mai incarca bateria știe cineva ceva,va rog nu-mi spune-ți alternatorul, mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la inchidere/deschidere din telecomanda . Nu mai mi se inchide de nici o culoare  doar manual ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, orice - probleme telecomanda (bateria schimbata ?), yala, modul confort, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Golf4, 1.4, 16v, 2001 și de ceva vreme  când mașina este rece, pun contactul, dar nici un indicator de bord nu funționează. După ~ 15 min. devin funcționale, și iarăși rămân blocate în  poziția anterioară și tot așa...Mă puteți ajuta, vă rog?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos ceasurile si refacute intai lipiturile la mufa albastra. Daca tot asa face, trebuie verificata placa de baza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 14.03.2014 at 14:28, Al Bundy a scris:

In aria prestari servicii ati cautat ?

Salutare ! Am și eu o problema de natura electrică ! Dimineața când pornesc mașina ( golf 4 1,6 16V 2001) îmi arde siguranța de la clima , cea de la poziția nr 5 ! Aveți idee care ar fi cauza ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil, de la incalzirea duzelor spalator parbriz, daca ai asa ceva - scurt la firele din zona balamalei capotei - am avut una care a topit instalatia pana la tabloul de sigurante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am acelasi problema cu F5 care arde. Nu merge nici Cruise control si in acelasi timp am si EPC-ul aprins. O fi de la Brake Switch (F) ? (nu am incalzire duze spalator parbriz)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf4/bora? Verifica și mufa de la senzorul de pe Baia de ulei... Firele sa. Nu de-a la masa.... Etc. Dacă sunt ok, scoate-i mufa și vezi dacă mai arde. Nu e de la switch pedala frână 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai dreptate, intru-cât in acelasi timp a aparut pe bord si : 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266). O fi scurt intre fire sau cu masa? sa fie senzorul G266 dus? Ulei e. mersi mult :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa fie stricat, ci nu are alimentare acum. Verifica ce ți am zis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, ladoga a scris:

Am acelasi problema cu F5 care arde. Nu merge nici Cruise control si in acelasi timp am si EPC-ul aprins. O fi de la Brake Switch (F) ? (nu am incalzire duze spalator parbriz)

Salut ! La mine la un golf 4 a fost de Brake switch , el avea scut in le și aceleași probleme îmi făcea ! ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dubios, având în vedere ca nu ai ce scurt sa faci în el...intrucat ai doua plusuri și plecarea acestora. Deci, nu ai o masa care sa facă scurt.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acele 2 plusuri sunt lipite niste pastilute dacă pot sa le zic așa , pe care fac contact cele 2 lamele de plus , una din acele pastile era împușcată , arsa ! Eu aia am schimbat și, nu s-a mai ars siguranța !

cam asta ai de verificat:

E45 - Cruise control system switch
E221 - Operating unit in steering wheel
E227 - Cruise control system button (CCS) SET button
G65 - High pressure sender (air conditioning system)
J131 - Heated driver seat control unit
J132 - Heated front passenger seat control unit
J245 - Sliding sunroof adjustment control unit (models without central locking)
J255 - Climatronic
G266 - Oil level and oil temperature sender
J293 - Radiator fan control unit, multifunction steering wheel
J393 - Convenience system (E231 - Exterior mirror heater button),
J453 - Multifunction steering wheel control unit
J446 - Parking aid control unit
J503 - Control unit with display for radio and navigation system
N147 - 2-way valve for coolant shut-off valve (above F269 - temperature flap position switch)
V154 - Fresh air/recirculated air flap control motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet si eu ce a zis Florin, nu are cum sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/3/2019 at 11:45 AM, F l o r i n said:

La golf4/bora? Verifica și mufa de la senzorul de pe Baia de ulei... Firele sa. Nu de-a la masa.... Etc. Dacă sunt ok, scoate-i mufa și vezi dacă mai arde

 

22 hours ago, Papsy22 said:

cam asta ai de verificat:

eu zic intai sa verifice ce i-am scris mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut timp si am reparat problema semnalata aici. Deci, dupa 16955 - Brake Switch (F) (tip-330545), si 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266), si EPC ardea pe CB si siguranta F5, de asemenea.   Hiba era la: MUFA senzorului de nivel ulei, ars in totalitate. Schimbat mufa si senzorul. Sters erorile, schimbat siguranta F5. Totul e OK. Mersi, Florin. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!