Jump to content

e-Golf - Probleme și rezolvari


Vizitator.
 Share

Postare recomandată

Salut Abu.

E normal sa limiteze puterea, pe masura ce se descarca bateria scade tensiunea din ea, ca să păstreze cei 100 de Kw ai motorul in sarcina ar însemna să crească amperaj ceea ce ar duce la o cădere de tensiune destul de brusca si riscanta pt baterii. La bordul digital începe sa scadă markerul de putere maxima disponibila. Prima data dispar cele 4 liniuțe de la max, la 33% din baterie. Apoi pe masura ce se apropie de 20% bateria, aproximativ pragul trecerii la eco, puterea maxima disponibila e spre 70%. Azi am ajuns cu bateria la 9% iar puterea disponibila era între 30-40%, trecuse in eco+.

Deci nu este nici o eroare, e un comportament normal al mașinilor electrice pt a proteja bateria și a permite o scadere relativ liniara a range-ului cand nivelul de încărcare al baterie scade 20%.

 

Inca ceva, in cadranul din stânga nu sunt rotații pe minut și procente de putere x10.

Ca fapt divers la 100km/h motorul e la 8100 rpm. La 70 parca e la 6800 rpm. 

Va recomand un ODB11, ofera f multe informații mai ales pe partea de Batery Managent, cele 2 încărcătoare A/C respectiv DC si motor.

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @gigelm5m3, este logica explicatia. Dar asa e si la masini mai cu staif, gen ID3? Daca scade tensiunea pe baterie scade si puterea disponibila? Sau doar la cele fara management termic activ al bateriei?

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legătură cu managementul termic al bateriei. Are legătură cu tipul de baterie și caracteristica de tensiune.

La fel e și la ID3 si numai.

Acesta e motivul pentru care exista Eco, Eco+ și Turtle mode.

Mai jos e un exemplu care arata cât poți folosi din baterie vs curentul de descărcare. C reprezinta capacitatea bateriei.

Poți da un seach pe google dupa AGM discharge curve.

image.thumb.png.2c5f15cbf9a9314f5b830c8011353f74.png

Modificat de gigelm5m3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre problema mea cu fisa de incarcare blocata in portul masinii. Dupa o vizita la service unde masina nu a facut figuri, am adus-o acasa. Am incarcat deja de 2 ori cu incarcatorul de 220v si nu mai patit nimic. Raspunsul de la dealer e ca la ei nu s-a manifestat asa ca nu au ce sa faca. Le-am trimis si lor log-ul cu erorile gasite cu OBDEleven dar..nici un raspuns. 

 

@Abupoti compara bateria cu un pahar cu bere care are si spuma. Tu consumi berea/bateria prin partea de jos, asa ca atunci cand scade nivelul si prinzi spuma, deja nu mai e aceeasi cantitate de bere/energie pentru volumul ocupat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De vreo 2 zile intampin o problema destul de ciudata: De fiecare data am plecat cu masina pe unde am avut treaba abia spre dupa amiaza, dar de fiecare data am gasit parbrizul foarte aburit pe interior. In prima zi era chiar condens de'a dreptul. Faza si mai ciudata e ca in ambele zile atmosfera a fost destul de uscata, daca era vreo zi din aia ploioasa mai ziceam. Situatia se rezolva dupa vreo 3-4 minute de AC max pe parbriz. Totusi de la ce oare ar putea fi?

P.S.: Am postat aici pentru ca la celalalt golf nu am avut niciodata problema asta :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o lasi cateva minute, dupa ce ajungi acasa, cu usa sau geamuri deschise, sa se aeriseasca.

 

Curata bine parbrizul,  pe interior.

 

Ca masura temporara, pana se identifica de unde este problema,  baga un dezumidificator (absorbant de umiditate, cu tablete....etc) in masina, sa scoata umezeala 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, tudy_cnu said:

De vreo 2 zile intampin o problema destul de ciudata: De fiecare data am plecat cu masina pe unde am avut treaba abia spre dupa amiaza, dar de fiecare data am gasit parbrizul foarte aburit pe interior. In prima zi era chiar condens de'a dreptul. Faza si mai ciudata e ca in ambele zile atmosfera a fost destul de uscata, daca era vreo zi din aia ploioasa mai ziceam. Situatia se rezolva dupa vreo 3-4 minute de AC max pe parbriz. Totusi de la ce oare ar putea fi?

P.S.: Am postat aici pentru ca la celalalt golf nu am avut niciodata problema asta :D 

Vezi nu cumva sa ai spart vreun recipient cu solutie de parbriz prin portabaj. Am patit ceva similar asta vara...si ma miram de ce sunt geamurile aburite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect....si asta am întâlnit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tinut in general toate masinile pe Auto (climatronic) si deci ventilatia deschisa tot timpul si ACul dezudimifica aerul din interior chiar si iarna.

Totusi, de cand cu eGolful, am constatat ca atunci cand e frig creste consumul mult daca o tin pe Auto (intra incalzirea desi nu simt nevoia incalzirii aerului, mai ales cu scaune incalzite).

 

Astfel ca am ajuns sa merg cu ventilatia pe OFF total... ceva destul de surprinzator pt mine.

 

Cu toate acestea, nu am remarcat nici un fel de umiditate pe geamuri. O tii pe auto sau pe off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E oarecum normal, mai patesc si eu asta, desi nu am eGolf. Cand e soare seara, habitaclul se incalzeste prin efectul de sera, insa temperatura aerului la exterior scade brusc, parbrizul se raceste si tanand cont ca la interior aerul e inca relativ cald apare condens pe interior. Similar, daca ventilatia nu e oprita si masina aerisita, ramane aer cald ce are in final acelasi efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si nu e....

adica, o aerisesti un pic inainte sa o incui seara, stergi parbrizul bine pe interior. 

 

dar nu e normal sa fie foarte transpirat dimineata..... Daca se intampla asa, trebuie cautata sursa umezelii. Masina nu e ermetica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator o tin mereu pe auto. Totusi, fenomenul asta il intalnesc atunci cand ma urc in masina, deci nu e prea relevant.

Condensul l'am intalnit de fiecare data dupa amiaza spre seara, deci e posibil sa fie cum zice @dercos

Mulțumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu la vechiul Civic puteam sa tin masina pe recirculare, cu aerul conditionat pornit, si nu se aburea (sau foarte rar).

La ID.3 (stiu ca sunt pe forumul de eGolf :)) nu functioneaza si trebuie sa o las pe auto si sa respir noxele din trafic.

Din cate stiu eu, aerul conditionat extrage umiditatea, deci ma asteptam sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul condiționat extrage umiditatea, corect, dar la electrice din câte am observat nu merge continuu AC-ul, probabil este setat pentru economie de curent. Merge intermitent și intervalul de timp în care nu este cuplat compresorul este mult mai mare decât atunci când este cuplat, cel puțin așa am observat la Citigo, cred că e la fel la orice electrică din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25/10/2020 at 10:55 AM, herur said:

Revin cu informatii despre problema mea cu fisa de incarcare blocata in portul masinii. Dupa o vizita la service unde masina nu a facut figuri, am adus-o acasa. Am incarcat deja de 2 ori cu incarcatorul de 220v si nu mai patit nimic. Raspunsul de la dealer e ca la ei nu s-a manifestat asa ca nu au ce sa faca. Le-am trimis si lor log-ul cu erorile gasite cu OBDEleven dar..nici un raspuns. 

 

@Abupoti compara bateria cu un pahar cu bere care are si spuma. Tu consumi berea/bateria prin partea de jos, asa ca atunci cand scade nivelul si prinzi spuma, deja nu mai e aceeasi cantitate de bere/energie pentru volumul ocupat.

Update la postare: eu aveam bagat in priza de la casa o alta priza inteligenta cu wifi, chinezarie din Dedeman, dar misto. Routerul meu mi-a tot facut probleme in acea perioada si se pornea/oprea, asta cauzand priza sa se tot opreasca. Dupa ce am schimbat routerul, priza si incarcarea au functionat perfect, dar preventiv, am scos-o. Sunt foarte sigur ca de acolo era, desi inginerul din mine ar mai vrea sa faca un experiment ca sa confirm 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Exista vreo solutie sa nu se mai opreasca "motorul" atunci cand deschizi usa soferului cu selectorul in P? De fiecare data cand scot masina din curte si ma dau jos sa deschid/inchid poarta se opreste desi e in P si are si frana de parcare cuplata. La fel patesc daca vreau sa o las pornita cat dau zapada jos de pe ea (de multe ori aplicatia nu merge) ca sa mearga caldura.

La e-Up-ul sotiei nu patesc asa ceva, tipa alarma cat e usa deschisa dar dupa ce o inchid tace - iar motorul nu se opreste.

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta caut si eu... am tot zis ca o sa ma ocup dar nu am timp. 

 

Apropo, a reusit cineva sa inteleaga cand/de ce uneori masina face crawling cand e in D la semafor, alteori nu? Pare ca face doar cand vrea ea... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crawling face si e-Up-ul, tot asa cand vrea ea, nu am reusit sa inteleg. La e-Golf o tin pe auto-hold oricum si nu pleaca pana nu apas acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ati avut probleme zilele astea cu We Connect? Aseara am pus masina la incarcat. Dimineata, cand am deschis aplicatia imi arata ca masina se incarca, dar ca nu incarcase absolut deloc peste noapte.

Totusi, cand m'am dus la masina sa verific ce se intampla, bateria era plina.

La fel si pe cea dedicata ID.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incarcat aseara si totul a functionat, ambele aplicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva cumva schema pentru sigurante sau poate sa faca rost? Am gasit in manual insa nu sunt detaliate toate. M-ar interesa o schema completa cu ce face fiecare, eu am gasit pe net doar pentru MK 7, insa pt eGolf nimic si cred ca sunt ceva diferente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o problema cu e-golf. Nu mai pornește caldura, dacă a mai avut cineva problema asta și mă poate ajuta să îmi spună care a fost cauza și ce a schimbat. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are pompa de caldura?

 

ar fi primul punct de plecare. Ce sistem de incalzire e instalat pe  masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!